Премини към съдържание

Кой колко е дал за галанта си


mmotors

Препоръчано мнение

Мисля интересно и занимателно ще е за всеки да сподели на каква цена и кога е купил галантния, , коя година е, а още по - интересно е да си кажем на колко пари ни излиза сегашното му състояние :callgsm:

Всеки вече знае какви са слабите места по колите ни и колко струва оправявнето им.

Моя е 99-та, купен за 7000, преди почти 2 години, излязъл ми е около 10 000, като са оправени всички слаби места, които са известни, като ръжди, повдигачи, скоростна кутия, предни главини + други текущи профилактични ремонти... :rulez: Засега е почти без забележки :icon_rock:

Мисля, че не бих го дал под 9 :icon_hmm:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти като си го купиш и вече си дал една хилядарка за първоначалното обслужване. Моя го взех преди 2,5 год. за 8000лв. До сега ми е излязъл към 11 500хил. В момента е перфектен.Средно годишно се дават към 700-800 лв.

Сега ако тръгна да го продавам едва ли ще мога да взема и 6000хил въпреки ,че само комплекта летни-зимни гуми е хилядарка.

КЕФА ЦЕНА НЯМА :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам дизелов галант 97-ма, взех го преди близо 2 години за 3650 лв. Обслужване, ксенон, аларма, биалетки и отидох на 4500 лв.

Сега да ми е стигнал 6000 лв. Като имам проблеми с ръжда и 1 тампон, но за сега не съм си и мислел да го продавам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят го взех преди 2 години без 1 месец, за 6000лв, 2.0, 136к.с. '00год. Не съм оправял задните вежди/тръгнали са/, но иначе всичко друго му е идеално. Имам ГИ, парктроник, сменени предни дискове, 1 главина с лагер, 2 амортисиора. Претърпях един удар в началото и до сега съм му врътнал 70 000 км. Парите, които съм дал до сега са около 12500-13000лв. Едва ли ще мога да му взема повече от 5500лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 31 август 2008 г. го купих от Германия. Беше спрян от движение на 23 август. Имаше забележки по вида - леко натиснат заден капак, сцепена 3 см. задна броня вляво, следи от камъчета по предницата и олюпен на места лак от праговете и джантите. Гумите бяха на 3 месеца (215/45 17"). Нямаше как да го пробвам там, беше тясно, неравно и изрично човека, с който отидохме, ми забрани да ходя до асфалта с колата без номер. Имало камери. Поех въздух и "скочих".

Понеже беше неделя, спах в колата :-). В градчето нямаше хотел, пък и се носеха легенди как разни хора спели в колите. Удобно ми беше и не се изкривих. В понеделник взех номера, заредих до капачката и подкарах. Чух шумче от първа скорост (тогава още не знаех за проблемите), чуваха се повдигачи още като я запалих преди да я взема, усетих и биенете в спирачния педал на пътя вече. Екстра - си казах. Но тогава офертите за такива коли излизаха само по интернет и като цяло и тук ги нямаше. Бяха към 6-7 коли в мобилето. Помня един същия като моя за 11500 лева в България - лилав спорт едишън, 2.5, ръчка... Моя ми стъпи на 8700 някъде. Но после си наваксах :rolleyes:

По-късно видях че климатика не духа студено. Заредих с фреон. Тръгна, настана Сибир посред лято, но само за 5 дни. Оказа се микропукнатина в радиатора на системата - резултат от една метална скоба, която се беше изместила и протрила радиатора. Лепнаха ми го и вече над 2 г. никакви проблеми.

До момента освен ангр. ремък и двете му ролки са сменени и малкия пистов ремък и 1 ролка. Абе само тази на климатика и лагерите на динамото не са сменяни. След това задни накладки акебоно взех. Взех и две лагерчета за отзад, пък то се оказа че гумите са виели, но нищо. Сега си имам резервни.

Свалихме с приятел кутията, отвори я той на бял чаршаф буквално, всеки лагер беше измит щателно и разгледан срещу слънцето - здрава кутия. Дори лагерчетата под зъбчатките на предавките свалихме и са си като чисто нови. Диференциала - бетон, ще кажеш това не е работИло. Сглобихме - трака си. Много от вас знаят за премеждията.

Веднага след това последва оправяне на вида отвън и отвътре. Тук изсипах многото пари :icon_doh: . Боя, лак, шкурки, обработки, майсторлък ... знаете как вървят цените. Взех и два диска за отпред и заложих нови накладки също. Сменихме и един лагер отпред и една главина от другата страна, както и нови задни амортисьори. Трябваше и задните пружини да сменя, ама нямах парите, нито офертите които има сега (100-105 лв/бр). Нищо, 3 часа и съм готов. Само пружини да има.

