Премини към съдържание

sven

Потребител
  • От него общо

    67
  • Регистрация

  • Беше тук

За sven

  • Рожден ден 12/19/1982

Местоживеене

  • Град
    Димитровград

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Honda Accord 2.4 ,Nissan Terrano 3.0 DI,Suzuki Intruder VS800

sven's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. sven

    Спирачен апарат

    И аз така процедирам - с компресор е най-лесно,само да се внимава с пръстите :icon_thumbup:
  2. Здравей колега. Моят съвет е първо да провериш предложенията в Mobile.de. - само две са, но и двете са на малко километри,доста добре изглеждащи и на прилични цени ( като за олдтаймер ). Съгласен съм,че удоволствието от реставрирането е несравнимо, но това е сложен и дълъг процес, чийто край не всеки път е щастлив.Ако не си се занимавал с реставрация по-добре проучи етапите и и тогава пак се запитай дали искаш да се впуснеш в такова приключение.
  3. И така,дойде време за подмяна на возилото. Колата е напълно обслужена,може да се провери където и от когото каже потенциалния купувач. На този етап бартер не ме интересува - може би бих склонил за читав Аутлендър,но само изпълнението 2.0 турбо,бензин 201к.с. Описание: Колата е закупена нова от Балкан стар (София) - първи и единствен собственик. Сменени са ремъци и ролки преди 6000км, демпферен маховик, нов акумулатор (септември 2015г)+нови ремък и ролка на генератор. Оригинален ксенон и фабрично затъмнени задни стъкла (не е фолио), летни и зимни стелки! ! ! Платени ГТП, ГО и автокаско. Професионално изпран салон (юли 2015г). Километрите са напълно реални и доказуеми - проверка в сервиз и от майстор по Ваш избор. Продава се поради закупуване на по-нов автомобил. Договаряне! ! ! http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11446408462446851&slink=b6z7yn Цена:11 600лв тел:0896 043240 Светльо.
  4. sven

    Задни спирачки

    Причината е че задните спирачни апарати искат профилактика - демонтаж на апарата, разглобяване, преглед на буталцето за корозия (полиране или замяна с друго, читаво), смяна на гумички на спирачния апарат, смяна (престъргване) на дискове и нови накладки. След всичко това аз усетих , че колата ми започна да спира, дори имам подозрение, че голяма "заслуга" за изкривяването на предните дискове имат точно неправилно действащи задни спирачни апарати.
  5. Преди да се разделя с Галант-а,беше дошъл ред за смяна на масло а повдигачите пееха "лебедова песен" (маслото беше на 6000км).Един приятел ми препоръча "TOTAL",масло към което винаги съм подхождал с недоверие.След смяната неповярвах на резултата-повдигачите си млъкнаха,с леки изключения сутрин,за мн.кратко.Колата беше на над 250000км,от които 70 000км при мен-имах опити с доста по-"квалитетни" марки. :icon_dance:
  6. Сменях преден лагер-главина преди 25 хил.км,купен от официалния вносител на KOYO (да не им правя реклама),цената доколкото си спомням беше 110 лв(най-евтиния дотогава бях намерил за 220 лв с космически отстъпки) с доставката,и досега не се обадил.Преди това бях сложил OPTIMAL,изкара точно 12 хил.
  7. sven

    Помощ за Галант

    Колега как прецени че е каран доста този Галант???? :icon_hmm:
  8. Колега,щом минаваш покрай Младост отиди в СБА Младост 3,моят инжекцион го слагах там,български е вече 20 000км нямам никакви проблеми.
  9. Поредното доказателство че "совите не са това,което са"...Съжалявам за случката колега,преживях нещо подобно преди време,но в по-малък мащаб.Именно след случката с мен престанах сляпо да вярвам на постовете във форумите,свързани с майстори и автотърговци.
  10. Галанта ми е втората кола от Холандия.Първата беше Пежо 405,когато постъпи на служба като семейна кола беше на 6 години и 207 000км,замина си на 550 000км,от които половината с газова уредба поставена в България.Галанта също дойде от Холандия,и не ми се е налагало да сменям нещо по различно от всички останали колеги,които карат Галанти с "родословно дърво" от Германия,Австрия и Испания.Колата втора употреба си е до късмет-ако са толкова хубави няма да ги продадат хората .
  11. Защо боята на задния кош(калници+капак)ми се струва по "прясна" от боята на останалите детайли по колата?Липсват и емблемите на задния капак,което навежда на мисълта,че е имало удар отзад.
  12. sven

    Окачване проблем

    Най вероятно кривия носач е "свършил".
  13. sven

    Кабели за свещи

    Малко си в грешка,колега.Готов съм да ти демонстрирам как работи колата със старите и с нови лули.По точно на бобината няма какво да и се прецака.В повечето "специализирани" магазини,казват че лулата върви заедно с бобината на цената,която си посочил,но не виждам смисъл да се дават толкова пари.
  14. sven

    Кабели за свещи

    Със сигурност по добрия вариант е да смениш и лулите-имат ги в Ратола,драсни едно Л.С на Мирослав,той ще ти каже ценички. :icon_thumbup:
  15. sven

    Масла "bardahl"

    Само суперлативи чувам за него,но не съм го "опитал" още...
×
×
  • Създаване...