mario64 Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 ВР се казва и той, не е за майтап.Ами 2.0 GTI - 230к.с. и R32 -250 к.с. къде ги забрави ?...На тях, даже и прахта не може да им диша Веско, защото не може да ги доближи достатъчно...Ама нали трябва да си приказваме нещо, та да върви мохабета... :lol: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Ами 2.0 GTI - 230к.с. и R32 -250 к.с. къде ги забрави ?...На тях, даже и прахта не може да им диша Веско, защото не може да ги доближи достатъчно...Ама нали трябва да си приказваме нещо, та да върви мохабета... :lol: Ами гледай сега, да й да сравняваме еднакви модели, за тези пръчки си има майстора и той е ЕВО 8 нагоре , а най добре ще му върже MR400 ,тогава верно никоя от двете не може да им диша прахта ,защото не може да го доближат достатъчно.........В Голф 5 ГТи съм се возил и карал , резачка е ,спор няма ,но не може да се сравнява с ЕВО8 пък било то и най слабия мотор......... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Ами гледай сега, да й да сравняваме еднакви модели, за тези пръчки си има майстора и той е ЕВО 8 нагоре , а най добре ще му върже MR400 ,тогава верно никоя от двете не може да им диша прахта ,защото не може да го доближат достатъчно.........В Голф 5 ГТи съм се возил и карал , резачка е ,спор няма ,но не може да се сравнява с ЕВО8 пък било то и най слабия мотор.........Че тук освен теб, никой друг не сравнява голф с ево... :P Сравнението беше между Галант и голф...А като спомена ЕВО, да те питам- какво стана световният шампионат ?Как е Евото, че нещо нямам време да ги следя последните години... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Че тук освен теб, никой друг не сравнява голф с ево... :P Сравнението беше между Галант и голф...А като спомена ЕВО, да те питам- какво стана световният шампионат ?Как е Евото, че нещо нямам време да ги следя последните години...Ами просто исках да покажа че двата автомобила са доста различни и не могат да бъдат сравнявани...........едното е клас лимузина в горния сегмент на клас С, а другото е в клас А и то в средата ( т.е. градски автомобил) ............За ЕВО-то, ами нищо, просто от компанията :mitsu-smiley: спряха да наливат пари и естествено позагубиха позициите си там,като за сметка на това Форд,Цитроен и др. наляха милиарди там, за да има PR и нищо друго, за да може да продават цивилните им съборетини от евтини пластмаси и гниещи ламарини ............. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Ами просто исках да покажа че двата автомобила са доста различни и не могат да бъдат сравнявани...........едното е клас лимузина в горния сегмент на клас С, а другото е в клас А и то в средата ( т.е. градски автомобил) ............За ЕВО-то, ами нищо, просто от компанията :mitsu-smiley: спряха да наливат пари и естествено позагубиха позициите си там,като за сметка на това Форд,Цитроен и др. наляха милиарди там, за да има PR и нищо друго, за да може да продават цивилните им съборетини от евтини пластмаси и гниещи ламарини .............Ами и аз исках същото да кажа, че не могат да се сравняват 1.5 тона Галант, с 1 тон Гоуф но със много по мощен двигател..За това не трябва да сме фанатици и да пишем глупости за другите марки... Всяка марка си има своята слава, иначе няма да съществува... А относно рали шампионата- малииии, представяш ли си какво е във форума на цитроен, ако са фанатизирани като нас... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 А относно рали шампионата- малииии, представяш ли си какво е във форума на цитроен, ако са фанатизирани като нас...Амми ние не сме фанатизирани на теми Ралита, ЕВО-та и т.н. дори амлко се пише за тях , въпреки че това е "гръбнака " на :mitsu-smiley: :icon_blush: .............истината е тази ,която споделих по горе..............че едните наливат луди пари за ПР реклама , като тия пари идват от продажбите после .........