Премини към съдържание

Mitsubishi galant - кола за милионери


Препоръчано мнение

"...накраиници сьединител носачи скоростна кутиа амортисьори пружини тампони рьжди..."

За два накрайника съм и аз.

Скоростна отварях.

Едни нови амортисьори (и пружини) няма да дойдат никак зле предвид, че са си фабричните още. Просто застани при участък от пътя с дупки и наблюдавай и слушай как минават различните коли през тях. Половината са за ремонт на ходова част. Защо ли?!

Под пружини мисля имаш предвид задните. Не са мното устойчиви - карат по 10 години само. Смени си ги и ще ги караш поне още 5, само че като твоята кола рядко ще има друга. Повечето си карат със старите амортисьори и пружини и колата въобще не е това, което трябва да бъде.

Тампоните, носачите и ръждите са резултат на: 1) годините на колата; 2) калпавите пътища и 3) - ти най-вероятно си първият сменяващ тези части. Да не мислиш че предишния собственик е правил тези ремонти напролет и после чаааааак наесен?... Не! Сега се налага да се сменят чаркове и на теб се пада честта. И аз съм така, недей мисли че си само ти. То с всичко е така, я се успокой :-)

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Аз също взех колата със забележки.. които мен си ме чакат, за да ги оправя :) малко по малко и това ще стане.

За мен е важно колата да се държи добре на пътя и да е удобна за пътуване, радвам се и на външния вид и не на последно място колата трябва да е надеждна, което вече е следствие от подръжката и.

Надявам се като правите сравнения.. кой какви ремонти е правил.. имате в предвид коя кола къде е карана. Аз пътувам и по северозапада там пътищата са ужасни.. както казах и по рано. Повечето хора там карат буквално талиги.. и гордо казват аз нищо не съм сменвал по колата.. Да така е нищо не е сменвал, но тая талига как я виждате да я опънете на дълъг път и да бъдете сигурни, че ще стигнете благополучно.

Аз си казвам.. има ли нещо за смяна.. при възможност я извършвам, но знам че като ми се наложи да ида някъде - ще стигна :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги три mazdi смених но такива проблеми не сьм имал то не бяха накраиници сьединител носачи скоростна кутиа амортисьори пружини тампони рьжди писнами другата кола която ще си купя е mazda 6 а вие прдьлжаваите да се надльгваите колко са ви здрави колите успех :)

Колега, не знам какви мазди си карал, но мой приятел кара гореспоменатата и често си ги мерим ценово /въпреки, че е малко безмислено, защото неговата е с 5г. по-млада/. Щом това са ти проблемите с Галанта, Мазда 6 може и до самоубииство да те докара. Колата е хубава ама и тя си иска поддръжка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам. Тук 90% от хората са доволни от колите си. В това число и аз. Да всеки има разходи по колата си, което е разбираемо, тъй като повечето не са първа младост. Моята е от 97-а и съм си доволен от нея. Да, има неща който трябва да и оправя, но карам едно по едно. Не съм седнал да рева... Имай предвид Galio83, че проблема явно е в това, че не си гледал автомобила който купуваш в какво състояние е. Еми да беше гледал... Сега марката ти била виновна...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На момчето от форума GALIO 83 мога да му препоръчам невероятен автомобил почти без забележки гарантирам че няма какво да му се ремонтира а и да се налага ремонт то Основния ремонт по двигателя е не повече от 200-250лв. Ремонт на предница за около 100лв. закърпване на купето 50-150лв.

Доволен ще останиш.

В mobile.bg пишеш Москвич и си решаваш всички проблеми или пробвай и с Жигула или ЛАДА гордоста на Русия.

Бащами караше ладата 10 год и за ремонти повече от 300 лв не е дал е верно по магистрала рядко може да докара 140 но това не проблем поне по черните пътища из нивята може да фъркаш с 80.

Успех с търсенето.

А за Мазда 6 от 2005г. имам служебна чисто нова 2007 след 60000км смяна на съединител и на всеки 15к смяна на масло срамота и 2010 г. вече има и ръжда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, защо така се обиждате от думите на galio83. Той едва ли е искал да засегне феновете, а по-скоро да изплаче мъката си, тъй като явно му се е насъбрало.

Ако трябва да бъдем честни, момчето се е сблъскало с най-често срещаните проблеми на този модел.

Друг е въпросът вече, кой как си преценява нещата и дали положителните моменти в колата ще надделеят и човек ще се привърже към нея или просто няма да смогне и ще я смени с друга марка.

Едно предварително проучване на бъдещата покупка е абсолютно задължително - от една страна да се видят обичайните болежки, а от друга - да се прецени колко ресурс ще изисква за поддръжка и дали човек може да си я позволи.

