Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Дали да е лансер ?


Burning_Boy

Препоръчано мнение

Здравеите :mitsu-smiley: Много ми харесват лансарите особенно след 2008г та реших да е лансер, та питанките са ми следните. Понеже имам от 4г авенсис дизел и с наща наФта нещтата са много зле та мисля да е бензин (газ),та незная заслужавалиси бензинката 1.8 или по вазможност нещо такова- http://www.cars.bg/u244528 Кое е по добре автомат или ръчка, понасяли им газта,иматли вродени недази за които да гледам. Всеки ваш съвет ще помогне за моя избор така, че благодаря от сега и се ИЗВИНЯВАМ,ако иам вече подобна тема. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Аз веднага ще ти кажа, че оригиналните дискове - НЕ СТРУВАТ, но тази е Американска и не знам, но на Европейските СА ГОЛА ВОДА! Така, че гледай дали не са криви, иначе друго не се сещам, но все пак моята е дизел...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си се спрял на тази конкретно, мисля че варианта е доста добър,защото тези с 1.8 двигателя са си малко мудни,а пак в комбинация с автоматик си като спрял,аз нямам забележки до момента към :mitsu-smiley: но все пак нашето е на 20000км и още не си е показало ''рогата''.Като цяло Лансерчето си е супер, според мен няма да съжаляваш с покупката.Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз за 2 години и 7-8 месеца не съм имал никакъв проблем с колата, което за новите коли (и за тези пари) си е постижение. И не съм е и жалил много де :drive: :drive: :drive:

С по-големия двигател сигурно ще е по-весело, но имай в предвид, че на 1.8 данъка е около 400 лв.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мятай се щом си я харесал тази кола!Аз карам "Хамериканче" 2.4 GTS и за 52000км впечатленията са ми:

Минусите са:

1.Изключително евтини материали вложени в салона-кожа и пластмаса!

2.Лоша шумоизолация!

3.Сравнително висок разход на гориво!

 

4 До сега съм сменил:

-2бр, прдни амортисьори-kayaba по 140 лв.парчето

-имам леко "помръдващ" тампон на скоростите

-веднъж чистих грешка chek-engine,заради "скапан" бензин

-комплект предни накладки-70лв.

5.Лично според мен има какво да се иска и от боята-лаковото покритие!

6.В сравнение с avensis-a,lancer-a е по-малък и по-тесен не само външно,но и в интериора и багажникът!

 

 

Плюсовете са:

1.Визията на lancer-a спрямо avensis-a е като сравнението между абитюрентка и пенсионерка!

2.Управлението на автомобила е доста директно,което прави шофирането изключително приятно!

3.По показателите за стабилност и устойчивост-никакви забележки,идеална е!

4.Обслужването-консумативи и части са по-евтини от тези на toyota(имам някакви наблюдения)

5.Въпреки,че е "Хамериканче" части се намират лесно-ходовата част е идентична с европейският lancer с изключение на дисковете( за 2.4 GTS),те са с размера пък на outlander-a!

6.Относно двигателят-2.0 не мога да кажа нищо,но в нета информация-бол,потърси и сравни с европейският 1.8,моят 2.4 е съвместим1:1 с този от outlander-a!

7.Седалките са удобни и ергономични!

8.Таблото е удобно-уредите са разположени така,че всичко е интуитивно и лесно за ползване и гледане!

 

Според мен лично замяната на avensis с lancer ще ти донесе,само положителни емоции!Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мятай се щом си я харесал тази кола!Аз карам "Хамериканче" 2.4 GTS и за 52000км впечатленията са ми:

Минусите са:

1.Изключително евтини материали вложени в салона-кожа и пластмаса!

2.Лоша шумоизолация!

3.Сравнително висок разход на гориво!

 

4 До сега съм сменил:

-2бр, прдни амортисьори-kayaba по 140 лв.парчето

-имам леко "помръдващ" тампон на скоростите

-веднъж чистих грешка chek-engine,заради "скапан" бензин

-комплект предни накладки-70лв.

5.Лично според мен има какво да се иска и от боята-лаковото покритие!

6.В сравнение с avensis-a,lancer-a е по-малък и по-тесен не само външно,но и в интериора и багажникът!

 

 

Плюсовете са:

1.Визията на lancer-a спрямо avensis-a е като сравнението между абитюрентка и пенсионерка!

