chandra Публикувано 3 август 2009 Сподели Публикувано 3 август 2009 Здравейте всички, (Надявам се, да не съм повторил предишна тема. Уж всичко разгледах преди да пиша). Във фирмата имаме проблеми с гумите, с които закупихме Lancer-а, 18 инчови Yokohama Advan, за точният модел ще ми трябва малко време. В Балкан Стар след 20,000 км. пробег на автомобила установиха, че предните гуми са значително износени (равномерно и двете, но значително). От тези 20,000 км. половината са направени със зимния комплект гуми. След още 10,000 км. пробег заменихме предния и задния комплект гуми, така че общият пробег с Yokohama Advan стана 20,000 км. Гумите (в офиса ги наричаме "мекия комплект") са износени тотално. Задните (предишни "предни") са за боклука. Хората от Балкан Стар предупредиха, че използваните в момента като "предни" гуми могат евентуално биха могли да станат "задни". Разбира се, че не можем, а и не правим това да се позоваваме на гаранция и пр., при положение, че гумите не влизат в нея. Имахме съвсем наскоро изключително неприятно, затормозявщо и далч не-безопосно поведение на автомобила при дъжд, което се дължи изключително и само на гумите. Определено не правим (пък и предвид спецификата на скоростната кутия не можем да правим) "дрифтинг", "пилене", "донътс" и т.н. действия, които да съкратят живота на гумите. В това отношение въпросите ми са следните:1. Има ли някой подобни проблеми?2. Нормално ли е, животът на гумите да приключи на 20,000 км?3. Имат ли гумите Yokohama Advan алтернатива за 18 инчовите джанти на Мицубиши Лансър или бихте пак разчитали на тях? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 (редакция) Трябва да видиш точния модел, но първото, което попаднах е че са заминали за 18 х мили. http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?ti...odel=ADVAN+A10A Редактирано 4 август 2009 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 Трябва да видиш точния модел, но първото, което попаднах е че са заминали за 18 х мили. http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?ti...odel=ADVAN+A10A18 х мили са почти 35 х километра - доста повече от 20 х Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 Мисля, че ти е грешна сметката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 Мисля, че ти е грешна сметката.Е ти сега, за едни 5000 км. ли си... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 (редакция) Хм...Това ми звучи невероятно. Аз съм с една друга серия Yokohama Sport Advan 102. Карам ги два сезона горе долу 20 000 км и наистина са минали половината от живота си (усилено утиват към своята гибел), но почти не пропускам да опъна ръчна, и ги пиля ежидневно. Гумите са уникални, стъпват много добре когато са загрели, а за драг са 6 точки. На вода също имат уникално поведение. Всичко това обаче докато не станат бакелити каквито направих моите. Сега вече искат сериозно подгряване за да ме държат, иначе се пързалям доста. Ако карах нормално тези гуми сигурно щяха да ме искарат и 50 000. Тормоз за йоко: http://media.snimka.bg/1241/008737231.jpghttp://images25.snimka.bg/005779869.jpg Редактирано 4 август 2009 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 (редакция) ....2. Нормално ли е, животът на гумите да приключи на 20,000 км?...Погледни отстрани на борда на гумата има надпис 'Treadwear' и едно число: http://www.tyresafe.org/data/images/pr_tyresidewall_large.jpgАко числото е 180 (каквото мисля че е), живота на гумата е 20к км. Този показател се базира на тест от 7200 мили и ако е 100 гумата е износена за този пробег. 200 означава два пъти по-дълъг пробег, 160 съответно 7200 х 1.8 = 12960 мили, 20736 км. Редактирано 4 август 2009 от Къната Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 Погледни отстрани на борда на гумата има надпис 'Treadwear' и едно число..........