Здравейте и от мен. Сега намерих малко време да прочета всичко написано от GMM относно модела АСХ и за избора на точно този автомобил и напълно споделям мнението му. Имам АСХ от около половин година - 1.6 бензин и аз също преминах през сериозно проучване на пазара, преди да се спра на АСХ. В началото се бях насочил към типичния градски автомобил - нещо от сорта на мазда3, но впоследствие предпочетох да избера някой кросоувър. Също като колегата не се интересувах от 4х4 - ако искам да ходя някъде офроуд бих си взел втора ръка и пей сърце. Така логично изборът се спря на няколко варианта : хюндай их35, киа спортидж, нисан кашкай и АСХ. Много харесвам и двата корейски модела, но с един поглед се вижда, че като размери са доста по-големи от японските, а аз не търся това. Също не ми допада, че прекалено бързо се разрастнаха и вече прехвърлиха производство в Чехия, Словакия и т.н. И така логично остана кашкай и АСХ - с един поглед е ясно, че дизайнът на АСХ е много по-добър, а и кашкай вече поомръзна Пък и него май в Англия го правят... Очакванията ми от АСХ дотук напълно се оправдават - японски автомобил, правен в Япония, на добра цена ( май по-добра и от корейските ), не е масова марка ( ами то в БГ на всяка крачка бмв, ауди, мерцедес ), най-добър клиренс в сравнение с останалите три модела, икономичен, изчистен вътрешен дизайн - не с десетки бутони и табла като самолет. Наскоро се возих в един автомобил на предната седалка - ами те сложили алуминий по предното табло и по отворите за климатика, нашарили го и като пекна едно слънце се чудя как да се предпазя от заслепяване Иначе относно системата AS&GO - работи чудесно и никога досега не съм я изключвал. Не попадам в големи задръствания, затова не виждам смисъл да се лишавам от предимствата й - а и тя така е измислена, че си действа без изобщо да правиш нещо специално и да си променяш навиците. Има една подробност, която наскоро усетих и се изненадах - на два пъти бях на дълъг път и спрях на една и съща отбивка да си съблека якето - и двата пъти след като се задейства системата, после не се рестартира и автомобилът беше като застинал - съединител, газта натискаш - нищо, а надписът AS&GO мига. Изключих с ключа и после стартирах - всичко ок. Помислих, че има някаква защита, понеже и в двата случая използвах ръчната спирачка. Затова след втория път проверих в инструкциите - ами там си пише, но съм го пропуснал - не е от ръчната спирачка, ами от това че си махнах предпазния колан - кой да се усети. Пише и при отваряне на предния капак - системата не работи. Така че това е единствената тънкост, която съм забелязал досега - при мен беше на отбивка, но ако се беше случило на кръстовище сигурно щях да се стресна. В инструкцията пише, че ако не се рестартира с натискане на съединителя е нужно само да се завърти ключа в положение старт - опитах и е ок. Надявам се да съм бил от полза за новите собственици, тъй като това е нова система и виждам, че е интересна на всички. А иначе - дано и след доста години сме все така доволни от АСХ !