 

Ако трябва с ръка на сърцето да си призная, убедих се, че следните моменти са си болка на Галантите 2.5 V6 с механична скоростна кутия:

- скорости (синхронизатори, лагери и какво ли още не - много разваля удоволствието от шофирането това)

- помпи на съединителя

- хидравлични повдигачи

- ръждата

- накрайници

- кривене на спирачни дискове

 

Вярно е, че основната причина за това е, че караме коли на около и над 200 000 км, както е и вярно, че ако се оправят всички тези неща (колкото и да струват), колата скоро няма да има нужда от ремонти.

 

Моето сравнение е с друга марка - Хонда Прелюд 4 генерация 1992г. 2.0 и ако трябва да бъда честен, Галанта е доста по-капризна кола, с доста повече болежки. За сметка на това има много приятна и мека возия и хубав (мощен) мотор.

Прелюда ми е на 260 000 км, а го купих на 200 000 с неизвестен брой собственици преди мен. Най-якото нещо на Хондата, в сравнение с Галанта са скоростите и стоенето на пътя при завои. От друга страна вози по-твърдо и некомфортно, а моята няма и клима ;)

Редактирано от UniCorn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колкото и парадоксално да звучи, Галанта изглежда чуплив именно защото е много здрав. Какво имам предвид, ами оригиналните неща (по окачването главно) изкарали по ~200к км, и точно когато колата идва при нас ние трябва да ги сменяме, съответно си казва човек "егаси счупеняка си взех". Пламен може да потвърди на колко от Галантите се стига дори до рязане на болтове, защото никога не е пипано там и е неразглобяемо вече. Ако беше един Пасат примерно, еле нещо италианско или френско, доста от тези неща щяха вече да са се чупили и да са сменани 1-2 пъти, и шанса да дойде колата при нас със скоро сменено въпросното нещо, което после да изкара 30-40к преди пак да е за смяна създава грешното впечатление, че е по-здрава. Изключвам от този списък проблемите със скоростите и кривенето на дисковете, защото е непростимо това, не е нормално да са толкова кекави. А за ръжда по задните вежди, всички японски са слаби там повече или по-малко, но това е известно (или поне би трябвало да се знае) преди покупката и за мен лично не е dealbreaker.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колеги, направихме необходимите корекции за форума на милионерите! :mersi:

 

http://img811.imageshack.us/img811/2635/galant.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колкото и парадоксално да звучи, Галанта изглежда чуплив именно защото е много здрав. Какво имам предвид, ами оригиналните неща (по окачването главно) изкарали по ~200к км, и точно когато колата идва при нас ние трябва да ги сменяме, съответно си казва човек "егаси счупеняка си взех". Пламен може да потвърди на колко от Галантите се стига дори до рязане на болтове, защото никога не е пипано там и е неразглобяемо вече. Ако беше един Пасат примерно, еле нещо италианско или френско, доста от тези неща щяха вече да са се чупили и да са сменани 1-2 пъти, и шанса да дойде колата при нас със скоро сменено въпросното нещо, което после да изкара 30-40к преди пак да е за смяна създава грешното впечатление, че е по-здрава. Изключвам от този списък проблемите със скоростите и кривенето на дисковете, защото е непростимо това, не е нормално да са толкова кекави. А за ръжда по задните вежди, всички японски са слаби там повече или по-малко, но това е известно (или поне би трябвало да се знае) преди покупката и за мен лично не е dealbreaker.

 

Мога да потвърдя, при смяна на биалетките ми се наложи да ги режа... като предните си бяха здрави, но исках да ги сменя на куп - очевидно не бяха пипани от доста дълго време. При смяна на кривия носач срещнах същия проблем, предпазителя на тампона се държи на гайка и болт(ако не се лъжа).. болта видимо държи доста неща, но като цяло така и не успяхме да го отвием. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, направихме необходимите корекции за форума на милионерите! :mersi:

 

http://img811.imageshack.us/img811/2635/galant.jpg

EЙЙЙЙ. Най-сетне доживях. И аз МИЛИОНЕР!!!! Честито на всички милионери. Дано по тази логика не станем милиардери!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

EЙЙЙЙ. Най-сетне доживях. И аз МИЛИОНЕР!!!! Честито на всички милионери. Дано по тази логика не станем милиардери!

