shearerludmil Публикувано 11 февруари 2014 Сподели Публикувано 11 февруари 2014 16' - зимата18' - лятото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso_nasko Публикувано 11 февруари 2014 Сподели Публикувано 11 февруари 2014 Здравейте колеги, и аз да споделя моя опит до сега.Зимата карам с 195/65/R15 - класика . Наистина идват малко тясни на колата, вечно ми изглеждат една идея меки, въпреки, че налягането в тях е наред. Просто колата е тежка и ги деформира повече в зоната на контакт с асфалта. Поради по-голята височина спрямо широчината клатят повечко от нормалното, но и возията е още по-мека. Или иначе не съм имал някакви проблем с този размер, а и неравностите са до голяма степен туширани още на ниво гума.Относно летните, първоначално колата и имах с 215/45/R17 - отново класически размер. Няма такова друго усещане за контакт с пътя, страхотно е, но е повече от жалко да караш по нашите пътища с тях /всички знаем защо/. Последните две години карам 235/45/R17. Смятам, че това е максимално широката гума, която може да се монтира на Галанта. По-висока от 215/45/R17 и малко по-добре понася дупките, но така или иначе балоните никак не са рядкост. Тежки са и колата е по-мудна с тях. Това лято смятам да премина на 205/60/Р15, който смятам, че е най-оптималния варинат предвид пътищата ни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 205/50/16 е за мен най - добре с оглед републиканската пътна мрежа за лятото. Инак със 17- ките борбети си е супер.....на вид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 (редакция) 205/50/16 е за мен най - добре с оглед републиканската пътна мрежа за лятото. Инак със 17- ките борбети си е супер.....на вид. Твоят размер гума (205/50) е висок 102.5 мм. 215/50 e 107.5 мм, а 225/50 е 112.5 мм. Би следвало да е достатъчно добра возията, при положение, че височината на гумата ще е приблизително еднаква с тази при твоите, дори малко по-голяма. В момента съм с 195/60/R15 и височината е 117 мм. Затова си мислех дори за 215/55/R17, но най-вероятно ще си имам проблеми, защото ще опира в калниците... Да, има няколко минуса при избор на по-висок профил и 17-ки: повишен разход, малко по-бавно ускорение и разбира се високата цена на гумата. Редактирано 12 февруари 2014 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Твоят размер гума (205/50) е висок 102.5 мм. 215/50 e 107.5 мм, а 225/50 е 112.5 мм. Би следвало да е достатъчно добра возията, при положение, че височината на гумата ще е приблизително еднаква с тази при твоите, дори малко по-голяма. В момента съм с 195/60/R15 и височината е 117 мм. Затова си мислех дори за 215/55/R17, но най-вероятно ще си имам проблеми, защото ще опира в калниците... Да, има няколко минуса при избор на по-висок профил и 17-ки: повишен разход, малко по-бавно ускорение и разбира се високата цена на гумата.Изобщо не разбирам защо гледаш тези екзотични размери, които са големи за кола като галант. Ако 215- 225/45/17 са по някаква причина неприемливи, макар 225/45/17 да е най-разпространеният вид гума, то добър компромис между стабилност, икономичност и комфорт е 205/50/17. 235/45/17 е размер, който влиза на галант, но в крайни положения на волана и натоварване на колата опират. 215/55/17 е подчертано грозно изглеждаща гума. Ако толкова се търси комфорт, 16-цола бол. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Изобщо не разбирам защо гледаш тези екзотични размери, които са големи за кола като галант. Ако 215- 225/45/17 са по някаква причина неприемливи, макар 225/45/17 да е най-разпространеният вид гума, то добър компромис между стабилност, икономичност и комфорт е 205/50/17. 235/45/17 е размер, който влиза на галант, но в крайни положения на волана и натоварване на колата опират. 215/55/17 е подчертано грозно изглеждаща гума. Ако толкова се търси комфорт, 16-цола бол. 1. Имам си джанти 17-ки, които са прилично изглеждащи и сравнително запазени. Бих желал да си ги използвам. 7.7 J, 205 ще е тясна.2. С размер 215/45 мисля, че не е много удачно да се кара заради състоянието на пътищата, особено като сега колата е малко по-твърда. 3. Бих искал малко да увелича клиренса. На няколко пъти вече опирам при улягания :icon_crying:, Галанта си е дълга база. Ако запазя височината на гумата (105-115 мм) и увелича от 15 на 17 инча (на пример 225/50/R17), ще запазя оптимално съотношение на комфорт и устойчивост. Дори комфорта трябва да е повишен, спрямо 15-ки със същата височина. Да, варианта с 16-ки си остава, но трябва да се занимавам с продажба на текущите и закупуване на нови. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 (редакция) 1. Имам си джанти 17-ки, които са прилично изглеждащи и сравнително запазени. Бих желал да си ги използвам. 7.7 J, 205 ще е тясна.2. С размер 215/45 мисля, че не е много удачно да се кара заради състоянието на пътищата, особено като сега колата е малко по-твърда. 3. Бих искал малко да увелича клиренса. На няколко пъти вече опирам при улягания :icon_crying:, Галанта си е дълга база. Ако запазя височината на гумата (105-115 мм) и увелича от 15 на 17 инча (на пример 225/50/R17), ще запазя оптимално съотношение на комфорт и устойчивост. Дори комфорта трябва да е повишен, спрямо 15-ки със същата височина. Да, варианта с 16-ки си остава, но трябва да се занимавам с продажба на текущите и закупуване на нови. 7,5 J ли е джантата? Кой модел са? В момента имам едни джанти, които са 7,5 J и на тях имам зимни 205/50/17 никакъв проблем нямат, макар че те са когато се возя зимно време на някаква там псевдо бегачка. За лятото им отиват едни семита 225/45/17 ПП. Въпросните джанти са ОЗ супертуризмо, бих ти ги свалил за проба, но са с 5 дупки. Редактирано 12 февруари 2014 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 7,5 J ли е джантата? Кой модел са? В момента имам едни джанти, които са 7,5 J и на тях имам зимни 205/50/17 никакъв проблем нямат... На джантите има надпис "PLATIN exclusive design". Точния модел не го знам. Доколкото виждам от една леко размазана снимка, пише че са ET40, 7.70J 4x114,3. Възможно е и да се бъркам и да са 7J, а не 7.7J, ще проверя тези дни... Тук може да ги видиш на колата. Харесва ми как изглежда колата с такава ширина на гумите и не ми се иска да я намалявам, а и устойчивостта ще се намали допълнително. Относно джантите, до колкото знам и ти си имал подобни джанти на някой от галантите си. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif"...някаква там псевдо бегачка..." :icon_clap: OZ-ките и псевдо бегачката съм ги виждал само на снимка, засега ;) Иначе се замислих преди време, ако реша да правя конверсия към спирачки от VR, да сменя и главините, но нито знам последното колко би могло да струва, а и май отзад не ставаха едно към едно. Така ще имам по-голям избор за джанти, а и няма да се налага да се пробиват допълнителни отвори на новозакупените дискове. Но пък и последното е рядко явление, а и имам къде и как да го направя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 На джантите има надпис "PLATIN exclusive design". Точния модел не го знам. Доколкото виждам от една леко размазана снимка, пише че са ET40, 7.70J 4x114,3. Възможно е и да се бъркам и да са 7J, а не 7.7J, ще проверя тези дни... Тук може да ги видиш на колата. Харесва ми как изглежда колата с такава ширина на гумите и не ми се иска да я намалявам, а и устойчивостта ще се намали допълнително. Относно джантите, до колкото знам и ти си имал подобни джанти на някой от галантите си. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif"...