Премини към съдържание

Audi като....mitsubishi


Препоръчано мнение

http://news.automedia.bg/images/news/body/mini-A8.jpg

 

И то с обърната надолу емблема..... :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

Забравих да добавя че това било "замаскиран тест" на новата А8-ца.. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"От Audi тестват новото поколение на луксозната лимузина А8 по здрач и почти без маскировка, но разчитат тези които я видят да я възприемат като най-голямото Mitsubishi което някога са срещали.

Колата е била заснета по магистрала в Аризона и може да е объркала някои американци ако са и обърнали внимание. "

http://news.automedia.bg/images/news/body/mini-A81.jpg

 

 

http://news.automedia.bg/read/7627.html

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"От Audi тестват новото поколение на луксозната лимузина А8 по здрач и почти без маскировка, но разчитат тези които я видят да я възприемат като най-голямото Mitsubishi което някога са срещали.

 

:hysterical: :giggle: :senile:

 

 

http://img31.imageshack.us/img31/8629/conceptzt.jpg

 

http://newtech.aurum3.com/images/audi-a7.jpg

 

То ще се окаже, че новия галант ще е цялостна разработка на Audi, даже и двигателя. Използвали са момента и са маскирали този път аудито като мицу...http://www.mitsubishibg.com/forum/style_images/red_cr/folder_post_icons/icon6.gif

 

По темата със снимката: От :mitsu-smiley: трябва да вземат нужните мерки повече да не се допусна да слагат емблемата на подобни сандъци и то обърната на обратно...

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е новата А8-ца ,ще има много разочаровани фенове на Ауди,защото това ми изглежда по-скоро на фейслифт...задните светлини са от новата А6-ца,предницата може да се различава малко,но всичко останало е като сегашния модел А8...като се замисля всъщност,дизайна им като цяло от 97-98 год е един и същ на всички модели...Сигурно много ги е яд,че и Митсубиши пуснаха няколко модела с подобни предни решетки и затова се гъбаркат в случая :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е новата А8-ца ,ще има много разочаровани фенове на Ауди,защото това ми изглежда по-скоро на фейслифт...задните светлини са от новата А6-ца,предницата може да се различава малко,но всичко останало е като сегашния модел А8...като се замисля всъщност,дизайна им като цяло от 97-98 год е един и същ на всички модели...Сигурно много ги е яд,че и Митсубиши пуснаха няколко модела с подобни предни решетки и затова се гъбаркат в случая :lol:

Мислиш ли, след като Митсубиши изобщо не може и да помисли да бъде конкурент в този клас, че дори и в по-ниския. Просто няма автомобил в този клас. Единствения Японски автомобил, който се доближава поне малко е Хонда Ледженд.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли, след като Митсубиши изобщо не може и да помисли да бъде конкурент в този клас, че дори и в по-ниския. Просто няма автомобил в този клас. Единствения Японски автомобил, който се доближава поне малко е Хонда Ледженд.

 

Ще си прав само ако приемем, че Лексус, Инфинити и Акура не са японски. Иначе един Ls600 Хибрид, не му отстъпва нито по цена нито по качества на А8

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли, след като Митсубиши изобщо не може и да помисли да бъде конкурент в този клас, че дори и в по-ниския. Просто няма автомобил в този клас. Единствения Японски автомобил, който се доближава поне малко е Хонда Ледженд.

 

Не може да си помисли, или няма подобна цел. Защото май като се замисля и Ауди не може да бъде конкурент на Форд примерно в някои класове....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не бяха ориентирани главно към Щатския пазар, щеше да е супер да се радваме на марките които изброи. А от тях, само за едно Инфинити се сещам 4Х4, както и Акура мисля някои,че са AWD , но при Лексус освен СУВ 4Х4 , автомобил изобщо няма такъв, затова го изключвам от този списък. А и като цяло тези са в сегмента на А4 , А6, отколкото А8 . Иначе Лексус ЛС 600 изглежда не лош автомобил, по отношение на екстрите и лукса в купето. Но стане ли въпрос за набор от двигатели, 4Х4 система, и от там насетне хендлинг и поведение на пътя, нещата отиват в полза отново на кръгчетата. За това най-близо е Ледженд.