До момента всички разходи без маслото, горивото, винетки, застраховки и тем подобните задължителни, съм намотал към 2500 лева, в т.ч. друг плеър 2дин, бас говорител и 4 гуми за 15-ките втора радост :rolleyes: . Прави ми я приятел, взе ми по-евтино за работа. Бавно стана, но си струваше.

Не ми се продава, честно казано. Просто до 6500 не си харесвам кола и това е. А и тази съм я стегнал. Някой ще се кефи ако я дам.

Предстои ми още неща да сменям - предните амортисьори са омекнали, един вътр. накрайник и прав носач отляво, антифриза също. Но за всичките дупки, през които продължава да върви по необходимост, окачването си е екстра. Пазя си я :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам колата от 2007 - м. Май, тогава вървяха по 10 000 лв.

Не мисля, че бих я продал, :) просто ми е много скъпа колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както се изразява Пламката (DJ Tymbi) това си е кола за милионери. Както повечето от вас и аз съм хвърлил вече към 11,000лв за моята. Имам я от миналата година. Първа регистрация края на 99-та. Бензин 1997 136 коня. Купих я със спортно окачване и ниски 40 гуми. Преди седмица сменях всички предни носачи защото бяха заминали. Месец след като я купих се блъснах в мотор и ми замина предниацата. За щастие от както имам колата имам и пълно каско, което до сега е покрило мноооого!!! Иначе да съм хвърлил поне 15,000. Колата е перфектна, единствен проблем имам в момента със синхронизатора на втора. Всичко останало е изчистено, всички дискове и накладки сменени, предно окачване сменено, повдигачи, ръжди - всички... няма начин да я продам над 5000 след ударите... но както каза колегата по-горе возията и КЕФА ЦЕНА НЯМА :icon_rock: :mitsu-smiley:

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя красавец го купих 2004 за 3600 лв.Сменил съм 4 амортисъора 1 каре двата накрайника на щангите .Ремъци ролки предни накладки .Страхотна возия не го сменям и за S класа ,никога не ме е оставял на пътя. Прекрасна кола вече няма такива.Е32 4g37 1990г.

Редактирано от lesko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят Галант 2.0 бензин 97г. съм го взел тази година за 4000лв. и още му се радвам, въпреки нещата които смених досега.

Не ми се смята като сума, но смених предни дискове, накладки отпред и отзад, преден лагер на главината, задна лагер главина, повдигачи, ламбда сонда, оправих си задните вежди и все излиза по нещо друго край няма, но пък няма друга кола която да ме грабне толкова :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя Галант го взех от Ротердам и от 2007 година до сега го джиткам по пътищата.........вече почти 5 години,до сега съм налял сигурно към 6 бона само за части( предни и задни ам-ри КОНИ, регулируеми, пр. и задни пружини,1 път съединител, 2 пъти агр. ремъци и ролки,един път ремонт ск. кутия,един път ремонт на задния мост,един път повдигачи,не знам колко пъти предни и задни дискове, накладки,носачи, биалетки и т.н......в интерес на истината,съм сменил само 2 лагер главини, един преден и един заден,а на тези км и години трябваше вече отодавна да съм ги сменил) .С други думи ми излезе златна, но и аз съм й навъртял около 150 000 км.и за тези км. пробег смятам че е добро съотношението........При мен има иоще един + и той е ,че колата ми е снабдена с АГУ LPi Vialle,което само по себе си значи че сумата за части които съм вложил в колата, е равна на - почти 3 пъти сумата от разликата м/у газта и бензина..........колата в момента я кара жена ми, почти перфектна е и не бих я продал дори и за 5000 лв.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята я взеха тази година,май месец 2.5 v6 автомат комби.Бартер за алфа 146 която беше доста поддържана,но си оставаше алфа.Сметнахме алфата за 2500 лева отделно на ръка му дадох още 1500 лева.Той поема прехвърлянето а аз му оправям данъците.Какво да правя,заслужава си от магаре на кон и то расов :) от там се почна.Двете меки връзки на ауспусите(още съшия ден ги смених).Предни накладки,ремъци ,помпа и ролки,промивка на охладителната система.Още един комплект лети джанти 15 + зимни гуми,летни също.Вежди,които още не съм направил,смятам този месец.Газова уредба BRC 2000 лева,служи ми добре за сега :) и други дребни работи за които всеки се сеща.Сега събирам пари да си я пребоядисам цялата.Сметките ми са да карам тази прекрасна кола поне 4-5години"надявам се".Стара кола няма има поддържана,поне така смятам аз....забравих да споменаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif за изминалите 5 месеца колата ми се представя превъзходно,наложи се да измина 40-000км без проблем. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя си го докарах от Мюнхен. Цената за която го купих е смешна. Но да обясня, като отидохме на обявата, колата беше по хубава от снимките. Беше с етикет "electrishe problem", което ние преценихме, че е бобина или в лошия случай ECU(както се оказа). От този проблем ние разбрахме, че тази кола е непродаваема в Германия. Да кажа, че само за бобина ми обявиха 180еуро, ЕКУто струва сигурно 1000еуро. От разваленото ЕКУ единия цилиндър не е работил и следователно се е събрало бензин в катализатора и той е заминал. Цена минимум 1000 еуро(съмнително евтино). И по пътя на логиката собственика просто иска да се отърве от нея. И пазарлъка я докара до 350 еуро. В БГ ми стъпа 1400 лв. Сменил съм ЕКУ - 100 лв., бобина - 40лв. Сложих и АГУ. Ангренажи, масла и др.Имам малко дръскотини да оправя по пласмасите иначе като повечето коли от германия си е много запазена. Повдигачи не се чуват. При много рязко спиране има едно приплъзване и може би дисковете са тръгнали, но като цяло кове добре, не мисля да сменям дисковете. Филтъра е нов,резервна гума и крика не са използвани, дойде с една дозина тричотки и други много готини аксесоари. Просто съм влюбен в колата си. Това за мен е сделката на сезона,защото като си продам Голф 3ката ще съм на 0,а за продажба не мисля да помислям. Не винаги цената е мярка за качество при кола втора ръка, повече е късмета.

 

Колата е :mitsu-smiley: '98 2,0 комби, бордо. :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Произведена август 98, регистрирана началото на 99 ... купих я за 3500, регистрации, каско, ослужване, 15" джанти, комплект нови зимни, комплект нови летни ... минава 5000 вече... днес се оказа, че имам още неща за пипване, включително синхронизатори на 2 скорост и някакво тракане в съединителя... но въпреки това не бих я сменил за нищо на този етап от моето развитие... страхотна кола, визия и удобство! (имам я от преди около месец и имам над 2000 километра )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи не съм само аз набутан :) явно всички наливаме яко пара в тази кола.

 

Браво колеги, шапка ви свалям на ентусиазма и желанието да карате този прекрасен автомобил,

защото много са хората, които биха се хванали с чисто нова кола на изплащане вместо да реставрират 10+ годишна кола... :icon_clap: :icon_thumbup:

 

:icon_rock: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз до тука за близо 2 години и над 20 000км освен консумативите, съм сменил единствено 2 шарнирни болта на предните горни носачи за около 50лв, сложил съм ГИ за 1300лв и яко каране :) е има и едно но ...... :) колата я купих от Росен :) SLX и въпреки че дадох малко повече от средната пазарна цена не съжалявам въобще :) .... в момента имам едно леко потропване при завъртане на волана и мисля че може да е свързано с кормилната рейка,но ще видиме. Не мисля че за сега има кола с която бих я сменил за около 5-6000лв колкото върви читав Галант,а иначе някой ако даде 8000 може и да го дам само дето няма да има такъв :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че за сега има кола с която бих я сменил за около 5-6000лв колкото върви читав Галант,а иначе някой ако даде 8000 може и да го дам само дето няма да има такъв

Мдаа, обаче видя ли как си отговаряме на въпроса колко струва читавия галант :icon_thumbup:

Според мене, пък така като гледам и не само, хич 5,6,7000лв няма да стигнат за добър галантец :icon_clap:

Бреййй, ем стара, ем скъпа тая каручка бе, да се неначудиш, не случайно тука сме все милионери :icon_rock:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Търсят се автомобили с нисък разход на гориво, евтини части и по възможност дизелови. Повечето коне се избягват и заради данъка. В резултат Галант попада в ниша със слабо търсене и това допълнително подбива цената му на пазара втора ръка. Хората, които могат да си позволят да карат при 2,50 лв/л гориво, хората с пари, няма да си купят галант или друга евтина кола, а ще предпочетат по-съвременна и мощна. Тук може да се изпадне в нелепата ситуация да се купи уж запазен екземпляр за 3500 и след време да се похарчат приблизително толкова за поддръжка и ремонт.

Между другото включването на разходи като първоначално обслужване, гуми, масла, антифриз, акумулатор, ГИ, каско и музика (както аз съм направил), е несериозно с оглед заглавието на темата.

Отделно 99% от избралите този модел сред нас преди са карали по-калпава кола. Това от една страна създава впечатление за доста сериозен автомобил от гл. т. на удобство, комфорт, ергономия, пътно поведение, вид... но се сблъскват с капризите му и с по-скъпата поддръжка и високите цени на частите. Докато преди сте си правили предниците за 50 лева, сега с тези пари може да вземете два мигача (и то предни) и да си смучете палеца.

