Премини към съдържание

Oтносно скорост


atila

Препоръчано мнение

ВР се казва и той, не е за майтап.
Ами 2.0 GTI - 230к.с. и R32 -250 к.с. къде ги забрави ?...

На тях, даже и прахта не може да им диша Веско, защото не може да ги доближи достатъчно...

Ама нали трябва да си приказваме нещо, та да върви мохабета... :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 131
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ами 2.0 GTI - 230к.с. и R32 -250 к.с. къде ги забрави ?...

На тях, даже и прахта не може да им диша Веско, защото не може да ги доближи достатъчно...

Ама нали трябва да си приказваме нещо, та да върви мохабета... :lol:

 

Ами гледай сега, да й да сравняваме еднакви модели, за тези пръчки си има майстора и той е ЕВО 8 нагоре , а най добре ще му върже MR400 ,тогава верно никоя от двете не може да им диша прахта ,защото не може да го доближат достатъчно.........В Голф 5 ГТи съм се возил и карал , резачка е ,спор няма ,но не може да се сравнява с ЕВО8 пък било то и най слабия мотор.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами гледай сега, да й да сравняваме еднакви модели, за тези пръчки си има майстора и той е ЕВО 8 нагоре , а най добре ще му върже MR400 ,тогава верно никоя от двете не може да им диша прахта ,защото не може да го доближат достатъчно.........В Голф 5 ГТи съм се возил и карал , резачка е ,спор няма ,но не може да се сравнява с ЕВО8 пък било то и най слабия мотор.........
Че тук освен теб, никой друг не сравнява голф с ево... :P

Сравнението беше между Галант и голф...

А като спомена ЕВО, да те питам- какво стана световният шампионат ?

Как е Евото, че нещо нямам време да ги следя последните години...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че тук освен теб, никой друг не сравнява голф с ево... :P

Сравнението беше между Галант и голф...

А като спомена ЕВО, да те питам- какво стана световният шампионат ?

Как е Евото, че нещо нямам време да ги следя последните години...

Ами просто исках да покажа че двата автомобила са доста различни и не могат да бъдат сравнявани...........едното е клас лимузина в горния сегмент на клас С, а другото е в клас А и то в средата ( т.е. градски автомобил) ............

За ЕВО-то, ами нищо, просто от компанията :mitsu-smiley: спряха да наливат пари и естествено позагубиха позициите си там,като за сметка на това Форд,Цитроен и др. наляха милиарди там, за да има PR и нищо друго, за да може да продават цивилните им съборетини от евтини пластмаси и гниещи ламарини .............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами просто исках да покажа че двата автомобила са доста различни и не могат да бъдат сравнявани...........едното е клас лимузина в горния сегмент на клас С, а другото е в клас А и то в средата ( т.е. градски автомобил) ............

За ЕВО-то, ами нищо, просто от компанията :mitsu-smiley: спряха да наливат пари и естествено позагубиха позициите си там,като за сметка на това Форд,Цитроен и др. наляха милиарди там, за да има PR и нищо друго, за да може да продават цивилните им съборетини от евтини пластмаси и гниещи ламарини .............

Ами и аз исках същото да кажа, че не могат да се сравняват 1.5 тона Галант, с 1 тон Гоуф но със много по мощен двигател..

За това не трябва да сме фанатици и да пишем глупости за другите марки... Всяка марка си има своята слава, иначе няма да съществува...

 

А относно рали шампионата- малииии, представяш ли си какво е във форума на цитроен, ако са фанатизирани като нас...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А относно рали шампионата- малииии, представяш ли си какво е във форума на цитроен, ако са фанатизирани като нас...

Амми ние не сме фанатизирани на теми Ралита, ЕВО-та и т.н. дори амлко се пише за тях , въпреки че това е "гръбнака " на :mitsu-smiley: :icon_blush: .............истината е тази ,която споделих по горе..............че едните наливат луди пари за ПР реклама , като тия пари идват от продажбите после .........Така стана и с Париж-Дакар.............Таурега най после успя да бие не Паджерото, а новото бижу Лансер и то с дизелов мотор............истината обаче е ,че :mitsu-smiley: последните години налливаше все по малко пари в доработките ,а в това време цвагените пък наливаха яко пари ( до към 600-800 млн. годишно ,в сравнение с :mitsu-smiley: които наливаха по 50-60 млн. ) и за това се стигна до там..........това обаче беше трик на :mitsu-smiley: да искарат съвсем нова кола, не доработена ,а нова - чисто нова като концепция , като мотор , шаси и т.н. защото знаеха че тази година ония са много силни и допускаха все по голяма реалност да бъдат победени, за това за да не станат за смях ,пуснаха този Лансер ,за да могат хората и спецовете да кажат : еми нормално е всяка нова кола да бъде победена в началото и т.н. ................ :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Амми ние не сме фанатизирани на теми Ралита, ЕВО-та и т.н. дори амлко се пише за тях , въпреки че това е "гръбнака " на :mitsu-smiley: :icon_blush:
Прав си, не сме фанатизирани на тема ралита, а на тема Мицубиши... :D :icon_thumbup:

Паджерото печелеше битките в Дакар, ама ние мислим че и от Колта по убаво нема и от Каризмата и т. н.....

