Sisa Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 Колеги не мога да изчистя запотяването на стъклата. Когато навън е по студено - при пуснат климатроник на 25 градуса като покарам около -5/10 килом. започва да става едно мъгливо по стъклата ,постепено се губи видимоста. А климатр. си духа и отпред и към страничните стъкла, но изглежда не е достатъчно. Моля, дайте някакъв съвет. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 Колеги не мога да изчистя запотяването на стъклата. Когато навън е по студено - при пуснат климатроник на 25 градуса като покарам около -5/10 килом. започва да става едно мъгливо по стъклата ,постепено се губи видимоста. А климатр. си духа и отпред и към страничните стъкла, но изглежда не е достатъчно. Моля, дайте някакъв съвет. :icon_crying: Виж дали не ти е задръстен филтъра на климатика, за да е ефективно обдухването на стъклата трябва да има приток на пресен въздух от вън, а не само да циркулира въздуха вътре. Незнам дали при теб има клапа , която трябва дасе отвори, на моята кола имам, и когато искам пускам външен въздух или пък само вътрешна циркулация. Огледай при теб как е, но за запотени стъкла задължително трябва да има външен въздух..Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 Колеги не мога да изчистя запотяването на стъклата. Когато навън е по студено - при пуснат климатроник на 25 градуса като покарам около -5/10 килом. започва да става едно мъгливо по стъклата ,постепено се губи видимоста. А климатр. си духа и отпред и към страничните стъкла, но изглежда не е достатъчно. Моля, дайте някакъв съвет. :icon_crying: Виж как то е настроена циркулацията за въздуха.Бас държа,че е настроен да върти въздуха в купето,а не да смуче отвън!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 Виж как то е настроена циркулацията за въздуха.Бас държа,че е настроен да върти въздуха в купето,а не да смуче отвън!!! Точно така , колега.. и аз за това говоря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 Моят опит опит показва, че когато климатроникът е в режим AUTO никога не се запотяват стъклата.Щом някой започне да му дава тон в живота и го сложи на ръчен режим и стъклата за запотяват.Връщането в автоматичен режим оправя нещата за минути. По тези причини се отказах да се боря с климатроника и го държа винаги в автоматичен режим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 Колкото и да е AUTO или MANUAL, пак ТИ трябва да контролираш циркулацията на потока въздух - външен или вътрешен. Виж трябва да имаш копче-клапа, което е за вътрешна циркулация на въздуха, или постъпване на свеж външен въздух. Провери си настройките на климатроника по-обстойно, а и виж в коя част на купето е насочен потокът въздух за обдухване - предно стъкло, странично, в краката и т.н. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 (редакция) Колкото и да е AUTO или MANUAL, пак ТИ трябва да контролираш циркулацията на потока въздух - външен или вътрешен. Виж трябва да имаш копче-клапа, което е за вътрешна циркулация на въздуха, или постъпване на свеж външен въздух. Провери си настройките на климатроника по-обстойно, а и виж в коя част на купето е насочен потокът въздух за обдухване - предно стъкло, странично, в краката и т.н. :mitsu-smiley:В режим AUTO на климатроника влагата се абсорбира от климатика независимо от това че е в режим на отопление, компресора на климатика си работи и не би трябвало да се образува изпотяване на стъклата. Редактирано 5 декември 2009 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 6 декември 2009 Сподели Публикувано 6 декември 2009 Потърси из форума отговора на въпроса какво означава "*", "* ЕСО" и нищо. Но накратко, когато е пуснат климатика той намалява влагата на въздуха и стъклата се замъгляват. Ако е изключен стъклата много лесно се изпотяват. Личните ми наблюдения са, че на дълъг път много силно се усеща разликата във влажността, когато след час на климатик го изключиш. Изведнъж почва да влиза много по-влажен въздух от вън. Ако си държиш климатроника на "ЕСО", той не се грижи за влажността! (според потребителското ръководство) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllssslll Публикувано 6 декември 2009 Сподели Публикувано 6 декември 2009 Колеги и аз имам подобен проблем ,но само с тази клапа кочто казвате не се оправпя!!!Не съм пробвал с режима AUTO :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 6 декември 2009 Сподели Публикувано 6 декември 2009 :mitsu-smiley: Да не се окаже, че е проблем с радиаторчето на парното? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 В режим AUTO на климатроника влагата се абсорбира от климатика независимо от това че е в режим на отопление, компресора на климатика си работи и не би трябвало да се образува изпотяване на стъклата. Напълно подкрепям мнението на sunnyboy115. Другото за което се сещам е, да се почистват стъклата по-често. Така се намалява шанса за изпотяване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 Просто си дръжте климатроника на AUTO и няма да имате никакви грижи с изпотяването. Когато е в такъв режим, той сам си избира откъде да взима въздух. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Makrelov Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 Здравейте колеги,Искам да попитам колежката - изпотяването на стъклата какво е, дали има леко мазен вид. Преди време имах подобен проблем, оказа се спукана система на парното и вкарваше антифриз вътре в купето. от там и запотяването на стъклата, ама яко и то. Оправи се с ремонт на системата на парното, т.е. отстрани се спукването и спря теча.Провери дали губиш вода/антифриз и от там тръгни. Също включения вътрешен кръг изпотява стъклата, но малко.Надявам се да съм бил полезен.Поздрави, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 Здравейте, За да се избягва запотяване на стъклата задължително трябва да са чисти (с препарат за прозорци) и да влиза въздух от вън. Пробвай като се запотят да отвориш прозореца и виж резултата.