Премини към съдържание

Похлопва отпред...


Препоръчано мнение

Е, поуспокой се малко. Не е току-така да падат шарнири, още повече, че в огромната част от случаите това би трябвало да става при въртене на волана на място или движение с няколко километра в час и при дълго, дълго несменяне на носача. На колегата seyken носачът е изминал поне 200 000 км. преди да се предаде, което е доста повечко от разумното... Просто веднъж-дваж годишно (може при годишния технически преглед) се вдига колата и се проверява за хлабини в цялото окачване, включително долните шарнири. Не е чак повод за паника, айде сега.

 

Това мнение чак сега го прочетох... :icon_clap: - когато писах "носачът беше оригиналният" имах предвид, че беше този, с който е излязла от завода и километража беше около 195 000км(ако не е пипан). Също така държа да уточня, че колата е със спортни пружини и сток амортисьори(което си е потенциална предпоставка за по-бързо разбиване) и нищо повече освен пружините не беше пипано по окачването! Аз смених 2-та прави носача, рециклаж на кривите ,2-та маншона на полуоската, вътрешното каре( 3 месеца след това и външното, но това понеже се скъса маншона) и преди седмица горен десен шарнирен болт...та това по окачването - в момента имам изтекъл заден десен амортисьор и леко скърцаща задна дясна втулка, та по повод амортисьора се каня да сменя пружините с нормални и да сложа нови амортисьори. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 145
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Това мнение чак сега го прочетох... :icon_clap: - когато писах "носачът беше оригиналният" имах предвид, че беше този, с който е излязла от завода и километража беше около 195 000км(ако не е пипан). Също така държа да уточня, че колата е със спортни пружини и сток амортисьори(което си е потенциална предпоставка за по-бързо разбиване) и нищо повече освен пружините не беше пипано по окачването! Аз смених 2-та прави носача, рециклаж на кривите ,2-та маншона на полуоската, вътрешното каре( 3 месеца след това и външното, но това понеже се скъса маншона) и преди седмица горен десен шарнирен болт...та това по окачването - в момента имам изтекъл заден десен амортисьор и леко скърцаща задна дясна втулка, та по повод амортисьора се каня да сменя пружините с нормални и да сложа нови амортисьори. :icon_thumbup:

 

И ти ще я правиш чисто нова като мен... :icon_thumbup:

После 13 000 били много... Айдееее :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това мнение чак сега го прочетох... :icon_clap: - когато писах "носачът беше оригиналният" имах предвид, че беше този, с който е излязла от завода и километража беше около 195 000км(ако не е пипан). Също така държа да уточня, че колата е със спортни пружини и сток амортисьори(което си е потенциална предпоставка за по-бързо разбиване) и нищо повече освен пружините не беше пипано по окачването! Аз смених 2-та прави носача, рециклаж на кривите ,2-та маншона на полуоската, вътрешното каре( 3 месеца след това и външното, но това понеже се скъса маншона) и преди седмица горен десен шарнирен болт...та това по окачването - в момента имам изтекъл заден десен амортисьор и леко скърцаща задна дясна втулка, та по повод амортисьора се каня да сменя пружините с нормални и да сложа нови амортисьори. :icon_thumbup:

 

Как реши, че е този от завода?

 

На тези км е поне втори или трети.

 

Този интервал се съкращава наполовина в условията на София, т.е. на всеки 30-40 хил км е нужна смяна на нещо.

 

Дефектите идват най-вече от корозия и на второ място от лоши пътища - и по идеално гладък път да се кара, пак ще се появяват луфтове. Тежко купе, тънки елементи с големи концентрации на стрес.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, къде точно е проблема - слаб материал на самите носачи (прави и криви) или износване на тампоните към тях? В смисъл задължително ли е смяна на целия носач или е достатъчно да се подменят само тампоните? Ще има ли последното някакъв смисъл?

Редактирано от Thel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, къде точно е проблема - слаб материал на самите носачи (прави и криви) или износване на тампоните към тях? В смисъл задължително ли е смяна на целия носач или е достатъчно да се подменят само тампоните? Ще има ли последното някакъв смисъл?

 

Колега,ако мислиш че Галантите имат проблеми с окачването значи не си карал други коли,за да спестиш време за да ме разбереш купи си форд и го покарай месец ....... :icon_thumbup:

 

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, къде точно е проблема - слаб материал на самите носачи (прави и криви) или износване на тампоните към тях? В смисъл задължително ли е смяна на целия носач или е достатъчно да се подменят само тампоните? Ще има ли последното някакъв смисъл?
Веско, нещо си разсеян.. :P По горе в темата съм писал от къде е проблема, от двата отделни шарнира на всеки носач, които влизат в шенкела...При всяко въртене на волана, в тях се създава доста напрежение.. Друго е да се върти нещо около една ос, друго е около две...

