Lyubo Dimitrov Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 (редакция) Първо се извинявам за фермана дето написах, но се пробвам да съм максимално детаилен. Имам следната дилема при избор на Galant и ще съм благодарен на мнения от вас. Целта на занятието е семейна кола да кара мен+жена+дете, да може да изпреварва Газка на баир спокойно (с ряз) от 40км/ч нагоре, и най-вече да не ходи на ветеринар често. Значи човека който е вкарал колите ми е добър познат и му имам известно доверие, най-малкото че не ме мангельосва съзнателно. Последните ми 2 коли са докарани от него и нямам плаквания. Общото между Галантите които гледам са: Внос от Швейцария, от големи Гаражи, съответно сервизни книжки, уж непревъртани километражи, т.е. евентуално реални километри. И двете са на еднаква цена, много близка до 6000лв. И двете са бензинки с обикновения автоматик, 4 еърбега. Едната е комби, другата седан Значи гледах ги и ги карах и двете коли - по бул. България кръгче и после по павенцата на Г.Делчев, и изобщо не мога да реша коя да взема. Комбито:дп 08.98, на 165к км, 2.5 V6, пълен ел пакет, климатроник, подгряване на седалките и огледалата. с 15" фабричните Mitsubishi лети джанти плюсовете: -ами ауспуха почти чист до метал отзад, т.е. много добре работи двигателя, той мърка, палих я и съвсем студена изобщо не се замисля нито тракат повдигачи-колата вътре не тресе изобщо, не се чува хидравликата при никакво положение, как реве шестака се придобива представа само на отворен прозорец . -не хлопа и не тропа по дупки, амортисьорите правят п-цсс п-цсс по легналите полицаи -няма тръгнала никаква ръжда, нито по веждите отзад, нито отдолу или някъде другаде, не изглежда удряна, фаровете са еднакви, луфтовете между детайлите са перфектни-двигателя не беше мит, но нямаше грам омасляване или ръждясало-намерих етикети Motul да висят по волана и във вратите, явно е карана с хубаво масло, съответно може би поддържана чат пат. - има тракшън контрол- комби е, а аз ще возя дете и жена, т.е. комби ми е нужно от време на време 2-3-4-5 пъти в годината да речем. - преди около 20к км според ск в Швейцария сменени ремъци и ролки- дисковете нямат ръб и отпред и отзад, спира пефректно- поглед под калниците сякаш по окачването беше сменяно туи-онуй скоро минуси: -не ми се видя да върви толкова много колкото очаквах за такъв двигател, може би не знам да карам автоматик но пък съм карал Crysler 2.7 че и Polo 1.6, и двете се изтрелваха направо, а тази някак си мудна ми се видя. -Може би заради размера на джантите и съответно по-нископрофилните гуми някак си по-твърдичко и с подскачане возеше, а заради комбито ли защо ли и леко по шумнчко. -Не знам дали да вярвам за 165к км. - волана му изглежда като чисто нов наистина, обаче скоростния лост е лееко позагладен, ръчките покрай волана не им е изтрита боицата, но са леко позагладени, на климатроника он и офф бутона е яко изтрита и поразмазана боята. Салона изглежда лееко мърляв ама може би му трябва автомивка просто. Багажника е доста мръсен и с откъсната от плата дръжка на щората, всъщност това най ме притеснява, защото явно е ползвано доста комбито, съответно сигурно товарено и като нищо може и да има магария с километрите, макар по сервизна книжка и по табелата от гаража от където е вземана да си отговаря. Ма поне няма теглич -Наплаших се като чета как тези скорости не издържат на този мотор и оставят на пътя без предупреждение. Или пък 8 литра масло всеки 25к км се сменят по 40лв, което за мойто каране значи всеки 3 години. Или 250лв смяна на свещи. Не ме плашат дотолкова парите, колкото оставянето на пътя без предупреждение примерно в Гърция. - слизам от немския москвич - дърт Пасат B3, и макар и дърт е бая по просторен и в купето и в багажника. Като комби имам предвид. Седанката: дп 11.98 на 192к км, 2.0 мотор, ел пакет, климатроник, подгряване на седалките няма, и само на едното огледало имала, според докиментите от първи собственик и то бабе 33 набор без майтап. с 14" фабричните Mitsubishi джанти 1 комплект лети и 1 комплект железарки. плюсове - тази ми се видя да върви по-добре колкото и да е странно, на старта а и с 50-60, изобщо достатъчно ми се видя като вървеж, според продавача това било само чувство, щото била 4 цилиндъра и по-бързо се развъртала, ма след това другия мотор бил несравним, не знам вие кажете, изобщо как е на междуградско на изпреварване това чудо най-ме вълнува. - вътре салона е направо като чисто нов, волана