Matey Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 Колеги понеже и моята антена сдаде багажа и като я разглобих видях че, жилото е скъсано в края доест последните 6-7см.Питането ми е кое кара моторчето да спре да отваря антената. Мисля да залепя най-долното и най-голямо звено на антената да не се разпъва и тогава жилото върши работа, но незнам как да накарам мотора да спре да върти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 Колеги понеже и моята антена сдаде багажа и като я разглобих видях че, жилото е скъсано в края доест последните 6-7см.Питането ми е кое кара моторчето да спре да отваря антената. Мисля да залепя най-долното и най-голямо звено на антената да не се разпъва и тогава жилото върши работа, но незнам как да накарам мотора да спре да върти.Ако ти е оригиналната ,то тя е на Дензо,и вътре има доста сложна електроника..вкл. и фотоклетка която играе ролята на датчика който следи аантената в какво положение е тя.......ако е друга, има доста начини за тази цел........при товар, при обороти и т..н. но може и да е по ток......т.е. когато свърши антената да се прибира ,то моторчето почва да консумира повече ток, когато това стане, защитата сработва и то спира.........трябва да знаеш антената каква ти е....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matey Публикувано 25 август 2011 Сподели Публикувано 25 август 2011 Антената е оригиналната си на Дензо но несъм видял да има чак фотоклетка да следи докъде е вдигната антената.Според мен е на товар на мотора като по прост вариянт или по сложния е да има някъкъв вид датчик на жилото за горно и долно положение. Ако ти е оригиналната ,то тя е на Дензо,и вътре има доста сложна електроника..вкл. и фотоклетка която играе ролята на датчика който следи аантената в какво положение е тя.......ако е друга, има доста начини за тази цел........при товар, при обороти и т..н. но може и да е по ток......т.е. когато свърши антената да се прибира ,то моторчето почва да консумира повече ток, когато това стане, защитата сработва и то спира.........трябва да знаеш антената каква ти е....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 25 август 2011 Сподели Публикувано 25 август 2011 Антената е оригиналната си на Дензо но несъм видял да има чак фотоклетка да следи докъде е вдигната антената.Според мен е на товар на мотора като по прост вариянт или по сложния е да има някъкъв вид датчик на жилото за горно и долно положение. Е фотоклетка не знам ама май имаше някъква оптронна двойка на платката и някое от зъбните колелета беше на дупки нещо подобно като на старите мишки за компютри и предполагам следи колко оборота е направило зъбното колело вътре, но според мен от там ще ти е по-трудно да я накараш да спре.П.С.Опитай се като е разглобена без без звената ако трябва и без жило да я подкараш да видиш дали тогава ще спре вероятно жилото ти заяжда някъде вътре и зъбното колело не се завърта колкото трябва за да го спре електрониката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 25 август 2011 Сподели Публикувано 25 август 2011 Aнтената спира при товар и в двете посоки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matey Публикувано 26 август 2011 Сподели Публикувано 26 август 2011 И аз така предполагам че спира при товар.В този случай ако едното звено бъде залепено жилото ще е достатъчно. Aнтената спира при товар и в двете посоки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 26 август 2011 Сподели Публикувано 26 август 2011 Пичове, днес си направих антената. Както казах преди това, жилото беше счупено 15 см в началото си (мерих го сега). Днес просто сложих това, което беше останало от жилото и монтирах по този начин антената. В момента си излиза и се прибира, като най-долните 2 звена седят едно в друго (те са си заяли сами ). Сложих грес вътре в механизма, при зъбните колела, и дано откара повечко време така. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 28 август 2011 Сподели Публикувано 28 август 2011 Aнтената спира при товар и в двете посоки. Taка е да в барабана има две пружинки, които като свърши жилото товарят моторчето и то изключва веднага и в двете посоки.