Така стана и с Париж-Дакар.............Таурега най после успя да бие не Паджерото, а новото бижу Лансер и то с дизелов мотор............истината обаче е ,че :mitsu-smiley: последните години налливаше все по малко пари в доработките ,а в това време цвагените пък наливаха яко пари ( до към 600-800 млн. годишно ,в сравнение с :mitsu-smiley: които наливаха по 50-60 млн. ) и за това се стигна до там..........това обаче беше трик на :mitsu-smiley: да искарат съвсем нова кола, не доработена ,а нова - чисто нова като концепция , като мотор , шаси и т.н. защото знаеха че тази година ония са много силни и допускаха все по голяма реалност да бъдат победени, за това за да не станат за смях ,пуснаха този Лансер ,за да могат хората и спецовете да кажат : еми нормално е всяка нова кола да бъде победена в началото и т.н. ................ :rolleyes: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Амми ние не сме фанатизирани на теми Ралита, ЕВО-та и т.н. дори амлко се пише за тях , въпреки че това е "гръбнака " на :mitsu-smiley: :icon_blush:Прав си, не сме фанатизирани на тема ралита, а на тема Мицубиши... :D :icon_thumbup: Паджерото печелеше битките в Дакар, ама ние мислим че и от Колта по убаво нема и от Каризмата и т. н.....Де да беше наистина така, половината свят щяха да карат Мицубиши, както при телефоните Нокиа... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 (редакция) Дайте да не говорим за ралита, че и Фиат се забърква при другите ми любимци от форд и цитроен..... Просто има нов клас там, където ние в момента не сме.... Ама и не се сещам някой от нас да си купи от гореизброените (любими мои) марки, само защото водят във WRC.... Пък нека ме нарекат и фанатик, ама Колта е по-добър от Фиеста, Пунто и ... ъъъъ - на другите не им знам моделите (май саксо беше);Както и Каризмата е по-добра от Браво и Ескорт..... и Орион.... А моят Ранър, модел и дизайн не знам си коя година е далеч по-красив от Фиат Мултипла, според мен! Не са ни лоши колите! Стига нихилизъм! П.П. Не бих желал поста ми да се приема като сравнение между марките, моделите и пр. Ако считате, че е така - няма да имам нищо против да бъде изтрит. Редактирано 25 август 2009 от rosko Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Ами 2.0 GTI - 230к.с. и R32 -250 к.с. къде ги забрави ?...На тях, даже и прахта не може да им диша Веско, защото не може да ги доближи достатъчно...Ама нали трябва да си приказваме нещо, та да върви мохабета... :lol:Какъв ли е шанса да се засека на някой български проход с такъв Голф :icon_hmm: ? И какъв ли е шанса на тези Голфчета , ако се засечат с VR-4 ? Въобще , приказката беше за нормални, масови , сток автомобили , а не за турбинирани бегачки . Ти бат'Марине , пак преиначи нещата Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Прав си, не сме фанатизирани на тема ралита, а на тема Мицубиши... :D :icon_thumbup: Паджерото печелеше битките в Дакар, ама ние мислим че и от Колта по убаво нема и от Каризмата и т. н.....Де да беше наистина така, половината свят щяха да карат Мицубиши, както при телефоните Нокиа... Истината обаче е, че ако половината свят караше колт, или каризма и т.н., аз никога нямаше да си купя такава кола, защото щеше да ми е безлична като голф или цвик.... Когато си купих колата, много рядко засичах такава по улиците. Кумеца ми ме пита "каква е тази кола, не съм виждал такава".... Сега се понапълни, но далече не е като цвик, голф, астра и прочие. Това прави колата оригинална, уникална, и кара хората да я гледат с възхищение, а мен да си я карам с гордост. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Почти стана година откакто имам моето :mitsu-smiley: и май повече от 10 такива галанти не съм виждал. Много искам да покарам на някой галанта, за да сравня. Проблемът е че няма на кой :icon_blush: Малко е неудобно да си в малък град и само ти с такава кола - всички те знаят къде и кога си ходил и къде си спрял, откъде си минал, как си карал, па кой си возил ... :icon_blush: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Какъв ли е шанса да се засека на някой български проход с такъв Голф :icon_hmm: ? И какъв ли е шанса на тези Голфчета , ако се засечат с VR-4 ? Въобще , приказката беше за нормални, масови , сток автомобили , а не за турбинирани бегачки . Ти бат'Марине , пак преиначи нещата Веско, не знам какъв е шанса, всъщност знам.. Шанса е почти 0 , защото в България я има 5 VR-4 -ки я не...А въпроса беше за сток автомобили, ама точно ти преиначи нещата за стабилността в завоите ... :P Ако почетеш малко повече и за другите марки автомобили, ще разбереш че точно гоуфа е автомобила, който със заводското си окачване е много по стабилен в завои, от доста автомобили с активно окачване, със стабилизиращи програми и т.н....То и за това, доста хора ги смятат за джигити, защото карат доста бързо по завоите, а те си карат бързо, защото колата си е стабилна...Това че ти ги изпреварваш, не значи че галанта е по стабилен, а че е с по як мотор ... Не са ни лоши колите! Стига нихилизъм!Роско, аз не казвам че са лоши, но не са и по добри от всичко останало... Истината обаче е, че ако половината свят караше колт, или каризма и т.н., аз никога нямаше да си купя такава кола, защото щеше да ми е безлична като голф или цвик....Емо, вземи си тогава Ролс Ройс... :P Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Какъв ли е шанса да се засека на някой български проход с такъв Голф :icon_hmm: ? И какъв ли е шанса на тези Голфчета , ако се засечат с VR-4 ? Въобще , приказката беше за нормални, масови , сток автомобили , а не за турбинирани бегачки . Ти бат'Марине , пак преиначи нещата Говоря ти за голф 3, класическият фолклорен екземпляр, но ВР6 - това е доста силна модификация и доста разпространена. Имахме такъв служебен от 93-та година. Двигателят е 2,8 шестак, купето е стандартното за модела. Голф 3 е от най-несполучливите представители на модела, но тази кола е изключително добра. Класически вълк в овча кожа. Нашият беше сив с 3 врати и не приличаше на нищо отвън. Около 190 коня, много торк, относително стабилен... Е такъв голф ако те побара по проходите, па макар и с галант, не знам....Всъщност ще го кажа за окола петнайсти път. Няма нужда величието на нашите мицубишита задължително да се изтъква за сметка на "кошници", "кенефи", "европейски бангии" и прочее. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Ще конкретизирам, за какви коли точно говорех и какво точно имах предвид, защото голяма полемика стана. 1. Опел Астра C20NE, 1992г., води се един от най силните модели на Aстра за времето си, усилено окачване, гуми 195/60/14; 2. VW Голф IV, 2002г, 1.6 FSI, супер скъсено окачване, почти не се сещам за тротоар на който мога да е кача с него, да не говорим, че с висока скорост, по Цар Борис III примерно, му се случва да се хлъзне по корем по паветата. И двете коли возят с пъти по-лошо от моя Галант комби, на магистрала и нормален път с Галанта се поддържа по-лесно, по-висока средна скорост. Говоря конкретно за Kресненското дефиле, с първите две карам без да се напрягам с 90-110, според завоя, с Галанта карам без да се напрягам с 70-90, в правите участъци може и повечко. Те това е, пак казвам че може и да е въпрос на субективно усещане. Иначе, под "суче по завоите" имах предвид изцяло положително усещане, как цялата кола поема завоя и завива, имам чувството, че и задните гуми завиват и държат ъгъла на завоя, това адски ме кефи. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Говоря ти за голф 3, класическият фолклорен екземпляр, но ВР6 - това е доста силна модификация и доста разпространена. Имахме такъв служебен от 93-та година. Двигателят е 2,8 шестак, купето е стандартното за модела. Голф 3 е от най-несполучливите представители на модела, но тази кола е изключително добра. Класически вълк в овча кожа. Нашият беше сив с 3 врати и не приличаше на нищо отвън. Около 190 коня, много торк, относително стабилен... Е такъв голф ако те побара по проходите, па макар и с галант, не знам....