jovany1 Публикувано 12 септември 2010 Сподели Публикувано 12 септември 2010 (редакция) Колеги,какво ви е мнението за тези неща и дали наистина има ефект при Галант-а,от използването им? http://www.performancechiptuning.com/Mitsubishi/Galant/ А тук има и оферта: http://www.bullpower.nl/chiptuning/benzine/mitsubishi.html Редактирано 12 септември 2010 от jovany1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Колеги,какво ви е мнението за тези неща и дали наистина има ефект при Галант-а,от използването им? http://www.performancechiptuning.com/Mitsubishi/Galant/ А тук има и оферта: http://www.bullpower.nl/chiptuning/benzine/mitsubishi.htmlИзобщо не мога да повярвам, че с тази перка от сошуар ще има какъвто и да било ефект... Гледах инстал гайд-а в пътвия линк. А във втория дори не си направиха труда да кажат какво слагат и къде... До колкото съм запознат с ремап на ЕКУ при галанта работата е доста мъчна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Първото е сумати глупости събрани заедно.За второто нямам мнение... възможно е принципно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Първото е сумати глупости събрани заедно.За второто нямам мнение... възможно е принципно.Да, но ЕКУ-то на галанта е OTP, което значи, че трябва да сменят процесора или да го емулират нещо, което е доста интересно, ако може. Друге въпросът, че ако действително работи, може да се съберат 800 лв. от 20 души и после да се копне схемата и размножи... Не бива да се отрича напълно, но ми е съмнително, я да видим Milen_Z какво ще рече по въпроса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Възможно е да т.н. power box - да променя сигналите към еку-то... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Възможно е чиповете да променят нещо в положителна насока от към вървене, ама по тия 30 коня на чип как ще стане освен ако не е голф? Изобщо не мога да повярвам, че с тази перка от сошуар ще има какъвто и да било ефект. Има и то голям. Като настъпиш газта перката ще се развърта и ще издава характерен звук и ще си мислиш, че излиташ... Въпросния стабилизатор на напрежението може би не заслужава коментиране - дават подобряване с по около 2mV (0.002V) пада на напрежението до фара например, ама поне в проценти изглежда добре :D Това доста ми хареса: By providing the best voltage to these devices, they can operate to their maximum potential.Why spend $300+ on performance chips, which only result in extra gas usage? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Не бива да се отрича напълно, но ми е съмнително,И на мен ми е доста съмнително..Айде горивото ще го променят от компютъра, ама въздух как ще вкарат повече, за да вдигнат конете и ВМ.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 И на мен ми е доста съмнително..Айде горивото ще го променят от компютъра, ама въздух как ще вкарат повече, за да вдигнат конете и ВМ.. С въпросния вентилатор, как :rofl: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 С въпросния вентилатор, как :rofl:А ти пробвал ли си с такъв вентилатор ?.. На мен ми се струва, че това вместо да увеличи струята, ще я намаля.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Хм, искате да кажете, че ако въпросния вентилатор е свързан с променливо напрежение, спрямо оборотите и сложен на засмуквания въздух, електронно повишаване на впръскваното гориво и хоп........имаме повишаване на мощността с 20-30%, все едно сме вдигнали работното налягане на турбиниран мотор :icon_hmm: Чудна работа, ей :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 (редакция) Бях гледал някъде подобно ел. турбокомпресор, но чепеше старшно много ток и пак не стигаше за по-високите обороти... За по-ниски има идея...Имаше и един луд ентусиаст, който щеше да си прави... но до никъде не стигна. Редактирано 13 септември 2010 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Айде горивото ще го променят от компютъра, ама въздух как ще вкарат повече Уж с първия чип който "лъже" MAP-сензора. От друга страна ако компютъра мисли, че влиза по-малко въздух няма ли да намали количеството гориво? Тук идва втория чип за ламбдата който трябва да накара ECU-то да обогати сместа. В крайна сметка ако стане нещо, това ще е да гори повече с по-малко натискане на газта. Също така колко ефективно ще го изгаря е под въпрос. В комбинация с вентилаторчето ще се стига до убеждението че колата е вече турбинирана и че има още я да видим колко: 10 коня (7% от стабилизатора) + 50 коня (от Stage 1 чипа) + 60 коня (Electric Supercharger) + 12 коня (турбинката от сешоар) + още 30 (от Stage 2 чипа) общо 162 коня отгоре, все едно сме сложили още един 2.5V6 в багажника. Всичкия този разход за тия коне ще го намалим с 30 процента с Fuel Saver Module. :D За да завъшим селския турбо проект трябва да добавим blow off valve с Turbo Sound Muffler Tip, нищо че сме сбъркали мястото, пак ще докара някой кон или поне магаре... Равносметка: Galant 2.0 от 136 коня става 298 коня Galant 2.5 от 163 коня става 325 коня. За да ги закръглим на 400 ще добавим лампички и лепенки... :icon_hmm: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 (редакция) Има едно устройство, което използва силата на вятъра и така качва поне 50 коня http://img409.imageshack.us/img409/7890/sku444888.jpg http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44488 Редактирано 13 септември 2010 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 (редакция) Уж с първия чип който "лъже" MAP-сензора. От друга страна ако компютъра мисли, че влиза по-малко въздух няма ли да намали количеството гориво? Тук идва втория чип за ламбдата който трябва да накара ECU-то да обогати сместа. В крайна сметка ако стане нещо, това ще е да гори повече с по-малко натискане на газта. Също така колко ефективно ще го изгаря е под въпрос. В комбинация с вентилаторчето ще се стига до убеждението че колата е вече турбинирана и че има още я да видим колко: 10 коня (7% от стабилизатора) + 50 коня (от Stage 1 чипа) + 60 коня (Electric Supercharger) + 12 коня (турбинката от сешоар) + още 30 (от Stage 2 чипа) общо 162 коня отгоре, все едно сме сложили още един 2.5V6 в багажника. Всичкия този разход за тия коне ще го намалим с 30 процента с Fuel Saver Module. :D За да завъшим селския турбо проект трябва да добавим blow off valve с Turbo Sound Muffler Tip, нищо че сме сбъркали мястото, пак ще докара някой кон или поне магаре... Равносметка: Galant 2.0 от 136 коня става 298 коня Galant 2.5 от 163 коня става 325 коня. За да ги закръглим на 400 ще добавим лампички и лепенки... :icon_hmm: Ихааа мойта ще стане 322 коня само на предно и това само за около 1500-1600 лева. :icon_clap: Уникално!