2.Управлението на автомобила е доста директно,което прави шофирането изключително приятно!

3.По показателите за стабилност и устойчивост-никакви забележки,идеална е!

4.Обслужването-консумативи и части са по-евтини от тези на toyota(имам някакви наблюдения)

5.Въпреки,че е "Хамериканче" части се намират лесно-ходовата част е идентична с европейският lancer с изключение на дисковете( за 2.4 GTS),те са с размера пък на outlander-a!

6.Относно двигателят-2.0 не мога да кажа нищо,но в нета информация-бол,потърси и сравни с европейският 1.8,моят 2.4 е съвместим1:1 с този от outlander-a!

7.Седалките са удобни и ергономични!

8.Таблото е удобно-уредите са разположени така,че всичко е интуитивно и лесно за ползване и гледане!

 

Според мен лично замяната на avensis с lancer ще ти донесе,само положителни емоции!Успех!

 

аз само да добавя към минусите:

- евтините материали в интериора водят до много „интересни” скърцания, потропвания … и т.н, които пък лесно се заглушават с повечко музика и/или много ГАЗ :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да добавя към евтините материали, ми те всички нови коли в този клас са пластмаса, освен ако не е нещо по скъпо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да добавя към евтините материали, ми те всички нови коли в този клас са пластмаса, освен ако не е нещо по скъпо.

 

.... от пластмаса до пластмаса,разликата може да се окаже огромна http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мятай се щом си я харесал тази кола!Аз карам "Хамериканче" 2.4 GTS и за 52000км впечатленията са ми:

Минусите са:

1.Изключително евтини материали вложени в салона-кожа и пластмаса!

2.Лоша шумоизолация!

3.Сравнително висок разход на гориво!

 

4 До сега съм сменил:

-2бр, прдни амортисьори-kayaba по 140 лв.парчето

-имам леко "помръдващ" тампон на скоростите

-веднъж чистих грешка chek-engine,заради "скапан" бензин

-комплект предни накладки-70лв.

5.Лично според мен има какво да се иска и от боята-лаковото покритие!

6.В сравнение с avensis-a,lancer-a е по-малък и по-тесен не само външно,но и в интериора и багажникът!

 

 

Плюсовете са:

1.Визията на lancer-a спрямо avensis-a е като сравнението между абитюрентка и пенсионерка!

2.Управлението на автомобила е доста директно,което прави шофирането изключително приятно!

3.По показателите за стабилност и устойчивост-никакви забележки,идеална е!

4.Обслужването-консумативи и части са по-евтини от тези на toyota(имам някакви наблюдения)

5.Въпреки,че е "Хамериканче" части се намират лесно-ходовата част е идентична с европейският lancer с изключение на дисковете( за 2.4 GTS),те са с размера пък на outlander-a!

6.Относно двигателят-2.0 не мога да кажа нищо,но в нета информация-бол,потърси и сравни с европейският 1.8,моят 2.4 е съвместим1:1 с този от outlander-a!

7.Седалките са удобни и ергономични!

8.Таблото е удобно-уредите са разположени така,че всичко е интуитивно и лесно за ползване и гледане!

 

Според мен лично замяната на avensis с lancer ще ти донесе,само положителни емоции!Успех!

Много благодаря за информацията, чудясе само тези автомати (ЦВТ) до каква степен са надежни,че като гледам доста странен принцип на работа имат. Надявамсе има колеги с автоматична трансмисия които да изкажат мнение :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за информацията, чудясе само тези автомати (ЦВТ) до каква степен са надежни,че като гледам доста странен принцип на работа имат. Надявамсе има колеги с автоматична трансмисия които да изкажат мнение :icon_hmm:

 

Ми малко са ни новички колите за впечатление, колко надеждна е скоростната кутия... :rolleyes:

 

Не съм виждал тема, някой да се оплаче от CVT кутията.

 

Но пък сменяш масло на 80-90к километра и е поне 8 литра(някой беше споменал , че да си смени маслото по процедура трябвало към 11-12).... така де засега впечатлението ни е , че е по - скъп консуматива, но за сметка на това не сменяш феродо :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Започвам с уговорката, че не искам да се конфронтирам с никого. Моят Лансер е 2010г. 2.0 DI-D, в момента е на 28 хил. километра. Много я пазя, например във връзка с коментара на колегата за накладките - никога и при никакви обстоятелства не мия колата с топли спирачки и засега е OK. В смисъл не съм имал проблеми с нея, като изключим например, че на третия месец протече от свръзката на тръбата, която извежда въздуха от интеркуулера - дребен проблем, оправи се със затягане на скобата. За съжаление обаче, не мога да кажа нищо повече за Лансера от "колата е OK". Всички са прави в коментарите си, в сравнение с много автомобили, Лансера е OK. Но... зависи какво очакваш от една кола и колко пари си склонен да платиш за нея. Единствената причина, поради която аз например си купих тази кола е, че ми я продадоха чисто нова за 32 хил. лева. Цената й по ценова листа винаги е била 42 хил. лева. Е, за нова кола - 32 хил. лева прецених, че е OK. Ти например, ще правиш директен паралел с Авенсиса, който ще си карал допреди това. Няма да бъдеш очарован от Лансера - гарантирам ти го. Да, дизайна на екстериора е по-добър, въпреки че ако това е единствената причина да купиш една кола, то този дизайн определено не е сред особено вълнуващите. Или иначе казано - OK е - красива, красива, колко да е красива! Качеството на изработката... :icon_crying: Всички знаем, че е така. Надеждност... още е рано да се каже, обаче има на няколко места из форума споделяне на проблеми при три - четири годишни коли (например износени амортисьори), което аз приемам за ненормално. Карал съм и съм поддържал различни коли и казвам - не е нормално на фона на иконообразния ореол, изграден около името Мицубиши относно надеждността. Качеството на материалите, поставени в интериора... Колеги, изказвате се много меко... :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Поведение на пътя - има един директен волан и това е! С такова кормилно управление обаче, окачването е твърде меко и не му съответства в никаква степен. Спирачките, говоря като система, са направо смешни. Нарочно няма да прокарам паралел с определена марка и модел. Пак казвам, не желая с никого да се конфронтирам. Шумоизолацията е под всякаква критика - общо взето все едно, че караш кабрио. Чуваш всичко, което се случва извън колата, но далеч не само в непосредствена близост около нея. Че двигателят е шумен, шумен е (дизела на VW), но аз не говоря за това. Става дума за шума от гумите, за шума от въздуха, обтичащ купето, говоря за шумовете от околната среда и т.н. И никаква уредба не може да компенсира всичко това. Иначе уредбата е супер, дори и без бас касата в по-високите нива на оборудване, но все пак... става въпрос за кола, а не за Hi Fi система, нали. И сега конкретно към колегата, който иска мнение. Решавам, че не си фен на марката Мицубиши. Гледам също и как си се насочил - търсиш относително мощен автомобил, при все пак нормално съотношение между мощност, динамика и разход на гориво. Искаш да е с вълнуващ дизайн, и с агресивно излъчване. Май предпочиташ бензин. Приличаш ми на човек, който ще оцени високо представянето на колата, чувството, което ще оставя в теб докато я караш, усещането за едно цяло с нея. Ами, какво да ти кажа, няма да му се изкефиш на Лансера. Това е. И затова не си струва да го купуваш на старо. Всичко изброено можеш обаче да получиш от това: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=144165042&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&maxPrice=8001&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=Limousine&tabNumber=2 И не слушай никого в тази насока. Просто прегледай офертите. Поръчай си да ти я докарат отвън. Не я купувай от България. И не вярвай на нещата, които ще ти кажат за нея - това са неверни слухове, измислени от германци. Не забравяй, че най-големият пазар на тази марка след Италия, е Германия. И като финал - аз правя сравнение между единадесет годишна такава красавица, която си внесох отвън от предишния модел, и чисто нов Лансер. И ти казвам, пък ти ако искаш вярвай - все едно сравняваш Ту 154 с космическа совалка - без грам преувеличение. Просто помисли. А и загледай внимателно задниците на Лансер X и на тази. Май някой от някого е копирал, ама не му се е получило.