Всъщност ще го кажа за окола петнайсти път. Няма нужда величието на нашите мицубишита задължително да се изтъква за сметка на "кошници", "кенефи", "европейски бангии" и прочее.Точно тази модификация имах предвид в първия си пост . Това е единствения Голф , който събуди интереса ми , когато го видях на живо . Върви много и с удоволствие бих се пробвал с такъв , ако се засечеме някъде по пътищата . Обаче ако ме бие , няма да казвам на никого :D . Аз лично не отричам безогледно другите марки , щом има хора да ги купуват , значи имат и положителни качества . Това че , аз не съм ги открил , го приемам като мой минус . Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Е такъв голф ако те побара по проходите, па макар и с галант, не знам.... Абе не може да се сравнява кола с 10 носача с кола с 3. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Относно стабилността - когато карам Вектрата на брат ми (1994, 115 к.с. хечбек) я чувствам по-стабилна от Галанта в остри завои. Като се залепи на пътя няма мърдане. Предполагам, че не е само до смяна на амортисьори, пружини и др. чаркове - просто Галанта е по-висока, по-широка кола, и вози по-меко, което се отразява и на клатушкането при завиване (освен ако не е със спортно окачване). А за макс. скорост - аз съм вдигал 210 км.ч. с Галанта, но когато засичах скоростта и с GPS, се оказа, че километража показва с около 5 км.ч. отгоре, т.е. реално максимално съм вдигал 205 км.ч. като имаше "мегдан" и за още нагоре. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 (редакция) Абе не може да се сравнява кола с 10 носача с кола с 3.Вярно, затова на Евото са съкратили някой и друг носач Редактирано 26 август 2009 от Къната Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Емо, вземи си тогава Ролс Ройс... :P Не бай Марине. Ако имах по-големи възможности, щях да си купя един колт - киборг. Същото купе като моя, пак с 4г92 двигател, но 175 коньовия мивек. Пак щеше да е червен с черни джанти. И щях да му сложа табелката 1.6 от моя, която си отговаря на истината. Ей това щеше да е супер оригинално, защото ще е единствения мираж вероятно в Цяла бг. Щях да си го карам с кеф, но и с кеф щях да нареждам по светофарите :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пл.Чичи Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Май забравихте за въпроса,а той беше ,защо колата вдига на 3та 160км.и после 4та 5та все тая,ако не доиде нанадолнище.Преди и аз пуснах подобна тема,но отговор неполучих. :icon_hmm: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Май забравихте за въпроса,а той беше ,защо колата вдига на 3та 160км.и после 4та 5та все тая,ако не доиде нанадолнище.Преди и аз пуснах подобна тема,но отговор неполучих. :icon_hmm: Това е защото ние с ГДИ-то сме прецакани. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пл.Чичи Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Това е защото ние с ГДИ-то сме прецакани. Колегата пуснал темата не е с ГДИ. :icon_hmm: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Колегата пуснал темата не е с ГДИ. :icon_hmm: Е да ама колегата ще смени кабели и свещи и ще си оправи "проблемите"... Пък нас с ГДИ-тата кучета ни яли.. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Е да ама колегата ще смени кабели и свещи и ще си оправи "проблемите"... Пък нас с ГДИ-тата кучета ни яли..Ами сменете колите тогава :icon_thumbup: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Те тия последните двамата ги оставете на мен.......Ама ги мотам още че ми носят топла бира, да се научат първо да носят студена и тогава. :icon_dance: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение