Премини към съдържание

Похлопва отпред...


Препоръчано мнение

Big Boss-e, това последното изказване, независимо вярно или не, си беше абсолютно фенско изказване. ;)

Фенско или не - Босът е много прав. Едно на ръка, че колкото и здрав да е един автомобил много си зависи и как го караш. С "пюсюрлийско" и "урболешко" каране и танк можеш да счупиш. Тъстът ми има Лансър вече 17 години и освен консумативи друго не е сменял. Пък аз като чета тука за Галанта - тва се сменя, онова се сменя, направо се чудя с какъв акъл съм се навил да ставам "галантен". Ама пусти мерак. Надявам се рискът да си струва :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 145
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Фенско или не - Босът е много прав. Едно на ръка, че колкото и здрав да е един автомобил много си зависи и как го караш. С "пюсюрлийско" и "урболешко" каране и танк можеш да счупиш. Тъстът ми има Лансър вече 17 години и освен консумативи друго не е сменял. Пък аз като чета тука за Галанта - тва се сменя, онова се сменя, направо се чудя с какъв акъл съм се навил да ставам "галантен". Ама пусти мерак. Надявам се рискът да си струва :rulez:

 

Колега, от постинга ти се разбира, че ти общо взето нямаш (почти) никакви преки впечателния от Галант...

Как тогава разбра, че Босът е прав? Също така, той нищо не е споменавал за начин на каране...

 

ПС.

С това не искам да кажа, че Биг Бос не е прав (и аз съм от скоро собственик на Галант и се надявам да е прав), но напоследък доста чета из форума и забелязвам, че е пълно с мнения написани наизуст от колеги, които няма как да знаят нещо и визирам точно тези изказвания... Много от темите създават понякога погрешно впечатление, заради множество такива мнения и човек трябва да чете и да анализира задълбочено едва ли не всяко мнение за да отсее накрая полезната/достоверната информация в дадена тема, която често е тотално загубена сред многото "компетентни" мнения.

Форумите наистина за това са форуми, за да се говори, но почва да им пада КПД-то, когато трябва да се полагат излишни усилия за да се извлече полезното. И без това интернет форумите от този тип (независимо от нещата, които дискутират) си имат редица кусури по дифолт, които естествено съпътстват и този форум като всички останали, та няма нужда да се вкарват и допълнителни пречки. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали :icon_clap: в продължение на върлото ни фенство освен повдигачите, скоростните кутии и окачването, помпите на съединителя, обявяваме и долните носачи за консуматив :icon_clap: Но има и мотив- понеже не можеш да смениш отделно шарнира, та сменяш носач с честотата на шарнир :icon_dance:

 

 

 

Забрави ръждата, лагерите на главините, предните дискове, студените спойки на часовника, скърцащите врати и т.н.

 

 

И като добавим и рейките, и сменим всичко гореописано - караме 3-4 години надеждна и стегната кола! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали :icon_clap: в продължение на върлото ни фенство освен повдигачите, скоростните кутии и окачването, помпите на съединителя, обявяваме и долните носачи за консуматив :icon_clap: Но има и мотив- понеже не можеш да смениш отделно шарнира, та сменяш носач с честотата на шарнир :icon_dance:

Ето ТУК има една нелоша сделка за комплект прави и криви долни носачи. За 100 паунда ще ги даде и 4-те с безплатна доставка до БГ. Не са оригинални, очевидно, но са някакво бюджетно решение... за тези, които темата с долните прави носачи ги е уплашила.

Сега, безпорно Галанта си има дефектите колкото и да не ни се иска..........и то малко в повече от примерно Акорд........но коя ли кола няма дефекти? няма такава и то е ясно че кокото по "одъртява" една кола ,толкова повече дефекти ще се появяват.......

Бих казал че това не е дефект, а е проява на проблем произлизащ от ЕГН-то му..........И ние се радваме на младежта сега че сме здрави , бодри и т.н. но след 20 години няма да е така....... :D

Проблема е по скоро "проектански" отколкото "конструктивен".............Тази кола явно е проектирана да изкара 100 000 км. пробег при нулева "дефектируемост" и 250 000 км. пробег при сравнително ниска "дефектируемост" :D

Колкото повече се кара тази кола ,толково по често изникват проблемчета и това е нормално.........това при положение че няма "външна намеса" като ПТП-та, калпави майстори и т.н. ................Искам да споделя и друго:"

Такъв Галант ЕА5А примерно ( 6 цилиндров 24 клапана мотор 6А13 ) Адванс модификацията е струвала през 1999 год. 20-23 000 евро, ...........десет години по късно ние купуваме същата за 6 000 лв. ..............За тези пари няма как да не и има нещо ,а това е защото тази кола е карана до последно само със едната смяна на консумативи ( и то е под въпрос за честотата й ) без друго да се пипа, тази кола не е виждала и чувала думата ремонт ,дори и козметичен...........Идва тук и ние се радваме на страхотната сделка ,голяма хубава кола за малко кинти ...........Добре ,ама караме я 1 - 2 месеца и идва ред на "нейното" си...........т.е. тук потропва, там почне да гние, повдигачи,рейки,демферни шайби, амортесиори ,пружини,лагери,съединители и т.н. .............и това всичкото си е за наша сметка ..............Има и още нещо, повечето неща не са врапираши и не изискват веднага смяна ,но ние ги сменяме, т.е. глезим си колата .............

И аз съм дал и налял доста пари в моята, но..........Има едно голямо НО.............аз,както и повечето колеги тук се пристрастяват към този така съвършен автомобил, който като се качиш и вече забравяш колко пари си потрошил по нея за ремонта й...........само като потеглиш и вече се чустваш прекрасно, а като почнат да те зяпат и видиш погледите на минувачите заковани по 10 годишната ти кола, се чустваш много добре........като изръчкаш този 2.5 литров мотор ,който не е кой знае колко мощен,но усещаш динамиката , като го подкараш на дълго и му се кефиш максимално въпреки че симинал 400 км, а все едно си се качил току що и ти се иска още и още да го ръчкаш...........не е ли това пристрастяване ? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въздесъщите Тойота Корола и Мазда 6 ги правя по няколко пъти в годината. И те ми били лидери уж по безаварийност.

Най съм доволен от Галанта.

Бил шумен. Ела да те кача в безшумната Мазда или Тойота. Ами в Авенсиса... за Нисан не ми се говори изобщо....

Ония трактори Субару да не са по-добре?

Спирам вече, че ще омажем темата.

Сравненията са излишни.

Да си говорим за носачи. :icon_bye:

Точно на време спря, така че няма да омазваме темата.... :lol:

 

 

Сега, безпорно Галанта си има дефектите колкото и да не ни се иска..........и то малко в повече от примерно Акорд........
Какво пиеш да те почерпя бре ? :lol: :lol: :lol:

 

По темата... Много си прав..Всичко е от ЕТН-то, но важното е че някои коли остаряват като катедрали, а не като цървул...

И Галанта е сред тях.. Щом 13-годишен модел все още е актуален, няма какво да говорим...

А на който не му харесва, взема си един Акорд и готово.... :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом 13-годишен модел все още е актуален, няма какво да говорим...

 

Гледайки почти всички нови коли (дори и по-скъпите, и "по-класни" от Галант), поне още 13 години може да е актуален, особено ако гледаме външния вид. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно на време спря, така че няма да омазваме темата.... :lol:

 

 

Какво пиеш да те почерпя бре ? :lol: :lol: :lol:

 

По темата... Много си прав..Всичко е от ЕТН-то, но важното е че някои коли остаряват като катедрали, а не като цървул...

И Галанта е сред тях.. Щом 13-годишен модел все още е актуален, няма какво да говорим...

А на който не му харесва, взема си един Акорд и готово.... :P

 

 

Хаха, рецептата е следната:

Два галанта и един акорд :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така... темата беше за правите носачи, нали така? Еми аз вчера следобед смених десния при Пламен, не съм го чул не съм го усетил, но миналата седмица закарах галанта за преглед на предницата и се оказа, че въпросният шарнир има луфт.

Като гледах снимките по-горе направо не ми се мисли какво може да стане с по-висока скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така... темата беше за правите носачи, нали така? Еми аз вчера следобед смених десния при Пламен, не съм го чул не съм го усетил, но миналата седмица закарах галанта за преглед на предницата и се оказа, че въпросният шарнир има луфт.

Като гледах снимките по-горе направо не ми се мисли какво може да стане с по-висока скорост.

 

Е, поуспокой се малко. Не е току-така да падат шарнири, още повече, че в огромната част от случаите това би трябвало да става при въртене на волана на място или движение с няколко километра в час и при дълго, дълго несменяне на носача. На колегата seyken носачът е изминал поне 200 000 км. преди да се предаде, което е доста повечко от разумното... Просто веднъж-дваж годишно (може при годишния технически преглед) се вдига колата и се проверява за хлабини в цялото окачване, включително долните шарнири. Не е чак повод за паника, айде сега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ех колеги ... намазах шарнирите с масълце и резултата е на лице => Ще се сменят носачите... :icon_crying:

Ще мине ли един месец без да глътне 200 лв странично тая барака (освен онези 400-500 за гориво) ?!?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, поуспокой се малко. Не е току-така да падат шарнири, ........

 

 

Съгласен съм, ама по-добре е да се смени на време. Защо да се чака критичния момент.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, ама по-добре е да се смени на време. Защо да се чака критичния момент.