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Започвам с уговорката, че не искам да се конфронтирам с никого. Моят Лансер е 2010г. 2.0 DI-D, в момента е на 28 хил. километра. Много я пазя, например във връзка с коментара на колегата за накладките - никога и при никакви обстоятелства не мия колата с топли спирачки и засега е OK. В смисъл не съм имал проблеми с нея, като изключим например, че на третия месец протече от свръзката на тръбата, която извежда въздуха от интеркуулера - дребен проблем, оправи се със затягане на скобата. За съжаление обаче, не мога да кажа нищо повече за Лансера от "колата е OK". Всички са прави в коментарите си, в сравнение с много автомобили, Лансера е OK. Но... зависи какво очакваш от една кола и колко пари си склонен да платиш за нея. Единствената причина, поради която аз например си купих тази кола е, че ми я продадоха чисто нова за 32 хил. лева. Цената й по ценова листа винаги е била 42 хил. лева. Е, за нова кола - 32 хил. лева прецених, че е OK. Ти например, ще правиш директен паралел с Авенсиса, който ще си карал допреди това. Няма да бъдеш очарован от Лансера - гарантирам ти го. Да, дизайна на екстериора е по-добър, въпреки че ако това е единствената причина да купиш една кола, то този дизайн определено не е сред особено вълнуващите. Или иначе казано - OK е - красива, красива, колко да е красива! Качеството на изработката... :icon_crying: Всички знаем, че е така. Надеждност... още е рано да се каже, обаче има на няколко места из форума споделяне на проблеми при три - четири годишни коли (например износени амортисьори), което аз приемам за ненормално. Карал съм и съм поддържал различни коли и казвам - не е нормално на фона на иконообразния ореол, изграден около името Мицубиши относно надеждността. Качеството на материалите, поставени в интериора... Колеги, изказвате се много меко... :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Поведение на пътя - има един директен волан и това е! С такова кормилно управление обаче, окачването е твърде меко и не му съответства в никаква степен. Спирачките, говоря като система, са направо смешни. Нарочно няма да прокарам паралел с определена марка и модел. Пак казвам, не желая с никого да се конфронтирам. Шумоизолацията е под всякаква критика - общо взето все едно, че караш кабрио. Чуваш всичко, което се случва извън колата, но далеч не само в непосредствена близост около нея. Че двигателят е шумен, шумен е (дизела на VW), но аз не говоря за това. Става дума за шума от гумите, за шума от въздуха, обтичащ купето, говоря за шумовете от околната среда и т.н. И никаква уредба не може да компенсира всичко това. Иначе уредбата е супер, дори и без бас касата в по-високите нива на оборудване, но все пак... става въпрос за кола, а не за Hi Fi система, нали. И сега конкретно към колегата, който иска мнение. Решавам, че не си фен на марката Мицубиши. Гледам също и как си се насочил - търсиш относително мощен автомобил, при все пак нормално съотношение между мощност, динамика и разход на гориво. Искаш да е с вълнуващ дизайн, и с агресивно излъчване. Май предпочиташ бензин. Приличаш ми на човек, който ще оцени високо представянето на колата, чувството, което ще оставя в теб докато я караш, усещането за едно цяло с нея. Ами, какво да ти кажа, няма да му се изкефиш на Лансера. Това е. И затова не си струва да го купуваш на старо. Всичко изброено можеш обаче да получиш от това: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=144165042&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&maxPrice=8001&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=Limousine&tabNumber=2 И не слушай никого в тази насока. Просто прегледай офертите. Поръчай си да ти я докарат отвън. Не я купувай от България. И не вярвай на нещата, които ще ти кажат за нея - това са неверни слухове, измислени от германци. Не забравяй, че най-големият пазар на тази марка след Италия, е Германия. И като финал - аз правя сравнение между единадесет годишна такава красавица, която си внесох отвън от предишния модел, и чисто нов Лансер. И ти казвам, пък ти ако искаш вярвай - все едно сравняваш Ту 154 с космическа совалка - без грам преувеличение. Просто помисли. А и загледай внимателно задниците на Лансер X и на тази. Май някой от някого е копирал, ама не му се е получило.

