Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Разход първите 20 000 км


Препоръчано мнение

Вчера пътувах извън града и си поставих за цел да наблудавам как се движи разхода.

В първите 3-5 км бе 13-15. След 25 км. падна под 10, а след 55 км, когато пристигнах бе 7.8, като имате в пред вид, че пътя е бил нагоре-надолу.

В духа на експеримента, след като изгасих двигателя и разтоварих багажа, отново запалих и показанието бе 8 на 100. След няколко къси дистанции от по 2-3 км. за цигари, кола и други благинки разхода скочи на 8.9!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 96
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ама то според мене и няма как да стане 1.8 CVT, да дава пошразличен разход от друго такова 1.8 CVT и то с голяма разлика.:icon_hmm:

Васе и да сдере човек в София при студен автомобил и разтояние до 10-на км. разход под 14 няма(говоря за центъра)спираш,тръгваш 50м. пак спираш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Първите 20 000 определено разхода ми беше по-висок, но това най-вероятно се дължи на мойто каране :icon_rock:

 

Сега съм доста по-умерен, а и си познавам колата по-добре. Разхода ми е между 8 и 10 в СОФИЯ!, което хич не ми се струва много. Искам да отбележа, че 10 достигам когато бързам в натоварените часове, а преди под 10 не съм падал по никакъв повод.

 

За извънградското: С брат ми установихме, че колата се държи най-добрре на кривуличещи междуселски и планиснки отсечки - харчи малко (8л.) и върви много (60-70км/ч средна) :plane:

 

На магистралата съм минавал 12, но при средна скорост почти 180км/ч.

 

Поздрави на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Първите 20 000 определено разхода ми беше по-висок, но това най-вероятно се дължи на мойто каране :icon_rock:

 

Сега съм доста по-умерен, а и си познавам колата по-добре. Разхода ми е между 8 и 10 в СОФИЯ!, което хич не ми се струва много. Искам да отбележа, че 10 достигам когато бързам в натоварените часове, а преди под 10 не съм падал по никакъв повод.

 

За извънградското: С брат ми установихме, че колата се държи най-добрре на кривуличещи междуселски и планиснки отсечки - харчи малко (8л.) и върви много (60-70км/ч средна) :plane:

 

На магистралата съм минавал 12, но при средна скорост почти 180км/ч.

 

Поздрави на всички!

 

Как я постигна тая средна скорост с 1.5 двигател?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 1.5 разход 8 на сто не е ли множко?

Carismata ми не гори повече от 6.5 на сто без значение къде я карам извънградско. Питам защото обмислям закупуване на Sportback с 1.5 мотор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Първите ........

На магистралата съм минавал 12, но при средна скорост почти 180км/ч.

 

При 190км/ч максимална скорост ти имаш 180км/ч средна скорост.... :icon_clap:

Да дефинираме средна скорост: изминатото разстояние разделено на общото време за движение....супер мощни коли само си мечтаят за средна скорост 180км/ч....и все пак във Формула 1 средната скорост за състезанието е ок. 198км/ч !!!

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека вероято иска да каже, че е карал примерно 10 км със 180 км/ч и през това време колата му е отчитала този разход. Едва ли е имал в предвид, че прави София-Варна за 2.30 часа със средна скорост 180 км/ч, като на правите е карал с 350 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека вероято иска да каже, че е карал примерно 10 км със 180 км/ч и през това време колата му е отчитала този разход. Едва ли е имал в предвид, че прави София-Варна за 2.30 часа със средна скорост 180 км/ч, като на правите е карал с 350 :)

Точно така :drinks:

 

Как я постигна тая средна скорост с 1.5 двигател?

Има само един начин: педала до ламарината :icon_rock:

 

За 1.5 разход 8 на сто не е ли множко?

Carismata ми не гори повече от 6.5 на сто без значение къде я карам извънградско. Питам защото обмислям закупуване на Sportback с 1.5 мотор.

Зависи. Много е важно да се отчете, че това е доста бързо каране. Средна скорост примерно 68км/ч не звучи много, но между селата не е никак малко. Още в първия си пост казах, че според мен разхода зависи най-вече от шофирането. Един път на излизане от Пловдив забравих да заредя и преди София ми светна лампата за резервата. До тогава не ми се беше случвало (карах колата отскоро) и реших да го карам леко с постоянна скорост 120км/ч. Резултата беше 6 и малко, но за съжаление не помня колко, но дори да се е доближавало до 7, хич не ми се струва много, а и да не забравяме, че колата не беше минала 20 000, ако това е реален критерии де...

