Премини към съдържание

Konstantin Patev

Потребител
  • От него общо

    56
  • Регистрация

  • Беше тук

За Konstantin Patev

  • Рожден ден 11/12/1966

Местоживеене

  • Град
    Свищов

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.8 i 16V GLS
  • Интереси
    Mitsubishi Carisma 1.8 i 16V GLS

Konstantin Patev's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Konstantin Patev

    Още една CARISMA

    Със здраве да си я караш!Моята е същата!
  2. Konstantin Patev

    Джанти

    Ако стават за Галант няма проблеми.Аз на моята Каризма сложих оригинални джанти за Галант и паснаха идеално.Защо не потърсиш из форума и ти такива.Хубави са,на капачките им си е знака на Мицубиши и т.н.
  3. Акумулатора свалян ли е?Колата каква е GDI или не?
  4. Дясната я смених,лявата още не съм я намерил.Пипай внимателно, не си спомням на щипки ли бяха или профил срещу профил.Всъщност не е точно само решетка,а цяло тяло около 10 см., което влиза на дълбочина и в дъното му се закачат жилата.
  5. От ляво на арматурното табло,до реглажа на ел.огледалата се намира.Мисля, че е в общ панел с копчето за задния халоген.Нищо особено, просто бутон.Виж из форума за части,може да излезе нещо.
  6. Здравейте колеги!!! Като четох предната тема и реших да пусна тази. От известно време имам проблем с лампата на резервата.Светва когато си иска. В смисъл, че зареждам напр.20 литра и след 5 км.започва да свети.После угасва, пак светва и ......така.Намерих само една подобна тема с подобно описание.Има ли оправяне това нещо,как става?Вероятно е датчик на лампата за резервата,който се намира в резервоара.Той въобще разглобяем и сменяем ли е ? Идеята ми е направо да намеря такъв във форума като излезе някоя Каризма на части и направо да го подменя.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
  7. Здравей колега!!! Проблемът ти наистина е неприятен.Гледам, че си от Ловеч.Моят съвет е доката Беклемето е отворено,слизай долу в Пловдив.Твоят човек е първия, който отговори на поста ти - Milen_Z.Не случайно той ти отговори първи.GDI-то е специфичен двигател и не всеки може да го прави.Да не говорим,че някой още го бъркат с дизел.
  8. Здравей колега!!! Не е задължително да сменяш филтъра ако мига А/Р -то.Това го прави при влажно време,защитава поленовия филтър,взима информация от 3 датчика мисля, че бяха.Следи и ще видиш,че след известно време спира.Колкото до смяната на филтъра, горе има специални теми.Ако е поленов,то той се сменя само ако е разрушен,в смисъл че е несменяем, с метална решетка.Аз моя го свалих и изчистих сам.Не е толкова сложно.А и в темата по-горе всичко е добре описано.
  9. Konstantin Patev

    Зимни гуми

    Аз ползвам гуми САВА.И летните, и зимните са такива.Доволен съм и цените са приемливи. Зимните са с оригиналните стоманени джанти 185/65/14.Летните са на алуминиеви джанти 195/55/15. По удобно е и сам си ги сменям.Разбира се усеща се разликата.Има и предимства и недостатъци.
  10. Konstantin Patev

    Въпрос за джанти?

    Тя фабрично си е на 14-ки.Така че няма проблем. 185/65/14
  11. Konstantin Patev

    Съвет за масло

    Може и 1 литър да ти остане.Така е,събира 3,8 л.,но никога не можеш да го източиш докрай.
  12. Konstantin Patev

    Скорстна кутия

    А какво значи кутията сама да се отвори???
  13. Колеги,първо се убедете, че е кормилна рейка.Чукането точно във волана може да не е непременно от нея.Аз имах подобен проблем,даже пусках тема.Оказа се пластмасовата втулка,която свързва тръбата от кормилния вал горе до каренцата долу при педалите.
  14. Здравей колега!!! Според мен ще трябва да го смениш в сервиз.Поне аз така направих,или да го ходиш някъде по майстори.Няма да стане без сваляне на компресора,лагера ако не е сменян няма да излезе лесно.Първо трябва да се изтегли фреона и да се съхрани/ще го използваш после за зарядката/.После се сваля компресора,не е проблем,той излиза направо с муфата за ремъка.След това идва трудната част на избиването/изваждането на лагера.Лесно се стига до него/той е под муфата/.При мен в сервиза не можаха да избият лагера,опитваха с най различни приспособления.Ядосах се и си взех компресора,отидох на друго място при мои хора автомонтьори.Там с едно приспособление,което представлява нещо като три лапи,които се натягат,а в средата има централна ос(ползват го за вадене на лагери),много внимателно започнахме.Натягат се лапите и с удари с чук по средната ос,леко разклатихме лагера,обираме с лапите чрез натягане и после пак бой с чука.И така милиметър по милиметър,докато излезе лагера.А после вече е лесно.....
  15. Здравейте колеги!!! Яд ме е и затова искам да ви се оплача.Миналата седмица сменях масло на Каризмата.Тази събота използвах хубавото време и реших да погледна някои неща.Какво беше учудването ми като видях,че няма нито една от подкартерните кори.Ходих в сервизчето и познайте : " Ми то така си беше!!!".Яд ме е, че заради 20-на видии са ги захвърлили на боклука вероятно.Поне да ми ги бяха оставили.А бях ги нагласил всичките отдолу-къде със свински опашчици,къде със самонавиващи видии,.....Абе така е .Сега ще ровя по форума за други. Успех на всички и весели Великденски парзници!!!
×
×
  • Създаване...