Премини към съдържание

Тунинг на Galant-а!


jovany1

Препоръчано мнение

Колеги,какво ви е мнението за тези неща и дали наистина има ефект при Галант-а,от използването им?

 

http://www.performancechiptuning.com/Mitsubishi/Galant/

 

А тук има и оферта:

 

http://www.bullpower.nl/chiptuning/benzine/mitsubishi.html

Редактирано от jovany1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,какво ви е мнението за тези неща и дали наистина има ефект при Галант-а,от използването им?

 

http://www.performancechiptuning.com/Mitsubishi/Galant/

 

А тук има и оферта:

 

http://www.bullpower.nl/chiptuning/benzine/mitsubishi.html

Изобщо не мога да повярвам, че с тази перка от сошуар ще има какъвто и да било ефект... Гледах инстал гайд-а в пътвия линк. А във втория дори не си направиха труда да кажат какво слагат и къде... До колкото съм запознат с ремап на ЕКУ при галанта работата е доста мъчна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първото е сумати глупости събрани заедно.

За второто нямам мнение... възможно е принципно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първото е сумати глупости събрани заедно.

За второто нямам мнение... възможно е принципно.

Да, но ЕКУ-то на галанта е OTP, което значи, че трябва да сменят процесора или да го емулират нещо, което е доста интересно, ако може. Друге въпросът, че ако действително работи, може да се съберат 800 лв. от 20 души и после да се копне схемата и размножи... Не бива да се отрича напълно, но ми е съмнително, я да видим Milen_Z какво ще рече по въпроса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е чиповете да променят нещо в положителна насока от към вървене, ама по тия 30 коня на чип как ще стане освен ако не е голф?

 

Изобщо не мога да повярвам, че с тази перка от сошуар ще има какъвто и да било ефект.

 

Има и то голям. Като настъпиш газта перката ще се развърта и ще издава характерен звук и ще си мислиш, че излиташ...

 

Въпросния стабилизатор на напрежението може би не заслужава коментиране - дават подобряване с по около 2mV (0.002V) пада на напрежението до фара например, ама поне в проценти изглежда добре :D

 

Това доста ми хареса:

 

By providing the best voltage to these devices, they can operate to their maximum potential.Why spend $300+ on performance chips, which only result in extra gas usage?

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не бива да се отрича напълно, но ми е съмнително,

И на мен ми е доста съмнително..

Айде горивото ще го променят от компютъра, ама въздух как ще вкарат повече, за да вдигнат конете и ВМ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е доста съмнително..

Айде горивото ще го променят от компютъра, ама въздух как ще вкарат повече, за да вдигнат конете и ВМ..

 

С въпросния вентилатор, как :rofl:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С въпросния вентилатор, как :rofl:

А ти пробвал ли си с такъв вентилатор ?.. На мен ми се струва, че това вместо да увеличи струята, ще я намаля..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, искате да кажете, че ако въпросния вентилатор е свързан с променливо напрежение, спрямо оборотите и сложен на засмуквания въздух, електронно повишаване на впръскваното гориво и хоп........имаме повишаване на мощността с 20-30%, все едно сме вдигнали работното налягане на турбиниран мотор :icon_hmm: Чудна работа, ей :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях гледал някъде подобно ел. турбокомпресор, но чепеше старшно много ток и пак не стигаше за по-високите обороти... За по-ниски има идея...

Имаше и един луд ентусиаст, който щеше да си прави... но до никъде не стигна.

Редактирано от BAlexandrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде горивото ще го променят от компютъра, ама въздух как ще вкарат повече

 

Уж с първия чип който "лъже" MAP-сензора. От друга страна ако компютъра мисли, че влиза по-малко въздух няма ли да намали количеството гориво? Тук идва втория чип за ламбдата който трябва да накара ECU-то да обогати сместа. В крайна сметка ако стане нещо, това ще е да гори повече с по-малко натискане на газта. Също така колко ефективно ще го изгаря е под въпрос. В комбинация с вентилаторчето ще се стига до убеждението че колата е вече турбинирана и че има още я да видим колко: 10 коня (7% от стабилизатора) + 50 коня (от Stage 1 чипа) + 60 коня (Electric Supercharger) + 12 коня (турбинката от сешоар) + още 30 (от Stage 2 чипа) общо 162 коня отгоре, все едно сме сложили още един 2.5V6 в багажника.  Всичкия този разход за тия коне ще го намалим с 30 процента с Fuel Saver Module. :D За да завъшим селския турбо проект трябва да добавим blow off valve с Turbo Sound Muffler Tip, нищо че сме сбъркали мястото, пак ще докара някой кон или поне магаре...

 

Равносметка:

 

Galant 2.0 от 136 коня става 298 коня

 

Galant 2.5 от 163 коня става 325 коня.

 

За да ги закръглим на 400 ще добавим лампички и лепенки...  :icon_hmm:

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има едно устройство, което използва силата на вятъра и така качва поне 50 коня

 

http://img409.imageshack.us/img409/7890/sku444888.jpg

 

 

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44488

Редактирано от BAlexandrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уж с първия чип който "лъже" MAP-сензора. От друга страна ако компютъра мисли, че влиза по-малко въздух няма ли да намали количеството гориво? Тук идва втория чип за ламбдата който трябва да накара ECU-то да обогати сместа. В крайна сметка ако стане нещо, това ще е да гори повече с по-малко натискане на газта. Също така колко ефективно ще го изгаря е под въпрос. В комбинация с вентилаторчето ще се стига до убеждението че колата е вече турбинирана и че има още я да видим колко: 10 коня (7% от стабилизатора) + 50 коня (от Stage 1 чипа) + 60 коня (Electric Supercharger) + 12 коня (турбинката от сешоар) + още 30 (от Stage 2 чипа) общо 162 коня отгоре, все едно сме сложили още един 2.5V6 в багажника. Всичкия този разход за тия коне ще го намалим с 30 процента с Fuel Saver Module. :D За да завъшим селския турбо проект трябва да добавим blow off valve с Turbo Sound Muffler Tip, нищо че сме сбъркали мястото, пак ще докара някой кон или поне магаре...