 

Ех, да сме живи и здрави :) щом със заплата под 1000 лева ставаме милионери... представете си какво ще стане ако ги минем :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, всеки си хвали колата и аз като всички останали си хваля съответно автомобила, но никой не иска да каже реално какъв боклук кара. Е аз искам да кажа - по-голям боклук не съм карал. Сменил съм доста японски автомобили, но трошляк като този не сьм карал, тази кола има една визия и една возия, друго няма :mad:

За съжаление съм напълно съгласен - разходите по този автомобил са несъразмерно голями в сравнение с пазарната му стойност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо се извинявам за наглостта си да пиша в този раздел, след като съм в по-нисък клас - мицубиши колт. Ето, една от причините, да карам този малък градски, иначе толкова емоционален автомобил. И на мен галанта ми харесва много и ако кажа, че не ме впечатлява с уникалната си и неповторима визия, то просто ще излъжа. Да, но не е важно само какво ни харесва, а какво е рентабилно за нас и какво е по възможностите ни. Колта определено е по възможностите ми, само на гуми не насмогвам, но там аз съм си виновен. За мен най-важната причина да се дават пари за една кола - това е поддръжката и, а не "от много тунинг, не ми останаха пари за спирачки". Умишлено миналата година си заведох колата на преглед, на място където работят едни възрастни чичковци и са като германци. Колата ми както е на 14 години, покри всички тестове перфектно, а от валовете направо скочи като опнах ръчната. За 3 години, съм вложил нищожни средства в колата, а я карам зверски. Идиотски здрава кола просто! Че предните ми коли, моторите им не изкарваха повече от 6 месеца. А, ако в БГ колите трябва да минават истински преглед, то вярвайте ми, тези които караме годни и подържани коли, ще останем малко и трафика ще оредее значително! Що се отнася до Галант, първо трябва да нарастнат възможностите ми и след това да направя тази крачка. Пък новите коли, какво да ги говорим, все по рядко излиза модел който да те грабне. А най-ми е гадно като видя мърляч качен на нова кола... На две години мяза на "курник"... Айде млъквам аз..

 

П.С. Сетих се за една приказка "не съм толкова богат, че да си купувам евтини неща"

П.С.С. Още веднъж се извинявам г-да милионери, че си позволих лукса да драскам във вашия раздел :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление съм напълно съгласен - разходите по този автомобил са несъразмерно голями в сравнение с пазарната му стойност.

Аз мисля, че ако си купим евтина кола, после е нормално да се налее известна сума пари, за да се направи колата както трябва. Съдя и по себе си - преди малко повече от 3 години си купих доста скъп Галант, но до този момент (пробег 50 000км) не ми е дал нито един дефект. Смених само профилактично правите носачи, които се оказаха съвсем здрави. И аз съм на мнението, че голяма част от възлите на Галант издържат по 200 000км и е нормално да започнат да дават дефекти след тези километри. Сещам се за мнението на един бивш собственик на Галант в Испания, според който Галанта е най-добрата инвестиция в живота му, но нека колегата Bluffer да разкаже по-подробно случката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че след толкова четене дойде и моя ред да напиша нещо... Моят Галант го взех за нищожни пари преди 3 години. И въпреки, че почти веднага ме изостави посред път (наложи се смяна на двигател, заради калпава поддръжка от предния собственик), сега в момента не бих се доверил да карам каквото и да било друго. До момента съм налял почти двойно за колата си и има още доста неща, които трябва да оправям. Обаче аз си харесвам колата, и ако се наложи да си купувам друга, то тя ще е пак Галант, но шестак и доста по късна година. Според мен има нещо магическо в Галанта, нещо което просто те омагьосва докато я караш, сигурен съм че доста от колегите ще се съгласят с мен. А ако колата не ти харесва, то значи просто още от самото начало не е трябвало да я купуваш - винаги има БМВ-та и Голфове да не говорим за Пасати и други разни.

Мое мнение...

Поздрави на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо се извинявам за наглостта си да пиша в този раздел, след като съм в по-нисък клас - мицубиши колт. Ето, една от причините, да карам този малък градски, иначе толкова емоционален автомобил. И на мен галанта ми харесва много и ако кажа, че не ме впечатлява с уникалната си и неповторима визия, то просто ще излъжа. Да, но не е важно само какво ни харесва, а какво е рентабилно за нас и какво е по възможностите ни. Колта определено е по възможностите ми, само на гуми не насмогвам, но там аз съм си виновен. За мен най-важната причина да се дават пари за една кола - това е поддръжката и, а не "от много тунинг, не ми останаха пари за спирачки". Умишлено миналата година си заведох колата на преглед, на място където работят едни възрастни чичковци и са като германци. Колата ми както е на 14 години, покри всички тестове перфектно, а от валовете направо скочи като опнах ръчната. За 3 години, съм вложил нищожни средства в колата, а я карам зверски. Идиотски здрава кола просто! Че предните ми коли, моторите им не изкарваха повече от 6 месеца. А, ако в БГ колите трябва да минават истински преглед, то вярвайте ми, тези които караме годни и подържани коли, ще останем малко и трафика ще оредее значително! Що се отнася до Галант, първо трябва да нарастнат възможностите ми и след това да направя тази крачка. Пък новите коли, какво да ги говорим, все по рядко излиза модел който да те грабне. А най-ми е гадно като видя мърляч качен на нова кола... На две години мяза на "курник"... Айде млъквам аз..

