Премини към съдържание

За колите работещи на газ


KOKSARIAN

Препоръчано мнение

Когато двигателя е студен изпарителя не е достатъчно загрял, и не изпарява добре газ-та, тогава сместа е обогатена, и когато загрее сместа се обеднява, което навежда на не добре настроена газова.....

 

За година и половина ходя за 7-ми път на настойка на газовата и все ми казват, че си е добре. Като почнат смени си кабели, свещи, капачка, палец. Само където не са ми казали да си сменя двигателя. Мисля тази седмица да смяна свещите, ако не се оправи ще ходя при други газаджии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 149
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

За година и половина ходя за 7-ми път на настойка на газовата и все ми казват, че си е добре. Като почнат смени си кабели, свещи, капачка, палец. Само където не са ми казали да си сменя двигателя. Мисля тази седмица да смяна свещите, ако не се оправи ще ходя при други газаджии.

 

....наистина пробвай със смяна и на газаджиите... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колко Ω /ома/ е съпротивлението на бензинова дюза или по точно в какви граници варира според марка/кола/ модел?

И с какъв резистор е уместно да се замести (циментов ) и колко вата?

Ω=?

W=?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Долното не ти трябва = P(W)=U*U/R.

Съпротивлението на дюзата зависи от модела, примерно 15-на ома. Та 12х12/15 = 9.6W . Най-лесно е да се премери съпротивлението на едната дюза. Тези 10В са ако протича постоянно ток, а при инжекторите едно се дели на броя на цилиндрите, второ протича за някакви милисекунди. Предполагам с два ватови резистори няма да има проблем ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Semi-sequential regulated multipoint injection? Какво е туй чудо :D и Full Group?

 

И кога/ред и по колко пръскат 1 път ли :mitsu-smiley:

1 - 3 - 4 - 2 и за всеки цилиндър ли времето за впръскване и индивидуално.

разлики и прилики с това на франсетата

Колко вида са

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на кабели, свещи и почистване на разпределителната капачката и палеца който са на 20 хил км. При работа на мотора около половин час оборотите падат на 500 и почва да прекъсва на газ, на безнзин си работи нормално и качва оборотите до 800. Преди да е работила 30 мин колата си работи много добре както на бензин така и на газ. От какво може да причината? Един познат ми каза че може да са бобините на газовата и не се хващали на диагностика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...

Според зависи :icon_blush: препоръчително на 10/12 хил. но и за 3-4 хил. може да се задръсти с една слуз или графит.

Благодаря за бързият отговор :)

Редактирано от Zatvornik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, можете ли да ми препоръчате къде да сложа ГИ на бащата колата хюндай туксон, а пък ако няма проблеми ще сложа и на Лансера.Само да вметна че съм се спрял на тези момчета http://www.eurogas-bg.net/index.php някой слагал ли е при тях или да е чувал нещо за тях,отзиви и т.н(дали са добри газовите уредби които слагат).Благодаря ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, можете ли да ми препоръчате къде да сложа ГИ на бащата колата хюндай туксон, а пък ако няма проблеми ще сложа и на Лансера.Само да вметна че съм се спрял на тези момчета http://www.eurogas-bg.net/index.php някой слагал ли е при тях или да е чувал нещо за тях,отзиви и т.н(дали са добри газовите уредби които слагат).Благодаря ви предварително.

Здравей, отиди при Иво Ленков да ти сложи една хубава АГУ........има значение ,повярвай ми......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А той в този сервиз ли работи или ако не къде мога да го намеря

Сервиза си е негов, намира се в кв. Надежда ,до Шкода -Еуратек.........не помня обаче адрес.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А той в този сервиз ли работи или ако не къде мога да го намеря

 

Ето къде е http://caravelgas.com/contacts.html

П.П. Ако не си го намерил вече, но не е лошо да има точни координати и тел. за четящите след нас :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте и от мен.

От две седмици умувам дали да си сложа газ на количката. Ходих в няколко сериваза да ми обяснят за какво става дума, че съм тотална нула в тази област.

Та реших да питам хора със същите коли, все пак те трябва най-добре да ме упътят. :)

Карам Lancer , купен е 2010 , нов от БС, 1.8 143 коня, ръчка. Принципно имам още 1 година гаранция. Причините да искам да слагам газ си мисля, че са ясни :)

Прочетох какво ли не и има толкова различни мнения, че след 1 седмица четене съм 10 пъти по объркат и съвсем не знам какво да правя.