Това с дължината на жилото е така и аз моята я скъсявах с по едно звено докато накрая не остана от жилото. То се начупи на малки парчета. Общо 5 пъти съм я сглобявал и разглобявал. Решението е нов телескоп с жилото, но ми се иска да е по-евтин вариант и понеже за Галант няма, мисля да пръчам една за Еклипс. Достатъчно е най-долното звено да е със същата дебелина, дължината на теклескопа и жилото нямат значение. Колкото до жилото 99% съм сигурен че е със същата дебелина и стъпка на зъбите. Възможно е и от друга марка да стане. Писал съм на този дето ги продава и ако отговори, че е същата ще поръчам и ще Ви кажа. Поздрави ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 29 август 2011 Сподели Публикувано 29 август 2011 Taка е да в барабана има две пружинки, които като свърши жилото товарят моторчето и то изключва веднага и в двете посоки.Това с дължината на жилото е така и аз моята я скъсявах с по едно звено докато накрая не остана от жилото. То се начупи на малки парчета. Общо 5 пъти съм я сглобявал и разглобявал. Решението е нов телескоп с жилото, но ми се иска да е по-евтин вариант и понеже за Галант няма, мисля да пръчам една за Еклипс. Достатъчно е най-долното звено да е със същата дебелина, дължината на теклескопа и жилото нямат значение. Колкото до жилото 99% съм сигурен че е със същата дебелина и стъпка на зъбите. Възможно е и от друга марка да стане. Писал съм на този дето ги продава и ако отговори, че е същата ще поръчам и ще Ви кажа. Поздрави ! Колега аз преди месец като го имах същия проблем бях решил да си взема и аз от еклипс и аз писах на един търговец(може и да е същия) но ми отговри че са различни, и се ориентирах към китайски за съжаление. Но до колкото знам от други колеги няма разлика така че ти си прецени, предполагам че и на теб ще отговори същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 29 август 2011 Сподели Публикувано 29 август 2011 А Мирослав дали не може да каже двете жила еднакви ли са? Би трябвало да ги имат в Ратола... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 29 август 2011 Сподели Публикувано 29 август 2011 А Мирослав дали не може да каже двете жила еднакви ли са? Би трябвало да ги имат в Ратола... Ами да това е добра идея, колегата ако може да провери, защото тоя още не ми е отговорил, а може изобщо да не отговори.Колкото до цената с доставката ще стъпи на около 40 лв, което е по-добре от тези които предлагат тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 29 август 2011 Сподели Публикувано 29 август 2011 Колеги,май не сте чели достатъчно,цената на едно такова жило от Ратола е около 90-100 лева,сами си преценявайте дали си струва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 29 август 2011 Сподели Публикувано 29 август 2011 Колега, май ти не четеш. Цената в Ратола знаем каква е, тук говорим за сравнение между жилата на Галант и Еклипс... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dalex Публикувано 21 септември 2011 Сподели Публикувано 21 септември 2011 Здравейте, моята антена на галанта беше със скъсано жило. След оглед и размисъл се оказа че жилото може да се ремонтира и да се спестят пари. Жилото е от мн. твърда пластмаса. Ако то е достатъчно дълго и позволява голяма част от антената да излиза, то може да се престъпи към ремонта. Жилото трябва да е промушено в антената - до зъбните колела. Края на жилото се нагрява с гореш въздух с температура около 150 - 200 градуса, не препоръчвам повече защото пластмасата може да промени свойствата си и след това да бъде чуплива при което ремонта няма да е надежден. При нагряване - хубаво е да се прави бавно, пластмасата става прозрачна. Оформя се накрая едно топче около 1.5 по дебело от самото жило, страната зад зъбите трябва да е мн. гладка защото се търка в стена от пластмаса и може да създаде проблем. Края на жилото при сглобяване трябва да е след металната ос поставена за ограничаване, а не между нея и изхода на антената. Всичко в "черния корпус" се гресира със силиконова смазка, ( без платката ;) ) като за видео и касетофони и така антената се свързва с колата за да се прибере. Не се опитвайте да я приберете на ръка няма да се получи. Като се прибере антената я монтирайте. Успех и дано да съм помогнал на някого. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 5 юни 2013 Сподели Публикувано 5 юни 2013 (редакция) По невнимание видях сметката на автоматичната антена и отскубнах най-горното (тънко) звено на антената (не излизаше до карай и исках да я разпъна максимално). Колегите отваряли автоматични антени да кажат дали има възможност да се отваря и ремонтира или първо да си купя нова натена и тогава да свалям старата, че не ми се кара така с дупка в калника, а и времето е дъждовно. :icon_blush: Редактирано 5 юни 2013 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 юни 2013 Сподели Публикувано 5 юни 2013 (редакция) Май няма да стане ремонта :icon_crying:пък и който чупи - купи Редактирано 5 юни 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 юни 2013 Сподели Публикувано 5 юни 2013 Аз карам трета година с мръсен китаец-антена за 26 лева. Веднъж я забравих и влязох в гаража. Гредата е на 1,70 м. Дали не се е сгънала като знаете колко стърчи, а? Работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 5 юни 2013 Сподели Публикувано 5 юни 2013 По невнимание видях сметката на автоматичната антена и отскубнах най-горното (тънко) звено на антената (не излизаше до карай и исках да я разпъна максимално). Колегите отваряли автоматични антени да кажат дали има възможност да се отваря и ремонтира или първо да си купя нова натена и тогава да свалям старата, че не ми се кара така с дупка в калника, а и времето е дъждовно. :icon_blush:Колега, жилото ли си счупил или самия прът на антената? Принципно има начин как да се измисли да не се отваря докрай, ако е счупено жилото. Аз на моята съм извадил управляващата букса, т.е. антената работи, но просто не излиза и посотянно стои прибрана. В Сф няма проблем с обхвата на радио станциите, в ненаселени места има. Но то е така и с изкарана антена. + това си слушам от USB-то, като пътувам извън града.Ако не ти харесва варианта, можеш да я държиш прибрана (по описаният начин), докато си намериш друга. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Large Публикувано 5 юни 2013 Сподели Публикувано 5 юни 2013 Колеги, някой може ли да сложи снимка на жилото на антената или поне ако има парчр да каже колко е разстоянието междъ зъбите, имам жило, но ми се струва че не е с точните размери... а и на моята електрониката е "kaput". Или както там е по "австрийски" :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 Колеги, някой може ли да сложи снимка на жилото на антената или поне ако има парчр да каже колко е разстоянието междъ зъбите, имам жило, но ми се струва че не е с точните размери... а и на моята електрониката е "kaput". Или както там е по "австрийски" :icon_blush: Колега мойта антена оригиналната си стои,електрониката,жилото и стеблото са здрави......моторчето изгоря-мога да ти я дам цялата.Аз си сложих полуавтоматична,за да нямям ядове като се 'обледи' от снега.В такова време просто няма да я вдигам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 10 юни 2013 Сподели Публикувано 10 юни 2013 Аз карам трета година с мръсен китаец-антена за 26 лева. Веднъж я забравих и влязох в гаража. Гредата е на 1,70 м. Дали не се е сгънала като знаете колко стърчи, а? Работи.Анди, казвай от къде го взе "китаеца", че някъде в началото на темата се споменава Бриколаж ама нямат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 юни 2013 Сподели Публикувано 10 юни 2013 (редакция) На трета страница съм дал линк. Ето, ма не знам дали имат: АнтенаИмат Редактирано 10 юни 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 10 юни 2013 Сподели Публикувано 10 юни 2013 На трета страница съм дал линк. Ето, ма не знам дали имат: АнтенаИмат Тези нямат наличност, казаха евентуално в понеделник да проверя, има в практикер за 49 лв. (В Люлинския бяха 2 бр.) А моята се оказа че е италианска и не е оригинална, но изкара 5 години без профилактика. :icon_clap: П.П. Моята си я ремонтирах за 5 лв. с двукомпонентно лепило, и сега се отварят 4 звена от 5, защото последното 5-то звено е залепено за второти и жилото на антената. Медната снадка между антената и жилото беше сдала багажа и така. Ако се развали пак ще бъде сменена изцяло, защото не си заслужава нервите по разглобяване и монтаж. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 юли 2013 Admin Сподели Публикувано 9 юли 2013 На трета страница съм дал линк. Ето, ма не знам дали имат: АнтенаИмат Да повдигна малко темата.Работи ли ти антената?Ако някой има такава работеща оригинална за продан, моля да ми пише едно ЛС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 юли 2013 Сподели Публикувано 9 юли 2013 Работи си. Но аз не я ползвам често. Наблягам на емпетрошки от USB флаш паметта и чат-пат някое CD. Изкарвам антената от ключе под волана само когато слушам радио. Старата я изкривих на два пъти - един път влязох в гаража без да изгася радиото със стария плеър и я закачих в горната греда. Втория път след една буря паднал клон я довърши. Цялата се изкриви и моторчето не спираше да работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.