Интерсно... Иначе имаме и :mitsu-smiley: паджеро от което сам много амаааааа мнооого доволен за 8г нищо ама нищо несам сменили а се кара душманската,та затова смятах,че :mitsu-smiley: все още даржи ниво НО маи нестоят така нщата с новите :mitsu-smiley: А авенсиса го взех на 180 000 а сега е на 230 000 и също не съм сменил нищичко цялото окачване е заводцко. Та мисалтамие,че несам свикнал да робувам на автомобил а само каране и то баш ДУШМАНСКО затова искам нещо малко по-ново с по-агресивен дизаин , да е поне малко спортист и да е наи-вече ЗДРАВ а вазможностите ми не надхвърляд 20 000лв

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интерсно... Иначе имаме и :mitsu-smiley: паджеро от което сам много амаааааа мнооого доволен за 8г нищо ама нищо несам сменили а се кара душманската,та затова смятах,че :mitsu-smiley: все още даржи ниво НО маи нестоят така нщата с новите :mitsu-smiley: А авенсиса го взех на 180 000 а сега е на 230 000 и също не съм сменил нищичко цялото окачване е заводцко. Та мисалтамие,че несам свикнал да робувам на автомобил а само каране и то баш ДУШМАНСКО затова искам нещо малко по-ново с по-агресивен дизаин , да е поне малко спортист и да е наи-вече ЗДРАВ а вазможностите ми не надхвърляд 20 000лв

Виж сега, Паджерото е друго нещо. И цената му е друга и качеството на изработката и всичко. Новото Паджеро също е много конкуретноспособно спрямо останалите конкуренти, пък си е и истински офроудър. За него нищо не казвам. Ама както и да го гледаш струва повече от 100 хиляди лева.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интерсно... Иначе имаме и :mitsu-smiley: паджеро от което сам много амаааааа мнооого доволен за 8г нищо ама нищо несам сменили а се кара душманската,та затова смятах,че :mitsu-smiley: все още даржи ниво НО маи нестоят така нщата с новите :mitsu-smiley: А авенсиса го взех на 180 000 а сега е на 230 000 и също не съм сменил нищичко цялото окачване е заводцко. Та мисалтамие,че несам свикнал да робувам на автомобил а само каране и то баш ДУШМАНСКО затова искам нещо малко по-ново с по-агресивен дизаин , да е поне малко спортист и да е наи-вече ЗДРАВ а вазможностите ми не надхвърляд 20 000лв

Защо си правиш изводи, от поста на dino355, че новите Mitsubishi-та не са здрави? Той не говори за здравина и колко части са се счупили, а и едва ли може да каже нещо само след 28х. км, както и аз защото моята кола е на 27х. км и не е имала нито един проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо си правиш изводи, от поста на dino355, че новите Mitsubishi-та не са здрави? Той не говори за здравина и колко части са се счупили, а и едва ли може да каже нещо само след 28х. км, както и аз защото моята кола е на 27х. км и не е имала нито един проблем.

Всеки споделя своето мнение, нали затова се казва Форум. Аз също съм фен на Мицубиши, но след проблемите които имаме с Колта (модел 2007, купуван в края на 2006 г.) на жена ми:

1.преден десен спирачен апарат, който започна да задира, т.е. не отпуска при задействане на АBS-а (че е било при задействане на АБС го разбрах доста по-късно) при около 3000 км; при прегледа на 1 г. казаха, че няма проблем; при прегледа на 2 г. (правихме и тест драйв) казаха, че всичко е проверено (АБСа на стенд и т.н.) и е наред; няколко месеца преди 5-тата година започна понякога да не отпуска достатъчно след натискане когато си с скорост 70-80 км/ч и трябва пак да натиснеш и отпуснеш спирачките; и чак на прегледа на 5-тата година след изрично настояване го разглобиха, почистиха и раздвижиха, засега е добре.

2.шум от изпускателната система (появи се след 3 г. и половина, при предгледа на 4 г. казаха, че няма проблем, след това сам изчезна)

3.преден ляв лагер за смяна след 28 400 км (върви в комплект с шенкела и главината).

ще се замисля сериозно, когато дойде време за купуване на следващата кола каква марка да е.

Нашата вина в случая е, че колата досега е карана малко (особено м/у 2-рата и 4-тата година) поради факта, че жена ми през повечето време имаше служебна кола.

Редактирано от gig
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак да се произнеса и обобщя http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif (извинявам се за което) !

Мицубиши Лансер,модел след 2008 година е :

- сравнително евтин автомобил,като цена и поддръжка

-абсолютно конкурентен в ценовият диапазон спрямо други автомобили в този клас

-съотношението цена/качество е повече от задоволително

Мненията на всеки от нас (притежателите на lancer 08) е субективно!Мисля,че правилният начин за покупка на тази кола е да се сравнят офертите на пазара -година на производство/цени! Това е!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега скачай в Лансера няма да съжаляваш.Като минуси мога да кажа че има висок разход на гориво и евтина пластмаса в интериора

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак да се произнеса и обобщя http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif (извинявам се за което) !

Мицубиши Лансер,модел след 2008 година е :

- сравнително евтин автомобил,като цена и поддръжка

-абсолютно конкурентен в ценовият диапазон спрямо други автомобили в този клас

-съотношението цена/качество е повече от задоволително

Мненията на всеки от нас (притежателите на lancer 08) е субективно!Мисля,че правилният начин за покупка на тази кола е да се сравнят офертите на пазара -година на производство/цени! Това е!

Аз обаче с такова обобщение няма как да се съглася по простата причина, че съм запознат с цените на всички автомобилни производители, които имат официални представителства у нас. Цената на Лансера по ценова листа (дизел, ниво на оборудване Invite) е 42 хил. лева. Моята я взех през 2010 за 32 хил., но в този момент кризата беше в разгара си в света, Мицубиши започваха да предлагат собствения си дизел и чистеха наличностите от тези с двигателя на Фолксваген. Така направиха кампания за 2.0 DI-D Invite, която се задържа около 2 месеца. Имаха за продан за България около десетина бройки. След този момент подобна промоция не са имали. Затова говоря за съотношение цена-качество при цена от 42 хил. лева за ниво Invite. Няма да соча тук цени и екстри. Всеки може да влезе по сайтовете, да види цените на конкуренцията и ще види, че автомобил сегмент C, с дизелов двигател, мощност между 120 и 150 к.с. и приблизително същите екстри, се продава под и около тази цена. И при повечето от тях твърдя, че предлагат по-добро съотношение цена-качество. Много трудно ще намерите кола в този клас и с горните параметри, която за 40 хил. лева да предлага това simplicity в интериора, което наблюдявяме в нашите коли. Да, за 30 хил., дизел, 140 к.с., модел автомобил 2008г. е OK. Но това не е редовната цена на колата, така че точно съотношението цена-качество никакво го няма. Просто влезте и вижте ценовите листи на Opel, Renault, Peugeot, Citroen, Toyota, Fiat, Alfa Romeo, Ford, VW, Kia, Hyundai и т.н. Сравнявате с Astra, Megane, 308, C4, Corolla, Bravo, Giulietta, Focus, Golf, Ceed, Elantra - съответен двигател и ниво на оборудване. Ще видите, че в цена от 42 000 лева, на нас с Лансерите са ни калкулирали най-висока цена за марката Мицубиши и така точно съотношението цена-качество е спаднало драстично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като се има предвид Цена/Качество и сега ако трябваше да правя изборът, щеше пак да е :mitsu-smiley: . Единственият недостатък на мицубишито, който не може да се отстрани, е пластмасата в интериора, която дразни ако се кара по паваж примерно... Все пак предпочитам тва да му е кусурът и да нямам други дертове.

За разхода - въобще не е висок, според мен дава нормален разход при нормално каране /който при това съответства на параметрите, дадени от производителя.

А онова предложение, което е дадено - за италианка вместо мицубишито - :icon_doh: . Първо питайте хора с италианки, ако вие самите не сте си патили...пък и на старо...мама миа...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като се има предвид Цена/Качество и сега ако трябваше да правя изборът, щеше пак да е :mitsu-smiley: . Единственият недостатък на мицубишито, който не може да се отстрани, е пластмасата в интериора, която дразни ако се кара по паваж примерно... Все пак предпочитам тва да му е кусурът и да нямам други дертове.

За разхода - въобще не е висок, според мен дава нормален разход при нормално каране /който при това съответства на параметрите, дадени от производителя.

А онова предложение, което е дадено - за италианка вместо мицубишито - :icon_doh: . Първо питайте хора с италианки, ако вие самите не сте си патили...пък и на старо...мама миа...