 

Относно въпроса ти за Sportback 1.5 трябва да призная, че 1.5 е тромавичък, то щом колегите с 1.8 се оплакват просто не може да се очаква друго. Аз като цяло съм доволен, колата е много практична и ми върши много работа. Ако имаш желание и си в София просто звънни (0883 30 54 26 - Митко). Нямам нищо против да се видим, да я видиш как върви и т.н. Нали за това сме колеги...

 

При 190км/ч максимална скорост ти имаш 180км/ч средна скорост.... :icon_clap:

Да дефинираме средна скорост: изминатото разстояние разделено на общото време за движение....супер мощни коли само си мечтаят за средна скорост 180км/ч....и все пак във Формула 1 средната скорост за състезанието е ок. 198км/ч !!!

В менюто за средния разход като задържиш копченцето данните се зануляват и можеш да засечеш за отсечка по-къса от 100км. Аз така направих...

 

И по-точно: Карах Софиа-Бургас, малко след Пловдив ме задмина един бушон (Mercedes CLS), натиснах копченцето и карах зад него известно врме. После него го спряха куките да си хортуват а аз кротко си продължих със 160...

 

Ако още нещо не е ясно, няма проблем, питай... То и аз може да имам някое друго въпросче за формулата...

 

*А, явно после пак съм се позасилил щото на влизане в бургас ме спряха със 183, но катаджиите бяха пичове, разгледаха колата подробно (модела си беше доста нов), питаха колко пари, колко коня и т.н. и ме пуснаха по живо по здраво... Пожелавам го на всички!

Редактирано от DIONISIUS...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Първите 20 000 определено разхода ми беше по-висок, но това най-вероятно се дължи на мойто каране :icon_rock:

 

Сега съм доста по-умерен, а и си познавам колата по-добре. Разхода ми е между 8 и 10 в СОФИЯ!, което хич не ми се струва много. Искам да отбележа, че 10 достигам когато бързам в натоварените часове, а преди под 10 не съм падал по никакъв повод.

 

За извънградското: С брат ми установихме, че колата се държи най-добрре на кривуличещи междуселски и планиснки отсечки - харчи малко (8л.) и върви много (60-70км/ч средна) :plane:

 

На магистралата съм минавал 12, но при средна скорост почти 180км/ч.

 

Поздрави на всички!

Колега в София няма как да искараш разход 8л. ако не караш само по Цариградско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 1.5 разход 8 на сто не е ли множко?

Carismata ми не гори повече от 6.5 на сто без значение къде я карам извънградско. Питам защото обмислям закупуване на Sportback с 1.5 мотор.

Да бе да. Ела я карай по нашите баири и чакай да ти даде 6.5, пък ако почнеш и да се юркаш по завоите просто забрави този разход. Да не говорим, че на високо и въздуха е разреден и си погорява по принцип повечко. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре ако караш като джигит по планински пътища дава 7.5 разход мога да ти снимам и да кача данните от GPS-a  :D Даже вчера предна дясна спирачка влезна в полуразпад и стърже постоянно, ама не е по темата...  MIVEC-a по принцип е по-стар като технология и при лансъра не е точно MIVEC, както беше писано напред. Целта е била да направят двигател, който ще работи еднакво добре навсякъде, със всякакъв бензин и ще е екологичен (да се се продава навсякъде);

 

Има една тема за невярващите: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4256 там даже до колкото помня са коментирани и родните бензиностанции и причните поради които се появяват големи разлики между реалния разход и борд-колмпютъра.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

София-Елените средна скорост 96км. 8.02л. направо съм учуден

Няма кво да се учудваш. Ти имаш чип за намаляне на мощноста тип "МРЪНКАЛО"! :icon_thumbup: Така и моя ще гори малко. :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има една тема за невярващите: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4256 там даже до колкото помня са коментирани и родните бензиностанции и причните поради които се появяват големи разлики между реалния разход и борд-колмпютъра.

 

7.5л/100км по нашите баири с моето каране, ще стане ама друг път. :icon_rock:

Заповядай на гости есента, за да го пробвам това чудо на автомобилостоенето лично, дето като са го правили са били на ръба на нучно-техническа революция.

До колкото за разликата между борд-компа и реалния разход, при мене както бях писъл по-горе е малък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Теста е готов:

 

1. Пълна до горе с най-обикновен 95 (избрах го специално за теста, защото за другите горива се твърди, че намалявали разхода.. :icon_hmm: )

 

2. 201 км. градско в София

 

3. Пак на бензиностанцията: 18.48 л.

 

=> закръглено нагоре: 9.3 на 100.

