Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

DIONISIUS...

Потребител
  • От него общо

    34
  • Регистрация

  • Беше тук

За DIONISIUS...

  • Рожден ден 03/05/1986

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Lancer 2008

Посетили профила

953 посетили

DIONISIUS...'s Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. DIONISIUS...

    Съединителя....

    Ами аз само цитирам какво ми каза собствника, но много на бързо. Затова споменах, че ще го разпитам за какво точно иде реч, че аз очевидно не съм много вещ по галантите :icon_doh: Може наистина да има някакво жило в цялата история, а може да е имал предвид някоя от помпите. Колкото до паленето - пали и до там. Няма как да вкараш на скорост. Затова се теглихме. Човека до колкото разбрах се е разминал с някакъв минимален ремонт, който е само временно решение, но трябвало да смени съединитела, който за конкретния модел хич не бил евтин. И да, избързах да напиша... :icon_blush:
  2. DIONISIUS...

    Съединителя....

    На следващия ден колата запали и я дръпнах до сервиза. Момчетата я вкараха в движение. Добрата новина - скъсано жило и май нито едната помпа не е сменяна, лошата – време е за нов съединител :( Като се видя със собственика ще го разпитам по-подробно, че сега много грижи има на главата. Мерси за отговорите Колеги! Sorry ако съм избрал неподходяща тема, ама нали съединители, потъване, изчезване... :D
  3. DIONISIUS...

    Съединителя....

    Мерси sunnyboy115, Пропуснах да отбележа, че въпросната кола е V6.
  4. DIONISIUS...

    Съединителя....

    Привет Колеги, Мой познат в момента е в подобна ситуация, но той нищо не е пипал по колата. Галанта започнал да прекъсва, той отбил и съединителя му тотално „пропаднал“. Колата не е на скорост, но не иска да запали. При вас имаше ли такъв проблем?
  5. kolio89, това е нормално. Съветвам те да извадиш тези кабели и да ги смениш с новите. За смяната е необходимо да повдигнеш бялата лайсна отстрани на буксата. Тя държи всички жички по местата. Успех, ако имаш нужда от съдействие пиши!
  6. Аз фабрично имам бутони на воланa за управление на аудиото. Ако сменя headunit-a ще трябва да търся преходници и т.н. за да накарам тези бутони да вършат работата, за която са предвидени. А като ползвам таблета през AUX-a на сегашния headunit този проблем отпада.
  7. Цената на фабричната кутийка с двата чинча едва ли е висока, но аз не виждам никакво предимство. Така трябва всеки път да закачаш кабел, а иначе просто си ръгаш стерео жака в източника. В тази връзка решението на колегата UNNAMED е доста добро :good: Аз не съм си играл много, защото и при мен това е само временно решение. Тръгнах от концепцията за интеграция на таблет, което за сега е просто идея. Има бая неща да обмислям и да смятам, но наличието на AUX е основополагащо. Така ще мога да комбинирам таблета с фабричния headunit. Минус при този вариант е, че качеството на звука не е кой знае какво, но плюсовете са доста - наличност, цена, опростен монтаж (управлението от волана и bluetooth-а са си остават)
  8. Привет, Този уикенд направих въпросната процедура. Видеото на един симпатяга от Текскс ми беше изключително полезно: Link Ако някой реши да се занимава, то трябва да се имат предвид следните неща: - Въпросните дупки на буксата са заети. Предполагам, че кабелите от тях отиват зад нишата м/у пепелника и контролите на климатика, където следващото ниво на оборудване има фабричен AUX вход. Може би има сравнително лесен начин да се ползват направо те и да се добави входа, където е предвидено, но това не съм го пробвал. - Цветовете в клипа са много лош ориентир. Колите може да са различна версия, за различен пазар, произведени в различна година и.т. Важното е, че двата канала са на позиции 6 и 15. У нас аудио кабелите масово са чврвено и черно. При мен червеното съвпадна на номер 6. - При монтажа на предния панел в таблото трябва да се намести най-горната линия. Понякога процепа е неравномерен. Получват се "вълнички", но напасването никаква философия не е. Цялата операция е много проста, но все пак, ако някой има нужда от някакво уточнение, то аз съм на линия.
  9. DIONISIUS...

    Lancer X VR4

    На ме ми е ясно, че по-лесно се работи с компоненти от същата платформа. Тук зарибявката е да се направи първия или един от малкото Lancer VR4-ки Иначе проекта на колегата Lix :rulez: Тук просто се разглежда по-нестандартен подход (е, може би и по глупав :icon_hmm: ) .... Аз си мислех, че със скоростна кутия от FTO може да е най-безболезнения вариант. П.С. Karceto, евала, че си се захванал! На мен три бона ми изглеждат добра цена за това, което ще постигнеш. Успех!
  10. DIONISIUS...

    Lancer X VR4

    Здравейте Колеги, Отдавна се чудя дали е възможно насаждане на легендарния 6A13TT от Galant VR4 в коша на Lancer 2008. То е ясно, че е сложно и скъпо удоволствие, но колко сложно и колко скъпо? Някой от по-компетентните колеги дали се е чудил в същата посока? :mitsu-smiley:
  11. И аз обмислям този вариант. Препоръчайте сервиз в София! Ще съм много благодарен на колеги с Lancer X 1.5 и 1.8 да споделят къде са си монтирали газовите уредби и дали са доволни. Мерси предварително!
  12. Хондите стандартно са с Yuasa. Някои акумулатори са с логото на Хонда, но всъщност са брандирана Yuasa. Никога не съм срещал лошо мнение за тях. Познавам доста хора с Хонда, а те доста ползват тази марка, защото акумулаторите им са по-особени на размери и не от всички марки се намират лесно.
  13. Някой беше казал, че колата ти е наистина бърза, когато сутрин стоиш пред нея с ключ в ръка и те е страх да я отключиш. Не помня автора, но съгласно моите възприятия за "бързо" - е те тва EVO е бързо! Много се радвам, че в България има коли от такъв калибър. Дано този сезон да ги виждаме по пистите. Много безаварийни километри на собственика и от мен! (той едва ли ще я отключва сутрин освен ако не е стигнал рано рано на пистата :D )
×
×
  • Създаване...