От там се получава преждевременното износване на шарнирите, а те са капсуловани в носача...

 

 

Знаете ли дали амортисиорите на Галант стават за еклипс?
Знаеме, ама зависи ти за какъв точно Еклипс говориш и за какъв Галант...

Ако Еклипса е 1G , не само амортисьорите, а цялото предно окачване става от Галант Е32, 33 ит.н....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веско, нещо си разсеян.. :P По горе в темата съм писал от къде е проблема, от двата отделни шарнира на всеки носач, които влизат в шенкела...При всяко въртене на волана, в тях се създава доста напрежение.. Друго е да се върти нещо около една ос, друго е около две...

От там се получава преждевременното износване на шарнирите, а те са капсуловани в носача...

 

Добре, а как стои въпросът с правите носачи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако мислиш че Галантите имат проблеми с окачването значи не си карал други коли,за да спестиш време за да ме разбереш купи си форд и го покарай месец ....... :icon_thumbup:

 

:rulez:

 

Глупости, нищо подобно не се случва с Фордовете особено новите, ще ви поразочаровам.

По пътища като тези в страните от "първия свят", окачването на почти всички коли изкарва поне 150 хил. км оригинално. На Ситроените е нормално да им изпусне хидравликата на около 100 хил. км и това се счита за слабо място, но се оправдава с това че е уникално по своите свойства, въпреки че самата марка се счита за шит... Интересно как супер надежния японски Галант сменя и той карантия даже по-често.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еклипса е 3 модела 1999 до 2005г.двиг 2.4
Става само от Американският Галант, като на Батето от Плевен...

Той даже замени неговото окачване, със спортно от еклипс...

Можеш да му пишеш на лични, дали ще си продава оригиналните пружини и амортисьори...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че попрекалихте с тия носачи.........че чак чух реплики че е консуматив............нищо подобно.

Правите носачи издържат до към 80 000 км. ( за по нататък не гарантирам ,защото все още не съм видял ),моите носачи ги смених когато купих колата, до сега съм врътнал 65 000км. и нямат проблем, а съм ги въртял по особено лоши пътища ,каквито са нашите .........дори и Дани знае за това..........а аз пък не съм от "спокойните " шофьори.........

Но напоследък се появиха много ,много ментета които са уж евтини, но след време стават двойно дори многократно по скъпи ако не дай си боже нещо стане в движение , така че преди да си купувате каквото и да е било, първо помислете за това.......лошото е че ние сме си виновни, защото искаме всичко да ни е евтино, а такъв филм няма при такава кола от този клас, която като нова е струвала около 40-45 000лв. Еми при това положение всичко евтино е за сметка на качеството ........

 

Добре де, къде точно е проблема - слаб материал на самите носачи (прави и криви) или износване на тампоните към тях? В смисъл задължително ли е смяна на целия носач или е достатъчно да се подменят само тампоните? Ще има ли последното някакъв смисъл?

Не колега, просто на всяко нещо си има живот, а този живот зависи и от експоатацията на това нещо, конкретно за носачите положението е следното : смея да твърдя, че един прав носач ще издържи поне 80 000км. моя в момента е на 65 000 км. и няма никакъв проблем........Тези цифри разбира се са относителни ,тъй като за да са точни те, трябва 1. цялото окачване да е тип топ, т.е. изрядно и без проблеми, и 2. зависи от експоатационните свойства на този носач както и на цялото окачване. Японците когато са го проектирали , не са имали в предвид че ще се кара по пътища като лунен пейзаж и са го сметнали п оедин начин, относително здрав да е той, идва колата тук на "луната" и почва да се кара по нея и тогава всичко се променя..........освен това зависи и от стила на каране, ако минаваш през всяка дупка и канал, нормално е да се скъси живота на този носач и предницата като цяло, ако гледаш да избегваш дупките, може би ще изкара и по дълго.........

Материала на носачите е от темперован чугун а самия болт е от стомана 45, достатъчно якост има в този носач, а м/у тях има тефлонова втулка и грес, нормално е за 5 години грезта да се "изпари" и тогава започва процеса на прогресивно разпадане и износване на втулката, в едеин момент се появява луфт м/у всяка една от тях ( м/у ябълката на болта и втулката от една страна ,след това се появява и луфт м/у втулката и леглото на шарнира ) и тясе чупи ,смачква,......колкото по голям е луфта, толкова по голяма е вероятността да излезе болта от леглото му, въпреки че горе в леглото е стеснен.........едно време шарнирите и накрайниците и всичко ,което е на този принцип си имаше пробки и се гресираха детайлите с гресиорки на определени км. или всяка година, сега това го няма и не случайно е така, нали и производителите трябва да печелят от продажбите, иначе загиват ,тъй като детайлите стават вечни.......