Взе ми думите от устата.......... :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 http://images25.snimka.bg/005779869.jpgТова по скоро, ми прилича на тормоз на каретата... :icon_crying: Скоро ще трябва да ти търсим нови... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 5 август 2009 Сподели Публикувано 5 август 2009 (редакция) Е ти сега, за едни 5000 км. ли си... :lol: Грешката ми е дори 6000 км. Но пробега пак е с почти 50% по-голям. 20000 км са малък пробег за летни гуми при нормално каране. Въпреки че на времето (преди около 6 години) Nokian бяха пуснали производство на еко NRT2. Хвалеха се, че нямали вредни вещества в протектора, но изкарваха по 20-тина хиляди. Бързо ги спряха, защото се изхвърлят повече стари гуми. За свдения NRT2 преди еко варианта изкарваха между 60-80 х км. Редактирано 5 август 2009 от Ivo Ru Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 август 2009 Сподели Публикувано 5 август 2009 Грешката ми е дори 6000 км. Но пробега пак е с почти 50% по-голям. 20000 км са малък пробег за летни гуми при нормално каране. Въпреки че на времето (преди около 6 години) Nokian бяха пуснали производство на еко NRT2. Хвалеха се, че нямали вредни вещества в протектора, но изкарваха по 20-тина хиляди. Бързо ги спряха, защото се изхвърлят повече стари гуми. За свдения NRT2 преди еко варианта изкарваха между 60-80 х км.60 к. е твърде много за каквато и да е гума. При средно каране на летен сезон 18 к. на втората година вече гуменцата почват да си отиват... И това се усеща когато са студени, посне на мокро и накрая се втвърдяват доста, незамисимо, че имат още протектор... Всичко зависи от стила на каране. Ако караш на магистралата яко и изобщо спортничко, на 40 к. е добре да си влезеш в нови гуми. Не споделям масовата практика да се кара с летни "кви да са" гуми, а важното било зимните да са ОК. Аз карам летни Дънлоп СП спорт 3000. Нови съм ги купувал и сега са за трети сезон, но вече не са същите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 5 август 2009 Сподели Публикувано 5 август 2009 Това по скоро, ми прилича на тормоз на каретата... :icon_crying: Скоро ще трябва да ти търсим нови... Тихо ся Дано не е чак толкова скоро... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Unknown Публикувано 5 август 2009 Сподели Публикувано 5 август 2009 Проблема не е толкова в гумите колкото в Лансерите.Новия лансер е явно доста тежък отпред и износва гумите страшно бързо (1 сезон макс.)Аз карам с гуми Falken Azenis RT 615 семи сликове и дори те се износват по-бързо отпред.Просто много ясно могат да се видят недостатаците на Лансерите а те найстина са доста (но и цената му не е като на автомобилите където е отделено повечко време на детайлите и изработката) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 5 август 2009 Сподели Публикувано 5 август 2009 Проблема не е толкова в гумите колкото в Лансерите.Новия лансер е явно доста тежък отпред и износва гумите страшно бързо (1 сезон макс.)Аз карам с гуми Falken Azenis RT 615 семи сликове и дори те се износват по-бързо отпред.Просто много ясно могат да се видят недостатаците на Лансерите а те найстина са доста (но и цената му не е като на автомобилите където е отделено повечко време на детайлите и изработката)Как се държи този Falken ? Доволен ли си ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 5 август 2009 Сподели Публикувано 5 август 2009 (редакция) Проблема не е толкова в гумите колкото в Лансерите.Новия лансер е явно доста тежък отпред и износва гумите страшно бързо (1 сезон макс.)Аз карам с гуми Falken Azenis RT 615 семи сликове и дори те се износват по-бързо отпред.Просто много ясно могат да се видят недостатаците на Лансерите а те найстина са доста (но и цената му не е като на автомобилите където е отделено повечко време на детайлите и изработката) Не е по-тежък от Галант с 6 цилиндровия мотор, това не може да е причина. Редактирано 5 август 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 август 2009 Сподели Публикувано 5 август 2009 Проблема не е толкова в гумите колкото в Лансерите.