 

П.С. Информацията от компа се мени постоянно и не мога да кажа с точност дали отговаря на горния тест, но все ми се струва, че малко завишава...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. От Плиска през Цариградско и после през околовръсното до Нови Искър направих разход 7.5 още когато колата беше на 4000 км не знам дали ако е на повече би направила по-малък празход на този път. Сега съм във Варна и стигнах до тук с 160-170 по магистралата и 120-140 на извънградско където имаше възможност и разхода беше 9,6 като изпрварвах доста често и оборотите минаваха над 4 000

 

2. Едно на ръка, че за по красива броня от тази на Sportback не съм си и мечтал. Когато те питат какво караш и кажеш BMW 3,5 никой не ти обръща внимание казва "хмм поредния" докато като кажеш Lancer виждаш respect!

 

3. Който и да е влезнал досега в колата, когато пусна едно house-че на 660W буферче(което най-големият кеф е, че е вградено) казва WOW

 

Колегата ми си купи 320xd купе от новите черничко и ако вмомента ми каже да си сменим колите пак не бих го направил....

 

А да и ако някой може да предложи по-красива кола за 36 000 лв не знам...

 

P.S. Ако на Sportback му смъкнеш задните седалки става на легло. Гледал съм филм легнал там, хапване...още нещо много приятно за мен (wasntme) и след това сън и на сутринта си се чувствах перфектно

Редактирано от YoYoBulgaria
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигател 1.5 (13 000км, маслото не е сменяно)

От Шумен до Варна разход 5.6 със средна скорост 99км/ч ( през цялото време карах с 115-125) и с работещ климатик през 1/3 от времето на пътуването.

Редактирано от uNN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И мен започна да ме изненадва приятно Лансерчо :icon_thumbup:

София - Созопол със спиране в Пловдив: по компютър средна скорост 79 км/ч , разход 7.3

Разходки в Созопол и на обратно заредих на Сливен пак до горе – 610 км с 46 литра, което прави малко над 7.5!

Това е при нормално каране (130 на магистрала и 80-90 извънградско) + багаж. Като е имало и малко изпреварвания на 3та към 5 000 оборота :mitsu-smiley:

Това е след смяна на масло, колата е на 15 00О, 1.8 ръчка.

Сега се питам нали наистина пада разхода като се поразработи малко колата или просто вече съм и свикнал :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че определено разхода пада след разработка. На много коли оптималните възможности и най-приятният разход идват на 20 000км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че определено разхода пада след разработка. На много коли оптималните възможности и най-приятният разход идват на 20 000км.

Преди време имаше тема дали се разработват новите коли иии повечето твърдяха, че били "разработвани на стенд" и една камара подобни глупости (изключвам класните и ултра скъпи спортни коли, които наистина се разработват на стенд и писта преди собственика да си ги получи)

Сега всички виждате, че след ок 20 000 км. колите ви дават по-добър разход и се "отпушват"..., което си е точно ефекта от разработката, която всеки един от нас прави...

Моята също върви по-добре особено като отива към по-високите обороти

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имаше тема дали се разработват новите коли иии повечето твърдяха, че били "разработвани на стенд" и една камара подобни глупости (изключвам класните и ултра скъпи спортни коли, които наистина се разработват на стенд и писта преди собственика да си ги получи)

Сега всички виждате, че след ок 20 000 км. колите ви дават по-добър разход и се "отпушват"..., което си е точно ефекта от разработката, която всеки един от нас прави...

Моята също върви по-добре особено като отива към по-високите обороти

Павка, стига де. Искаш да ми кажеш, че двигателя на колата се пали за първи път като я искарват сглобена от халето, да я закарат на паркинга на завода ли?

Това са глупости! Двигателя се тества на стенд преди да се монтира в купето. Не се РАЗРАБОТВА а се ТЕСТВА! :icon_rock:

Последния ми тест беше ходене и връщане Слънчев бряг - Смолян - Слънчев бряг. Общо 750км, за които съм заредил 62л бензин при средна скорост от 83км/ч, което прави 8.2л/100км. Вече съм стигнал до извода, че както караш така гори. Караш в ограниченията на КАТ, гори малко. Караш като ДЖИГИТ, гори повече, но в никакъв случай много.

Павка, Вие дизелджиите на 3500 оборота високи ли им викате? Защото Аз на 3500 те първа почвам да усещам прилива при CVT! :drive: A тези като LIX с ръчките направо излитат след тези обороти! :plane:

"ЗАКАЧКА" :rulez:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Павка, стига де. Искаш да ми кажеш, че двигателя на колата се пали за първи път като я искарват сглобена от халето, да я закарат на паркинга на завода ли?

