Премини към съдържание

Дали да е лансер ?


Burning_Boy

Препоръчано мнение

Разхода градско с автомата е около 13,с много леко каране ама наистина леко пада до 12, иначе извън градско-магистрала и после малко път с завойчета се докарва до 9.Тука може би недостатъка е в съотношението вървеж-разход.За пластмасата-елате да ви покажа на бащата Хюндая как трака пластмасата на кола на 4 години,и уж с пълна гаранция а си плаща всичко което се развали.Аз лично съм доволен от Лансера(доколкото съм го карал) можеше единствено да поразмишляват от :mitsu-smiley: за изолацията и разход-мощност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Значи, имал съм... италианка. Преди Мицубишито... 156... Четири години я търкалях. На старо купена. Проблемът на старите коли е, че от кола до кола има разлика колкото от земята до луната. Гък не мога да кажа срещу тая кола. Нищо казано на света срещу тия коли за мен не се оказа вярно. Когато тръгнах да си купувам нова кола - защото исках нова да е - тръгнах за нова 159. Ама... 55 хил. лева нямах. Те това е проблемът. Имах 30 хил. За тия пари Лансера е супер. Но само моля Ви, не сравнявайте 159 с Лансер. И то защото са несравними - едната струва 30 хиляди, другата 55 хиляди. Не са изобщо в един и същи клас. Парадоксът е, че на старо могат да се купят за еднаква цена. И аз само казвам на колегата, че ако за едни и същи пари може да си вземе Лансер и 159, изборът със затворени очи трябва да е в полза на 159. Така че с упрека за личен опит не можеш да ми излезеш. Жена ми от три години кара Фиат - купен нов. На цената на Колта. И тя, както колегата горе каза за жена си, я кара малко, но... колата не е дори загатнала до момента за някакъв проблем. Преди тия коли пък съм имал други, пак стари... Не се лъжете по нещата, които се говорят за този или онзи автомобилен производител. Това е резултат от добра, респ. лоша маркетингова политика на фирмите. Та от личен опит казвам, че за мен, твърдението, че Мицубишито е световен еквивалент за качество, се оказа страховита лъжа, а пък твърдението, че Алфите са най-лошите коли на света - пълна глупост! Това е.

 

:) Еми, колега, явно е въпрос на вкус. Аз си го карам моето Мицубиши и да ти кажа много си ме кефи - автоматичните скорости са ми перфектни за градското каране, което ми е основното; взех си я с тази кутия точно за това - за да не се мъча да ръчкам нонстоп в задръствания, светофари и пътеки, които са вече през 100 метра; изборът в тази насока беше перфектен. Като ми се налага да карам бързо и да се ускорявам, барвам си 2 пъти лявата лопатка зад волана и си се набирам и не ми дреме за колко секунди ускорявам, нито пък ще тръгна да ги броя. :D

Разхода - напълно нормален 9-10 на сто градско, естествено ако караш постоянно в задръствания си отиваш нагоре, ама ако ми кажеш кола 140-150 коня, която да няма висок разход в задръствания... Извънградско - може и 6-7 на сто ако караш със 70-80 /има такива участъци/; а може и 9-10 на сто със 140 км. Не мисля, че е болка за умиране. Лятото имах няколко рейда до Смолян - еми мога да ти кажа, че ми даде отиване-връщане 7 / 100 , при това на горе мощно на ръчен режим :icon_rock: . Болката е вече цената на бензинчето, дето от известно време ни дялка. :D

Обезценяването - значи, щом тая Алфа цената й като нова е била 55 хилки, а на Мицубишито - 40, а сега са на една цена, веднага може да си направиш извода коя кола какво представлява; нали знаеш, че пазара е много верен в тези отношения?!

Редактирано от sleepless
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега разхода градско (София)за три години не е падал под 13,5л.,а току що заредих и стигнах 15,4л.само градско център.А извънградско съм имал и 6,7л.нормално каране и 8,9л.с по-екстремно каране и ако на това някой колеги казват нормален разход,здраве му кажи

 

Явно кесиш по зверски задръстания.... в София ми дава към 11, падал съм и до 10. Сега зимата при минус 13-14 ми дава около 12........

Извънградско при средна скорост 100 ми дава 7.2, при 130-150 към 8....

 

Над 15 съм стигал при рали изпълнения след Рибарица... по най - усуканите пътища и само обратни завои, зверски изкачвания и с много душманско каране....

 

Сравнявахме с един колега, той е с новичко Пежо 2.0 същият калибър 140 коня... същите разходи...

 

Не знам какво е нормален разход.. може Голфчета по 100 коня да дават по-добър .......

 

Да кажа , че става въпрос за бензин, да не обърка колегата.... дизела дава по - малък разход.

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Еми, колега, явно е въпрос на вкус. Аз си го карам моето Мицубиши и да ти кажа много си ме кефи - автоматичните скорости са ми перфектни за градското каране, което ми е основното; взех си я с тази кутия точно за това - за да не се мъча да ръчкам нонстоп в задръствания, светофари и пътеки, които са вече през 100 метра; изборът в тази насока беше перфектен. Като ми се налага да карам бързо и да се ускорявам, барвам си 2 пъти лявата лопатка зад волана и си се набирам и не ми дреме за колко секунди ускорявам, нито пък ще тръгна да ги броя. :D

Разхода - напълно нормален 9-10 на сто градско, естествено ако караш постоянно в задръствания си отиваш нагоре, ама ако ми кажеш кола 140-150 коня, която да няма висок разход в задръствания... Извънградско - може и 6-7 на сто ако караш със 70-80 /има такива участъци/; а може и 9-10 на сто със 140 км. Не мисля, че е болка за умиране. Лятото имах няколко рейда до Смолян - еми мога да ти кажа, че ми даде отиване-връщане 7 / 100 , при това на горе мощно на ръчен режим :icon_rock: . Болката е вече цената на бензинчето, дето от известно време ни дялка. :D

Обезценяването - значи, щом тая Алфа цената й като нова е била 55 хилки, а на Мицубишито - 40, а сега са на една цена, веднага може да си направиш извода коя кола какво представлява; нали знаеш, че пазара е много верен в тези отношения?!

Съгласен съм. За парите дето дадох, колата си е супер. Дори и при тия цени на дизела. Хем слагам от най-скъпия на ОМВ. А пък за другото - Алфа винаги са били от най-бързо обезценяващите се коли на пазара. Затова и инвестицията в нова Алфа, винаги е била лошо решение... Но само ако разглеждаш колата като инвестиция. Аз намирам, че една кола не може да е инвестиция. Твоят Лансер например, на колко години е? Пусни го ей тъй пробно в сайтовете за продажби за да кажем 20 хиляди и да видим колко оферти ще събереш. Тъй като съм го правил вече това упражнение да ти кажа, че телефона ти ще мълчи като развален. И ако се окажа прав, сметни как се е обезценило Мицубишито ти. Та така, има голяма разлика между статистика и реалност. Всички коли се обезценяват така бързо, че не си струва въобще да се сравняват с инвестиция... Така че не са инвестиция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм. За парите дето дадох, колата си е супер. Дори и при тия цени на дизела. Хем слагам от най-скъпия на ОМВ. А пък за другото - Алфа винаги са били от най-бързо обезценяващите се коли на пазара. Затова и инвестицията в нова Алфа, винаги е била лошо решение... Но само ако разглеждаш колата като инвестиция. Аз намирам, че една кола не може да е инвестиция. Твоят Лансер например, на колко години е? Пусни го ей тъй пробно в сайтовете за продажби за да кажем 20 хиляди и да видим колко оферти ще събереш. Тъй като съм го правил вече това упражнение да ти кажа, че телефона ти ще мълчи като развален. И ако се окажа прав, сметни как се е обезценило Мицубишито ти. Та така, има голяма разлика между статистика и реалност. Всички коли се обезценяват така бързо, че не си струва въобще да се сравняват с инвестиция... Така че не са инвестиция.

 

 

 

Oт постовете ти до тук ,колега си изградих мнението,че сме си купили japanese dacia . Искреното ми учудване след ,като не е имало интерес за покупка към твоята кола,защо не си я предложил за бартер например за romanian dacia - едва ли не според теб качеството им е еднакво!Може би румънският екземпляр ще е по-продаваем!

 

 

п.п...ако съм ти дал нова идея да си се отървеш от мицубишито-имаш да черпиш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Oт постовете ти до тук ,колега си изградих мнението,че сме си купили japanese dacia . Искреното ми учудване след ,като не е имало интерес за покупка към твоята кола,защо не си я предложил за бартер например за romanian dacia - едва ли не според теб качеството им е еднакво!Може би румънският екземпляр ще е по-продаваем!

 

 

п.п...ако съм ти дал нова идея да си се отървеш от мицубишито-имаш да черпиш

Ако не беше мотивиран изцяло от ирония съвета ти, колега, може би щях и да почерпя. Истината е, че въртя колата из форумите за продажба от четвъртия месец след като я купих с твоето предложение на ум, но разбира се не за Дачия. Интерес няма никакъв за разумните цени, които обявявам. Явно трябва да си пусна колата за 15 хиляди и тогава ще стане. Само дето не съм готов още за това. Затова много се смея като ми заговорят за това как тая или оная кола се обзценявала по-бързо от друга. Така зверски бързо се обезценяват всичките, че ще седна да сметна дали все пак не е по-разумно човек да си купи например един Мерцедес Е клас на четири години за 30 хил. лева, отколкото нова кола. Ще седна да сметна, честно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Истината е, че въртя колата из форумите за продажба от четвъртия месец след като я купих с твоето предложение на ум, но разбира се не за Дачия. Интерес няма никакъв за разумните цени, които обявявам. Явно трябва да си пусна колата за 15 хиляди и тогава ще стане.

 

В тия години и за 5 хилки да я пуснеш, пак може никой да не ти я купи. Ако не си наясно, че хората от началото на кризата не харчат пари, било защото нямат, било защото ги пазят за "черни дни", е твоя грешка. Та сега, айде да си го изкараме на горкото мицубиши... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички коли се обезценяват така бързо, че не си струва въобще да се сравняват с инвестиция... Така че не са инвестиция.

Хе, откри топлата вода, разбира се, че не са инвестиция, инвестиция е туй, което ти НОСИ пари(ако е служебна е друга бира), разбира се, че цената им пада главоломно, след първата година отиваме на половин цена, сам каза, че за 15к ще се продаде :) . Това важи с пълна сила и за старите автомобили. Но...това е положението, на който не му изнася да си мрънка, той кервана си върви :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако съдим по застрахователите, моята се обезцени за 2 години с 5000 евро, така де с около ~30%(отбелязвам че е взета за 15к евро новичка) :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако съдим по застрахователите, моята се обезцени за 2 години с 5000 евро, така де с около ~30%(отбелязвам че е взета за 15к евро новичка) :-)

A реално сега дали можеш да й вземеш 20 000лв? Колегата спомена, че му е трудно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как карате, но в София от надлеза на "Захарна фабрика" до "Подуене" разхода беше 9.5 с климатик. Това е засичано в Петък между 17 и 17:30 часа в най-голямата лудница, когато едни софиянци се прибират от работа, а останалите си отиват по родните места. :)

Извънградско съм правил 6.3 - 6.5, но ако правиш по 2-3 изпреварвания на 20-25 км път, то разхода ти скача на 7.2 - 7.5 на 100 км.

Ако пък се порадвате на колата и разхода скача над 8! На магистралата разхода е над 15 при поддържане на 180-190 в продължение на 50-60 км.

Ако искате колата да ви харчи малко, но сменете модела. Форд Ескорт с атмосферен дизел под 2 литра - харчи 4 на 100. Цената му е между 1000 и 2000 лв. Както се казва един аванс! :D

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A реално сега дали можеш да й вземеш 20 000лв? Колегата спомена, че му е трудно...

То сега не на колегата му е трудно.... на купувачите им е трудно, криза е.... :icon_hmm:

 

Те тука и Те там

 

Има и по-скъпи има и по-евтини, с малко повече късмет може и да може, на 26к километра не е много :-))

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И без пари да я дават колата никой няма да я вземе, защото никой не знае какво го чака утре.

Като си знам какво е около мен, си мисля, че и около вас е същото.