 

Тодоре, това е твоята кола бре - виж съчетава всичко :icon_thumbup:

Нищо не виждам пълен мрак... :D Или да забивам на капака на Аудьо или на джага 3те дизманта и да мирясвам вече, а... :drive:

 

Не може да си помисли, или няма подобна цел. Защото май като се замисля и Ауди не може да бъде конкурент на Форд примерно в някои класове....

Е ,то на Форд, едва ли някой може да им бъде конкурент... :hysterical: Толкова смотани автомобили малко компании могат да си позволят да правят. ами да вземат да се замислят от ММ...откога го чакаме този момент

:callgsm: ...искам си Галантааа, 2010а с 3.0 дизел...оакаримас ли :mitsu-smiley: маркетинга ?

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..............искам си Галантааа, 2010а с 3.0 дизел...оакаримас ли :mitsu-smiley: маркетинга ?

 

Може да се окаже и 2011 да бъде :):link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли, след като Митсубиши изобщо не може и да помисли да бъде конкурент в този клас, че дори и в по-ниския.

 

Ами Mitsubishi Proudia и Dignity ?

 

http://www.cars-directory.net/pictures/mitsubishi/proudia/pic_mitsubishi_proudia_15099.jpg

 

Имало ги, но не в Европа...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По темата със снимката: От :mitsu-smiley: трябва да вземат нужните мерки повече да не се допусна да слагат емблемата на подобни сандъци и то обърната на обратно...
А не ти ли дойде на ум, че с това Ауди иска да каже на Мицубищи, че те са им взели решетката и са я обърнали на обратно...

Обърни на новият лансер решетката, и ще видиш какво се получава- точно това което Ауди са направили...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както и да я обърна тая решетка, визията на аудито няма да придобие агресията на лансера и за мен също си остава "сандък".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ,то на Форд, едва ли някой може да им бъде конкурент... :hysterical: Толкова смотани автомобили малко компании могат да си позволят да правят. ами да вземат да се замислят от ММ...откога го чакаме този момент

:callgsm: ...искам си Галантааа, 2010а с 3.0 дизел...оакаримас ли :mitsu-smiley: маркетинга ?

 

Абе не е точно така, всяка една автомобилна компания може да направи една голяма кола с голяма цена. Ама ми е интересно ако от Ауди трябва да направят кола среден или нисък клас, с достатъчно ниска цена, подозирам, че ще е пластмасов сандък тип Дачия. Нека не бъркаме целите с възможностите....

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би, но целта на всички е да правят все по-висок клас и по-добри автомобили, които да продават, а не да се борят и да бъдат конкуренция на Дачия. Не знам защо, но съм останал с впечатлението , че Митсубиши не се опитват да правят бюджетни автомобили от нисък и среден клас. И ако имат възможности, защо не го правят това, да се опитат да създадат нещо от по-висок клас ? Не е така за всяка компания, защото всеки иска да е част от премиум сегмента и да продава, но малко успяват да го превърнат в реалност това. Хммм, добре, обясни ми защо нямаме автомобил като Соната, след като ноу-хау при Хюндай е взето от Мицубиши. Защо те успяват ? А пазарния успех на Санта ФЕ как да се обясни ? В класа на компактните СУВ при нас има Аутландер, който превъзхожда в пъти Санта Фе, но кой продава повече и защо в случая. Автомобилопроизводството не е само традиции и иновации, а и маркетинг, реклама, продажби. Нещо куца в цялата схема и това е маркетинговия отдел на фирмата, което отдавна е ясно на всички. Мениджмънта и създаването на нови модели и кога трябва да излязат на пазара се решава в последните 5 години доста неадекватно спрямо конкуренцията. Руската компания представител на :mitsu-smiley: "РОЛФ" е превзела пазара и се е превърнала в лидер и то с автомобил като Лансер още при предния модел. Новия се продава там в модификация 4Х4 специално за руския пазар и с промени в окачването, клиренса, горивната система направени специално за техните условия. Но някой е накарал ММ да направи тези промени и това е тази компания представител , която е поела маркетинга в свои ръце и диктува на ММ какво да прави и да промени в автомобилите си. Явно на Европейския пазар няма друга такава и решенията се взимат от централата, която в последно време видно е пряко ориентирана към Щатския пазар и той и е приоритет. За това още нямаме Галант и колкото и добре да изглежда новия Лансер, той никога не може да бъде Галант и не е създаден като такъв. А средния и високия клас е лицето на една компания, които за съжаление при нас отсъстват . Очаква да излезе нов Галант чак 2011, но тогава дали няма да е отново късно, защото този автомобил няма да бъде реално конкурент на никого от премиума, колкото и да ни се иска, както е било 97ма година при излизането на ЕА0.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моделчето на хюндай се казва Equus и първата генарация си е чисто Dignity, втората кърти мивки:

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/da/Hyundai_new_equus(KDM)_(5).jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/81/Hyundai_new_equus(KDM)_(4).jpg

 

P.S. GDI двигателя са го модифицирали обратно на MPI. :icon_wwf: От GDI Sigma и GDI Omega (8А80) направили MPI Lambda двигател.... :icon_refuse:

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моделчето на хюндай се казва Equus и първата генарация си е чисто Dignity, втората кърти мивки:

:icon_doh: Колега това е за темата Хюндай като Бенц ... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моделчето на хюндай се казва Equus и първата генарация си е чисто Dignity, втората кърти мивки:
Ей това, е най красноречивото сравнение...

Колкото този Хюндай е Мерцедес, толкова и новият Лансер е Ауди...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте сега,защо сравнявате Лансера с А4 ? :icon_doh: Имал съм А4 1.8Т ,97 год с всички екстри и Лансера не може да се сравнява с нея,но скъпата подръжка ме отказа напълно от Ауди...за 1 год хвърлих около 5хил лв за НОСАЧИ (най вече),бензинова помпа,турбо,маслена помпа и какво ли още не...ами извинявайте малко ама с тея пари сега изплащам нов автомобил,който дори след 5 год няма да тропне,докато преди ги давах за заплати на майстори и търговци на авточасти...Същото се отнася и с новата А4,при базова цена от 70-80 хил лв как искате Лансера от 40хил лв с всички екстри да се сравнява с качеството и лукса на А4....а и съм сигурен че,Митсубиши не че не могат,ами не им изнася да правят по-скъпи автомобили.Просто са в друг ценови клас от Ауди и няма място за сравнение...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодоре, има лексуси 4х4 и определено са едни от най луксозните возила! Легенда, също не е за пропускане но Лексуса е и хибрид и с двигател от 400 кончета, а разходът е между 6 и 16 на 100, вътре да не говорим за лукса и комфорта? От мицубиши такава кола няма все още сигмата е "Hi", но и годините са им така!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Поне според мен истината е, че караме коли, чиито производител няма желание да се развива с темповете на останалите марки. Ако погледнем колите до 2000-2002г, наистина моделите на Мицу-то могат доста да се конкурират с тези на останалите Японски производители и на европейските такива. Дали е маркетинг, вид коли, надежност, лукс това никой не може да каже еднозначно. Примерно, аз лично съм потресен от интериора на Мицките. Не че примерно и на Хонда много ми харесват, но все пак има за какво да се хванеш (мазда ще я пропусна). При Тойота, въпреки че не се усеща особен лукс, поне прави впечатление практичността. Екстериора е друго нещо, но с един Лансер не може да се върне загубен пазар. Докато ММ правиха този велик Лансер, от конкурентите им изкараха 3 модела (под модел смятам и фейслифт) А4, 1-2 А6, Поне по два модела 3-ки и 5-ци на БМВ, още толкова от мерцедес Ц, Е та да не кажа и С, два Авенсиса, две Короли, напълно нов модел Аурис, Мазда 6 - 2 модела, Хонда Акорд - 2модела и да не продължавам с френските че*ии. Пропуснах малко Пасати ама все тая :))))))). И какво направиха накрая. Направиха този Лансер и му се изгавриха с двигател 1.5, 1.8 и 2-литровия дизел са варианти, но дори единият не е Мицу, а ФВ. Ами как да се конкурираш с големите като дори не можеш да влезеш в най-големия сегмент, а топ-колата ти се предлага с едва 3 двигателя, като единия е 1.5(познат от 2004г) а другия не е твой.

