Премини към съдържание

Каква газова уредба за GALANT комби '99, 2 литра, 136 коня


Препоръчано мнение

и без да имам имане даване с ГИ на Фобос предполагам че пада налягането на газта по някаква причина и поради това превключва на бензин. Отиди да я погледнат там където са я монтирали.

 

Мда, това си е проблем и трябва да се донастрои при газаджиите. При мен минаваше на бензин като кача над 5000 оборота и падне налягането на газта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем. Просто си е опция и може да се настрой така....при определени обороти да минава на бензин.

Всички знаем, че при високите обороти на газ не са добре нещата - за това и се прибягва до такива решения. Но така ще си има разход и на газ и на бензин.

 

Тук в ръководството има и разяснения на български език:

http://bsm-bg.com/#/bg/Products/id=0&open=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем. Просто си е опция и може да се настрой така....при определени обороти да минава на бензин.

Всички знаем, че при високите обороти на газ не са добре нещата - за това и се прибягва до такива решения. Но така ще си има разход и на газ и на бензин.

 

Тук в ръководството има и разяснения на български език:

http://bsm-bg.com/#/bg/Products/id=0&open=0

 

Какво става при високи обороти на газ? Нали за това слагаме ГИ, за да караме по-евтино, без значение от оборотите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина при БСМ има такава настройка -

1.Обороти на превключване от Газ на Бензин (Фиг.8)

- Системата има възможност за преминаване от Газ на Бензин при

превишаване над зададени обороти (2000 - 8000). Когато оборотите на

автомобила спаднат под зададените системата автоматично преминава на

Газ. Функцията се изключва при крайно дясно положение на плъзгача.

но дали при Фобос-а е така най-добре колегата да пита в сервиза че и на мен ми се вижда тъпо това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина при БСМ има такава настройка -

 

но дали при Фобос-а е така най-добре колегата да пита в сервиза че и на мен ми се вижда тъпо това.

Всички ГИ имат тази функция,като при БРЦ има и доработки.Аз лично я включвам само при по-сериозни кубатури и по желание на клиента.За вашите ДВГ няма смисъл нито от нея,нито от омаслител на клапаните.Лично мое мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при моята няма такова превключване и мисля, че не е нормално.

 

Аз съм питал газаджия и той първия път ми каза "то газовото ти не е във ред нещо"...

след време пак ходих при същия и го питах и тогава ми каза че това да обръща при високи обороти на бензин при ФОБОС било нормално.

Когато обърне на бензин започва да издава сигнал,че си преминал на друго гориво за да знаеш и да не си издухаш горивото :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм питал газаджия и той първия път ми каза "то газовото ти не е във ред нещо"...

след време пак ходих при същия и го питах и тогава ми каза че това да обръща при високи обороти на бензин при ФОБОС било нормално.

Когато обърне на бензин започва да издава сигнал,че си преминал на друго гориво за да знаеш и да не си издухаш горивото :)

 

Сигналът е за ПРОБЛЕМ, а не за да не си "издухваш" горивото. В движение може да мине на бензин само при 2 условия - да ти свърши газта и при проблем с настройките на газовия комп. НЕ Е нормално да обръща сам на бензин, значи има проблем със сместта/налягането или настройките!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ставаше въпрос за 6А13, то минаването на бензин при високи обороти може да се каже че е благоприятно за инжекторите. Един брой сигурно е над 300 лева, а ултразвукът решава проблемите до едно време. Когато си сложа ГИ ще карам и на бензин чисто профилактично. Може да ми излезе по-скъпо, но това ще е за сметка на намалените разходи в бъдеще. Към момента при цена 2,14 лв/л 95-октанов бензин разходът варира между 20 и 30 лева за 100 км. С 50% да съкратя разходите, пак е супер. Това е едно от малкото на брой вложения в един автомобил, които могат да се нарекат инвестиция. Дано не увеличат акциза върху "синьото гориво" в бъдеще...... с много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... малка забележка- "синьото гориво" е природен газ Метан, а не LPG... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигналът е за ПРОБЛЕМ, а не за да не си "издухваш" горивото. В движение може да мине на бензин само при 2 условия - да ти свърши газта и при проблем с настройките на газовия комп. НЕ Е нормално да обръща сам на бензин, значи има проблем със сместта/налягането или настройките!

Виж пост №30 :)

 

А лично моят ГИ, го направихме да минава на бензин над 6000 оборота и уверявам те, работи безпроблемно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С 50% да съкратя разходите, пак е супер.