Като знам, че трябва да дам 1000 лв. за въглища, въобще не ми се мисли за плазми, LCD-та, смарт фони и прочие глезотии. В момент, в който всички са си ограничили потреблението до санитарния минимум, покупката на автомобил граничи със самоубийство. На всичко отгоре цените вървят все по-нагоре.

Едва ли някой би отказал оферта за Мицубиши, който е на цената на нова Дачия с всички ексри за модела (както пишат по рекламите). А кола на 30-40 хил. километра си е току що разработена. На запад кола на толкова километри е на 2-3 месеца, а у нас на 2-3 години в общия случай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: След тази тема вече съм със смесени чувства дали да си купя нов лансер или да си карам старият, разгеждах малко ревюта от собственици на такива коли в Англия,

 

http://www.autotrader.co.uk/car-reviews/mitsubishi/lancer/41719

 

и да ви кажа хората са с много добри впечатления от модела, нехаресват само пластмасите по вратите и това че е по-шумно в купето като някой каза че решил проблема с нови качествени гуми и шумът осезаемо намалял. Има ли колега във форума с лансер с 1.5 двигател, ако може да сподели реалният разход на колата ще бъде много добре. По книга е много близък до този на 2.0 дизел , но няма скъпи ремъци и съединител което си е голям +, а за вървенето ясно че ще е куц. :mitsu-smiley: :icon_n_king: Разглеждам темата като покупка на употребяван Лансер 2009 та година на макс 30к км не на чисто нов от автосалон.

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Пампорово - Смолян 2.8 L/100км"!

Много бе!!! Трябва да е близко до НУЛА! :D

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: След тази тема вече съм със смесени чувства дали да си купя нов лансер или да си карам старият, разгеждах малко ревюта от собственици на такива коли в Англия,

 

http://www.autotrader.co.uk/car-reviews/mitsubishi/lancer/41719

 

и да ви кажа хората са с много добри впечатления от модела, не харесват само пластмасите по вратите и това че е по-шумно в купето като някой каза че решил проблема с нови качествени гуми и шумът осезаемо намалял. Има ли колега във форума с лансер с 1.5 двигател, ако може да сподели реалният разход на колата ще бъде много добре. По книга е много близък до този на 2.0 дизел , но няма скъпи ремъци и съединител което си е голям +, а за вървенето ясно че ще е куц. :mitsu-smiley: :icon_n_king: Разглеждам темата като покупка на употребяван Лансер 2009 та година на макс 30к км не на чисто нов от автосалон.

Абеее и аз това гледам (ако ще е това колата де)НО имам няколко "изисквания"

1- да е с рокфорд аудио система

2- газ Бензин(новите дизели нещо не им е вкусна нашата нафтица),ако може 2.0 автомат (макар данесам много убеден в надежноста на автомата :icon_hmm: )

3- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с готините брони прагове и т.н.

4- Все мие тая за тези пластмаси, за мен е наи-важно да е здрава ходовата част и двигателя без скъпи ремонти още на 50 000 км

Около тези 4 т. сами въпросите :drinks: :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Пампорово - Смолян 2.8 L/100км"!

Много бе!!! Трябва да е близко до НУЛА! :D

 

 

 

И аз съм правил разход под 4/100 от с.Чифлик до с. Орашак в Троянска област :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да се стопли и ще ви покажа от Белоградчик като ходя за вода как Мицубишито върви с 0.0 разход при 100 км/ч и наличие на 150 кг вода в багажника!:icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е същия клас автомобил, но http://www.hyundaibg.bg/uf/cars/i40/price_list/i40%20price%20list%20za%20web.pdf това чудо е невероятно. Визия, качество вътре, двигател БЕНЗИНОВИЯ 177hp, който харчи като дизел, автоматик и екстри на ЕС КЛАСА... топ изпълнението е 66 000, аз за Лансъра дадох 52 000... това на месец са си 233лв повече ( за 5г. ), но колата е поне с класа и половина по-добра, а за комбито спираме да говорим...