 

Може би са достатъчно за марка с утвърдени позиции на пазара, но Мицу ще трябва отново да се доказва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте сега,защо сравнявате Лансера с А4 ? :icon_doh: Имал съм А4 1.8Т ,97 год с всички екстри и Лансера не може да се сравнява с нея,но скъпата подръжка ме отказа напълно от Ауди...за 1 год хвърлих около 5хил лв за НОСАЧИ (най вече),бензинова помпа,турбо,маслена помпа и какво ли още не...ами извинявайте малко ама с тея пари сега изплащам нов автомобил,който дори след 5 год няма да тропне,докато преди ги давах за заплати на майстори и търговци на авточасти...Същото се отнася и с новата А4,при базова цена от 70-80 хил лв как искате Лансера от 40хил лв с всички екстри да се сравнява с качеството и лукса на А4....а и съм сигурен че,Митсубиши не че не могат,ами не им изнася да правят по-скъпи автомобили.Просто са в друг ценови клас от Ауди и няма място за сравнение...

Няма как да си дал 5000лв за носачи, пък и S8 да е било ако ще. Ако си взел някой гроб на 300 000км е нормално да е така, но това важи за всички автомобили. Да сравняваш нов и втора употреба автомобил е леко безмислено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поне според мен истината е, че караме коли, чиито производител няма желание да се развива с темповете на останалите марки. Ако погледнем колите до 2000-2002г, наистина моделите на Мицу-то могат доста да се конкурират с тези на останалите Японски производители и на европейските такива. Дали е маркетинг, вид коли, надежност, лукс това никой не може да каже еднозначно. Примерно, аз лично съм потресен от интериора на Мицките. Не че примерно и на Хонда много ми харесват, но все пак има за какво да се хванеш (мазда ще я пропусна). При Тойота, въпреки че не се усеща особен лукс, поне прави впечатление практичността. Екстериора е друго нещо, но с един Лансер не може да се върне загубен пазар. Докато ММ правиха този велик Лансер, от конкурентите им изкараха 3 модела (под модел смятам и фейслифт) А4, 1-2 А6, Поне по два модела 3-ки и 5-ци на БМВ, още толкова от мерцедес Ц, Е та да не кажа и С, два Авенсиса, две Короли, напълно нов модел Аурис, Мазда 6 - 2 модела, Хонда Акорд - 2модела и да не продължавам с френските че*ии. Пропуснах малко Пасати ама все тая :))))))). И какво направиха накрая. Направиха този Лансер и му се изгавриха с двигател 1.5, 1.8 и 2-литровия дизел са варианти, но дори единият не е Мицу, а ФВ. Ами как да се конкурираш с големите като дори не можеш да влезеш в най-големия сегмент, а топ-колата ти се предлага с едва 3 двигателя, като единия е 1.5(познат от 2004г) а другия не е твой.

 

Може би са достатъчно за марка с утвърдени позиции на пазара, но Мицу ще трябва отново да се доказва.

Мицубиши груп от одавна са изоставили Мицубиши моторс на заден план..........т.е. не наливат пари в разработки на нови технологии,и съответно купуват такива .............Мицубиши груп си имат доста по големи бизнеси като тежка промишленост, химическа промишленост, военна промишленост ( най често ползвания многоцелеви самолет е дело на :mitsu-smiley:) наливат се много пари в изследователска и космическа дейност .............освен това и финансова дейност имат доста голяма........

Така че не можем да очакваме нещо от нея примерно като Хонда..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мицубиши груп от одавна са изоставили Мицубиши моторс на заден план..........т.е. не наливат пари в разработки на нови технологии,и съответно купуват такива .............Мицубиши груп си имат доста по големи бизнеси като тежка промишленост, химическа промишленост, военна промишленост ( най често ползвания многоцелеви самолет е дело на :mitsu-smiley:) наливат се много пари в изследователска и космическа дейност .............освен това и финансова дейност имат доста голяма........

Така че не можем да очакваме нещо от нея примерно като Хонда..........

Забрави и основната им дейност, климатични и вентилационни системи.. :P

Но това изобщо не е оправдание...

Те и на НОКИА основната им дейност е дърводобив и дъскорезници, но това не им пречи, да правят най добрите телефони в света... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...