Това са глупости! Двигателя се тества на стенд преди да се монтира в купето. Не се РАЗРАБОТВА а се ТЕСТВА! :icon_rock:

Последния ми тест беше ходене и връщане Слънчев бряг - Смолян - Слънчев бряг. Общо 750км, за които съм заредил 62л бензин при средна скорост от 83км/ч, което прави 8.2л/100км. Вече съм стигнал до извода, че както караш така гори. Караш в ограниченията на КАТ, гори малко. Караш като ДЖИГИТ, гори повече, но в никакъв случай много.

Павка, Вие дизелджиите на 3500 оборота високи ли им викате? Защото Аз на 3500 те първа почвам да усещам прилива при CVT! :drive: A тези като LIX с ръчките направо излитатслед тези обороти! :plane:

"ЗАКАЧКА" :rulez:

Васе тест не е разработка, но и това не се прави! А да са качили твоя или моя двигател на стенд и да го тестват и разработват...това просто го забрави че някога ще стане при масови автомобили, защото:1 - предполагам си виждал стенд за тестване на двигатели и колко време отнема, за да се монтира , подгрява, тества, охлажда и демонтира един мотор...минава повече от 1час. И ако всеки мотор се качва на стенд значи ако работят в завода по 24 часа ще могат да произвеждат и тестват 24 двигателя на ден...или трябва да имат 50-60 стенда (гарантирано нямат) за да могат да доставят по 250 - 300 000 двигателя годишно!

А сега си представи ако ги и разработват на стенда и трябва да ги въртят по 10 - 12 часа (приблизително се равняват на 1500км. пробег...всеки може да си го сметне) Ми те ще произвеждат по 2000 коли годишно, а за цената на тея коли сам се сещаш :)

Работата ми е свързана с подобно нещо и единствения завод в който съм бил и се правеха някакви тестове беше на Сузуки и то преди колата да излезе от завода към паркинга минава през динамометър с валяци за замерване на мощност!!! И това е! Излиза по-евтино гаранцията на производителя да покрива дефектни мотори и кутии, от колкото да се тестват и разработвват мотори на стендове, и за това има страшно много случаи на нови коли на 500 - до 5000 км. пробег с бракуващи щети по моторите :) И пак ти казвам става дума за масови автомобили!!! Със сигурност мотора на Merc S65AMG се тества на стенд (това съм го виждал), Със сигурност и на Ferrari се тества и разработва (това не съм го виждал :D но съм го чел), но при нашите коли не така...двигателят се пали за първи път когато е монтиран в колата!

 

А за моя дизел исках да кажа, че по бързо се форсира и си вдига оборотите вече...:)

На 6-та с 3500 об.мин. съм на 185км/ч, тъй че не се подигравай :D, а ти и LIX чааакате и чакате нещо да се случи след 3500 об.мин :D ....(шегичка)

 

Поздрави

Редактирано от Pavkata JPN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли има фабрика за ДВГ, която да не качва всеки един двигател на стенд! Дори в старият Васил Коларов всеки един мотор се палеше и работеше известно време на стенд за да се видят неговите показатели. Имаше едни коридори в които като влезеш и в ляво и дясно бяха стаички със стендове, колко бяха не помня но бяха достатъчно. Отделно имаше и стендове за газовите им мотори. Съмнявам се някой производител да продаде двигател без да е бил запален! А що се отнася до спортни автомобили, там на определени бройки се оставя мотор да на прави определено количество мото-часове и след това се пръска и се анализира. При супер-карите това се случва и с целия автомобил. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако всеки мотор се качва на стенд значи ако работят в завода по 24 часа ще могат да произвеждат и тестват 24 двигателя на ден...или трябва да имат 50-60 стенда (гарантирано нямат) за да могат да доставят по 250 - 300 000 двигателя годишно!

А сега си представи ако ги и разработват на стенда и трябва да ги въртят по 10 - 12 часа (приблизително се равняват на 1500км. пробег...всеки може да си го сметне) Ми те ще произвеждат по 2000 коли годишно, а за цената на тея коли сам се сещаш :)

Според твоята логика се произвежда един двигател във всеки момент от времето. Това да не ти е квартална работилница.

Естествено че всеки двигател се тества - просто поточната линия е конструирана така - прави се тест на налягане, течове и функционален тест. Просто чукни в Google 'engine assembly line'

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според твоята логика се произвежда един двигател във всеки момент от времето. Това да не ти е квартална работилница.

Естествено че всеки двигател се тества - просто поточната линия е конструирана така - прави се тест на налягане, течове и функционален тест. Просто чукни в Google 'engine assembly line'

Ти пък за каква квартална работилница говориш???? Прочети ми целия коментар и добре осъзнай за какво говоря! Цъкването в google само доказва тезата ми...или ти не си разбрал кво имам предвид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...