 

Въпреки това, аз много си харесвам Лансъра и интересното, че пластмасите са си ми ок ( а моя е над 70 000км и всеки ден минавам половината ЦАР БОРИС 3ти в двете посоки ). Самата кола е много зле обезшумена ( та се чуват много неща отвън), но мен почти нищо не ми скърца или хлопа? Разхода ми е страхотен, сега зимата в най-големите студове си изкарвам с по над 500км с един резервоар и ми остават по 8-9л в него. Освен това е доста пъргав, но може би защото е турбо-дизел...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е същия клас автомобил, но http://www.hyundaibg.bg/uf/cars/i40/price_list/i40%20price%20list%20za%20web.pdf това чудо е невероятно. Визия, качество вътре, двигател БЕНЗИНОВИЯ 177hp, който харчи като дизел, автоматик и екстри на ЕС КЛАСА... топ изпълнението е 66 000, аз за Лансъра дадох 52 000... това на месец са си 233лв повече ( за 5г. ), но колата е поне с класа и половина по-добра, а за комбито спираме да говорим...

 

Въпреки това, аз много си харесвам Лансъра и интересното, че пластмасите са си ми ок ( а моя е над 70 000км и всеки ден минавам половината ЦАР БОРИС 3ти в двете посоки ). Самата кола е много зле обезшумена ( та се чуват много неща отвън), но мен почти нищо не ми скърца или хлопа? Разхода ми е страхотен, сега зимата в най-големите студове си изкарвам с по над 500км с един резервоар и ми остават по 8-9л в него. Освен това е доста пъргав, но може би защото е турбо-дизел...

Да де ама преди три-четири години I35(не най-високия клас)струваше 39500 лв.,а моя струваше 42000 лв.Е за 2500 лв. разлика няма да си купя Хюндай най-малкото заради емблемата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е същия клас автомобил, но http://www.hyundaibg.bg/uf/cars/i40/price_list/i40%20price%20list%20za%20web.pdf това чудо е невероятно. Визия, качество вътре, двигател БЕНЗИНОВИЯ 177hp, който харчи като дизел, автоматик и екстри на ЕС КЛАСА... топ изпълнението е 66 000, аз за Лансъра дадох 52 000... това на месец са си 233лв повече ( за 5г. ), но колата е поне с класа и половина по-добра, а за комбито спираме да говорим...

 

Въпреки това, аз много си харесвам Лансъра и интересното, че пластмасите са си ми ок ( а моя е над 70 000км и всеки ден минавам половината ЦАР БОРИС 3ти в двете посоки ). Самата кола е много зле обезшумена ( та се чуват много неща отвън), но мен почти нищо не ми скърца или хлопа? Разхода ми е страхотен, сега зимата в най-големите студове си изкарвам с по над 500км с един резервоар и ми остават по 8-9л в него. Освен това е доста пъргав, но може би защото е турбо-дизел...

