Премини към съдържание

Хидравлични повдигачи


Ilia Dimitrov

Препоръчано мнение

Абе я ме светнете......Като ви ги дадът в една наилонова торбичка с ОригиналнА лепенка отгоре.....По какво ги различавате Ратолските, Американските и E-bay-ските???

Има разлики, но няма да ги споделям тук ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно си ги монтирал на обратно, за това са сдали багажа ..:tooth:

.........Да да............аз да не се казвам Марио ? :lol: :D :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Kъде избяга темата да ви се чуди човек от хидравлични повдигачи до кой бил майстор или монтьор и дрън дрън ... :icon_n_gathering:

 

Разбира се че моите са 100% ОЕМ всичко друго поръчано ново има съмнение :icon_thumbup: :drinks:

 

п.с. Купувам много Германия авточасти (нови) основно окачване и накладки и мисля че качеството е доста добро не че и там няма боклуци ! :icon_doh:

 

п.с.с. Колкото до хидр. повдигачи подкрепям напълно Пламен ако не са оригинални максимум 20К ще изкарат :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв опит избираме си част оригинална, търсим я по ОЕМ номер и я намираме някъде в нета оригинална (не заместител отговарящ на тоя номер) и сравняваме цената. Правим си сметка за доставката и готово.. какво сложно има? Най-сложното е дали часта, която си намерил е наистина оригинална и дали точно това търсиш. Окей за повдигачите на галант няма, но не всичко е така. При търсене на части нищо общо няма опита това е жива търговия. Ако си решил да взимаш заместител и това търсиш ..предварително трябва да си преценил дали точно това искаш... дойде ли момента за копуване вече опита е икономически :) По думите на Миро би трябвало цените на ОЕМ части за муцу в Ратола да са минимални, което е супер и поне за някой от тях съм обеден че е така.. това е идеално и за нас, но винаги човек е длъжен да провери за алтернативи ;)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

 

Лошото е че при SOHC се натискат по два клапана наведнъж.

Още по лошото е, че при галанта повдигачите стоят между клапана и кобилицата, а не между кобилицата и вала и по този метод, нищо не можеш да разбереш ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да споделя и аз мъките си с тия повдигачи. Когато купих галанта, нямаше помен от потропвания на повдигачи (естествено не знам с какво масло беше) смених маслото с тотал 10w40 и пак нямаше потропвания. Застудя (дойде зимата) и взеха да тропат 1-2 повдигача, сложих някаква добавка за хидравлични повдигачи - ефекта беше 3-4 студени паления ...и после пак симфонията с повдигачите. Дойде 2-ра смяна на маслото ...и се прецаках като сложих лики моли ( с молибдена) - запяха още 2-3 повдигача. После ново масло тотал 5w40 - утихнаха пущините, но за месец някъде....след това пак. Викам си - ще се сменят то се е видяло. Поръчах си от сдпартс 24 бройки на 18 и нещо лева. Смених ги (изпускам одисеята дето изтървах един повдигач в блока, та да ми дойде акъла свалях и картера), паля зверо, обезвъздушавам и О, радост! Да ма страничен ефект (на ментетата дето сложих) - ако завъртя на стартер и веднага върна ключа (за да не запали) и го повторя това - после ме чака наново обезвъздушаване. Айде преглътвам го това (няма да си играя със стартера я) важното е, че не се обаждат в студа. В момента съм пред 4-та смяна на маслото от както съм с новите повдигачи. На скоро ми се случи доста странно да се обадят - по принцип ако влезе въздух, чукат равномерно (спрямо оборотите) и постепенно затихват като се обезвъздушат. А този случай беше при загрял двигател (бях спрял за малко на една отбивка), запалих и изведнъж затропаха за 1-2 сек. след това изведнъж спряха ...след 3-4 сек. пак се обадиха за по 1-2 сек. и така няколко пъти (интервала между потропванията не беше постоянен) подадох и газчица малко (2000rpm) и затихнаха. Възможно ли е да ми е заминала маслената помпа ...или това си е от ментарките дето съм сложил (не им помня производителя, спомням си че бяха в едни кръгли кутийки като от едновремешния канаконлит)...или може би от масления филтър (да му е заседнал клапана) въпреки, че лампата за маслото изгасва още със завъртането на стартера?

П.С. Маслото е 5W40 и му идва реда вече е на близо 8000км

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още по лошото е, че при галанта повдигачите стоят между клапана и кобилицата, а не между кобилицата и вала и по този метод, нищо не можеш да разбереш ..:)

Що бе, ако натискаш в обратна посока може и да се получи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да ми е заминала маслената помпа ...или това си е от ментарките дето съм сложил (не им помня производителя, спомням си че бяха в едни кръгли кутийки като от едновремешния канаконлит)...или може би от масления филтър (да му е заседнал клапана) въпреки, че лампата за маслото изгасва още със завъртането на стартера?

П.С. Маслото е 5W40 и му идва реда вече е на близо 8000км

Не,просто си си сложил много яки ментаци......от тия ,дето ги поръчват от И-бей.......и сега не ти държат съчмите налягането на маслото вътре в повдигача, ама карай........покарай ги още така, и тогава съвсем ще закъсаш, щото и оригинални да сложиш, вече няма да ти помогнат.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що бе, ако натискаш в обратна посока може и да се получи.

ВEрвай си......... :)

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не,просто си си сложил много яки ментаци......от тия ,дето ги поръчват от И-бей.......и сега не ти държат съчмите налягането на маслото вътре в повдигача, ама карай........покарай ги още така, и тогава съвсем ще закъсаш, щото и оригинални да сложиш, вече няма да ти помогнат.........

...е не е толкова зле...по принцип не се обаждат тия новите, нито на студен нито на загрял двигател. Това "шантавото" притропване дето го описах се случи веднъж, а не системно. Но все пак ми е ясно, че не са читави. Написах това не само да се оплача, а и да знаят какво ги очаква колегите дето са намислили да минат "тънко" като мен. (Ефтиното винаги излиза скъпо да знаете :) ) макар вече да са на 48 000км. Незнам колко издържат оригиналните, може би е по-изгодно с тях (съотношение цена/ресурс), но като знам няма гаранция "оригиналните" да са наистина оригинални, но това е друга тема... Пък ако се стигне до там че и оригиналните да не помогнат, галантчо отива за скраб :D ....няма да му робувам, я ?! Машината е създадена да служи на човек, а не обратно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Нови повдигачи онзи ден ми сложи Диджея Пламен :icon_bye: Противно на твърденията му че ще стигна само до края на софия си се прибрах в габрово :icon_thumbup: , мотора си работи точно така, както се очаква от него. Използвам момента да му благодаря публично. Добре е да има на кого да се разчита :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай да се радваш. Сигурно те е саботирал и колата ще се счупи всеки момент :D .

Майтапя се! Какви повдигачи взе и за колко $$$ ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...е не е толкова зле...по принцип не се обаждат тия новите, нито на студен нито на загрял двигател. Това "шантавото" притропване дето го описах се случи веднъж, а не системно. Но все пак ми е ясно, че не са читави. Написах това не само да се оплача, а и да знаят какво ги очаква колегите дето са намислили да минат "тънко" като мен. (Ефтиното винаги излиза скъпо да знаете :) ) макар вече да са на 48 000км. Незнам колко издържат оригиналните, може би е по-изгодно с тях (съотношение цена/ресурс), но като знам няма гаранция "оригиналните" да са наистина оригинални, но това е друга тема... Пък ако се стигне до там че и оригиналните да не помогнат, галантчо отива за скраб :D ....няма да му робувам, я ?! Машината е създадена да служи на човек, а не обратно!

 

Ще изкарат още 50-ина хиляди :icon_thumbup: . Но е добре преди да смениш тропащите стари повдигачи с нови, независимо дали ОЕМ или други, да огледаш контактната повърхност на кобилиците. Ако дълго е карано с повредени повдигачи, се образуват язви и вдлъбнатити върху самите кобилици. Тогава дори след смяна с оригинални повдигачи, пак остава едно притропване независимо от всичко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената е въпрос на лична договорка с майстора, не знам какви повдигачи ми сложи, той ще каже, но смяна на маслото и филтъра, гарнитурки са задължителни към работата. Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще изкарат още 50-ина хиляди :icon_thumbup: . Но е добре преди да смениш тропащите стари повдигачи с нови, независимо дали ОЕМ или други, да огледаш контактната повърхност на кобилиците. Ако дълго е карано с повредени повдигачи, се образуват язви и вдлъбнатити върху самите кобилици. Тогава дори след смяна с оригинални повдигачи, пак остава едно притропване независимо от всичко.

Май тъй ще процедирам от тук натам - хвърлих безмислени пари като ги смених всичките първия път, сега мисля да сваля всички и от целия сбиротък да отсея 24 добре работещи. Ако няма ефект ще купя ОЕМ. Но преди това трябва да се убедя, че маслената помпа ми работи нормално.

Неделята измих със едно сперйче старите повдигачи, раздвижих ги и сега киснат в едно бурканче с нафта. Като ги раздвижвах само 6-те (на тях имаше подбито където са тропали) не държаха, другите 13 са добре. (5 ги развалих в опит да ги "ремонтирам" :) )

п.с. предния път като разглобявах нямаше наранено по кобиличките и по стеблата на клапаните, предполагам и сега няма да има, едва се чуват като почнат, а и нали споменах не е системно както беше със старите (много рядко се обаждат 1-2 сек на 4-5 дни)

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената е въпрос на лична договорка с майстора, не знам какви повдигачи ми сложи, той ще каже............

.......китайски бе ............. :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами в Виликар за hyundai за с доста по-ниска цена.. до колко са ОЕМ не знам.. пък то и кой може да ти го докаже, но се чакат с доставка доста дълго време (месец) :) ... Мен друго ми е по-интересно като никой не смее да гарантира или сподели дали ОЕМ-ските ще изкарат поне 80-100 000км защо все ги споменаваме .. разбирам да говорим за ОЕМ качество.. ама то едното качесто.. масов проблем?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във Виликар са им хубави частите и на хубави цени. От личен опит мога да го кажа. Е, някой ще каже, че са корейски - да, вярно е, но са качествени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.... никой не смее да гарантира или сподели дали ОЕМ-ските ще изкарат поне 80-100 000км защо все ги споменаваме .. разбирам да говорим за ОЕМ качество.. ама то едното качесто.. масов проблем?

Това питах и аз по-горе,а и в темата за галантинио :tooth:

Толкова ли няма един фен, дето се е бръкнал повечко, турнал е ОЕМ-ски повдигачи и е минал над 50000км без проблеми с тях.... и да ни сподели мъката/радостта си (ако е мъка едва ли ще ни светне дали се е прецакал, все пак бит и е**н не признават) :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А накой да има на представа колко изкарват първоначално сложените повдигачи, сиреч оригиналните от завода?

Редактирано от naso
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко би трябвало да изкарат,колега.Моята е на 60 000 км и още не са се разтракали.И всякаш на двигателя по му се нрави масло 10W40,отколкото 5W40,пълна синтетика естествено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко би трябвало да изкарат,колега.Моята е на 60 000 км и още не са се разтракали.И всякаш на двигателя по му се нрави масло 10W40,отколкото 5W40,пълна синтетика естествено.

 

Моята е на 169 000 и не се обаждат - единствено в голя студ да тракат 5 секунди. Като това тракане не знам дали е от тях - по - скоро е нещо като цъкане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...