освен всичко казано тук , има и още един момент и той е проектанско - конструктивния...........този носач е най натоварения от всички останали неща по предницата, просто защото така е проектирана предницата, съответно там е и най слабото звено, което пък води до по честата замяна на този детайл, но пък да го изкарват едва ли не консуматив......... :icon_doh: Виж ,на Примерата бих казал че горния носач му е консуматив , въпреки че и при него има решение да, но пък на Галанта .......... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Пламен галанта, наистина е минавал през такива пътища, които ги има само на картите за офроуд... :) и въпреки това аз не съм чул, да тропа и лопа. Но все пак ако на майстора колата не е направената, то коя ще е? :)

Всъщност тук става въпрос за друго, като си купим Галант и той е на 130'000км, дали е наистина на толкова? И оттам всички казват, че има много консумативи тази кола... Ами има!

То всичко е реално на над 300'000км и как няма да е за смяна. Само не знам как като я купи човек една кола и и няма нищо и до няколко месеца всичко се разтропа... и започва наливането на пари... Как да знам че като си купя Галант, ще е читав и ще е на реални километри? Ами не знам. За това като няма читави Галанти или всички които се вкарват тук са престарели и грохнали и са напудрени за продан ще минаваме на някакви алтернативи, докато не излязат тези модели Галант, които гледаме във форума като концептуални модели и не станат на пари достъпни за българина. :)

Това е истината достигната от един трезво разсъждаващ човек!

Да, много харесвам Галанта! За мен е най-красивата кола, но ако не може да се намери читав Галант, ще се вземе друго, защото не съм безумно богат и не мога да си позволя да ми излезне двоен на цената, на която съм го купил и като излезне новия Галант пак ще си го купя и ще си го карам с кеф! :) Карал съм и ще карам Галант, но не всяка цена... все пак в живота има и приоритети, пред консуматива кола, както каза Гришата! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Пламен галанта, наистина е минавал през такива пътища, които ги има само на картите за офроуд... :) и въпреки това аз не съм чул, да тропа и лопа. Но все пак ако на майстора колата не е направената, то коя ще е? :)

Всъщност тук става въпрос за друго, като си купим Галант и той е на 130'000км, дали е наистина на толкова? И оттам всички казват, че има много консумативи тази кола... Ами има!

То всичко е реално на над 300'000км и как няма да е за смяна. Само не знам как като я купи човек една кола и и няма нищо и до няколко месеца всичко се разтропа... и започва наливането на пари... Как да знам че като си купя Галант, ще е читав и ще е на реални километри? Ами не знам. За това като няма читави Галанти или всички които се вкарват тук са престарели и грохнали и са напудрени за продан ще минаваме на някакви алтернативи, докато не излязат тези модели Галант, които гледаме във форума като концептуални модели и не станат на пари достъпни за българина. :)

Това е истината достигната от един трезво разсъждаващ човек!

Да, много харесвам Галанта! За мен е най-красивата кола, но ако не може да се намери читав Галант, ще се вземе друго, защото не съм безумно богат и не мога да си позволя да ми излезне двоен на цената, на която съм го купил и като излезне новия Галант пак ще си го купя и ще си го карам с кеф! :) Карал съм и ще карам Галант, но не всяка цена... все пак в живота има и приоритети, пред консуматива кола, както каза Гришата! :D

 

Ето тук Дани е адски прав! Наистина много трудно може да ме убеди някой, че(с малки изключения) една кола на 7-10 години е на по-малко от 170 000- 250 000 км. И колкото и да я избираш и оглеждаш , покупката на читава кола на старо си остава късмет - няма как да влезеш вътре в двигател или скорости, нито в частите по окачването...и аз когато купувах моята кола я карах и оглеждах отвсякъде: имаше само леко скърцане на тампон отзад при минаване през легнал полицай, а двигателя отварх капака и "долепях" ухо до него - никакъв шум или намек за чукане и тропане. Само след 4-5 дни каране в София започна да се обажада първият повдигач(маслото беше сменено и на около 400-500км пробег, когато я купих и не съм го сменял - на 9000км не беше го пипнала колата)...след 2-3 месеца леко потропване и смяна на носач, и така почват разни "дребни" нещица да се явяват...

Няма как да не е така, защото хората не напразно се разделят със старите си коли навън. След 7-9-та година подръжката нараства драстично спямо цената на автомобила. Някой някъде беше казал, че(цитирам по памет) : "Дефектите за живота на един автомобил са константа, но не са равномерно разпределени във времето...", което още веднъж потвърждава, че избора на автомобил втора ръка си е голяма доза късмет...предварителният компетентен оглед би могъл да намали евентуалните разходи за ремонт и подръжка и със сигурност би помогнал да се открият "замазани" проблеми, но няма как да видиш колко "живот" остава на съответните възли...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Глупости, нищо подобно не се случва с Фордовете особено новите, ще ви поразочаровам.