 

П.С. Сетих се за една приказка "не съм толкова богат, че да си купувам евтини неща"

П.С.С. Още веднъж се извинявам г-да милионери, че си позволих лукса да драскам във вашия раздел :icon_blush:

 

 

Колега, тук идваме на мнение изказано малко по-нагоре.. преди години леля ми си взеха Мицубиши Колт.. ще те излъжа за година, но мисля че беше около 87-89.. та покараха известно време, докато не решиха да идат на море. Малко преди да стигнат до морето, колата рухна и в продължение на 1 година постоянно ремонти, в крайна сметка се купиха още 2 такива коли, за да се оправи тази и да стане надеждна за каране.

Та ти казваш, че си доволен от твоя Колт, това само потвърждава тезата, че ако случиш на добра кола нямаш ядове, ако си попаднал на закрепана кола колко за продан - изпадаш в ситуацията на леля ми.

Сега след като е стагната колата, нямат сериозни оплаквания, нищо че колата е на години..

С Галанта е същата работа.. ако колата е била при добър собственик и е подържана, ремонтите който ще ти се наложи да направиш не са болезнени... аз нямах много пари да извадя, когато взех моя Галант и има забележки, но малко по малко ги отстранявам.. Ако имах да извадя 7000-8000.. това нямаше да е нужно - щях само да карам ;)

 

Нямам нищо против хората със лошо мнение за коли като нашите, но просто да не се опитват да го налагат и на нас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление съм напълно съгласен - разходите по този автомобил са несъразмерно голями в сравнение с пазарната му стойност.

 

Обикновено това е правилното съотношение за стара кола.

Карал съм в почти всички балкански държави и навсякъде галанта е абсолютно неизвестен автомобил. Освен в България. За причините, мисля, можете да се сетите и сами. Като ориентир - също само в България може да видиш С-класа от последните с десен волан и газова уредба.

Както нееднократно съм споменавал, галанта не е кола за мизерници. Малко ме беше яд, когато почнаха да го купуват масово, но сега доста ратаи взеха да издъхват в кризата и силно се надявам концентрацията на галанти да спадне до средните за балканския полуостров нива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, всеки си хвали колата и аз като всички останали си хваля съответно автомобила, но никой не иска да каже реално какъв боклук кара. Е аз искам да кажа - по-голям боклук не съм карал. Сменил съм доста японски автомобили, но трошляк като този не сьм карал, тази кола има една визия и една возия, друго няма :mad:

Споделям мнението ти.Карал съм 2 модела на субару -страшни коли.галанта е боклук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... сега доста ратаи взеха да издъхват в кризата и силно се надявам концентрацията на галанти да спадне до средните за балканския полуостров нива...
Еми той автора го е казал - кола за милионери. :icon_doh:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Голяма хранилка се е получила тук, станахме като тунинг форума.

To това e целта на автора,както и в други негови теми и коментари. :icon_refuse:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

To това e целта на автора,както и в други негови теми и коментари. :icon_refuse:

 

Нямам предвид него въпреки, че е малко краен. Донякъде има право и ти сам си се убедил в това. :D Или торкофобията не те гони вече... :icon_tongue:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам предвид него въпреки, че е малко краен. Донякъде има право и ти сам си се убедил в това. :D Или торкофобията не те гони вече... :icon_tongue:

Хихихи... човек с фобиите утре се връща ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Моето сравнение е с друга марка - Хонда Прелюд 4 генерация 1992г. 2.0 и ако трябва да бъда честен, Галанта е доста по-капризна кола, с доста повече болежки. За сметка на това има много приятна и мека возия и хубав (мощен) мотор.

Прелюда ми е на 260 000 км, а го купих на 200 000 с неизвестен брой собственици преди мен. Най-якото нещо на Хондата, в сравнение с Галанта са скоростите и стоенето на пътя при завои. От друга страна вози по-твърдо и некомфортно, а моята няма и клима ;)

Сравняваш два коренно различни автомобила,като концепция ...............

Прелюда е спортно ориентиран автомобил, Галанта е лимузина ...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...