DJ Tymbi Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Абе я ме светнете......Като ви ги дадът в една наилонова торбичка с ОригиналнА лепенка отгоре.....По какво ги различавате Ратолските, Американските и E-bay-ските???Има разлики, но няма да ги споделям тук ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Сигурно си ги монтирал на обратно, за това са сдали багажа ..:tooth:.........Да да............аз да не се казвам Марио ? :lol: :D :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Kъде избяга темата да ви се чуди човек от хидравлични повдигачи до кой бил майстор или монтьор и дрън дрън ... :icon_n_gathering: Разбира се че моите са 100% ОЕМ всичко друго поръчано ново има съмнение :icon_thumbup: :drinks: п.с. Купувам много Германия авточасти (нови) основно окачване и накладки и мисля че качеството е доста добро не че и там няма боклуци ! :icon_doh: п.с.с. Колкото до хидр. повдигачи подкрепям напълно Пламен ако не са оригинални максимум 20К ще изкарат :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 (редакция) Какъв опит избираме си част оригинална, търсим я по ОЕМ номер и я намираме някъде в нета оригинална (не заместител отговарящ на тоя номер) и сравняваме цената. Правим си сметка за доставката и готово.. какво сложно има? Най-сложното е дали часта, която си намерил е наистина оригинална и дали точно това търсиш. Окей за повдигачите на галант няма, но не всичко е така. При търсене на части нищо общо няма опита това е жива търговия. Ако си решил да взимаш заместител и това търсиш ..предварително трябва да си преценил дали точно това искаш... дойде ли момента за копуване вече опита е икономически По думите на Миро би трябвало цените на ОЕМ части за муцу в Ратола да са минимални, което е супер и поне за някой от тях съм обеден че е така.. това е идеално и за нас, но винаги човек е длъжен да провери за алтернативи ;) Редактирано 14 април 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 Ето един начин да се разбере кои повдигачи са за смяна: Лошото е че при SOHC се натискат по два клапана наведнъж. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Лошото е че при SOHC се натискат по два клапана наведнъж.Още по лошото е, че при галанта повдигачите стоят между клапана и кобилицата, а не между кобилицата и вала и по този метод, нищо не можеш да разбереш .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Колеги, да споделя и аз мъките си с тия повдигачи. Когато купих галанта, нямаше помен от потропвания на повдигачи (естествено не знам с какво масло беше) смених маслото с тотал 10w40 и пак нямаше потропвания. Застудя (дойде зимата) и взеха да тропат 1-2 повдигача, сложих някаква добавка за хидравлични повдигачи - ефекта беше 3-4 студени паления ...и после пак симфонията с повдигачите. Дойде 2-ра смяна на маслото ...и се прецаках като сложих лики моли ( с молибдена) - запяха още 2-3 повдигача. После ново масло тотал 5w40 - утихнаха пущините, но за месец някъде....след това пак. Викам си - ще се сменят то се е видяло. Поръчах си от сдпартс 24 бройки на 18 и нещо лева. Смених ги (изпускам одисеята дето изтървах един повдигач в блока, та да ми дойде акъла свалях и картера), паля зверо, обезвъздушавам и О, радост! Да ма страничен ефект (на ментетата дето сложих) - ако завъртя на стартер и веднага върна ключа (за да не запали) и го повторя това - после ме чака наново обезвъздушаване. Айде преглътвам го това (няма да си играя със стартера я) важното е, че не се обаждат в студа. В момента съм пред 4-та смяна на маслото от както съм с новите повдигачи. На скоро ми се случи доста странно да се обадят - по принцип ако влезе въздух, чукат равномерно (спрямо оборотите) и постепенно затихват като се обезвъздушат. А този случай беше при загрял двигател (бях спрял за малко на една отбивка), запалих и изведнъж затропаха за 1-2 сек. след това изведнъж спряха ...след 3-4 сек. пак се обадиха за по 1-2 сек. и така няколко пъти (интервала между потропванията не беше постоянен) подадох и газчица малко (2000rpm) и затихнаха. Възможно ли е да ми е заминала маслената помпа ...