Въпросите ми са :

Първо, всичко наред ли е с митсуту и слагането на газ ?

Второ, какъв газов инжекцион да сложа, в момента са ми предложили и обмислям Romano.

Моля хора със същите коли, както и разбирасе хора разбиращи от газ да драснат по едно мнение, ще съм ви много благодарен !

Редактирано от ivancho
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да си го позволиш, а и колата ти е по-нова слагай течна фаза на газов инжекцион, поне още дълги години ще го ползваш :icon_n_king: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Романо и преди да я сложа от няколко места чух добри отзиви.

Около 10 хил.км. и нямам проблеми засега.

Попрочети и за течната фаза. Ако можеш да инвестираш в такава система е супер. Проблемът, който са ми споделяли е, че понеже газта ни е като всичко останало - скапано, лесно запушва/съсипва помпата. А тя не е евтина, вкл. и за ремонт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Романо и преди да я сложа от няколко места чух добри отзиви.

Около 10 хил.км. и нямам проблеми засега.

Попрочети и за течната фаза. Ако можеш да инвестираш в такава система е супер. Проблемът, който са ми споделяли е, че понеже газта ни е като всичко останало - скапано, лесно запушва/съсипва помпата. А тя не е евтина, вкл. и за ремонт.

 

 

Да това за помпата го прочетох на дота места а и ми го казаха също доста хора. Така, че мисля че все пак ще е Романо-то. Надявам се, че ще има още отзиви от хора с Lancer-и :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да това за помпата го прочетох на дота места а и ми го казаха също доста хора. Така, че мисля че все пак ще е Романо-то. Надявам се, че ще има още отзиви от хора с Lancer-и :)

Имах удоволствието да карам с течна фаза 15 000км,но монтирана в Холандия-не може да се сравни с никоя газова инжекция .Просто е съвършенна и единстения недостатък ,че е малко разпространена тук и няма майстори за нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах удоволствието да карам с течна фаза 15 000км,но монтирана в Холандия-не може да се сравни с никоя газова инжекция .Просто е съвършенна и единстения недостатък ,че е малко разпространена тук и няма майстори за нея.

 

Ама то това не е ли повече от достатъчно да те откаже от това да слагаш течна фаза в БГ ? А и това със лошата ни газ и развалянето на помпата - някой да може да го коментира по обстойно ? Все искам да сложа газ за икономия а не да имам цифра пари консуматив на година за фазата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама то това не е ли повече от достатъчно да те откаже от това да слагаш течна фаза в БГ ? А и това със лошата ни газ и развалянето на помпата - някой да може да го коментира по обстойно ? Все искам да сложа газ за икономия а не да имам цифра пари консуматив на година за фазата.

Не колега, напротив........това,че се скапвала помпата е много, много относително и идва от факта ,че както при всичко , немърливо отношение към АГУ-то ти, маслко хора значт, че все пак има филтър ,и малко са тия ,които знаят че се сменя/продухва на всеки макс. 10 000км......това е и основната причина да изгори помпата.........аз ги лекувам , като им слагам и втори филтър, на пътя м/у зареждачката и бутилката......ефекта е осезаем,тогава основния филтър може да се чисти и на 20 к км.тъй като се зацапва повече входящия........а пък когато той се зацапа ,тогава зареждачката на газколонката изключва често за едно пълнене ( т.е. на всеки 5-6 л. изкл. по един път ) и тогава щеш нещеш ще се сетиш че филтъра е за смяна........

Другото което е, че малко хора значт ,че помпата на тукашните АГУ с течна фаза не са специални като холанските в близкото минало ( трифазни, с масла ,редуктори и ала бала ) а са най обикновенни бензинови помпа за масовия EFI-MPI , с разликата че е по качествена и по дълъг живот има, и струва не 150-200 лв. а около 350 лв........обикновенно тези помпи изкарват около 100 к км.пробег преди нещо да стане ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам проблем с газовата, който в последните два месеца се засилваше, но от 2 седмици вече колата не върви. С газов инжекцион съм Заволи и проблема е следния: като прехвърли на газ колата почва брутално да придърпва, оборотите не ги качва над 2000, а докато работи през гърнето излиза черен пушек и мирише адски много на бензин, а уж е на газ и след известна работа така гасне. Последните дни вече като прехръли на газ, след 20 сек връща на бензин, после пак 20 сек на газ и така до безкрай. Някаква идея какво може да се случва? извинявам се че ползвам форумае на лансер, но тук срещнах подходяща тема :)

Редактирано от naso
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...