Всички каращи коли харчат здраво за да ги ползват, поддържат в добро техн. състояние и всеки модел си има нещо, което да се счупи и е скъпо за правене. Въпросът е не дали, а кога това ще стане. А то ще се случи, ако една кола се задържи прекалено дълго време. Хората в богатите държави си правят добре сметката и могат да си позволят вноски за лизинг на нов автомобил, но колко от нас могат да си го позволят? Купуваме им дераците и им се радваме като на нови :icon_hmm:

Но ще дойде време когато ще се качите в по-нова и скъпа кола, като бмв, ауди и т.н. Там разходите са доста височки. Дано сме живи да си говорим пак в други форуми, или на биричка...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последно карах VW Tiguan 2.0 TDI 140 коня... 2008 година... е Галанта е безкрайно по-голямо удоволствие и... парите за тунинги (било ауди или оптически) са вложени и... тук им е мястото :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се продава ,а се купува още един !!! :icon_thumbup:

Като казвам купува не се шегувам ,след 2000г. 2.4 или 2.5 с автоматична трансмисия!!!

Инак за този от снимката не ми се ще да смятам ,защото може да ми се завие свят!

Редактирано от cherveni ogledala
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята катафалка я купих преди 8 месеца за 5000лв. Колата е 2001г 2.5-V6 АВАНС. Комби. Тъмно син. Ръчни скорости.

От тогава...........

 

1.Регистрация + каско + ГЗ + данък + Годишна винетка - 1000лв

 

2.Обслужване(ремак,ролки,водна помпа,филтри,масло,антифриз)- 750лв.

 

3.Ремонти до момента-смяна семеринг и масло на скорости-450лв, смяна предни и задни накладки-200лв

 

4.Джанти и гуми 2 к-та 215 50 17 съответно зима лято-1500лв

 

5.Музиката-800лв, Алармата-130лв, Комфорт на предните прозорци което се води за невъзможно-80лв

 

До тук....... 10 000лв

 

Остават още 600 повдигачи 500 задни вежди 850 задни главини тампони и тн. Поне още 500 за свещи някой ремък, климатик, гарнитурка и станаха

 

скромните 12500 но всичко е както трябва и както го искам.

 

Колата е прекрасна и за момента не я сменям за нищо. И да съгласен съм за клуба на милионерите но съм и съгласен че кефа цена няма. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, интересно е, че като гледам почти всички сме се изръсили 5 цифрена сума за возилата си, но ако някой ни поиска 11-12 000лв за перфектен галант, обслужен, наистина без ръжди, сменени или изправни повдигачи, без проблеми по скоростите, застраховки и пр. никой няма да ги даде :)

На колегата батко рой аванса примерно това е нормалната цена за идеално поддържан :plane:

Въртят се едни 10 -11 000лв, че и отгоре...... :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оооо я и аз да си кажа. Обявен на 5500 лева, спазарен на 3800 лв. още от 200 метра като го видях, се разкрещях "ето я колата ми". Един тук-таме пипнат '98 2.0 бензинов красавец, който сънувам от 8-9 клас! Сложих транзитните и запалих към Видин. След няма и месец бях сменил вече скоростна кутия, комплект съединител, полуоски, ремъци, масла, филтри, двете помпи на съединителя, НО за мое учудване - нищо по двигателя (откъм части). Продължавам до ден днешен с текущи ремонти и няма да мога да се разделя с него. Не съм смятал сумите общо, но грубо към 8 хилки ми е стъпил досега. За колко ще го продам? Мисля да си го карам с етикет НЕПРОДАВАЕМ, това е моята кола и моя ще си остане, от година сме заедно и всеки път като погледна през прозореца на апартамента, си казвам "Бах мааму, аз верно карам най-яката кола на света!"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Като чета какви пари сте давали за Галантите си, започвам да се чудя дали аз не съм дал малко много. Аз купих моя Галант за 17000 лв., през 2008 г. и съм налял в него поне още 5 - 6. Вярно, че тогава да имаш Аванс, беше много скъпо удоволствие, но все пак съм озадачен. Въпреки всичко, колата се държи прилично. :rulez:

Редактирано от V 6 24 valve
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Като чета какви пари сте давали за Галантите си, започвам да се чудя дали аз не съм дал малко много. Аз купих моя Галант за 17000 лв., през 2008 г. и съм налял в него поне още 5 - 6. Вярно, че тогава да имаш Аванс, беше много скъпо удоволствие, но все пак съм озадачен. Въпреки всичко, колата се държи прилично. :rulez:

Я, колега, кажи коя година ти е галанта...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...