dev3 Публикувано 18 декември 2009 Сподели Публикувано 18 декември 2009 ...Някой забелязал ли е да му замръзва колата повече от на останалите?... Може да зависи от мястото. Съседни места на улицата, където паркирам обикновено, се различават. Едно е по-проветриво, друго - по-сенчесто. Това го научих от опит. Иначе видимо изглеждат еднакви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 11 февруари 2010 Сподели Публикувано 11 февруари 2010 (редакция) Колеги и аз да попитам нещо, защото чувам противоречиви мнения.Има мнения на, които гласят, че не е хубаво през зимата да се ползва климатроника , тоест да се включва компресора. Така ли е?И второ, вие как си настройвате климатрониците? Прилагам снимки , на които показвам аз как процедирам. На първата е стандартното ми положение,при която няма нито звездичка нито ЕКО - това значи ,че работи само парно без да се включва компр.(спорен някои по-добрия вариант) На втората е режима ,който прилагам като се запотяват стъклата - АУТО (но тогава се включва)и вентилатора се пуска сам на мах. Доста неща се изписаха , но ще се радвам ако ги систематизираме за по-лесно ориентиране в ситуацията . http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/klimatronik.472623 Редактирано 11 февруари 2010 от Ивайло Нинов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 11 февруари 2010 Сподели Публикувано 11 февруари 2010 Колеги и аз да попитам нещо, защото чувам противоречиви мнения.Има мнения на, които гласят, че не е хубаво през зимата да се ползва климатроника , тоест да се включва компресора. Така ли е?И второ, вие как си настройвате климатрониците? Прилагам снимки , на които показвам аз как процедирам. На първата е стандартното ми положение,при която няма нито звездичка нито ЕКО - това значи ,че работи само парно без да се включва компр.(спорен някои по-добрия вариант) На втората е режима ,който прилагам като се запотяват стъклата - АУТО (но тогава се включва)и вентилатора се пуска сам на мах. Доста неща се изписаха , но ще се радвам ако ги систематизираме за по-лесно ориентиране в ситуацията . http://ivocarisma.sn...matronik.472623 И аз го карам по същия начин, само че Т я правя на 32'С ( на макс. ) и не включвам компресора! Защото тази зима забелязах че като го включа и започва една стържене и хрупане , моля се само дано да е лагера на компресора за не е нещо по сериозно , но като се затопли ще се заема и с него Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
memiko79 Публикувано 12 февруари 2010 Сподели Публикувано 12 февруари 2010 Колеги и аз да попитам нещо, защото чувам противоречиви мнения.Има мнения на, които гласят, че не е хубаво през зимата да се ползва климатроника , тоест да се включва компресора. Така ли е?И второ, вие как си настройвате климатрониците? Прилагам снимки , на които показвам аз как процедирам. На първата е стандартното ми положение,при която няма нито звездичка нито ЕКО - това значи ,че работи само парно без да се включва компр.(спорен някои по-добрия вариант) На втората е режима ,който прилагам като се запотяват стъклата - АУТО (но тогава се включва)и вентилатора се пуска сам на мах. Доста неща се изписаха , но ще се радвам ако ги систематизираме за по-лесно ориентиране в ситуацията . http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/klimatronik.472623Абе колеги защо ви е да включвате компресора през зимно време?Според мен няма смисъл,пуска се само парното и настройвате температурата която искате+АУТО на дисплея за да поддържа определена темп. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 февруари 2010 Сподели Публикувано 12 февруари 2010 Абе колеги защо ви е да включвате компресора през зимно време?Според мен няма смисъл,пуска се само парното и настройвате температурата която искате+АУТО на дисплея за да поддържа определена темп. Ако е над нулата има смисъл ако е влажно времето - иначе стъклата може да почнат да се запотяват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 13 февруари 2010 Сподели Публикувано 13 февруари 2010 Абе колеги защо ви е да включвате компресора през зимно време?Според мен няма смисъл,пуска се само парното и настройвате температурата която искате+АУТО на дисплея за да поддържа определена темп. Колега , не знам дали само при мен става (не мисля) , но когато пусна режим АУТО на дисплея ми светват и звездичката и Еко и вентилатора започва автоматично сам да се усилва до мах. Това не значи ли ,че се включва компресора - като се появят * и ЕКО .Аз знам , че когато няма нито един от тези символи на дисплея климатр. работи като обикновено парно , а ако има значи се задейства компресора. П.С. Може да видиш снимките от по-горния ми пост - на едната е Ауто режим , на другата е стандартния ми режим (парно) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
messat Публикувано 13 февруари 2010 Сподели Публикувано 13 февруари 2010 Има автомобили с реотан на предното стъкло от марката F.RD. Реотана е между пластовете на предното стъкло, много е тънък и се вижда при внимателно заглеждане.Не пречи на видимоста, но за сметка на това съм чувал че върши чудесна работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 февруари 2010 Сподели Публикувано 13 февруари 2010 Е то може и да има такива стъкла с малко повече силикон и ще пасне фордовото... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
memiko79 Публикувано 14 февруари 2010 Сподели Публикувано 14 февруари 2010 Колега , не знам дали само при мен става (не мисля) , но когато пусна режим АУТО на дисплея ми светват и звездичката и Еко и вентилатора започва автоматично сам да се усилва до мах. Това не значи ли ,че се включва компресора - като се появят * и ЕКО .Аз знам , че когато няма нито един от тези символи на дисплея климатр. работи като обикновено парно , а ако има значи се задейства компресора. П.С. Може да видиш снимките от по-горния ми пост - на едната е Ауто режим , на другата е стандартния ми режим (парно)Даа точно така си е,но след като натиснеш АУТО,натискаш * и изключваш компресора,и тогава ти духа само парното което на мен мие достатъчно да не ми се изпотяват стъклата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandodjip Публикувано 14 март 2010 Сподели Публикувано 14 март 2010 Даа точно така си е,но след като натиснеш АУТО,натискаш * и изключваш компресора,и тогава ти духа само парното което на мен мие достатъчно да не ми се изпотяват стъклата.Колеги здравейте.Имам ПАДЖЕРО-98г.дълга база,някой може ли да ми обясни кога се включва компресора и това ЕКО,и къде се намира филтера на климатроника?А и още нещо,отпред духа топло а отзад студено.Ръчкам отзад апаратурата,отгоре,отдолу,отстрани,отвсякъде духа - но студено.Така ли трябва да бъде?Нормално ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 (редакция) Пак иде зимата и от там проблема със замръзването на стъклата, както и на чистачките. Има ли други варианти, освен чистачките с подгряване, например нагреватели, които да се залепват по периферията на стъклото (като този патент)? Разбрахме че с духалка на 12V не става (трябват 30 минути тормоз на акумулатора с 10А ток в най-големия студ), също и с такава на 220V, ако колата е далече. Всъщност намерих нещо интересно:http://winarco.com/wp-content/uploads/2009/12/electric-windshield-de-icer.jpg"Стъргалка" с подгравяне или нещо такова... А за запотяването отвътре - има едни препарати против запотяване под формата на спрей и ако се кара срещу слънцето почти нищо не се вижда и после се чисти доста трудно само със спирт или разредител, така че внимавайте с какво ще цапате прозореца. (Аз моя тогава го изчистих идеално и после го напръсках - голяма грешка. :icon_doh: ); Редактирано 16 октомври 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 Ако с нещо разтопиш снега и е достатъчно студено да замръзне пак става страшен лед :icon_bye: Моето решение е дистанционно палене от прозореца/терасата и докато се оправя и сляза след 5 мин вече е отпуснало отдолу слоя лед и се чисти лесно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 (редакция) Да, само трябва да махнеш имобилайзера. После някой ти влиза в колата, ръга една заготовка за ключ, да не се заключи волана и отпрашва в неизвестна посока, преди да се усетиш. Мен ме притеснява обледяването, не снега - въпроса е как се маха 1см. лед от предното стъкло, без да се чака около 30 минути на духалките да го отлепят. P.S. Ако ви се случи това нещо отворете предния капак, защото остава голямо количество лед между фаровете и него и се опитайте да го махнете. Като загреят много фаровете леда ако още не се е стопил (много е студено) се спукват стъклата и после не са евтини... Редактирано 16 октомври 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 Не е така - ако включи на скорост или пипне спирачка угасва и край. Не знам защо 30 мин ти загрява колата... 