и лоста като нови, копчетата не само им седи боята, ами са чак и леко грапавки, абе се едно не ползвани никога, отзад в багажника супер чисто и като ново също. - по малкия мотор нали не чупел този автоматик, отделно ми се видя доста по прост като устройство, съответно по лесно и евтино ще се поддържа. - стори ми се че много по-меко, безшумно и стабилно вози. Също прави п-цсст на полицаите. - има валиден преглед за Швейцария до 2010, което според продавача значело много за състоянието на колата минуси-много осезаемо тресе на празен ход в купето, като спираш на D отвреме на време има намерението да изгасва и после си оправя оборотите, при пускането на климатроника първия път направо почти угасна, продавача ми вика че щото по-малък бил мотора, ама според мен са ала бала това, нещо има за правене, например тампони на мотора, кабели свещи и стъпков мотор, но вие кажете-тръгнала е ръжда по задните вежди и по двете. Отвън не си личи, ама е надигнало боята. -поизкривена ми се видя под задната броня най-долу престилката ламаринената дето едно като нитове има по нея-по огледа отдолу изглежда всичко по колата си е оригиналното, по стаб.щанги и елементите на окачването тук таме даже си има избила ръждица, а това само ми подсказва, че сигурно аз ще имам честа да сменям яко и наред много скоро.-колата е одрана натисната отстрани по двете врати, не чак до метал, но ремонт около 250лв и то извън София, всъшност това изглежда е причината бабето да продаде колата -седалката шоферската въпреки перфектното си състояние на тапицерията според мен е леееко пропаднала (продънена) в заден ляв ъгъл на седалото, сещате се за какво говоря. - дисковете имат як ръб и са яко ръждясали и стържат знаете как при каране, уж от седенето ама са за смяна и на 4те. - хидравликата леко вие при крайно положение, на другата това изобщо го нямаше Това е в общи линии, Най-вече дилемата ми е Комби + тракшън контрол, но скъпа поддръжка и най-вече възможно счупване на скорости, срещу мн. запазена (но неясно дали поддържана) седанка, карана от баба, с по-евтина и проста поддръжка на маторя, без толкова риск за скоростите, но пък без тракшън контрол и с веднага належащи доста ремонти, предимно тампонести и всички дискове и накладки, хидравлика поне за преглед, ремъците 100%, ел консумативи, тампоните по мотора, и почти 100% нещо и по климатика. много искам да си взема Галант ама ми е трудно в момента да претегля всичките за и против между тези две бройки конкретно (имам причини да съм се спрял точно на тях, финансово-организационни предимно). А да, има при този човек и едно 2003 с типтроник, уж на 163к, но 10к лв за втора употреба кола няма да дам, макар че дали не си струва всъшност ? И друго, показа ми едно на 280к км дето нищо си му няма на скоростите, това как се обяснява ? Ще съм ви благодарен за всякакви мнения които да ми дадат насока и благодаря за времето. поздрави. Редактирано 8 юни 2009 от Big Boss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 Кой е този, който има 3 галанта налични? И автокъщата му е близо до бул. България? Очевидно си огледал колите добре според твоите представи, което, струва ми се, не е достатъчно, за да избереш качествено. Добре е да се направи по една компютърна диагностика, както и да се прегледат двата (трите) двигателя по-обстойно. За 6000 лв. описаните две коли звучат като доста добри сделки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sven Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 Колега,ако си твърдо решен на 2.0 и направиш компромис т.е замениш автомата с ръчка,аз имам едно предложение за теб,но цената ще е малко по висока от 6000лв... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 Браво!Наистина добре си преценил нещата и няма много какво да се добави, изводите са ясни. Това, че си се наплашил от скоростите само е малко в повече. Ясно е, че проблем има, но едно 1500 лв го решават обикновено. Относно спора комби-седан има едни стари теми http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=30539 , в които аз се изказвах против комбито, а си купих такова в крайна сметка :icon_angel: Общо взето по тези описания съм за комбито :icon_thumbup: За тази цена си струва. Приготви си обаче още за обслужване и помисли дали ти трябва газова уредба - казваш, че караш малко което означава че не ти трябва - няма как да я избиеш, но градско да я караш тази кола няма да е лесно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2009 