Новия лансер е явно доста тежък отпред и износва гумите страшно бързо (1 сезон макс.)Да е тежък, колко да е тежък ?.. Да не е колкото 7-ма серия на БМВ- примерно ?...Всичко опира до гумите, и както ви каза Къната по горе, отваряйте си очите, когато купувате...И избягвайте световно неизвестните фирми, за да нямате проблеми... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 8 август 2009 Сподели Публикувано 8 август 2009 Здравейте всички, (Надявам се, да не съм повторил предишна тема. Уж всичко разгледах преди да пиша). Във фирмата имаме проблеми с гумите, с които закупихме Lancer-а, 18 инчови Yokohama Advan, за точният модел ще ми трябва малко време. В Балкан Стар след 20,000 км. пробег на автомобила установиха, че предните гуми са значително износени (равномерно и двете, но значително). От тези 20,000 км. половината са направени със зимния комплект гуми. След още 10,000 км. пробег заменихме предния и задния комплект гуми, така че общият пробег с Yokohama Advan стана 20,000 км. Гумите (в офиса ги наричаме "мекия комплект") са износени тотално. Задните (предишни "предни") са за боклука. Хората от Балкан Стар предупредиха, че използваните в момента като "предни" гуми могат евентуално биха могли да станат "задни". Разбира се, че не можем, а и не правим това да се позоваваме на гаранция и пр., при положение, че гумите не влизат в нея. Имахме съвсем наскоро изключително неприятно, затормозявщо и далч не-безопосно поведение на автомобила при дъжд, което се дължи изключително и само на гумите. Определено не правим (пък и предвид спецификата на скоростната кутия не можем да правим) "дрифтинг", "пилене", "донътс" и т.н. действия, които да съкратят живота на гумите. В това отношение въпросите ми са следните:1. Има ли някой подобни проблеми?2. Нормално ли е, животът на гумите да приключи на 20,000 км?3. Имат ли гумите Yokohama Advan алтернатива за 18 инчовите джанти на Мицубиши Лансър или бихте пак разчитали на тях? Благодаря предварително!Ами нормално е я. Не знам защо но по-голям цолаж винаги се изтриват по-бързо. И аз на 24 000 хвърлих 2бр такива гуми. На мокро наистина се държат лигаво. Аз сега сложих Бриджстоун Потенца и вдигнах размера от 215/45/18" на 225/45/18". Гумите са много хубави за сухо, а и на мокро се държат супер. Загряват за 3-4км и направо лепят на асфалта. Сега колата я чуствам по-стабилна и сигурна от преди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 8 август 2009 Сподели Публикувано 8 август 2009 (редакция) Как се държи този Falken ? Доволен ли си ?Тоше, фалкен е супер гума. Карал съм с такива и съм много доволен. Сега като сменях моите исках Фалкен ама нямаше моя размер. Редактирано 8 август 2009 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 8 август 2009 Сподели Публикувано 8 август 2009 Тоше, фалкен е супер гума. Карал съм с такива и съм много доволен. Сега като сменях моите исках Фалкен ама нямаше моя размер.Мани ,че влезнах в супер филм.Поръчал съм си такива още май месец от щатите , но се объркаха нещата с доставката и се чудя да ги връщам и да си взема парите или да си ги оставя, понеже свърши сезона . Май ще е второто, понеже и аз само добри отзиви чувам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 август 2009 Сподели Публикувано 8 август 2009 60 к. е твърде много за каквато и да е гума. Чак пък за каквато и да е гума.... гумите на моя джип Йокохама Геолендар (made in Japan) ме изкараха 120 000 км, дори когато ги сменях имаха още 2-3 мм грайфер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 8 август 2009 Сподели Публикувано 8 август 2009 ... гумите на моя джип Йокохама Геолендар (made in Japan) ме изкараха 120 000 км, дори когато ги сменях имаха още 2-3 мм грайфер...2-3mm... Че защо ги смени, можели са да изкарат още един сезон Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.