или това си е от ментарките дето съм сложил (не им помня производителя, спомням си че бяха в едни кръгли кутийки като от едновремешния канаконлит)...или може би от масления филтър (да му е заседнал клапана) въпреки, че лампата за маслото изгасва още със завъртането на стартера?П.С. Маслото е 5W40 и му идва реда вече е на близо 8000км Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Още по лошото е, че при галанта повдигачите стоят между клапана и кобилицата, а не между кобилицата и вала и по този метод, нищо не можеш да разбереш ..Що бе, ако натискаш в обратна посока може и да се получи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Възможно ли е да ми е заминала маслената помпа ...или това си е от ментарките дето съм сложил (не им помня производителя, спомням си че бяха в едни кръгли кутийки като от едновремешния канаконлит)...или може би от масления филтър (да му е заседнал клапана) въпреки, че лампата за маслото изгасва още със завъртането на стартера?П.С. Маслото е 5W40 и му идва реда вече е на близо 8000кмНе,просто си си сложил много яки ментаци......от тия ,дето ги поръчват от И-бей.......и сега не ти държат съчмите налягането на маслото вътре в повдигача, ама карай........покарай ги още така, и тогава съвсем ще закъсаш, щото и оригинални да сложиш, вече няма да ти помогнат......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 (редакция) Що бе, ако натискаш в обратна посока може и да се получи.ВEрвай си......... Редактирано 2 Май 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 3 Май 2011 Сподели Публикувано 3 Май 2011 Не,просто си си сложил много яки ментаци......от тия ,дето ги поръчват от И-бей.......и сега не ти държат съчмите налягането на маслото вътре в повдигача, ама карай........покарай ги още така, и тогава съвсем ще закъсаш, щото и оригинални да сложиш, вече няма да ти помогнат............е не е толкова зле...по принцип не се обаждат тия новите, нито на студен нито на загрял двигател. Това "шантавото" притропване дето го описах се случи веднъж, а не системно. Но все пак ми е ясно, че не са читави. Написах това не само да се оплача, а и да знаят какво ги очаква колегите дето са намислили да минат "тънко" като мен. (Ефтиното винаги излиза скъпо да знаете ) макар вече да са на 48 000км. Незнам колко издържат оригиналните, може би е по-изгодно с тях (съотношение цена/ресурс), но като знам няма гаранция "оригиналните" да са наистина оригинални, но това е друга тема... Пък ако се стигне до там че и оригиналните да не помогнат, галантчо отива за скраб :D ....няма да му робувам, я ?! Машината е създадена да служи на човек, а не обратно! 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 Нови повдигачи онзи ден ми сложи Диджея Пламен :icon_bye: Противно на твърденията му че ще стигна само до края на софия си се прибрах в габрово :icon_thumbup: , мотора си работи точно така, както се очаква от него. Използвам момента да му благодаря публично. Добре е да има на кого да се разчита :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 Не бързай да се радваш. Сигурно те е саботирал и колата ще се счупи всеки момент :D . Майтапя се! Какви повдигачи взе и за колко $$$ ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 ...е не е толкова зле...по принцип не се обаждат тия новите, нито на студен нито на загрял двигател. Това "шантавото" притропване дето го описах се случи веднъж, а не системно. Но все пак ми е ясно, че не са читави. Написах това не само да се оплача, а и да знаят какво ги очаква колегите дето са намислили да минат "тънко" като мен. (Ефтиното винаги излиза скъпо да знаете ) макар вече да са на 48 000км. Незнам колко издържат оригиналните, може би е по-изгодно с тях (съотношение цена/ресурс), но като знам няма гаранция "оригиналните" да са наистина оригинални, но това е друга тема... Пък ако се стигне до там че и оригиналните да не помогнат, галантчо отива за скраб :D ....