Не, изобщо нямах такова нещо предвид, когато отправих критиките си към Лансера. Тая страшна барака - Хюндая - освен че не представлява абсолютно нищо като качества, напоследък забелязвам, че и цените им са започнали да стават твърде оптимистични. Това, към което си препратил например. Да, точно в същия клас е... 66 хил. лева?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! За какво? За 170 к.с. мощност?! Че това някаква мощност ли е, извинете?! Или пък ще предложи пътно поведение, или пък впечатляваща водимост?! Или спирачки някакви?! Ти знаеш ли, че за 66 хил. лева можеш да вземеш почти каквото се сетиш. Та миналото лято Ево-то го даваха за 72 хил. с ДДС - 295 к.с. И какво ти харесва на оборудването? Гарантирам ти, щото съм го оглеждал, качвал съм се във всякакви Хюндаи, вкл. в този и ти казвам, че са си пластмаси тъпи, оформени тъпо и нелогично, вътре свети шаренко като китайски двукасетъчен касетофон от средата на 90-те. Това с истерията около Хюндай през последните години се дължи на едно единствено нещо - брилиантна маркетингова и рекламна стратегия, провеждана упорито в продължение вече на близо десетилетие и с адски много пари. Този производител например, откакто съществува, не е записал нито една иновация или патент в областта на автомобилостроенето, защото няма друг такъв, който да харчи огромната част от неразпределената като дивидент печалба за реклама, а не за технологично усъвършенстване. Имала екстри! Какви? Сензор за дъжд, сензор за фаровете... Този тип екстри струват по 3,5 цента парчето в Китай и са напълно непотребни. За екстра считам спирачната система Брембо с четирибутални спирачни апарати, система за регенерация на спирчаната енергия, а отвътре екстра би бил специален италиански кожен салон - Портона Фрау например. Екстра би била и една модерна система за контрол на сцеплението, да кажем. Но няма да дам 66 хил. лева за чикия, наблъскана с някакви там сензори за това и онова. И дума не може да става за сравнение между Мицубиши и Хюндай!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха... човеко, мнението ти е просто спийчлес :). Имаме Санта Фе, вече 5години, купено чисто ново, искам да ти кажа, че СПИРАЧНАТА СИСТЕМА /която ти даваш за пример/ е около 3 класи и половината над моята. Когато то е спряло, аз все още се чудя дали да почна да спирам. Такива мнения, скапват марките и сервиз и гаранция, отново 2 класи над Mitsubishi поне в БГ. Не ми обяснявай, кое китайско и кое не вътре, защото това ако е Китай, то моя Лансър е от Африка :). Не знам на кое викаш сензори за по 2 и 50, но вентилация на седалките имат X6, Е класа и нагоре, твоето мнение е много рядко ограничено и е първото от много време, което прочитам за Хюндай с такива мисли в него. Просто издухаха всички с 5те години гаранция, както се вижда, вече доста Европейски марки се опитват да дадат 5г. Изобщо се чудя точно, какво да коментирам на мнението ти, ако искаш вземи си Лансъра и може да тестваме, каквото искаш поведение, аз съм изумен от мнението ти. Ако искаш и ABS може да сравним и в двете е комбинирам с EBD мисля че беше, защото докато моя се чуди как да ми изрита крака от педала, то при Хюндай, той потъва сам... абе въобще не виждам, какво точно да споря с теб :). Всеки има право на избор, но ти предложи италиянка а оплю Хюндай, за мен това е достатъчно показателно. Уважавам мнението ти, всеки има право да кара каквото си пожелае...

 

http://0.tqn.com/d/cars/1/0/B/B/2/ag_10lanceres_trunk2.JPG

 

http://www.advancedtechnologykorea.com/wp-content/uploads/2011/09/Hyundai-i40_3.jpg

 

Интересно, кое тук е по КИТАЙСКО... няма дори да си правя труда да права повече сравнения, та в Лансъра ми няма лампа в жабката, да не говорим, че няма осветление на бутоните по вратите, абе изобщо безумия, далеч съм от това, че Хюндай е най-доброто, дори мисля че държат високи цени, след успеха им със Санта Фе-то се самозабравиха, и имат също кусури достатъчно много, но твоето мнение, е чисто безумие :).

 

А до колегата lancer j, предполагам има в предвид I30, защото I35 няма такова :), именно това беше колата която си бях поръчал преди Лансъра, но така и не я дочаках след като 4 месеца не беше влезнала в производство и много добре знам ценовата разлика, защото точно нея, аз изплащам :). Пак казвам, всеки си има предпочитание...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха... човеко, мнението ти е просто спийчлес :). Имаме Санта Фе, вече 5години, купено чисто ново, искам да ти кажа, че СПИРАЧНАТА СИСТЕМА /която ти даваш за пример/ е около 3 класи и половината над моята. Когато то е спряло, аз все още се чудя дали да почна да спирам. Такива мнения, скапват марките и сервиз и гаранция, отново 2 класи над Mitsubishi поне в БГ. Не ми обяснявай, кое китайско и кое не вътре, защото това ако е Китай, то моя Лансър е от Африка :). Не знам на кое викаш сензори за по 2 и 50, но вентилация на седалките имат X6, Е класа и нагоре, твоето мнение е много рядко ограничено и е първото от много време, което прочитам за Хюндай с такива мисли в него. Просто издухаха всички с 5те години гаранция, както се вижда, вече доста Европейски марки се опитват да дадат 5г. Изобщо се чудя точно, какво да коментирам на мнението ти, ако искаш вземи си Лансъра и може да тестваме, каквото искаш поведение, аз съм изумен от мнението ти. Ако искаш и ABS може да сравним и в двете е комбинирам с EBD мисля че беше, защото докато моя се чуди как да ми изрита крака от педала, то при Хюндай, той потъва сам... абе въобще не виждам, какво точно да споря с теб :). Всеки има право на избор, но ти предложи италиянка а оплю Хюндай, за мен това е достатъчно показателно. Уважавам мнението ти, всеки има право да кара каквото си пожелае...