 

Равносметка:

 

Galant 2.0 от 136 коня става 298 коня

 

Galant 2.5 от 163 коня става 325 коня.

 

За да ги закръглим на 400 ще добавим лампички и лепенки... :icon_hmm:

 

Ихааа мойта ще стане 322 коня само на предно и това само за около 1500-1600 лева. :icon_clap:

Уникално!

Колеги моля не се заблуждавайте по-разни такива сайтове... Всичко това е трик. Даваш едни пари за някаква стока и получаваш разглобен сошуар без реотан. 2-3 чипа свалени от стар компютър без никакъв смисъл и като не може да си направите монтажа с желания резултат продавача не носи никаква отговорност. :icon_clap: УНИКАЛНА ДАЛАВЕРА RESPECT!

 

Сърказма в темата наистина е страхотен моля продължете в този дух и нека спама започне сега!

Редактирано от RogerDoger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има едно устройство, което използва силата на вятъра и така качва поне 50 коня

 

 

 

 

Само не казвай, че от турбинката отпред се произвежда тока за лампичките - тогава ще е супер далавера.

 

 

 

P.S. Въпросното устройство което си показал на снимката не вдига 50 коня, а е самостоятелен микро FTL-двигател. :plane:

 

 

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Равносметка:

 

Galant 2.0 от 136 коня става 298 коня

 

Galant 2.5 от 163 коня става 325 коня.

 

За да ги закръглим на 400 ще добавим лампички и лепенки...  :icon_hmm:

 

Тия джиджавки няма да вдигнат конете с х2 даже и на гоуф :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При гоуфа само една лепенка вдига 50 коня, пък това е  :mitsu-smiley: и в случая една лепенка VR-4 ще прави който и да е галант 280 коня, защо да не може въпросните джаджи да вдигат мощността с само с едни 162 коня, като при това ще се докарва и звук като от турбо ? Важното е като си дадеш парите за въпросните неща да си повярваш, че действат дори и да не е така, както правят повечето родни тунери на легендарните немски возила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При гоуфа само една лепенка вдига 50 коня, пък това е  :mitsu-smiley: и в случая една лепенка VR-4 ще прави който и да е галант 280 коня, защо да не може въпросните джаджи да вдигат мощността с само с едни 162 коня, като при това ще се докарва и звук като от турбо ? Важното е като си дадеш парите за въпросните неща да си повярваш, че действат дори и да не е така, както правят повечето родни тунери на легендарните немски возила.

 

Абе то идеята е ясна.. ама някой път с тия цифри много се унасят и се чудя, как още им се връзват хората. Да кажем за някое чипче да вдигне няколко кончета да, ама тук не се вижда края :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако се върже вентилатор,който да набива постоянно на макс въздух(тоест да е без регулиране на оборотите какъв би бил ефекта?На галанта не знам как е на еклипс-а дебитомера е точно където се закрепва филтъра и има място между филтъра и дебитомера да се вмъкне един :)

Редактирано от DaNy SHaDy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Навремето в Мототехника продаваха за ЖИГУЛА два от компонентите - магнитчето, дето се закрепва на бензинопровода и перката. Само че беше неподвижна и работата и бе да завихря въздуха преди да влезне в карбуратора.

Жалко, че Жигулата нямаше ЕКУ - щяха и него да го чипват.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако се върже вентилатор,който да набива постоянно на макс въздух(тоест да е без регулиране на оборотите какъв би бил ефекта?На галанта не знам как е на еклипс-а дебитомера е точно където се закрепва филтъра и има място между филтъра и дебитомера да се вмъкне един :)

 

 

За вентилатор не знам дали ще ти свърши работа . Т.е. вентилатора не може да осигури налягане , а дава движение на въздуха ( най просто казано ) . За налягане трябва да е турбина , и ако може да се намери ел.двигател да се развърти до 80 000 - 100 000 об/мин ще стане ел.турбо . Въпроса е тока дето ще го консумира е твърде голям , ще товари генератора ( освен ако нямаш 3-4 акумулатора в багажника :D )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с ел. вентилатора си го беше наумил един във VW форума да го слага на B3-ката си (москвича на нашето време). Проучва, купува перка на 12в с възможно по-голям поток, ряза/преправя кутия на филтъра и даже ходи на дино накрая :icon_doh: .. иии .. . разлика от 3hp май установиха.. сигурно толкова разлика и при две последователни мерения без вентилатор щеше да има, ма онзи не дал кинти за няколко измервания, освен това се носеше мълвата, че съединителя му заминал докато бил на стенда от зора :D .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. разлика от 3hp май установиха..

 

Ама сигурно по малко ..:giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В пиковата мощност няма как да даде... Идеята на подобни разработки е подобряване в ниските обороти...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, но ЕКУ-то на галанта е OTP, което значи, че трябва да сменят процесора или да го емулират нещо, което е доста интересно, ако може. Друге въпросът, че ако действително работи, може да се съберат 800 лв. от 20 души и после да се копне схемата и размножи... Не бива да се отрича напълно, но ми е съмнително, я да видим Milen_Z какво ще рече по въпроса.

 

Енда инсталация на мегаскуирт излиза средно 1000 лв. Така, че не виждам икономическия смисъл?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...