някаква там псевдо бегачка..." :icon_clap: OZ-ките и псевдо бегачката съм ги виждал само на снимка, засега ;) Иначе се замислих преди време, ако реша да правя конверсия към спирачки от VR, да сменя и главините, но нито знам последното колко би могло да струва, а и май отзад не ставаха едно към едно. Така ще имам по-голям избор за джанти, а и няма да се налага да се пробиват допълнителни отвори на новозакупените дискове. Но пък и последното е рядко явление, а и имам къде и как да го направя... Допускам, че пише 7JJ, а не 7.7 J:icon_thumbup: Тоест гуми 205/50/17 са добре дошли. ОФФФ. Как се слага такова копче офтопик В момента имам една оферта за предни брембо с дискове на 320 мм. с накладки, включително задни дискове, но без апарати за 480 лв. комплектът. В общи линии на цена на ВР спирачки, но без задни апарати и с ограниченията на джантите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 16 февруари 2014 Сподели Публикувано 16 февруари 2014 Някой кара ли с 225/50/17 ? Има ли проблеми със широчината при пълно навиване на волана да опира някъде например? В момента съм със зимните 195/65/15 на стандартните лети джанти, колко ще са по-ниски 225/50/17 от сегашния сетъп, и дали ще опират в калници при някой по-голям натиск в/у амортисьорите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 16 февруари 2014 Сподели Публикувано 16 февруари 2014 (редакция) Някой кара ли с 225/50/17 ? Има ли проблеми със широчината при пълно навиване на волана да опира някъде например? В момента съм със зимните 195/65/15 на стандартните лети джанти, колко ще са по-ниски 225/50/17 от сегашния сетъп, и дали ще опират в калници при някой по-голям натиск в/у амортисьорите?Не зная дали ще опират, но с 225/50/17 ще си по-висок с около 2см. Редактирано 16 февруари 2014 от SNS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 16 февруари 2014 Сподели Публикувано 16 февруари 2014 Не зная дали ще опират, но с 225/50/17 ще си по-висок с около 2см. Точно това целя. Затова смятам като му дойде времето да пробвам този размер 225/50/R17. Има колеги от форума, които са пробвали вече размера 215/50/R17 и споделят добри впечатления. 1 см повече не знам дали ще доведе до опиране. Мен най-вече ме притеснява при свиване на пружините да не стане беля, но аз съм и по-нисък сега... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 февруари 2014 Сподели Публикувано 16 февруари 2014 (редакция) Точно че си и по-нисък си сложи 225/45. С ЕТ35 и 215 широки гуми имах проблем с веждите отзад. Гумите минаваха много близо до веждите и един път ги закачиха. Беше натоварена с 5 човека и багаж и на завой с над 100 следваше ръб от нов асфалт. Комбинацията от страничното ускорение и този ръб причини накъдряне на задна дясна вежда. При това окачване задните гуми променят кембъра си с цел по-добра странична устойчивост и постигане на по-голямо g в завоите.Затова си вземи 225/45. Не са нито тесни, нито прекалено големи за галант. Ще ги приюти страхотно, ще изглежда добре и ще се товари по-малко. 163 коня и 223 нютона не са кой знае каква мощност към днешна дата. С "на 50" ще се мъчи повече, ще гори повече и може да стане беля някъде. Не знам защо си свалил и вдървил окачването, пък сега искаш да компенсираш с по-високи гуми. Би ли показал снимка да видя как седи в момента? Редактирано 16 февруари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 16 февруари 2014 Сподели Публикувано 16 февруари 2014 (редакция) Точно че си и по-нисък си сложи 225/45. С ЕТ35 и 215 широки гуми имах проблем с веждите отзад. Гумите минаваха много близо до веждите и един път ги закачиха. Беше натоварена с 5 човека и багаж и на завой с над 100 следваше ръб от нов асфалт. Комбинацията от страничното ускорение и този ръб причини накъдряне на задна дясна вежда. При това окачване задните гуми променят кембъра си с цел по-добра странична устойчивост и постигане на по-голямо g в завоите.Затова си вземи 225/45. Не са нито тесни, нито прекалено големи за галант. Ще ги приюти страхотно, ще изглежда добре и ще се товари по-малко. 