 

Интересно, кое тук е по КИТАЙСКО... няма дори да си правя труда да права повече сравнения, та в Лансъра ми няма лампа в жабката, да не говорим, че няма осветление на бутоните по вратите, абе изобщо безумия, далеч съм от това, че Хюндай е най-доброто, дори мисля че държат високи цени, след успеха им със Санта Фе-то се самозабравиха, и имат също кусури достатъчно много, но твоето мнение, е чисто безумие :).

 

А до колегата lancer j, предполагам има в предвид I30, защото I35 няма такова :), именно това беше колата която си бях поръчал преди Лансъра, но така и не я дочаках след като 4 месеца не беше влезнала в производство и много добре знам ценовата разлика, защото точно нея, аз изплащам :). Пак казвам, всеки си има предпочитание...

Веднага обяснявам кое да коментираш! Първо ти предлагам внимателно да прочетеш това, което съм написал! Второ, винаги, ама винаги сравнявам само сравними неща, за разлика от теб - най-евтиния вариант на Санта Фе струва 70 хиляди лева! Най скъпия - над 90 хиляди! Не съм сравнявал Лансер със Санта Фе. Поста ми е в резултат от предложението на колегата конкретно, въпреки че Лансера е дори в по-ниския клас - в този на i30, евентуално на Елантра, но по-скоро е i30. Ако ще сравняваме Санта Фе, да го сравним с Паджеро... защото Аутлендърът е в по-ниския клас. И като сравняваме SUV, да ги сравняваме по най-важния параметър за този тип автомобили - офроуд качества. Искаш ли? Да ги заровим в калта и да видим? Пак казвам - чети внимателно и след това предлагай сравнения. Ако ще сравняваме Лансера, да го сравним с i30 и да видим как точно качеството и надеждността на Хюндая ще избият чувствително. Пак казвам, карал съм го този таралясник. Хубаво е и неговите спирачки да видиш. Сега... казал си нещо, което може и да не съм разбрал, но все пак - доволен си от това, че като натиснеш педала на спирачката на Санта Фе-то, тя спокойно си потъва, заради идиотски разбраната асистенция... така ли? А пък при Мицубишито не е така... и това е лошо? Как да ти кажа, няма как да се разберем с теб - ти очевидно харасваш луксозните, абсолютно идиотоустойчиви пътни превозни средства, въпреки че аз твърдя, че този тип превозни средства са много по-идиотоопасни, защото при тях липсва абсолютно необходимата комуникация между водача и пътя. Аз от друга страна - спортни автомобили. Не се чуди, че онова, което харесвам не ти харесва и обратно. А именно - таблото трябва да е качествено сглобено, но просто! Осветлението му трябва да е бяло и само по важните прибори! Аудиосистемата е без всякакво значение! Звукът от двигателя трябва да е зашеметяващ и да се чува ясно, но в същото време колата трябва да е обезшумена от странични шумове! Седалките трябва да са спортни! Спирачките трябва да са железни и да ги усещаш така, сякаш с ходило натискаш колелата! Съединителят трябва да е относително твърд! Скоростният лост трябва да влиза в дълбоки прорези и смяната на предавките да се усеща по него. Воланът - по-скоро тежък, и колкото се може по-директен! Окачването - твърдо настроено и когато предните колела преминават през дори малка неравност, аз трябва да усетя това с ръцете си по волана! Това ще ти осигури пътно поведение и водимост като следната:

Същото се отнася и за Ево-то! Просто е твърде скъпо. Особено ме впечатли негодуванието ти срещу факта, че копчетата за сваляне на прозорците при Лансера, нямали лампички. Браво - те това се вика разбирач! Намерил си най-същественото предимство на Хюндая. Лампичките на копчетата - те и 1 цент не струват. Що се отнася до Алфите - навлизаш във води, които са ти крайно непознати, така че плещи си каквото искаш по тази тема. Нямал си истински автомобил, а така като ти гледам разбиранията, няма и да имаш!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...