Възможно е и калапата която насочва въздуха за циркулиране (отвън на вътре, или само вътре) да е развалена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 Аз стана трета зима ще карам без работещ реотан на задното стъкло. Много неприятно но не мога да си го оправя сам.Един електричар искаше да му оставя колата за цял ден за да я оправи, но аз не исках да си ръчка там без надзор и да прецака нещо.Иначе бушоните са здрави явно някъде прекъсва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 (редакция) Иначе бушоните са здрави явно някъде прекъсва Може да е кабела в гумения маншон, който отива във капака, той да е прекъснат. Или гнездото на релето да е сдало багажа.Трябва да се извади снопа проводници някъде от към купето, да се види кои проводници отиват на стъклото и да се провери дали ходи ток до тях, ако има ток е прекъснат. Един приятел имаше абсолютно същия проблем, защото не му бачкаше климатика. Беше голям филм да отвори леко прозорците докато вали, за да се махне запотяването. Проверете дали работи на студено. Ако е от изтичане на антифриз мисля че ще е придружено с гадна миризма. Редактирано 7 декември 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 .......................Ако е от изтичане на антифриз мисля че ще е придружено с гадна миризма. :mitsu-smiley: Ами не е задължително да мирише гадно. Но може да поогледа пода под волана и под жабката. Може да има следи от теч на антифриз. Както беше споменато по-нагоре, нека да си провери дали стои мазно изпотяването, защото това е сигурен признак. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sisa Публикувано 7 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2009 (редакция) Сега пробвам на AUTO но не съм карала на дълго, така че ми трябва малко време да проверя всичко. Нямам мазно по стъклата и ги чистя редовно. А когато отворя леко прозорците- няма изпотяване, но не искам да карам така. Би трябвало без да е в режим AUTO когато има снежинка или нещо такова също да няма проблем. И каво означава копчето над OFF /първото от горе на долу/ нещо за стъклото :dntknw: ,и къде да я търся тази клапа за въздуха- поне горе-долу къде се намира Редактирано 7 декември 2009 от Sisa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 Отляво най-горе е копчето за махане на запотяването на предното стъкло. Като се натисне вкарва въздух отвън с включен компресор на климатика (регулира влажността) отдолу е бутона за избор от къде да вкарва въздуха. Въпросния бутон за предното стъкло, както и MAX COOL при повторно натискане връщат в предишния режим. (Може и с Auto да е така); Когато е на ECO без звездичка не регулира влажността на въздуха, режимите се сменят от '*'. Ако мига A/P филтъра(йонизатора) е за почистване. Трябва някой по-топъл ден да се провери дали работи климатика - трябва да духа студено разбира се и едната тръба да е топла, другата студена. Също така може да се провери дали няма загуба на на атифриз, въпреки че повечето антифризи като вземат да се изпаряват миришат гадно и задушливо. Също под радиатора на парното/климатика има дренаж за образувалия се конденз, ако е запушен е нормално да има влага или при включване на климатика за кратко да има миризма на застояло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silent1 Публикувано 8 декември 2009 Сподели Публикувано 8 декември 2009 Извинявам се, че пиша тук, но тъй като стана въпрос за управление на климатроника и аз искам да попитам нещо: При по ниски температури, при палене от климатроника се чува звуков сигнал и показва външната температура на дисплея за няколко секунди, след това климатроника си работи нормално. Когато шофирам също се случва от време на време, но много рядко.Това нормално ли е и ако е така - как се изключва тази функция? П.С. това се случва при ниски външни температури под 5 градуса предполагам.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 декември 2009 Сподели Публикувано 8 декември 2009 В движение под 3 градуса т.е. Пътя може да е замръзнал. Другата полза е че те подсеща че навънка е студено и не става да излезнеш по ризка от колата. Мисля че не може да се изключи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neno_dim Публикувано 8 декември 2009 Сподели Публикувано 8 декември 2009 Извинявам се, че пиша тук, но тъй като стана въпрос за управление на климатроника и аз искам да попитам нещо: При по ниски температури, при палене от климатроника се чува звуков сигнал и показва външната температура на дисплея за няколко секунди, след това климатроника си работи нормално. Когато шофирам също се случва от време на време, но много рядко.Това нормално ли е и ако е така - как се изключва тази функция? П.С. това се случва при ниски външни температури под 5 градуса предполагам.... При мен се случва на 3 и по-малко градуса външна температура, не предупреждава ли че може да има заледявания или нещо такова? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllssslll Публикувано 10 декември 2009 Сподели Публикувано 10 декември 2009 Колеги пробвах с AUTO режима и наистина не ми се потят стъклата вече!!! :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
memiko79 Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 При мен сигнала идва при 0 градуса,и както писаха колегите подсеща те да си пуснеш парното :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 (редакция) Сигналът идва в резултат на това,че външната температура е паднала между 0 и 3 градуса. /Точните градуси зависят от настройката/. Това е изключително полезна функция и не бива да се мъчиш да я изключваш. Дори ако сигнализира при 3 градуса, има вероятност на някои места /северни участъци, мостове и пр./ да се е появило заледяване. Та, свирне ли "чудото" - намаляй скоростта и по-внимателно с шофирането... А дали ще си пускаш парното, или ще се обличаш след като излезеш от колата, си е твой проблем - колегите просто се шегуват... Редактирано 11 декември 2009 от Vanjo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.