 

 

Здрасти колега,

може ли да ми дадеш реални стойностти за разхода при градско и смесено каране, а за пластмасите по-зле ли са от на Колт от същите години??? :mitsu-smiley:

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

може ли да ми дадеш реални стойностти за разхода при градско и смесено каране, а за пластмасите по-зле ли са от на Колт от същите години??? :mitsu-smiley:

Благодаря

Колега разхода градско (София)за три години не е падал под 13,5л.,а току що заредих и стигнах 15,4л.само градско център.А извънградско съм имал и 6,7л.нормално каране и 8,9л.с по-екстремно каране и ако на това някой колеги казват нормален разход,здраве му кажи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като се има предвид Цена/Качество и сега ако трябваше да правя изборът, щеше пак да е :mitsu-smiley: . Единственият недостатък на мицубишито, който не може да се отстрани, е пластмасата в интериора, която дразни ако се кара по паваж примерно... Все пак предпочитам тва да му е кусурът и да нямам други дертове.

За разхода - въобще не е висок, според мен дава нормален разход при нормално каране /който при това съответства на параметрите, дадени от производителя.

А онова предложение, което е дадено - за италианка вместо мицубишито - :icon_doh: . Първо питайте хора с италианки, ако вие самите не сте си патили...пък и на старо...мама миа...

Значи, имал съм... италианка. Преди Мицубишито... 156... Четири години я търкалях. На старо купена. Проблемът на старите коли е, че от кола до кола има разлика колкото от земята до луната. Гък не мога да кажа срещу тая кола. Нищо казано на света срещу тия коли за мен не се оказа вярно. Когато тръгнах да си купувам нова кола - защото исках нова да е - тръгнах за нова 159. Ама... 55 хил. лева нямах. Те това е проблемът. Имах 30 хил. За тия пари Лансера е супер. Но само моля Ви, не сравнявайте 159 с Лансер. И то защото са несравними - едната струва 30 хиляди, другата 55 хиляди. Не са изобщо в един и същи клас. Парадоксът е, че на старо могат да се купят за еднаква цена. И аз само казвам на колегата, че ако за едни и същи пари може да си вземе Лансер и 159, изборът със затворени очи трябва да е в полза на 159. Така че с упрека за личен опит не можеш да ми излезеш. Жена ми от три години кара Фиат - купен нов. На цената на Колта. И тя, както колегата горе каза за жена си, я кара малко, но... колата не е дори загатнала до момента за някакъв проблем. Преди тия коли пък съм имал други, пак стари... Не се лъжете по нещата, които се говорят за този или онзи автомобилен производител. Това е резултат от добра, респ. лоша маркетингова политика на фирмите. Та от личен опит казвам, че за мен, твърдението, че Мицубишито е световен еквивалент за качество, се оказа страховита лъжа, а пък твърдението, че Алфите са най-лошите коли на света - пълна глупост! Това е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега разхода градско (София)за три години не е падал под 13,5л.,а току що заредих и стигнах 15,4л.само градско център.А извънградско съм имал и 6,7л.нормално каране и 8,9л.с по-екстремно каране и ако на това някой колеги казват нормален разход,здраве му кажи

 

:mitsu-smiley: Благодаря ти за инфото, направо ме уби :icon_crying: с този разход присъщ на някое 4х4 , много си е, лошо, май ще си карам и аз стария лансер, 2.0 ръчна кутия среден разход от 9/100 като това си е повече да не кажа градско. Аз се бях насочил към Лансер спортбек 1.8 или 1.5, искам икономична кола клас голф и да няма скъпи съединители или скъпа скоростна кутия, като да върви прилично и да гори прилично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай, вземи си колт - 96-2003 година или каризма джедайка....

Не знам по икономично мицубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Благодаря ти за инфото, направо ме уби :icon_crying: с този разход присъщ на някое 4х4 , много си е, лошо, май ще си карам и аз стария лансер, 2.0 ръчна кутия среден разход от 9/100 като това си е повече да не кажа градско. Аз се бях насочил към Лансер спортбек 1.8 или 1.5, искам икономична кола клас голф и да няма скъпи съединители или скъпа скоростна кутия, като да върви прилично и да гори прилично.

 

Колегата малко те е поуплашил, но наистина е такова положението.

Аз съм с ръчни – успявам лятото да докарам 10 градско в София, но чак като се изпразни. Средно в града ми дава 11, сега в студовете отивам 12-13. Обаче проблема е в извънградското :icon_crying: Много рядко падам под 7, да не кажа почти никога(трябва да карам 60-70). Обикновено е 8-9, по магистралата 10 без да се правя на състезател.

 

Обаче пак си ме кефи Лансера :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...