mihluzin Публикувано 12 август 2009 Сподели Публикувано 12 август 2009 http://news.automedia.bg/images/news/body/mini-A8.jpg И то с обърната надолу емблема..... :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihluzin Публикувано 12 август 2009 Автор Сподели Публикувано 12 август 2009 http://news.automedia.bg/images/news/body/mini-A8.jpg И то с обърната надолу емблема..... :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Забравих да добавя че това било "замаскиран тест" на новата А8-ца.. :icon_clap: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 12 август 2009 Сподели Публикувано 12 август 2009 (редакция) "От Audi тестват новото поколение на луксозната лимузина А8 по здрач и почти без маскировка, но разчитат тези които я видят да я възприемат като най-голямото Mitsubishi което някога са срещали. Колата е била заснета по магистрала в Аризона и може да е объркала някои американци ако са и обърнали внимание. "http://news.automedia.bg/images/news/body/mini-A81.jpg http://news.automedia.bg/read/7627.html Редактирано 12 август 2009 от todor Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 август 2009 Сподели Публикувано 12 август 2009 (редакция) "От Audi тестват новото поколение на луксозната лимузина А8 по здрач и почти без маскировка, но разчитат тези които я видят да я възприемат като най-голямото Mitsubishi което някога са срещали. :hysterical: :giggle: :senile: http://img31.imageshack.us/img31/8629/conceptzt.jpg http://newtech.aurum3.com/images/audi-a7.jpg То ще се окаже, че новия галант ще е цялостна разработка на Audi, даже и двигателя. Използвали са момента и са маскирали този път аудито като мицу...http://www.mitsubishibg.com/forum/style_images/red_cr/folder_post_icons/icon6.gif По темата със снимката: От :mitsu-smiley: трябва да вземат нужните мерки повече да не се допусна да слагат емблемата на подобни сандъци и то обърната на обратно... Редактирано 12 август 2009 от vladimirov Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metropolis Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Ако това е новата А8-ца ,ще има много разочаровани фенове на Ауди,защото това ми изглежда по-скоро на фейслифт...задните светлини са от новата А6-ца,предницата може да се различава малко,но всичко останало е като сегашния модел А8...като се замисля всъщност,дизайна им като цяло от 97-98 год е един и същ на всички модели...Сигурно много ги е яд,че и Митсубиши пуснаха няколко модела с подобни предни решетки и затова се гъбаркат в случая :lol: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Ако това е новата А8-ца ,ще има много разочаровани фенове на Ауди,защото това ми изглежда по-скоро на фейслифт...задните светлини са от новата А6-ца,предницата може да се различава малко,но всичко останало е като сегашния модел А8...като се замисля всъщност,дизайна им като цяло от 97-98 год е един и същ на всички модели...Сигурно много ги е яд,че и Митсубиши пуснаха няколко модела с подобни предни решетки и затова се гъбаркат в случая :lol:Мислиш ли, след като Митсубиши изобщо не може и да помисли да бъде конкурент в този клас, че дори и в по-ниския. Просто няма автомобил в този клас. Единствения Японски автомобил, който се доближава поне малко е Хонда Ледженд. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Тодоре, това е твоята кола бре - виж съчетава всичко :icon_thumbup: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Мислиш ли, след като Митсубиши изобщо не може и да помисли да бъде конкурент в този клас, че дори и в по-ниския. Просто няма автомобил в този клас. Единствения Японски автомобил, който се доближава поне малко е Хонда Ледженд. Ще си прав само ако приемем, че Лексус, Инфинити и Акура не са японски. Иначе един Ls600 Хибрид, не му отстъпва нито по цена нито по качества на А8 Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Мислиш ли, след като Митсубиши изобщо не може и да помисли да бъде конкурент в този клас, че дори и в по-ниския. Просто няма автомобил в този клас. Единствения Японски автомобил, който се доближава поне малко е Хонда Ледженд. Не може да си помисли, или няма подобна цел. Защото май като се замисля и Ауди не може да бъде конкурент на Форд примерно в някои класове.... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 (редакция) Ако не бяха ориентирани главно към Щатския пазар, щеше да е супер да се радваме на марките които изброи. А от тях, само за едно Инфинити се сещам 4Х4, както и Акура мисля някои,че са AWD , но при Лексус освен СУВ 4Х4 , автомобил изобщо няма такъв, затова го изключвам от този списък. А и като цяло тези са в сегмента на А4 , А6, отколкото А8 . Иначе Лексус ЛС 600 изглежда не лош автомобил, по отношение на екстрите и лукса в купето. Но стане ли въпрос за набор от двигатели, 4Х4 система, и от там насетне хендлинг и поведение на пътя, нещата отиват в полза отново на кръгчетата. За това най-близо е Ледженд. Тодоре, това е твоята кола бре - виж съчетава всичко :icon_thumbup:Нищо не виждам пълен мрак... :D Или да забивам на капака на Аудьо или на джага 3те дизманта и да мирясвам вече, а... Не може да си помисли, или няма подобна цел. Защото май като се замисля и Ауди не може да бъде конкурент на Форд примерно в някои класове....Е ,то на Форд, едва ли някой може да им бъде конкурент... :hysterical: Толкова смотани автомобили малко компании могат да си позволят да правят. ами да вземат да се замислят от ММ...откога го чакаме този момент ...искам си Галантааа, 2010а с 3.0 дизел...оакаримас ли :mitsu-smiley: маркетинга ? Редактирано 13 август 2009 от todor Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 ..............искам си Галантааа, 2010а с 3.0 дизел...оакаримас ли :mitsu-smiley: маркетинга ? Може да се окаже и 2011 да бъде Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Мислиш ли, след като Митсубиши изобщо не може и да помисли да бъде конкурент в този клас, че дори и в по-ниския. Ами Mitsubishi Proudia и Dignity ? http://www.cars-directory.net/pictures/mitsubishi/proudia/pic_mitsubishi_proudia_15099.jpg Имало ги, но не в Европа... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 По темата със снимката: От :mitsu-smiley: трябва да вземат нужните мерки повече да не се допусна да слагат емблемата на подобни сандъци и то обърната на обратно...А не ти ли дойде на ум, че с това Ауди иска да каже на Мицубищи, че те са им взели решетката и са я обърнали на обратно...Обърни на новият лансер решетката, и ще видиш какво се получава- точно това което Ауди са направили... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Както и да я обърна тая решетка, визията на аудито няма да придобие агресията на лансера и за мен също си остава "сандък". Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 (редакция) Е ,то на Форд, едва ли някой може да им бъде конкурент... :hysterical: Толкова смотани автомобили малко компании могат да си позволят да правят. ами да вземат да се замислят от ММ...откога го чакаме този момент ...искам си Галантааа, 2010а с 3.0 дизел...оакаримас ли :mitsu-smiley: маркетинга ? Абе не е точно така, всяка една автомобилна компания може да направи една голяма кола с голяма цена. Ама ми е интересно ако от Ауди трябва да направят кола среден или нисък клас, с достатъчно ниска цена, подозирам, че ще е пластмасов сандък тип Дачия. Нека не бъркаме целите с възможностите.... Редактирано 14 август 2009 от Dell Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Може би, но целта на всички е да правят все по-висок клас и по-добри автомобили, които да продават, а не да се борят и да бъдат конкуренция на Дачия. Не знам защо, но съм останал с впечатлението , че Митсубиши не се опитват да правят бюджетни автомобили от нисък и среден клас. И ако имат възможности, защо не го правят това, да се опитат да създадат нещо от по-висок клас ? Не е така за всяка компания, защото всеки иска да е част от премиум сегмента и да продава, но малко успяват да го превърнат в реалност това. Хммм, добре, обясни ми защо нямаме автомобил като Соната, след като ноу-хау при Хюндай е взето от Мицубиши. Защо те успяват ? А пазарния успех на Санта ФЕ как да се обясни ? В класа на компактните СУВ при нас има Аутландер, който превъзхожда в пъти Санта Фе, но кой продава повече и защо в случая. Автомобилопроизводството не е само традиции и иновации, а и маркетинг, реклама, продажби. Нещо куца в цялата схема и това е маркетинговия отдел на фирмата, което отдавна е ясно на всички. Мениджмънта и създаването на нови модели и кога трябва да излязат на пазара се решава в последните 5 години доста неадекватно спрямо конкуренцията. Руската компания представител на :mitsu-smiley: "РОЛФ" е превзела пазара и се е превърнала в лидер и то с автомобил като Лансер още при предния модел. Новия се продава там в модификация 4Х4 специално за руския пазар и с промени в окачването, клиренса, горивната система направени специално за техните условия. Но