Ти беше на ръба на "критичния момент" , прескочи ли го,не знам кога и къде щеше да викаш пътна помощ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, рецептата е следната:

Два галанта и един акорд :icon_clap:

Ми така съм и аз в момента, само разликата е че Хондите са две а "образеца" е един..........ма нали е образец ,та за тва не е необходимо да са два.......... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа...

Имам си вече 2 броя прави носачи :)

 

ехх с 200 лева как се успокоява човек...

 

Специални благодарности на Цено за доставката! :icon_clap:

Редактирано от RogerDoger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Авторитета е ясен. Коли над 200 хиляди с огромни проблеми наследени от предишни собственици отдавана забравили за продажбата на колата си, която някога са имали. С върнати километражи на 130 хиляди и т.н.

Аз на моя Галант съм сменял крив носач и биалетка от дясно. Това за близо 4 години.

Колата в момента е на 180 хиляди.

Карам около 25-30 хиляди на година.

Всеки ден скачам по дупките в София.

На практика не слизам от Галанта.

Онзи ден чух леко скърцане на шарнир и веднага го вдигнах на подемник.

От долу е "бетон". Направих малко "инжекционе" на шарнира.

Ако се обади пак веднага ще го сменя.

Въздесъщите Тойота Корола и Мазда 6 ги правя по няколко пъти в годината. И те ми били лидери уж по безаварийност.

Най съм доволен от Галанта.

Бил шумен. Ела да те кача в безшумната Мазда или Тойота. Ами в Авенсиса... за Нисан не ми се говори изобщо....

Ония трактори Субару да не са по-добре?

Спирам вече, че ще омажем темата.

Сравненията са излишни.

Да си говорим за носачи. :icon_bye:

 

Ентусиазмът е хубаво нещо, но трябва и да гледаме нещата реално...

Носачите на Галант от тази серия се разбиват преди 100 000км пробег на носач. Кога се изваждат не е ясно, но имат луфтове след 100 000км, карани на прави нормални (подчертавам това пак) пътища. За това на колко реални км била колата е несериозно да се дава като аргумент - защото ако някой си купува кола вкарана с автовоз вдигната от паркинг за скрап, то други си купуват кола която е или нова или гарантирано на посочените км от официалния вносител, т.е. измама от този вид е изключена особено при страни където тези неща са немислими да се случат, и се наказват.

 

И точно поради тази причина носачите се сменят БЕЗПЛАТНО, отново го казвам това, като се разхлопат. Защото представляват потенциален риск, и защото са с нисък ресурс и собствениците идея си нямат че са дефектни. И затова нямат мотивация да ги сменят. Затова ИМ ГИ сменят. На практика всички Галанти внесени от Австрия около 180 хил. км, са с поне втора или трета смяна носачи. Иначе не минават годишен преглед. На един колега с Галант втората му смяна пак има луфт - около 60 000км.

 

Сега, ти ако искаш вярвай... Убеден съм, че не вярваш и се подсмиваш, убеден в правотата си :D на база твоята кола която според теб е наред.

 

Но се съгласявам тотално, че Галант е уникална неповторима кола, която не бих сменил с друга. За съжаление е необходим транспорт, наред с удоволствието от колата, и рано или късно Галантите ни ще бъдат заменени с нещо друго. За момента качеството на новите коли, вкл. Мицубиши е незадоволително сравнено със старите модели. Наред с всички дефекти в списъка, ако трябва да купя нова кола, веднага взимам пак същият Галант на старата му оригинална цена - но ги няма уви!

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа...

Имам си вече 2 броя прави носачи :)

 

ехх с 200 лева как се успокоява човек...

 

Специални благодарности на Цено за доставката! :icon_clap:

Стига се оплаква бре...нали пестиш от цигари :tooth: :lol:

Аз май рейка трябва да търся... :mega_shok:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз май рейка трябва да търся... :mega_shok:
Ти пък, какво се оплакваш ?.. Тя и рейката е консуматив... :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък, какво се оплакваш ?.. Тя и рейката е консуматив... :lol:

Съсипа ме тая кола..Не мога да си взема въздух от нея. :icon_blush:

Не ми се мисли колко ще трябва да се ръсна...Пък и не знам дали ще намеря за мойта талига. :icon_refuse:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съсипа ме тая кола..Не мога да си взема въздух от нея. :icon_blush:

Не ми се мисли колко ще трябва да се ръсна...Пък и не знам дали ще намеря за мойта талига. :icon_refuse:

Рейки се рециклират...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рейки се рециклират...........

Малеее...най-големия фен :icon_thumbup: Даже и одвъд "голямата вода" не може да се раздели с форума :icon_clap:

 

Това за рейките ме радва :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Ентусиазмът е хубаво нещо, но трябва и да гледаме нещата реално...

Носачите на Галант от тази серия се разбиват преди 100 000км пробег на носач. Кога се изваждат не е ясно, но имат луфтове след 100 000км, карани на прави нормални (подчертавам това пак) пътища. За това на колко реални км била колата е несериозно да се дава като аргумент - защото ако някой си купува кола вкарана с автовоз вдигната от паркинг за скрап, то други си купуват кола която е или нова или гарантирано на посочените км от официалния вносител, т.е. измама от този вид е изключена особено при страни където тези неща са немислими да се случат, и се наказват.

 

И точно поради тази причина носачите се сменят БЕЗПЛАТНО, отново го казвам това, като се разхлопат. Защото представляват потенциален риск, и защото са с нисък ресурс и собствениците идея си нямат че са дефектни. И затова нямат мотивация да ги сменят. Затова ИМ ГИ сменят. На практика всички Галанти внесени от Австрия около 180 хил. км, са с поне втора или трета смяна носачи. Иначе не минават годишен преглед. На един колега с Галант втората му смяна пак има луфт - около 60 000км.

 

Сега, ти ако искаш вярвай... Убеден съм, че не вярваш и се подсмиваш, убеден в правотата си :D на база твоята кола която според теб е наред.

 

Но се съгласявам тотално, че Галант е уникална неповторима кола, която не бих сменил с друга. За съжаление е необходим транспорт, наред с удоволствието от колата, и рано или късно Галантите ни ще бъдат заменени с нещо друго. За момента качеството на новите коли, вкл. Мицубиши е незадоволително сравнено със старите модели. Наред с всички дефекти в списъка, ако трябва да купя нова кола, веднага взимам пак същият Галант на старата му оригинална цена - но ги няма уви!

 

Не се подсмивам. Аз моята кола си я знам. Принципно когато имахме Галант в Япония през 1979 година ти още не си знаел, че съществува такава кола. Имам вече в семейството 3 поколения Галант, така че много добре знам за какво става въпрос. Това са над 30 години Галант в семейството. :)

Относно носачите ще ти кажа какъв е проблема. Няма производствен дефект, а вътре изсъхва греста. Тя разбива ябълката и от там започва да се пропуква черупката. Това едно на ръка. Другото е, че там се натоварва изключително много самото място, което издържа трудно без необходимата грес. Имаме и фактор стареене на пластмасата. Нисан Примера сменят на 15 хиляди, ние на 100 хиляди. Същото е и с Акорд. Да не би да мислиш, че "дъбъл уишбоун" няма кусури?

Относно първия си Галант с това окачване имам много добър спомен, защото го купих от моя Приятел Петер в Австрия. Тогава беше на 78 хиляди реални и той никога не е сменял носачи или каквото и да били по предницата. Изрично съм го питал. След като стана на 136 смених преден ляв прав носач. По точно рециклирах го при Жан и никога след това не съм имал проблем. Колата я продадох на 180 хиляди приблизително по спомен.

Иначе си много прав, че качеството го няма вече в новите коли и това е световна тенденция. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дамммм. Тъкмо се заговорихме за носачи, и днес изненадааааа.

В Стамболийски имаме само един Галант ЕА5А, собственост на съпругът на една колежка на жена ми....

И познайте днес какво се е случило, докато съпругата му е карала Галанта....

Няма да ви казвам, ама вкарваме долният прав носач (и по точно шарнира) в консумативите... :icon_doh:

Добре че е карала бавно жената, и се е разминала само със уплаха...

 

А Светльо, за Акорда изобщо не си прав... Той е дабъл уишбун, но няма втори шарнир на шенкела, който при завой да създава напрежение (на Галанта най вече от там му идват проблемите)...

Освен това, на Акорда шарнира влиза от горе на долу, и колкото и да е разбит, не може да излезе, защото пружината постоянно го натиска на долу и не му позволява...Просто като са го правили, са изчислявали малко повече.... :)

 

 

П.П. А, и щях да забравя... На акорда шарнира се сменя.. Не е капсулован в носача... :P

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Да точно така е Марине. Откакто е създаден форума само това коментираме. Там напрежението се пада повече на амортисьора, който е доста по-скъп и се сменят много по-често от на Галант. Едното за сметка на другото. Освен това смятам, че темата се изчерпа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....П.П. А, и щях да забравя... На акорда шарнира се сменя.. Не е капсулован в носача... :P

Като заговорихме за Хонда,на Сивик-а(EG4) шарнира се набива в шенкела ,и по думите на mario64,то той(шарнира)е почти вечен.....Поне опитът ми това показва-сменял съм само горни :icon_dance: (веднъж)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

МММ да се похваля.... Смених правите носачи. :icon_thumbup:

Вече не скърца и като въртя геврека на едно място изчезна гадния звук. :icon_clap:

 

Както образно казах преди няколко поста в темата... 200лв са си 200лв :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...