няма да му робувам, я ?! Машината е създадена да служи на човек, а не обратно! Ще изкарат още 50-ина хиляди :icon_thumbup: . Но е добре преди да смениш тропащите стари повдигачи с нови, независимо дали ОЕМ или други, да огледаш контактната повърхност на кобилиците. Ако дълго е карано с повредени повдигачи, се образуват язви и вдлъбнатити върху самите кобилици. Тогава дори след смяна с оригинални повдигачи, пак остава едно притропване независимо от всичко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 Цената е въпрос на лична договорка с майстора, не знам какви повдигачи ми сложи, той ще каже, но смяна на маслото и филтъра, гарнитурки са задължителни към работата. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 (редакция) Ще изкарат още 50-ина хиляди :icon_thumbup: . Но е добре преди да смениш тропащите стари повдигачи с нови, независимо дали ОЕМ или други, да огледаш контактната повърхност на кобилиците. Ако дълго е карано с повредени повдигачи, се образуват язви и вдлъбнатити върху самите кобилици. Тогава дори след смяна с оригинални повдигачи, пак остава едно притропване независимо от всичко.Май тъй ще процедирам от тук натам - хвърлих безмислени пари като ги смених всичките първия път, сега мисля да сваля всички и от целия сбиротък да отсея 24 добре работещи. Ако няма ефект ще купя ОЕМ. Но преди това трябва да се убедя, че маслената помпа ми работи нормално.Неделята измих със едно сперйче старите повдигачи, раздвижих ги и сега киснат в едно бурканче с нафта. Като ги раздвижвах само 6-те (на тях имаше подбито където са тропали) не държаха, другите 13 са добре. (5 ги развалих в опит да ги "ремонтирам" )п.с. предния път като разглобявах нямаше наранено по кобиличките и по стеблата на клапаните, предполагам и сега няма да има, едва се чуват като почнат, а и нали споменах не е системно както беше със старите (много рядко се обаждат 1-2 сек на 4-5 дни) Редактирано 6 юни 2011 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 Цената е въпрос на лична договорка с майстора, не знам какви повдигачи ми сложи, той ще каже...................китайски бе ............. :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Китайски, ама нали подмина табелата :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 от hyundai :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Ами в Виликар за hyundai за с доста по-ниска цена.. до колко са ОЕМ не знам.. пък то и кой може да ти го докаже, но се чакат с доставка доста дълго време (месец) ... Мен друго ми е по-интересно като никой не смее да гарантира или сподели дали ОЕМ-ските ще изкарат поне 80-100 000км защо все ги споменаваме .. разбирам да говорим за ОЕМ качество.. ама то едното качесто.. масов проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Във Виликар са им хубави частите и на хубави цени. От личен опит мога да го кажа. Е, някой ще каже, че са корейски - да, вярно е, но са качествени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 .... никой не смее да гарантира или сподели дали ОЕМ-ските ще изкарат поне 80-100 000км защо все ги споменаваме .. разбирам да говорим за ОЕМ качество.. ама то едното качесто.. масов проблем?Това питах и аз по-горе,а и в темата за галантинио :tooth: Толкова ли няма един фен, дето се е бръкнал повечко, турнал е ОЕМ-ски повдигачи и е минал над 50000км без проблеми с тях.... и да ни сподели мъката/радостта си (ако е мъка едва ли ще ни светне дали се е прецакал, все пак бит и е**н не признават) :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 (редакция) А накой да има на представа колко изкарват първоначално сложените повдигачи, сиреч оригиналните от завода? Редактирано 7 юни 2011 от naso Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Не знам колко би трябвало да изкарат,колега.Моята е на 60 000 км и още не са се разтракали.И всякаш на двигателя по му се нрави масло 10W40,отколкото 5W40,пълна синтетика естествено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Не знам колко би трябвало да изкарат,колега.Моята е на 60 000 км и още не са се разтракали.И всякаш на двигателя по му се нрави масло 10W40,отколкото 5W40,пълна синтетика естествено. Моята е на 169 000 и не се обаждат - единствено в голя студ да тракат 5 секунди. Като това тракане не знам дали е от тях - по - скоро е нещо като цъкане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.