А дано, ама едва ли ..:D

Ти с 30-40% трудно ще ги съкратиш ( ако смяташ и обслужвания, настройки на уредби, профилактика на дюзи, разход на бензин при по ниски температури и т.н..) а с 50 може, ама не с тази кола..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм питал газаджия и той първия път ми каза "то газовото ти не е във ред нещо"...

след време пак ходих при същия и го питах и тогава ми каза че това да обръща при високи обороти на бензин при ФОБОС било нормално.

Когато обърне на бензин започва да издава сигнал,че си преминал на друго гориво за да знаеш и да не си издухаш горивото :)

 

 

Аз съм с ФОБОС и нямам такова изключване при високи обороти, както се казва "стрелката е в лютеницата" и пак е на газ. Възможно е да се случи ако газта в бутилката е на свършване.

Всичко е въпрос на настройки на газовото ЕКУ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колеги винаги различно ми обръща на бензин.Явно е според зависи газта дали е хубава и други неща,но си ми обръща и съм говорил с газаджия и ми е казал че го имали като опция това Фобос-а :)

 

не мога да споря след като не го знам :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със сигорност газовата ти може да се настрои да не превключва на бензин при високите обороти.

Ето и няколко вероятни причини.

1. Ако има такава опция за превключване на бензин при високите трябва да се забрани.

2. Причината може да е в опцията за минималната стойност на налягането на газта ... падне ли налягането под тази стойност ЕКУ-то превключва на бензин. Ако се зададе по-ниска стойност вероятно ще престане. Идеята е, че когато се подаде по-рязко газ налягането винаги пада, и после се вдига. Ако падне под зададената минимална норма, газовото ЕКУ превключва на бензин.

3. Може да е прекалено намалено налягането от редуктора/изпарителя. При фобоса както и при почти всички ГИ се регулира от едно болтче на редуктора.

4. Може да е зацапан, запушен или дефектен филтъра между редуктора и инжекторите, както и този преди редуктора.

5. Може проблема да е в редуктора. Малко вероятно, но съм виждал такива случаи.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за отговорите :drinks:

След четене по форума и от Вашите менения май ГИ е по-добрия избор. Естествено може и обикновенна газова да рискувам, ама както каза един газаджия, никой не може да каже дали ще минеш 10 метра или 100 000 км :icon_blush:

Та обадих се на няколко места и ходих на едно.

Като се обадих във ФОБОС цената на ГИ е около 1300 лв. (с бутилка на мястото на резервната гума и пълначка при капачката на резервоара)

Обадих се и на КАРАВЕЛ ГАЗ, там цената е малко под 1300 лв, със същите екстри, но не разбрах дали това е цената за тази уредба, която била с течна фаза (каквото и да означава това) и използвала токовете на колата.

Вчера едно приятелче ме заведе при един газаджия, че негови колеги много го хвалели (близо до кратовището на Цар Борис и Околовръсното).

Отидохме при човека и .... 1620 лв., италянска и каза, че няма смисъл от по-ефтините ГИ защото после подръжката им излизала по-скъпа.

Докато бяхме там моя приятел се сети, че там, където той си я е слагал има визитка, та звънна и човека му каза 1230 лв. на ЛОВАТО.

Днес от колега разбрах че и негови приятели са слагали при същия на ЛОВАТО и били доволни. На пътя м/у Орион и Надежда.

 

Сега моля да ми помогнете към коя оферта да се ориентирам и да споделите това за подръжката на ГИ как да я минимицирам като не жертвам качество заради това.

 

Предварително благодаря

Емо

 

P.S. А казах ли Ви че си имам MITSUBISHI :icon_clap: :icon_n_king: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нов колега, всяка газова уредба е всъщност съвкупност от няколко основни съставни компонента. Ако това което пише в описанието на комплекта Фобос е вярно, изглежда че е много добър избор. И то в техния сервиз да я сложат. Тези Ловато не знам си какво сигурно само изпарителя е Ловато, а турски дюзи, китайски градински маркучи дето се нацепят след месец и сложена през пръсти. Помисли си добре, доста хора сякаш са проверили вече че Фобос-а работи добре на нашите коли, слагай такава в техния сервиз и това е. Пак казвам, истински италиански комплект никой няма да ти сложи тук, за пример бутилка Ловато не е метална изобщо, а е пластмасова, ама само тя е 5-600лв .. та да наречеш целия комплект на името на изпарителя не ми звучи сериозно. А Фобос си пишат кой компонент каква марка е и защо са го избрали да го ползват, италиански дюзи, японски датчици и т.н. и ако е вярно комплекта изглежда супер. Ти си решаваш, но български май е само контролера (и май е базиран на мегаскуирт), което изобщо не значи че е по-лош от италианските контролери, да ти кажа Българите сме доста добри като инженери.

 

Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много Любо,

и аз май към ФОБОС гледам. Все пак за тях има няколко препоръки, плюс това са слагали и на МИСТУБИШИ което колега да го препоръча си е повече от плюс.

А за този който писаш, че слагал ЛОВАТО бил генералния вносител за БГ. Но и ти си прав, ако тяхната бутилка е 5-600 лв. няма как цялата система да е ЛОВАТо и да е 1300 лв.

 

Мерси много :drinks:

 

Онзи ден излиам от МЕТРО - Младос и гледам същото галнтче комби като мойта кукла, дори и цвета еднакъв.

Гледам на задното стакло лепенка, че има ГАЗ, светкам свиркам и човека и той маха за поздрав, ама как да му кажа че искам съвет няма да се гоним я и го изпуснах :icon_crying: , иначе щях да имам инфо от човек със 1 към 1 с моята кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, понеже съм решил да продавам единия Галант, който има газов инжекцион LPi (течно впръскване на газта, без изпарители и т.н.) и ако имаш интерес може да се разберем за някаква цена ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ZmenEmo обърни внимание на последните 2 предложения, отзивите за сервиза на колегата Ленков са много добри също! Можеш да прочетеш малко и за ГИ с течна фаза, какъвто ти предлага Brigadiro, това също е много добра оферта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КАРАВЕЛ ГАЗ който ми гяха обявили 1300 лв. за ГИ се оказа че имат и форумче на сайта им, та там видях гове долу цените на газова уредба в течна фаза - иде рез за около 3000 лева. :icon_bye: . За тия пари съм сигурен, че това не е моя избор колкото и добра да е тази система.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КАРАВЕЛ ГАЗ който ми гяха обявили 1300 лв. за ГИ се оказа че имат и форумче на сайта им, та там видях гове долу цените на газова уредба в течна фаза - иде рез за около 3000 лева. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gif . За тия пари съм сигурен, че това не е моя избор колкото и добра да е тази система.

Ако намериш употребявана система с течна фаза на добри пари, това определено е твоята система. Стига да е изправна,естествено. Ако пък LPI уредбата е монтирана фабрично и то на галант, направо си е великолепен избор. Ако не е това, при Иво Ленков нещата са супер.

Иво, сега да питам една обикновенна вакуумна на Нисан серена 2.0 четирицилиндров мотор колко стъпва, трябва ми и възможно най-голяма бутилка - 100, 150 литрова, ако има...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако намериш употребявана система с течна фаза на добри пари, това определено е твоята система. Стига да е изправна,естествено. Ако пък LPI уредбата е монтирана фабрично и то на галант, направо си е великолепен избор. Ако не е това, при Иво Ленков нещата са супер.

Иво, сега да питам една обикновенна вакуумна на Нисан серена 2.0 четирицилиндров мотор колко стъпва, трябва ми и възможно най-голяма бутилка - 100, 150 литрова, ако има...

Аз не продавам само течна фаза,продавам и стандартен ГИ.За Серената по-голяма от 100 л. мисля,че няма да влезе.А цената е много преобладаваща-незнам ти какво гониш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много Любо,

и аз май към ФОБОС гледам. Все пак за тях има няколко препоръки, плюс това са слагали и на МИСТУБИШИ което колега да го препоръча си е повече от плюс.

А за този който писаш, че слагал ЛОВАТО бил генералния вносител за БГ. Но и ти си прав, ако тяхната бутилка е 5-600 лв. няма как цялата система да е ЛОВАТо и да е 1300 лв.

 

Мерси много :drinks:

 

Онзи ден излиам от МЕТРО - Младос и гледам същото галнтче комби като мойта кукла, дори и цвета еднакъв.

Гледам на задното стакло лепенка, че има ГАЗ, светкам свиркам и човека и той маха за поздрав, ама как да му кажа че искам съвет няма да се гоним я и го изпуснах :icon_crying: , иначе щях да имам инфо от човек със 1 към 1 с моята кола.

 

Колега,щом минаваш покрай Младост отиди в СБА Младост 3,моят инжекцион го слагах там,български е вече 20 000км нямам никакви проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...