Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Дали да е лансер ?


Burning_Boy

Препоръчано мнение

Да и аз това му обясних. Аз го взех такъв само заради БиКсенона, другите неща са по-ненужни. Към кожата, ксенона, навигацията, може само да се добави отоплението на седалките, кейлесс системата и мисля, че това е абсолютно всичко, аз мисля, че музиката много те грабна, а както каза колегата, в другото ниво си е все същата. Кожата, както сам видя, не е най-високо качество, така че и нея не я мисли, нави-то, освен глезотиите за настройване, които ти показах, за др едва ли ще ти трябва, ксенон винаги можеш да си сложиш - някакъв, единствено подгряването и кейлесса... Радвам се, че след 4 страници ЗА и ПРОТИВ и спорове за други марки, все пак хареса ЛАНСЪРА :)...

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

:rulez: Така се чувствам всеки път когато си погледна колата и се кача в нея... един прост семеен седан , които носи такова вълнение , невероятно но факт:mitsu-smiley:

 

 

Вече съм писал преди 2-3 години, че моя Лансер е купуван по телефона. Нито го бях виждал на живо преди това, нито съм се возил, но ... резултата е :first: :mitsu-smiley: :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм писал преди 2-3 години, че моя Лансер е купуван по телефона. Нито го бях виждал на живо преди това, нито съм се возил, но ... резултата е :first: :mitsu-smiley: :plane:

 

Много ясно! :icon_rock:

Мицубишитата ни са си супер! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм писал преди 2-3 години, че моя Лансер е купуван по телефона. Нито го бях виждал на живо преди това, нито съм се возил, но ... резултата е :first: :mitsu-smiley: :plane:

Аз моя го видях на живо за първи път на изложението в експото една Неделя следобед ... и на другия ден на обед го капарирах :rulez: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A,аз го купих моя,само по снимки! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

И какво излиза? Не само жените купуват автомобил по-външен вид :icon_blush: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Ако може да попитам тук колегите собственици на Лансер 1.5 2009 с електрическо усилване на волана ли е или е с хидравлика?

Благодаря. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, напоследък Лансера почна все по - често да ми дава под 10 разход , по обичайните маршрути.. след втора смяна на масло и преминаване 26к километра. Някой да има подобно наблюдение ? :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, напоследък Лансера почна все по - често да ми дава под 10 разход , по обичайните маршрути.. след втора смяна на масло и преминаване 26к километра. Някой да има подобно наблюдение ? :icon_clap:

 

Някъде другаде беше коментирано именно това - т. е. че след първоначалното разработване се наблюдава нещо подобно.

И при мен го наблюдавах това - но дали просто не се дължи това на привикване на задкормилното устройсто към колата - знам ли ;о))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като започне да ти дава под 10 градско го продавай, защото следващият етап е да ти прелива бензина от резервоара!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Електрическо!

 

Брейй,на тези 1.5 литровите да не им слагат и батерии за тока във волана? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен последното ми засичане е 11 среден разход като половината е магистрала ама гледаам изобщо да не и давам мира :drinks: :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брейй,на тези 1.5 литровите да не им слагат и батерии за тока във волана? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

 

Колега възможно е да са електрически въпреки че на 1.8. 2.0, 2.0 дизел, 2.4 са хидравлични 1.5 двигателя е от Колт а там е само електрическа рейката така че има логика, не съм започнал още да работя с тези лансери но ми се иска да си взема един първо за мен та за това ми беше интересно какъв е волана, нали колегите все викат бил директен и много хубаво се управлява, но ако приемем, че на 1.5 версията волана е електрически то митът за директното управление отпада поне ако е същото като при Колт.

Чакам мнения с нетърпение :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах 1 месец такъв преди да ми дадат Аутлендъра (моята кола закъсня с 1 месец от договорената дата и ми дадоха 1.5 лансър временно). Беше преди 3 години, но най-силното ми впечатление от тази кола бе именно прекрасното управление. Просто тази кола е по-голямо удоволствие да я караш по път със завои от колкото направо по магистрала :).