Хей колеги, мерси за отговорите, Този човек си държи колите на паркинга на Мотописта и има всъшност 5 галанта, останалите 2 дето не съм ги споменал са В6 комбита, не съм ги гледал изобщо, защото са с кожен салон, пък мен не ми харесва. Относно диагностиката съм скептик малко, какво ще се види на нея освен брутално прееЬан или прекъснат датчик, а всички лампи си загасват след палене нормално. Повече ме интересува наистина състоиянието на окачването, което може да се види само на подемник и май наистина ще я закарам някъде да я огледат. Мерси за сега мисля го още, мерси и на колегите дето ми писаха лични ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 (редакция) Иначе 2.0 двигателя наистина тресе на място, на D повече от 2.5 двигателя, но чак да прекъсва, това си е малко в повече. Колата трябва да се види от майстор, вероятно е да е от стъпковото моторче.Иначе по-малкия мотор е и по-шумен по принцип. Редактирано 9 юни 2009 от penchod Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 (редакция) Хей колеги, мерси за отговорите, Този човек си държи колите на паркинга на Мотописта и има всъшност 5 галанта, останалите 2 дето не съм ги споменал са В6 комбита, не съм ги гледал изобщо, защото са с кожен салон, пък мен не ми харесва. Относно диагностиката съм скептик малко, какво ще се види на нея освен брутално прееЬан или прекъснат датчик, а всички лампи си загасват след палене нормално. Повече ме интересува наистина състоиянието на окачването, което може да се види само на подемник и май наистина ще я закарам някъде да я огледат. Мерси за сега мисля го още, мерси и на колегите дето ми писаха лични ... Ами според мен си трябва посещение в сервиз за следното:1. Преглед на окачването - визуален оглед за омасляване на амортисьорите2. преглед на долните прави носачи и по точно шарнирите на тях за хлабини3. предни биалетки - преглед за хлабини4. долни криви носачи - преглед с щанга за хлабини5. преглед на кормилните накрайници - вътрешни външни (ти поразмести ли рязко волана в празния му ход, за да чуеш подозрителни шумове)6. преглед на задното окачване7. цялостен преглед на колата отдолу - корозират краищата на купето, 8. преглед на тръбите на изпускателната система9. преглед на коша на двигателя внимателно отдолу- могат понякога да се видя страховити следи от рязане и заваряване на роговете :icon_dance: 10. компютърна диагностика - за шестака е абсолютно задължителна - ще видиш как работят всички датчици, независимо от това, че няма грешки, ще видиш дали катализаторите са позапушени, ламбдите как работят, стъпковото моторче, ТПС-а, запалването11. за двулитровия е сравнително лесно да се премери компресията, при шестака е препоръчително, но работата е доста, че се сваля дросела, според мен също трябва да го направиш.Тези манипулации обичайно се правят в сервиз или при подходящи условия. Може да са 6000 лв., но е добре да ги прегледаш.Сега, като помислих малко, от всички плюсове и минуси, ми се струва, че двулитровия е малко по-добър избор. Естествено, това че е бил на бабичка не значи, че е каран както трябва :icon_dance: , но все пак според мен е по-добър избор. Стъпковото моторче може да се размине само с почистване, а при нужда в сервиза ще го свалят и ще му премерят съпротивлението. Виж на шестака въздушния филтър- учудващо зле вървят при запушени въздушни филтри, при липса на нов, иди на Шел и хубаво издухай стария- нещата ще се подобрят. И последно. Поддръжката на шестака е скъпа, обслужването и привеждането му в безупречен вид в твоя случай може да достигне до една трета от стойността на колата, което е нелогично... Автоматичната кутия, казва Божо, неоснователно те е изплашила. Не съм никак съгласен, ама никак. Определено е по-добре да очакваш проблеми, а ако купиш шестака с автомат, препоръчвам ти да свалиш кутията и да и направиш профилактика, ако ще искаш да караш спокойно.Пропускам още нещо, но пак ще кажа, че офертите са доста изгодни за по 6000 лв. и състоянието, което описваш.ПП. Къде точно на паркинга на Мотописта са тези коли? Питам да ги огледам и аз :icon_clap: Редактирано 9 юни 2009 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 Ако всичко изброено по тези коли е здраво и вземеш Галант за 6000, трябва да ни свикаш всички и да направиш банкет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 На твое място бих дал 10 хиляди лева,отколкото 6к и после останалите 4к за ремонт на добрата сделка.