5, максимум 10 мин и се размеква връзката на леда към стъклото и пада лесно. Ако е фин лед пръскам течността за чистачки - държа я по-концентрирана и тя го разтопява, но за дебел лед - само физическо премахване е най-бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 Ами бавно си загрява, ако е на място. На субаруто може да има нагревател и отпред. Аз и да взема духалката (2.2KW) и да я насоча към стъклото ако е замръзнало много за 5 минути пак няма да стане. Преди бях пробвал с няйлон върху стъклото, но е неприложимо ако вали не сняг а дъжд - даже би станало по-зле. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 То че има, има ама е само в долния край и по ръба една лентичка... Казах какво работи при мен :icon_blush: Имам спрей за размразяване, който си седи неизползван. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 17 октомври 2010 Сподели Публикувано 17 октомври 2010 Спрея върши перфектна работа... за 1 мин имаш чисто стъкло и не са ти замръзнали пръстите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 октомври 2010 Сподели Публикувано 17 октомври 2010 Как действа този спрей и каква марка е? Става на въпрос да върши работа за сериозно обледяване и да не е прекалено скъп. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 18 октомври 2010 Сподели Публикувано 18 октомври 2010 (редакция) Има автомобили с реотан на предното стъкло от марката F.RD. Реотана е между пластовете на предното стъкло, много е тънък и се вижда при внимателно заглеждане.Не пречи на видимоста, но за сметка на това съм чувал че върши чудесна работа.Карал съм няколко такива форда и наистина реотаните не пречат на видимостта и вършат чудна работа. Редактирано 18 октомври 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunse7 Публикувано 19 октомври 2010 Сподели Публикувано 19 октомври 2010 Колеги, мига ми А/Р на климатроника от вчера - от един от постовете в началото се разбира, че трябва да се сменя филтъра. Мога ли да го сменя сам или трябва да ходя на сервиз за климатици? Някой знае колко пари струва този фултър? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin Patev Публикувано 19 октомври 2010 Сподели Публикувано 19 октомври 2010 Колеги, мига ми А/Р на климатроника от вчера - от един от постовете в началото се разбира, че трябва да се сменя филтъра. Мога ли да го сменя сам или трябва да ходя на сервиз за климатици? Някой знае колко пари струва този фултър?Здравей колега!!!Не е задължително да сменяш филтъра ако мига А/Р -то.Това го прави при влажно време,защитава поленовия филтър,взима информация от 3 датчика мисля, че бяха.Следи и ще видиш,че след известно време спира.Колкото до смяната на филтъра, горе има специални теми.Ако е поленов,то той се сменя само ако е разрушен,в смисъл че е несменяем, с метална решетка.Аз моя го свалих и изчистих сам.Не е толкова сложно.А и в темата по-горе всичко е добре описано. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunse7 Публикувано 19 октомври 2010 Сподели Публикувано 19 октомври 2010 Здравей колега!!!Не е задължително да сменяш филтъра ако мига А/Р -то.Това го прави при влажно време,защитава поленовия филтър,взима информация от 3 датчика мисля, че бяха.Следи и ще видиш,че след известно време спира.Колкото до смяната на филтъра, горе има специални теми.Ако е поленов,то той се сменя само ако е разрушен,в смисъл че е несменяем, с метална решетка.Аз моя го свалих и изчистих сам.Не е толкова сложно.А и в темата по-горе всичко е добре описано. Ясно, благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 21 октомври 2010 Сподели Публикувано 21 октомври 2010 Как действа този спрей и каква марка е? Става на въпрос да върши работа за сериозно обледяване и да не е прекалено скъп. Първата бензинонстанция която ти хрумне.. мисля, че е на SONAXX. Принципа предполагам е, че е някакъв разтвор на алкохол и нещо още за да не прецаква гумените уплатнения... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.