Де да беше наистина така, половината свят щяха да карат Мицубиши, както при телефоните Нокиа...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дайте да не говорим за ралита, че и Фиат се забърква при другите ми любимци от форд и цитроен.....

Просто има нов клас там, където ние в момента не сме.... Ама и не се сещам някой от нас да си купи от гореизброените (любими мои) марки, само защото водят във WRC....

Пък нека ме нарекат и фанатик, ама Колта е по-добър от Фиеста, Пунто и ... ъъъъ - на другите не им знам моделите (май саксо беше);

Както и Каризмата е по-добра от Браво и Ескорт..... и Орион.... А моят Ранър, модел и дизайн не знам си коя година е далеч по-красив от Фиат Мултипла, според мен!

 

Не са ни лоши колите! Стига нихилизъм!

 

П.П. Не бих желал поста ми да се приема като сравнение между марките, моделите и пр. Ако считате, че е така - няма да имам нищо против да бъде изтрит.

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами 2.0 GTI - 230к.с. и R32 -250 к.с. къде ги забрави ?...

На тях, даже и прахта не може да им диша Веско, защото не може да ги доближи достатъчно...

Ама нали трябва да си приказваме нещо, та да върви мохабета... :lol:

Какъв ли е шанса да се засека на някой български проход с такъв Голф :icon_hmm: ? И какъв ли е шанса на тези Голфчета , ако се засечат с VR-4 ? Въобще , приказката беше за нормални, масови , сток автомобили , а не за турбинирани бегачки . Ти бат'Марине , пак преиначи нещата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, не сме фанатизирани на тема ралита, а на тема Мицубиши... :D :icon_thumbup:

Паджерото печелеше битките в Дакар, ама ние мислим че и от Колта по убаво нема и от Каризмата и т. н.....

Де да беше наистина така, половината свят щяха да карат Мицубиши, както при телефоните Нокиа...

 

Истината обаче е, че ако половината свят караше колт, или каризма и т.н., аз никога нямаше да си купя такава кола, защото щеше да ми е безлична като голф или цвик.... Когато си купих колата, много рядко засичах такава по улиците. Кумеца ми ме пита "каква е тази кола, не съм виждал такава".... Сега се понапълни, но далече не е като цвик, голф, астра и прочие. Това прави колата оригинална, уникална, и кара хората да я гледат с възхищение, а мен да си я карам с гордост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти стана година откакто имам моето :mitsu-smiley: и май повече от 10 такива галанти не съм виждал. Много искам да покарам на някой галанта, за да сравня. Проблемът е че няма на кой :icon_blush:

Малко е неудобно да си в малък град и само ти с такава кола - всички те знаят къде и кога си ходил и къде си спрял, откъде си минал, как си карал, па кой си возил ... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв ли е шанса да се засека на някой български проход с такъв Голф :icon_hmm: ? И какъв ли е шанса на тези Голфчета , ако се засечат с VR-4 ? Въобще , приказката беше за нормални, масови , сток автомобили , а не за турбинирани бегачки . Ти бат'Марине , пак преиначи нещата :)
Веско, не знам какъв е шанса, всъщност знам.. Шанса е почти 0 , защото в България я има 5 VR-4 -ки я не...

А въпроса беше за сток автомобили, ама точно ти преиначи нещата за стабилността в завоите ... :P

Ако почетеш малко повече и за другите марки автомобили, ще разбереш че точно гоуфа е автомобила, който със заводското си окачване е много по стабилен в завои, от доста автомобили с активно окачване, със стабилизиращи програми и т.н....

То и за това, доста хора ги смятат за джигити, защото карат доста бързо по завоите, а те си карат бързо, защото колата си е стабилна...

Това че ти ги изпреварваш, не значи че галанта е по стабилен, а че е с по як мотор ...

 

 

Не са ни лоши колите! Стига нихилизъм!

Роско, аз не казвам че са лоши, но не са и по добри от всичко останало...

 

Истината обаче е, че ако половината свят караше колт, или каризма и т.н., аз никога нямаше да си купя такава кола, защото щеше да ми е безлична като голф или цвик....

Емо, вземи си тогава Ролс Ройс... :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв ли е шанса да се засека на някой български проход с такъв Голф :icon_hmm: ? И какъв ли е шанса на тези Голфчета , ако се засечат с VR-4 ? Въобще , приказката беше за нормални, масови , сток автомобили , а не за турбинирани бегачки . Ти бат'Марине , пак преиначи нещата :)

 

Говоря ти за голф 3, класическият фолклорен екземпляр, но ВР6 - това е доста силна модификация и доста разпространена. Имахме такъв служебен от 93-та година. Двигателят е 2,8 шестак, купето е стандартното за модела. Голф 3 е от най-несполучливите представители на модела, но тази кола е изключително добра. Класически вълк в овча кожа. Нашият беше сив с 3 врати и не приличаше на нищо отвън. Около 190 коня, много торк, относително стабилен... Е такъв голф ако те побара по проходите, па макар и с галант, не знам....