163 коня и 223 нютона не са кой знае каква мощност към днешна дата. С "на 50" ще се мъчи повече, ще гори повече и може да стане беля някъде. Не знам защо си свалил и вдървил окачването, пък сега искаш да компенсираш с по-високи гуми. Би ли показал снимка да видя как седи в момента? Анди, тук може да разгледаш почти актуални снимки - сега височината е с един пръст надолу и отпред и отзад. Аргументите за желанието ми да монтирам гуми в размер 225/45, 215/50(55) или 225/50 са:повишаване на клиеренса спрямо този в момента (за да опира по-рядко предницата в пътната настилка )запазване на относителен комфорт от страна на гумата (при по-висок профил би следвало по-рядко да изникват балони), евентуално избягване на ефекта на автоматично следене на наклона на пътя (сещаш се при 215/45/R17 как е :icon_crying: ).широка гума, отговаряща на добра визия и стабилност спрямо автомобила :mitsu-smiley: Галанта е голяма и според някои колеги тежка кола. Според мен на такава кола не и отиват гуми по-тесни от 205 мм и по-малки от 16 инча. Да, не е спортна кола, но е достатъчно мощна за скоростно шофиране. Че ще гори малко повече - не ме бърка особено, имам си газова :icon_thumbup:, важното е да е стабилна и относително комфортна. От известно време ми прави впечатление с какви гуми са оборудвани луксозните и комфортни автомобили - голям диаметър и височина на гумата поне 100 мм. Мисля, че това не е случайно, което допълва аргументите ми за избора на размер за гуми. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifОтносно снижаването и втвърдяването след смяната на ам-ри и пружини: ами не мисля, че е доста твърда. Височината намаля (предимно отпред) заради специфичните пружини, които използвах, но не открих други такива, които предлагат това, което търсех. В крайна сметка получих точно това, което целях - стабилност при запазване на относителен комфорт. Това го разбрах тези дни, след изминаване на 700+ км, от които 300 км на магистрала и междуградски път. Доволен съм - поомекнаха, стабилна и достатъчно комфортна е. Половинката ми също мисли така, което може само да ме радва Общо взето оценката и мнението на Росен се оказаха точни :bowi: Редактирано 16 февруари 2014 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 февруари 2014 Сподели Публикувано 16 февруари 2014 Анди, тук може да разгледаш почти актуални снимки - сега височината е с един пръст надолу и отпред и отзад. Аргументите за желанието ми да монтирам гуми в размер 225/45, 215/50(55) или 225/50 са:повишаване на клиеренса спрямо този в момента (за да опира по-рядко предницата в пътната настилка )запазване на относителен комфорт от страна на гумата (при по-висок профил би следвало по-рядко да изникват балони), евентуално избягване на ефекта на автоматично следене на наклона на пътя (сещаш се при 215/45/R17 как е :icon_crying: ).широка гума, отговаряща на добра визия и стабилност спрямо автомобила :mitsu-smiley: Галанта е голяма и според някои колеги тежка кола. Според мен на такава кола не и отиват гуми по-тесни от 205 мм и по-малки от 16 инча. Да, не е спортна кола, но е достатъчно мощна за скоростно шофиране. Че ще гори малко повече - не ме бърка особено, имам си газова :icon_thumbup:, важното е да е стабилна и относително комфортна. От известно време ми прави впечатление с какви гуми са оборудвани луксозните и комфортни автомобили - голям диаметър и височина на гумата поне 100 мм. Мисля, че това не е случайно, което допълва аргументите ми за избора на размер за гуми. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifОтносно снижаването и втвърдяването след смяната на ам-ри и пружини: ами не мисля, че е доста твърда. Височината намаля (предимно отпред) заради специфичните пружини, които използвах, но не открих други такива, които предлагат това, което търсех. В крайна сметка получих точно това, което целях - стабилност при запазване на относителен комфорт. Това го разбрах тези дни, след изминаване на 700+ км, от които 300 км на магистрала и междуградски път. Доволен съм - поомекнаха, стабилна и достатъчно комфортна е. Половинката ми също мисли така, което може само да ме радва Общо взето оценката и мнението на Росен се оказаха точни :bowi: Предлагам за проба 205/50/17 и 235/45/17 и осемте са семи сликове, но за ориентир комфорт-височина стигат. На твое място бих карал с 225/45/17 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getmaster Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 Абе колеги аз да попитам. Виждам че карате с доста широки гуми ами я кажете с какви амортисьори и пружини ги карате нямате ли проблем с опирането в калниците и подкалниците аз карам с обикновенни амортисьори и с обикновенни пружини а гумите са ми 215/40/17 и като кача 4 човека в колата с 2 сака в багажника и гумите ми влизат в калницит отзад. Вие карате с гуми 235/45/17 как не упира. Или всички сте с газови амортисьори и натегнати пружини :? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 Аз моята съм я обул в момента с 225/45/17 ,не ми се даваха пари за зимни гуми да ги сложа на оригиналните 15ки,а имам 17ки с летни гуми на 500км. и си викам слагам и карам и през тази зима с летни(то не че има зима).Малко твърдо вози,всъщност не малко а направо се чува думкане през дупките,ще си вземам нови 15ки летни и сменям,а тези 17ки ще продавам.Този размер идва твърд за галанта(мое мнение),може и от колата да е нещо,но надали всичко си е ново без пружините де,но с 15ките си возеше меко.Така че не си слагайте такъв размер ако искате мека возия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 ... Виждам че карате с доста широки гуми ами я кажете с какви амортисьори и пружини ги карате нямате ли проблем с опирането в калниците и подкалниците аз карам с обикновенни амортисьори и с обикновенни пружини а гумите са ми 215/40/17 и като кача 4 човека в колата с 2 сака в багажника и гумите ми влизат в калницит отзад. Вие карате с гуми 235/45/17 как не упира. Или всички сте с газови амортисьори и натегнати пружини :?Не караме с толкова широки гуми. Рядко някой кара с повече от 215. Аз сега съм с 205 и изглеждат тесни на колата, но това е.Важно е ЕТ -то на джантите, тоест отстоянието от средната ос на джантата до нейната монтажна повърхност. С по-голямо ЕТ външният ръб на джантата седи по-навътре в калника, респективно с по-малко ЕТ джантата излиза към веждите/навън на калниците. Със 17-ките борбет с ЕТ 35 и гуми 215/45 ръбът на гумата се разминава на милиметри от веждите отзад. Ако беше с греда отзад вместо с независимо окачване, нямаше да има проблем. С ЕТ 40 може да се кара и с 235, НО не е с греда (което е добре), така че не бива да се рискува. Арките са големи, но пространството и самото окачване не позволяват по-широки гуми от 235 с подходящото ЕТ. Така че каквито и гуми да се сложат, все ще изглеждат тесни. Обикновено собственици на беемвета и аудита слагат доста по-широки гуми от заводските предписания. Например вместо 205/55 16 цола те слагат 235/40 17 цола, а при беемветата отзад слагат и 245 че дори и 255. Говоря с двигатели под 200 конски сили. Слагат ги за визия и за нищо друго според мен. Така губят възможността да карат настрани. Отплеснах се... на галант не може да се сложат толкова широки гуми, но определено си за смяна на задните пружини! Сменяй ги, не са скъпи . И махни после тези ниски гуми. В момента моята с 215/45 17 седи като бъги отзадЕ. Сложил съм усилени пружини, които се оказаха за комби. Взех ги с цел като сложа субуфер и бутилка за газ да не кляка много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 ...Малко твърдо вози,всъщност не малко а направо се чува думкане през дупките... Този размер идва твърд за галанта(мое мнение),може и от колата да е нещо,но надали всичко си е ново без пружините де,но с 15ките си возеше меко.Така че не си слагайте такъв размер ако искате мека возия.