Ти си решаваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2009 (редакция) ПП. Къде точно на паркинга на Мотописта са тези коли? Питам да ги огледам и аз :icon_clap: Колега, наистина много ти благодаря за написаното, мисля че точно заради нещо такова пуснах темата и определено ще те послушам за прегледа. Паркинга го знаеш предполагам къде е, самата мотописта всъщност, колите са като влезеш от бариерата веднага в дясно под ламаринения навес. Мисля че достъпа е свободен до там да ги видиш заключени, но ако ти трябва тел на продавача ще ти го дам на лично. На твое място бих дал 10 хиляди лева,отколкото 6к и после останалите 4к за ремонт на добрата сделка.Ти си решаваш. Абе там е работата, че не ми фана окото тази кола, не личи някак си, че е толкова по-нова, и там ще си има за правене предполагам на подобна цена ... Редактирано 9 юни 2009 от Sulio Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 (редакция) Аз лично смятам, че комбито е по-доброто. Със сигурност километража е превъртан, и на моята кола бутона на климатика за външна температура беше изтъркан, а кожата на волана нова (най-вероятно скоро беше сменяна). И се оказа че е на бая повече километри от 135 000 (когато я купувах 2007 г.). Но до момента върви много добре и съм много доволен от колата. Не съм карал V6 автоматик, но действително мощността на шестака се проявява когато трябва да изпревариш някой който се движи със 120-140 км.ч. не че и при по-бавни скорости не набира по-бързо от четири цилиндровия, но не си личи толкова. Най-добре е да ги види и двете коли DJ Tymbi - той е човека който може да ти каже истинското състояние на колите.А относно цената - ако вземаш от автокъща/вносител винаги ще има ремонти на каквато цена и да я вземеш - все пак това е една 10-11 годишна кола. Единствено ако вземеш някоя кола от човек от форума който редовно я е поддържал може да не се влагат пари в ремонти на първо време. Редактирано 9 юни 2009 от dan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 Какво да ти кажа, семейната кола е комби, особено, ако детето е малко и ползваш бебешки колички (от личен опит го споделям)Ако е надхвърлило тази възраст - може и седан, но дотогава - не.Относно двигателите - моите предпочитания са към 2.0. 136 расови японски коне са напълно достатъчни! С което ще си мноооого по-лесен за поддържане, доста по-евтино е, а двигателят си е класика! Иначе - слушай адаша и направи преглед на всичките неща, които ти е описалКъсмет при покупката и да се похвалиш после! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 Една от мислите ти е най-правилна - що се отнася до покупката.Вдигни избраната кола на подемник и направи каквото ти подсказа Росен/SLX/. Така ще си спестиш доста бъдещи главоболия. Отделно считам, че 30 лв за комп.диагностика е още едно полезно вложение. Дори и само да разбереш, имаш ли въз.възглавници. Възглавниците ти ги давам като пример, щото се е случвало и да липсват.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 Според мен по-добрият вариант е 2000 кубиковият. Лично аз съм в твоето положение, освен това имам и доста градско в София и въпреки мераците ми към големият мотор трябва да се съобразя с действителността. В петък ще бъда точно там и ще ги разгледам, поне външно и петте. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2009 Намерих обяви на колите, защото точно тези дето ги гледам в мобиле ги няма. Пускам линковете за да добиете визуална представа, но не знам дали е според правилата да се пускат линкове към обяви, ако не е нека модс да търкат смело на момента. http://www.cars.bg/u10761 http://www.cars.bg/u10133 само че цените в момента са други - с по 1000 и малко надолу ... да живее кризата дет се вика Май ще се мятам в крайна сметка на комбито, макар че ще си дам още някой ден за размисъл... гледам и едно мазде 626 в момента на подобни пари .. но за сега спирам да ви занимавам с мойте дилеми, мерси много на всички отговорили, ше се похваля ако се сдобия с акулката.. . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 (редакция) Според мен по-добрият вариант е 2000 кубиковият. Лично аз съм в твоето положение, освен това имам и доста градско в София и въпреки мераците ми към големият мотор трябва да се съобразя с действителността. В петък ще бъда точно там и ще ги разгледам, поне външно и петте. Само не се обърквайте и настройвайте, че 2.0 автоматик е кой знае колко по-икономичен в Софийски условия от 2.5, защото много ще се разочаровате. Колата си лапа та лапа и дали са 14.5 или 15.5/100 няма никакво значение, защото с 30лв все не можеш да минеш 110км. Редактирано 9 юни 2009 от penchod Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zak Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 (редакция) Само не се обърквайте и настройвайте, че 2.0 автоматик е кой знае колко по-икономичен в Софийски условия от 2.5, защото много ще се разочаровате. Колата си лапа та лапа и дали са 14.5 или 15.5/100 няма никакво значение, защото с 30лв все не можеш да минеш 110км. Може бе колега, ако си на газ, даже на газ с 30лв около 250-260 км може да се минат. Пък и чак 14/100 не дава :P Редактирано 9 юни 2009 от zak Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 Намерих обяви на колите, защото точно тези дето ги гледам в мобиле ги няма. Пускам линковете за да добиете визуална представа, но не знам дали е според правилата да се пускат линкове към обяви, ако не е нека модс да търкат смело на момента. http://www.cars.bg/u10761 http://www.cars.bg/u10133 само че цените в момента са други - с по 1000 и малко надолу ... да живее кризата дет се вика Май ще се мятам в крайна сметка на комбито, макар че ще си дам още някой ден за размисъл... гледам и едно мазде 626 в момента на подобни пари .. но за сега спирам да ви занимавам с мойте дилеми, мерси много на всички отговорили, ше се похваля ако се сдобия с акулката.. .Колега, комбито го има в мобиле на две места. Едната цена е 6666 лв, а другата е 7499 лв. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 В мобилето има и един 6-так, който е обявен 4800 лв. и по думите на продавача е цитирам "pervektna", пак автомат с климатроник. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MANSKI Публикувано 11 юни 2009 Сподели Публикувано 11 юни 2009 (редакция) Намерих обяви на колите, защото точно тези дето ги гледам в мобиле ги няма. Пускам линковете за да добиете визуална представа, но не знам дали е според правилата да се пускат линкове към обяви, ако не е нека модс да търкат смело на момента. http://www.cars.bg/u10761 http://www.cars.bg/u10133 само че цените в момента са други - с по 1000 и малко надолу ... да живее кризата дет се вика Май ще се мятам в крайна сметка на комбито, макар че ще си дам още някой ден за размисъл... гледам и едно мазде 626 в момента на подобни пари .. но за сега спирам да ви занимавам с мойте дилеми, мерси много на всички отговорили, ше се похваля ако се сдобия с акулката.. . видя ли снимките които ти пратих на ЛС комбарата е )))))))) има 20 км. на бг територия кутията е типтроник всичко е обслужено масла ремъци Редактирано 11 юни 2009 от MANSKI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Di40 Публикувано 11 юни 2009 Сподели Публикувано 11 юни 2009 (редакция) За коли от Швейцария не трябва ли Технотест,че един познат прави такъв на едно швейцарско Пикасо? :icon_blush: Редактирано 11 юни 2009 от Di40 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 юни 2009 Сподели Публикувано 11 юни 2009 За коли от Швейцария не трябва ли Технотест,че един познат прави такъв на едно швейцарско Пикасо? :icon_blush: Не, само за Ситроени :icon_bye: ПП. Ако има "Евро сертификат" не е необходим технотест. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caligulagold Публикувано 12 юни 2009 Сподели Публикувано 12 юни 2009 На запад един автомобил изминава средно 25000 км. на година. Това е истината. Всичко друго че е каран от баба,дядо и внуче са глупости Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 12 юни 2009 Сподели Публикувано 12 юни 2009 На запад един автомобил изминава средно 25000 км. на година. Това е истината. Всичко друго че е каран от баба,дядо и внуче са глупости Аз бих казал, че на запад един човек средно изминава, около 30000-40000км годишно. Но затова пък, някой хора имат по три,четири автомобила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 12 юни 2009 Сподели Публикувано 12 юни 2009 (редакция) Намерих обяви на колите, защото точно тези дето ги гледам в мобиле ги няма. Пускам линковете за да добиете визуална представа, но не знам дали е според правилата да се пускат линкове към обяви, ако не е нека модс да търкат смело на момента. http://www.cars.bg/u10761 http://www.cars.bg/u10133 само че цените в момента са други - с по 1000 и малко надолу ... да живее кризата дет се вика Днес гледах и петте - по някои има забележки по задните вежди. Редактирано 13 юни 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.