Всъщност ще го кажа за окола петнайсти път. Няма нужда величието на нашите мицубишита задължително да се изтъква за сметка на "кошници", "кенефи", "европейски бангии" и прочее.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще конкретизирам, за какви коли точно говорех и какво точно имах предвид, защото голяма полемика стана. 1. Опел Астра C20NE, 1992г., води се един от най силните модели на Aстра за времето си, усилено окачване, гуми 195/60/14; 2. VW Голф IV, 2002г, 1.6 FSI, супер скъсено окачване, почти не се сещам за тротоар на който мога да е кача с него, да не говорим, че с висока скорост, по Цар Борис III примерно, му се случва да се хлъзне по корем по паветата. И двете коли возят с пъти по-лошо от моя Галант комби, на магистрала и нормален път с Галанта се поддържа по-лесно, по-висока средна скорост. Говоря конкретно за Kресненското дефиле, с първите две карам без да се напрягам с 90-110, според завоя, с Галанта карам без да се напрягам с 70-90, в правите участъци може и повечко. Те това е, пак казвам че може и да е въпрос на субективно усещане.

Иначе, под "суче по завоите" имах предвид изцяло положително усещане, как цялата кола поема завоя и завива, имам чувството, че и задните гуми завиват и държат ъгъла на завоя, това адски ме кефи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говоря ти за голф 3, класическият фолклорен екземпляр, но ВР6 - това е доста силна модификация и доста разпространена. Имахме такъв служебен от 93-та година. Двигателят е 2,8 шестак, купето е стандартното за модела. Голф 3 е от най-несполучливите представители на модела, но тази кола е изключително добра. Класически вълк в овча кожа. Нашият беше сив с 3 врати и не приличаше на нищо отвън. Около 190 коня, много торк, относително стабилен... Е такъв голф ако те побара по проходите, па макар и с галант, не знам....

Всъщност ще го кажа за окола петнайсти път. Няма нужда величието на нашите мицубишита задължително да се изтъква за сметка на "кошници", "кенефи", "европейски бангии" и прочее.

Точно тази модификация имах предвид в първия си пост :yes3: . Това е единствения Голф , който събуди интереса ми , когато го видях на живо . Върви много и с удоволствие бих се пробвал с такъв , ако се засечеме някъде по пътищата . Обаче ако ме бие , няма да казвам на никого :D .

Аз лично не отричам безогледно другите марки , щом има хора да ги купуват , значи имат и положителни качества . Това че , аз не съм ги открил , го приемам като мой минус .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е такъв голф ако те побара по проходите, па макар и с галант, не знам....

 

Абе не може да се сравнява кола с 10 носача с кола с 3.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно стабилността - когато карам Вектрата на брат ми (1994, 115 к.с. хечбек) я чувствам по-стабилна от Галанта в остри завои. Като се залепи на пътя няма мърдане. Предполагам, че не е само до смяна на амортисьори, пружини и др. чаркове - просто Галанта е по-висока, по-широка кола, и вози по-меко, което се отразява и на клатушкането при завиване (освен ако не е със спортно окачване). А за макс. скорост - аз съм вдигал 210 км.ч. с Галанта, но когато засичах скоростта и с GPS, се оказа, че километража показва с около 5 км.ч. отгоре, т.е. реално максимално съм вдигал 205 км.ч. като имаше "мегдан" и за още нагоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не може да се сравнява кола с 10 носача с кола с 3.

Вярно, затова на Евото са съкратили някой и друг носач

Редактирано от Къната
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емо, вземи си тогава Ролс Ройс... :P

 

Не бай Марине. Ако имах по-големи възможности, щях да си купя един колт - киборг. Същото купе като моя, пак с 4г92 двигател, но 175 коньовия мивек. Пак щеше да е червен с черни джанти. И щях да му сложа табелката 1.6 от моя, която си отговаря на истината. Ей това щеше да е супер оригинално, защото ще е единствения мираж вероятно в Цяла бг. Щях да си го карам с кеф, но и с кеф щях да нареждам по светофарите :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май забравихте за въпроса,а той беше ,защо колата вдига на 3та 160км.и после 4та 5та все тая,ако не доиде нанадолнище.Преди и аз пуснах подобна тема,но отговор неполучих. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май забравихте за въпроса,а той беше ,защо колата вдига на 3та 160км.и после 4та 5та все тая,ако не доиде нанадолнище.Преди и аз пуснах подобна тема,но отговор неполучих. :icon_hmm:

 

Това е защото ние с ГДИ-то сме прецакани. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата пуснал темата не е с ГДИ. :icon_hmm:

 

Е да ама колегата ще смени кабели и свещи и ще си оправи "проблемите"...

Пък нас с ГДИ-тата кучета ни яли..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е да ама колегата ще смени кабели и свещи и ще си оправи "проблемите"...

Пък нас с ГДИ-тата кучета ни яли..

Ами сменете колите тогава :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те тия последните двамата ги оставете на мен.......Ама ги мотам още че ми носят топла бира, да се научат първо да носят студена и тогава. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...