Колеги моля не се заблуждавайте по-разни такива сайтове... Всичко това е трик. Даваш едни пари за някаква стока и получаваш разглобен сошуар без реотан. 2-3 чипа свалени от стар компютър без никакъв смисъл и като не може да си направите монтажа с желания резултат продавача не носи никаква отговорност. :icon_clap: УНИКАЛНА ДАЛАВЕРА RESPECT! Сърказма в темата наистина е страхотен моля продължете в този дух и нека спама започне сега! Редактирано 13 септември 2010 от RogerDoger 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 (редакция) Има едно устройство, което използва силата на вятъра и така качва поне 50 коня Само не казвай, че от турбинката отпред се произвежда тока за лампичките - тогава ще е супер далавера. P.S. Въпросното устройство което си показал на снимката не вдига 50 коня, а е самостоятелен микро FTL-двигател. :plane: Редактирано 13 септември 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Равносметка: Galant 2.0 от 136 коня става 298 коня Galant 2.5 от 163 коня става 325 коня. За да ги закръглим на 400 ще добавим лампички и лепенки... :icon_hmm: Тия джиджавки няма да вдигнат конете с х2 даже и на гоуф :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 При гоуфа само една лепенка вдига 50 коня, пък това е :mitsu-smiley: и в случая една лепенка VR-4 ще прави който и да е галант 280 коня, защо да не може въпросните джаджи да вдигат мощността с само с едни 162 коня, като при това ще се докарва и звук като от турбо ? Важното е като си дадеш парите за въпросните неща да си повярваш, че действат дори и да не е така, както правят повечето родни тунери на легендарните немски возила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 При гоуфа само една лепенка вдига 50 коня, пък това е :mitsu-smiley: и в случая една лепенка VR-4 ще прави който и да е галант 280 коня, защо да не може въпросните джаджи да вдигат мощността с само с едни 162 коня, като при това ще се докарва и звук като от турбо ? Важното е като си дадеш парите за въпросните неща да си повярваш, че действат дори и да не е така, както правят повечето родни тунери на легендарните немски возила. Абе то идеята е ясна.. ама някой път с тия цифри много се унасят и се чудя, как още им се връзват хората. Да кажем за някое чипче да вдигне няколко кончета да, ама тук не се вижда края :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 (редакция) А ако се върже вентилатор,който да набива постоянно на макс въздух(тоест да е без регулиране на оборотите какъв би бил ефекта?На галанта не знам как е на еклипс-а дебитомера е точно където се закрепва филтъра и има място между филтъра и дебитомера да се вмъкне един Редактирано 13 септември 2010 от DaNy SHaDy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 (редакция) Навремето в Мототехника продаваха за ЖИГУЛА два от компонентите - магнитчето, дето се закрепва на бензинопровода и перката. Само че беше неподвижна и работата и бе да завихря въздуха преди да влезне в карбуратора. Жалко, че Жигулата нямаше ЕКУ - щяха и него да го чипват. Редактирано 13 септември 2010 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 А ако се върже вентилатор,който да набива постоянно на макс въздух(тоест да е без регулиране на оборотите какъв би бил ефекта?На галанта не знам как е на еклипс-а дебитомера е точно където се закрепва филтъра и има място между филтъра и дебитомера да се вмъкне един За вентилатор не знам дали ще ти свърши работа . Т.е. вентилатора не може да осигури налягане , а дава движение на въздуха ( най просто казано ) . За налягане трябва да е турбина , и ако може да се намери ел.двигател да се развърти до 80 000 - 100 000 об/мин ще стане ел.турбо . Въпроса е тока дето ще го консумира е твърде голям , ще товари генератора ( освен ако нямаш 3-4 акумулатора в багажника :D ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 (редакция) Това с ел. вентилатора си го беше наумил един във VW форума да го слага на B3-ката си (москвича на нашето време). Проучва, купува перка на 12в с възможно по-голям поток, ряза/преправя кутия на филтъра и даже ходи на дино накрая :icon_doh: .. иии .. . разлика от 3hp май установиха.. сигурно толкова разлика и при две последователни мерения без вентилатор щеше да има, ма онзи не дал кинти за няколко измервания, освен това се носеше мълвата, че съединителя му заминал докато бил на стенда от зора :D . Редактирано 17 септември 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 . разлика от 3hp май установиха.. Ама сигурно по малко ..:giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 В пиковата мощност няма как да даде... Идеята на подобни разработки е подобряване в ниските обороти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Да, но ЕКУ-то на галанта е OTP, което значи, че трябва да сменят процесора или да го емулират нещо, което е доста интересно, ако може. Друге въпросът, че ако действително работи, може да се съберат 800 лв. от 20 души и после да се копне схемата и размножи... Не бива да се отрича напълно, но ми е съмнително, я да видим Milen_Z какво ще рече по въпроса. Енда инсталация на мегаскуирт излиза средно 1000 лв. Така, че не виждам икономическия смисъл? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.