По пътища като тези в страните от "първия свят", окачването на почти всички коли изкарва поне 150 хил. км оригинално. На Ситроените е нормално да им изпусне хидравликата на около 100 хил. км и това се счита за слабо място, но се оправдава с това че е уникално по своите свойства, въпреки че самата марка се счита за шит... Интересно как супер надежния японски Галант сменя и той карантия даже по-често.

 

Точно обратното се случва с Фордовете. Имахме служебна Форд Фиеста, чисто нова. На 12 хиляди сменихме биалетка, която беше конструктивно направена около 50 см! :shock:

Стана ми интересно и влезнах под подемника с монтьора да видя какво е, въпреки че в Мото Фое не пускат в ремонтното хале, станахме редовни посетители в сервиза. Почти всичките фордове бяха подменени с пеж-а, които се оказаха не по-малки недоразумения. Но както и да е.

aga, ти бягай да сменяш предни носачи, че си минал от последната си смяна 30 хиляди и вече ще паднат всеки момент. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ащото не съм безумно богат и не мога да си позволя да ми излезне двоен на цената, на която съм го купил и като излезне новия Галант пак ще си го купя и ще си го карам с кеф! Карал съм и ще карам Галант, но не всяка цена... все пак в живота има и приоритети, пред консуматива кола, както каза Гришата!

 

Жена ти ти промива мозъка. :) Реално, в момента има галанти за по 7К. Гледаш компресията на мотора да е ОК и да не е много изгнил. Нататък, за още 7К го правиш меко казано перфектен. И си караш екстра колица, култов модел за 14К, кво му е лошото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От няква определена гледна точка, цялата кола е консуматив. :)

:icon_clap: Ахам. Поне така би трябвало да е. А иначе галанти има наистина нелоши, но са твърде, твърде малко... И още нещо. За около 3500 лв. освен обслужването колата става почти нова.

Дани, успех с търсенето на японска кола :icon_thumbup:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама жената за разлика от колата не е консуматив! Аз, например, никога няма да си купя Галант. Просто факт. Жена ми не ги харсва и това е, свикнал съм с мисълта. Дори Грандис не харесва (не, че съм се засили да си купувам) Ама Ранър, Вагон, Аутлендър и Паджеро - харесва. Понякога трябва да правим известни компромиси за консумативите, както каза Дани - има си приоритети!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама жената за разлика от колата не е консуматив! Аз, например, никога няма да си купя Галант. Просто факт. Жена ми не ги харсва и това е, свикнал съм с мисълта. Дори Грандис не харесва (не, че съм се засили да си купувам) Ама Ранър, Вагон, Аутлендър и Паджеро - харесва. Понякога трябва да правим известни компромиси за консумативите, както каза Дани - има си приоритети!

 

Тва за жената кой те излъга? :rolleyes: Реално, не познавам жена, дето да харесва Галант. :) От тук следва, че при семействата, които се возят в Галанти, ясно се вижда кой е главния. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз моята не я разглеждам като консуматив, при все, че ми е втора!

Дани много точно го е казал - въпрос на приоритети и разумни компромиси е всичко! А моята като харесва Мазда 123 - отговорът е еднозначен и категоричен - НЕ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тва за жената кой те излъга? :rolleyes: Реално, не познавам жена, дето да харесва Галант. :) От тук следва, че при семействата, които се возят в Галанти, ясно се вижда кой е главния. :rolleyes:

Малии, а семейства в които има два галанта, а жената по принцип не ги харесва :icon_box: Аз също не познавам жена, която да харесва галант и тук има простор за много задълбочени психологически проучвания защо това е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе аз познавам, но са по-скоро изключения, които потвърждават правилото. Иначе отдавна е доказано, че жените повече се лепят на Каризма. Иди го разбери защо е така.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе аз познавам, но са по-скоро изключения, които потвърждават правилото. Иначе отдавна е доказано, че жените повече се лепят на Каризма. Иди го разбери защо е така.....
Защото Роско, господ е създал жената от реброто на Адам...

А реброто е единствената кост, в която няма мозък...

За това човек не трябва много да слуша жена си.... :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

значи не познавате моята жена :) на Велико Търново ще я видите :) пили гуми, скърца по завоите и т.н. :) кеф голям :) особено като я нервирам, че я карам да ме прибира (а аз едвам виждам... :D) и кара като луда :) бе въобще кефи се на галантния - само дето и е малко дълъг и малко се затруднява на перпендикулярно паркиране :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...