 

.. е другия ми спомен свързан с нея е лошата шумоизолация, но това е валидно за всички нови :mitsu-smiley: .. и при Колта и при Лансера и Аутлендъра шумът от пътя се чува повечко.. но затова пък има фабричен съб-ууфер :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега възможно е да са електрически въпреки че на 1.8. 2.0, 2.0 дизел, 2.4 са хидравлични 1.5 двигателя е от Колт а там е само електрическа рейката така че има логика, не съм започнал още да работя с тези лансери но ми се иска да си взема един първо за мен та за това ми беше интересно какъв е волана, нали колегите все викат бил директен и много хубаво се управлява, но ако приемем, че на 1.5 версията волана е електрически то митът за директното управление отпада поне ако е същото като при Колт.

Чакам мнения с нетърпение :mitsu-smiley:

 

На една от срещите ни на Старозагорските бани дойде един варненски лансер 1.5 и беше с хидравлика !

Рейка със зъбно колело и електрически сервоусилвател-така пише в офертите на Б.С.,аз го разбирам,като един вид електрическа помпа,която нагнетява налягането на маслото ........ или греша http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif ?!?!?!?

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми то е усилвател на волана, но не е хидравлика понеже няма масло а електродвигател помага да се върти по-леко волана, няма масло, няма помпа и не се върти нищо от двигателя, понеже вече на няколко снимки виждам че 1.8 версията помпата е отпред, ясно се вижда и казанчето за течността, пък на 1.5 моделите гледам няма казанче, няма помпа а на нейното място е динамото и за това се зачудих.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми то е усилвател на волана, но не е хидравлика понеже няма масло а електродвигател помага да се върти по-леко волана, няма масло, няма помпа и не се върти нищо от двигателя, понеже вече на няколко снимки виждам че 1.8 версията помпата е отпред, ясно се вижда и казанчето за течността, пък на 1.5 моделите гледам няма казанче, няма помпа а на нейното място е динамото и за това се зачудих.

 

Добре,а как си обясняваш това серво пред усилвател?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре,а как си обясняваш това серво пред усилвател?

 

 

 

Честно казано не си го обеснявам, защо трябва да се нарича сервоусилвател като би трябвало да го преведат електроусилвател на волана (EPS) electric power steering, тук може да видиш на какъв принцип работи:

 

 

 

 

Понеже колтовете са така и затова мисля че и Лансер 1.5 е по-същият начин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не си го обеснявам, защо трябва да се нарича сервоусилвател като би трябвало да го преведат електроусилвател на волана (EPS) electric power steering, тук може да видиш на какъв принцип работи:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=BX4y6ItzSlI

 

 

Понеже колтовете са така и затова мисля че и Лансер 1.5 е по-същият начин.

 

Аз пък продължавам да си мисля,че все пак в тази система има масло-тоест чрез ел. помпа се нагнетява маслото!

Някой по-компетентен би могъл да разясни по-подробно!-Miroslav,Dj Tumbi,Mario 64 ,Milen Z и др.????

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаше масло ще се казва електрохидравличен усилвател.

http://www.volkswagen.bg/vw_world/innovation/technik_lexikon/elektrohydraulische_servolenkung.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абеее и аз това гледам (ако ще е това колата де)НО имам няколко "изисквания"

1- да е с рокфорд аудио система

2- газ Бензин(новите дизели нещо не им е вкусна нашата нафтица),ако може 2.0 автомат (макар данесам много убеден в надежноста на автомата :icon_hmm: )

3- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с готините брони прагове и т.н.

4- Все мие тая за тези пластмаси, за мен е наи-важно да е здрава ходовата част и двигателя без скъпи ремонти още на 50 000 км

Около тези 4 т. сами въпросите :drinks: :icon_n_king:

 

 

Имам една точно такава кат за теб :) На 47 000км, с праговете, споилера отзад, предницата от Ralliart (v bg gi slagat na Sportsback...), ксенон, джанти 18', Рокфорд Фосгейт - 6 CD + Sub, 2.0 CVT + paddle shifting (от волана), люк, прозрачните (не червеникавите) стопове, климатроник, Keyless/Smart Key, със "завиващи" фарове, круз контрол...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...