Това важи за всички автомобили. По принцип дупките бъркат карането с големи джанти, иначе неравностите се попиват що годе добре. Усещането за возия е индивидуално и зависи какво си карал или в какво си се возел преди. Едно е да си имал Е класа от старите (преди 2000 г.) и друго е някоя фиеста или фиат браво/брава от първите. Не е от колата ти. Работата на окачването се усеща и чува при всички галанти. Колкото по-разбито и старо е, толкова повече се усеща, но се усеща винаги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 Абе колеги аз да попитам. Виждам че карате с доста широки гуми ами я кажете с какви амортисьори и пружини ги карате нямате ли проблем с опирането в калниците и подкалниците аз карам с обикновенни амортисьори и с обикновенни пружини а гумите са ми 215/40/17 и като кача 4 човека в колата с 2 сака в багажника и гумите ми влизат в калницит отзад. Вие карате с гуми 235/45/17 как не упира. Или всички сте с газови амортисьори и натегнати пружини :? Не се подвеждайте по цитираните размери, те не са подходящи за галант, както писах вече 3 пъти в тази тема :icon_thumbup: 235/45/17 идват на еволюшън често, на галанта опират в крайно положение на волана отпред с джанти 17 инча, ЕТ 38 и 7,5 J. Та я да предложа отново :D 225/45/17 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 (редакция) Предлагам за проба 205/50/17 и 235/45/17 и осемте са семи сликове, но за ориентир комфорт-височина стигат. На твое място бих карал с 225/45/17 Мерси, Роска! Ще имам в предвид предложението като дойде време за смяната. В момента не съм с летите джанти на колата, а и самите джанти в са малко далеч от мен. Иначе като височина:-------------------------------| Размер | височина в мм -------------------------------| 195/60 | 117 | 205/50 | 102.5 | 205/55 | 112.75 | 215/45 | 96.75 | 215/50 | 107.5 | 215/55 | 118.25 | 225/45 | 101.25 | 225/50 | 112.5 --------------------------Относно:215/55 | 118.25 - пробвано е вече от друг колега - опирали. Разликата между 225/45 и 215/50 е сравнително малка ~ 5 мм, докато при 225/50 е ~ 10 мм. Galant: 205/60/15: height: 627 mmGalant VR: 225/50 R16V: height: 631 mm 215/50 R17: height: 646.8 mm (ОК)215/55 R17: height: 668.3 mm (опирали)225/50 R17: height: 656.8 mm (???) Явно трябва да се пробва, тъй като setup-а ми е специфичен и дори при някой да опира или не, при мен може да е обратното. Засега вариантите за мен са 215/50, 225/45 и 225/50, R17. Редактирано 17 февруари 2014 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 21 март 2014 Admin Сподели Публикувано 21 март 2014 Точно това целя. Затова смятам като му дойде времето да пробвам този размер 225/50/R17. Има колеги от форума, които са пробвали вече размера 215/50/R17 и споделят добри впечатления. 1 см повече не знам дали ще доведе до опиране. Мен най-вече ме притеснява при свиване на пружините да не стане беля, но аз съм и по-нисък сега... Колега, намери ли решение за размера на гумите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 23 март 2014 Сподели Публикувано 23 март 2014 Колега, намери ли решение за размера на гумите? Не още. Първо ще сложа 17-ките заедно с летните гуми на тях (215/45/17) да усетя как ще е с новото окачване. След това ще замеря колко по-големи гуми ще могат да се сложат без да опират като ще замеря максималния ход на амортисьора и максималното разстояние от гумата до вътрешната стена на калника. Джантите ми са: Alutec (Germany) 7.0Jx17H2, ST 770 A5, ET 40, LK 114 Ще пиша като има развитие по темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 23 март 2014 Сподели Публикувано 23 март 2014 205/55/16 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 23 март 2014 Admin Сподели Публикувано 23 март 2014 Не още. Първо ще сложа 17-ките заедно с летните гуми на тях (215/45/17) да усетя как ще е с новото окачване. След това ще замеря колко по-големи гуми ще могат да се сложат без да опират като ще замеря максималния ход на амортисьора и максималното разстояние от гумата до вътрешната стена на калника. Джантите ми са: Alutec (Germany) 7.0Jx17H2, ST 770 A5, ET 40, LK 114 Ще пиша като има развитие по темата. Покарах на срещата още един Галант с 225/45/17 и мисля, че този размер изобщо не е за Галант! :shock:За да не завива Галант-а където си поиска, размера трябва да бъде 205/50/17 или в краен случай 215/45/17Говорим за оптимален вариант на джантите 17" - шум, комфорт, икономия, управление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.