някой е накарал ММ да направи тези промени и това е тази компания представител , която е поела маркетинга в свои ръце и диктува на ММ какво да прави и да промени в автомобилите си. Явно на Европейския пазар няма друга такава и решенията се взимат от централата, която в последно време видно е пряко ориентирана към Щатския пазар и той и е приоритет. За това още нямаме Галант и колкото и добре да изглежда новия Лансер, той никога не може да бъде Галант и не е създаден като такъв. А средния и високия клас е лицето на една компания, които за съжаление при нас отсъстват . Очаква да излезе нов Галант чак 2011, но тогава дали няма да е отново късно, защото този автомобил няма да бъде реално конкурент на никого от премиума, колкото и да ни се иска, както е било 97ма година при излизането на ЕА0. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 (редакция) Моделчето на хюндай се казва Equus и първата генарация си е чисто Dignity, втората кърти мивки: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/da/Hyundai_new_equus(KDM)_(5).jpghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/81/Hyundai_new_equus(KDM)_(4).jpg P.S. GDI двигателя са го модифицирали обратно на MPI. :icon_wwf: От GDI Sigma и GDI Omega (8А80) направили MPI Lambda двигател.... :icon_refuse: Редактирано 14 август 2009 от vladimirov Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Моделчето на хюндай се казва Equus и първата генарация си е чисто Dignity, втората кърти мивки: :icon_doh: Колега това е за темата Хюндай като Бенц ... :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Моделчето на хюндай се казва Equus и първата генарация си е чисто Dignity, втората кърти мивки:Ей това, е най красноречивото сравнение...Колкото този Хюндай е Мерцедес, толкова и новият Лансер е Ауди... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metropolis Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Чакайте сега,защо сравнявате Лансера с А4 ? :icon_doh: Имал съм А4 1.8Т ,97 год с всички екстри и Лансера не може да се сравнява с нея,но скъпата подръжка ме отказа напълно от Ауди...за 1 год хвърлих около 5хил лв за НОСАЧИ (най вече),бензинова помпа,турбо,маслена помпа и какво ли още не...ами извинявайте малко ама с тея пари сега изплащам нов автомобил,който дори след 5 год няма да тропне,докато преди ги давах за заплати на майстори и търговци на авточасти...Същото се отнася и с новата А4,при базова цена от 70-80 хил лв как искате Лансера от 40хил лв с всички екстри да се сравнява с качеството и лукса на А4....а и съм сигурен че,Митсубиши не че не могат,ами не им изнася да правят по-скъпи автомобили.Просто са в друг ценови клас от Ауди и няма място за сравнение... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 17 август 2009 Сподели Публикувано 17 август 2009 Тодоре, има лексуси 4х4 и определено са едни от най луксозните возила! Легенда, също не е за пропускане но Лексуса е и хибрид и с двигател от 400 кончета, а разходът е между 6 и 16 на 100, вътре да не говорим за лукса и комфорта? От мицубиши такава кола няма все още сигмата е "Hi", но и годините са им така! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 4 септември 2009 Сподели Публикувано 4 септември 2009 Поне според мен истината е, че караме коли, чиито производител няма желание да се развива с темповете на останалите марки. Ако погледнем колите до 2000-2002г, наистина моделите на Мицу-то могат доста да се конкурират с тези на останалите Японски производители и на европейските такива. Дали е маркетинг, вид коли, надежност, лукс това никой не може да каже еднозначно. Примерно, аз лично съм потресен от интериора на Мицките. Не че примерно и на Хонда много ми харесват, но все пак има за какво да се хванеш (мазда ще я пропусна). При Тойота, въпреки че не се усеща особен лукс, поне прави впечатление практичността. Екстериора е друго нещо, но с един Лансер не може да се върне загубен пазар. Докато ММ правиха този велик Лансер, от конкурентите им изкараха 3 модела (под модел смятам и фейслифт) А4, 1-2 А6, Поне по два модела 3-ки и 5-ци на БМВ, още толкова от мерцедес Ц, Е та да не кажа и С, два Авенсиса, две Короли, напълно нов модел Аурис, Мазда 6 - 2 модела, Хонда Акорд - 2модела и да не продължавам с френските че*ии. Пропуснах малко Пасати ама все тая )))))). И какво направиха накрая. Направиха този Лансер и му се изгавриха с двигател 1.5, 1.8 и 2-литровия дизел са варианти, но дори единият не е Мицу, а ФВ. Ами как да се конкурираш с големите като дори не можеш да влезеш в най-големия сегмент, а топ-колата ти се предлага с едва 3 двигателя, като единия е 1.5(познат от 2004г) а другия не е твой. Може би са достатъчно за марка с утвърдени позиции на пазара, но Мицу ще трябва отново да се доказва. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 4 септември 2009 Сподели Публикувано 4 септември 2009 Чакайте сега,защо сравнявате Лансера с А4 ? :icon_doh: Имал съм А4 1.8Т ,97 год с всички екстри и Лансера не може да се сравнява с нея,но скъпата подръжка ме отказа напълно от Ауди...за 1 год хвърлих около 5хил лв за НОСАЧИ (най вече),бензинова помпа,турбо,маслена помпа и какво ли още не...ами извинявайте малко ама с тея пари сега изплащам нов автомобил,който дори след 5 год няма да тропне,докато преди ги давах за заплати на майстори и търговци на авточасти...Същото се отнася и с новата А4,при базова цена от 70-80 хил лв как искате Лансера от 40хил лв с всички екстри да се сравнява с качеството и лукса на А4....а и съм сигурен че,Митсубиши не че не могат,ами не им изнася да правят по-скъпи автомобили.Просто са в друг ценови клас от Ауди и няма място за сравнение...Няма как да си дал 5000лв за носачи, пък и S8 да е било ако ще. Ако си взел някой гроб на 300 000км е нормално да е така, но това важи за всички автомобили. Да сравняваш нов и втора употреба автомобил е леко безмислено. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 Поне според мен истината е, че караме коли, чиито производител няма желание да се развива с темповете на останалите марки. Ако погледнем колите до 2000-2002г, наистина моделите на Мицу-то могат доста да се конкурират с тези на останалите Японски производители и на европейските такива. Дали е маркетинг, вид коли, надежност, лукс това никой не може да каже еднозначно. Примерно, аз лично съм потресен от интериора на Мицките. Не че примерно и на Хонда много ми харесват, но все пак има за какво да се хванеш (мазда ще я пропусна). При Тойота, въпреки че не се усеща особен лукс, поне прави впечатление практичността. Екстериора е друго нещо, но с един Лансер не може да се върне загубен пазар. Докато ММ правиха този велик Лансер, от конкурентите им изкараха 3 модела (под модел смятам и фейслифт) А4, 1-2 А6, Поне по два модела 3-ки и 5-ци на БМВ, още толкова от мерцедес Ц, Е та да не кажа и С, два Авенсиса, две Короли, напълно нов модел Аурис, Мазда 6 - 2 модела, Хонда Акорд - 2модела и да не продължавам с френските че*ии. Пропуснах малко Пасати ама все тая )))))). И какво направиха накрая. Направиха този Лансер и му се изгавриха с двигател 1.5, 1.8 и 2-литровия дизел са варианти, но дори единият не е Мицу, а ФВ. Ами как да се конкурираш с големите като дори не можеш да влезеш в най-големия сегмент, а топ-колата ти се предлага с едва 3 двигателя, като единия е 1.5(познат от 2004г) а другия не е твой. Може би са достатъчно за марка с утвърдени позиции на пазара, но Мицу ще трябва отново да се доказва.Мицубиши груп от одавна са изоставили Мицубиши моторс на заден план..........т.е. не наливат пари в разработки на нови технологии,и съответно купуват такива .............Мицубиши груп си имат доста по големи бизнеси като тежка промишленост, химическа промишленост, военна промишленост ( най често ползвания многоцелеви самолет е дело на :mitsu-smiley:) наливат се много пари в изследователска и космическа дейност .............освен това и финансова дейност имат доста голяма........Така че не можем да очакваме нещо от нея примерно като Хонда.......... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 Мицубиши груп от одавна са изоставили Мицубиши моторс на заден план..........т.е. не наливат пари в разработки на нови технологии,и съответно купуват такива .............Мицубиши груп си имат доста по големи бизнеси като тежка промишленост, химическа промишленост, военна промишленост ( най често ползвания многоцелеви самолет е дело на :mitsu-smiley:) наливат се много пари в изследователска и космическа дейност .............освен това и финансова дейност имат доста голяма........Така че не можем да очакваме нещо от нея примерно като Хонда..........Забрави и основната им дейност, климатични и вентилационни системи.. :P Но това изобщо не е оправдание...Те и на НОКИА основната им дейност е дърводобив и дъскорезници, но това не им пречи, да правят най добрите телефони в света... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение