Премини към съдържание

Похлопва отпред...


Препоръчано мнение

Точно обратното!

Правия носач е много опасен и дори при леки съмнения веднага трябва да се смени.

Предполагах, че не е възможно да излезе ябълката от болта, защото кербовката е от долната страна на шарнира, т.е. болта е вкаран от долу нагоре. Трябва много да е хлопал, за да се извади...

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 145
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Предполагах, че не е възможно да излезе ябълката от болта, защото кербовката е от долната страна на шарнира, т.е. болта е вкаран от долу нагоре. Трябва много да е хлопал, за да се извади...
Грешно предположение Слави...Когато е вкаран отгоре(както е при Хонда :P ) излиза трудно, защото пружината е хваната за носача и го натиска постоянно...

А при това положение, както е при Галанта, като се разбие малко шарнира, и при по рязък натиск( на някоя неравност) - от натиска на пружината се измъква...

За това е хубаво, да се сменят на време носачите, а не да се чака до последно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагах, че не е възможно да излезе ябълката от болта, защото кербовката е от долната страна на шарнира, т.е. болта е вкаран от долу нагоре. Трябва много да е хлопал, за да се извади...

 

В интерес на истината почти не е хлопал- имах тема по това време за "странно похлопване отпред в дясно...". На няколко пъти при пълен ляв на паваж се чуваше потропване и около 800-1000км след това е резултата на снимките...едно ходене София-Русе-Свищов-Русе-София и на следващата сутрин след пълен десен за излизане от паркинга, при изправяне на волана останах на място и виках "бърза помощ" Пламен :)

Така че Боса е адски прав и аз се присъединявам към съвета му: при най-малки съмнения - смяна на долния прав носач с нов оригинален, за да няма поразии... не ми се мисли какво би станало ако се откъсне при скорост 60км/ч и нагоре(въпреки, че теоретично е по-трудно да стане при висока скорост понеже тогава е под напрежение, но при нашите пътища...)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината почти не е хлопал- имах тема по това време за "странно похлопване отпред в дясно...". На няколко пъти при пълен ляв на паваж се чуваше потропване и около 800-1000км след това е резултата на снимките...едно ходене София-Русе-Свищов-Русе-София и на следващата сутрин след пълен десен за излизане от паркинга, при изправяне на волана останах на място и виках "бърза помощ" Пламен :)

Така че Боса е адски прав и аз се присъединявам към съвета му: при най-малки съмнения - смяна на долния прав носач с нов оригинален, за да няма поразии... не ми се мисли какво би станало ако се откъсне при скорост 60км/ч и нагоре(въпреки, че теоретично е по-трудно да стане при висока скорост понеже тогава е под напрежение, но при нашите пътища...)

Такива съм ги спасявал много, един от тях беше на кръстовището на телевизионната кула в 10 часа вечерта............на място им слагам носача колкото да се махне от опасното място или до сервиз ..............

Резултата е че не само носача е за смяна ,ами и маншоните на полуоската, тъй като тя излиза я от кутията ,я от карето на главината,по лошото и по честото е да се извади от към ск. кутия, защото тогава изтича и маслото от нея............хайде ако е ръчна , ще изтече 2 литра , но автоматик?? :icon_blush:

Проблема на тия носачи е че те са под голямо натоварване иименно те се разбиват първи.........Не издават почти никакви симптоми за проблем при тях ,освен леко прискърцване при въртене на волана на място........дори и тогава не е ясно дали ще скърца, така че проверявайте си честичко предницата,особено ако влезете в някоя по голяма дупка.........

Обикновенно тази беля става при маневриране на автомобила от спряло положение защото тогава се "опъва" най много геометрията на моста предния, тогава и излиза ,но съм присъствал на един случай, в който това става с около 80 км./ч. по думите на собственика и гледката беше фрапираща, тъй като гумата беше вклинена в калника , а колата се беше въртяла поне на 1000 градуса ( 3 пъти по 360 градуса) и беше обрала доста солидно количество метри от мантинелата..........в резултат на което ремонта му струваше около 2000 лв. ....... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такива съм ги спасявал много, един от тях беше на кръстовището на телевизионната кула в 10 часа вечерта............на място им слагам носача колкото да се махне от опасното място или до сервиз ..............

Резултата е че не само носача е за смяна ,ами и маншоните на полуоската, тъй като тя излиза я от кутията ,я от карето на главината,по лошото и по честото е да се извади от към ск. кутия, защото тогава изтича и маслото от нея............хайде ако е ръчна , ще изтече 2 литра , но автоматик?? :icon_blush:

Проблема на тия носачи е че те са под голямо натоварване иименно те се разбиват първи.........Не издават почти никакви симптоми за проблем при тях ,освен леко прискърцване при въртене на волана на място........дори и тогава не е ясно дали ще скърца, така че проверявайте си честичко предницата,особено ако влезете в някоя по голяма дупка.........

Обикновенно тази беля става при маневриране на автомобила от спряло положение защото тогава се "опъва" най много геометрията на моста предния, тогава и излиза ,но съм присъствал на един случай, в който това става с около 80 км./ч. по думите на собственика и гледката беше фрапираща, тъй като гумата беше вклинена в калника , а колата се беше въртяла поне на 1000 градуса ( 3 пъти по 360 градуса) и беше обрала доста солидно количество метри от мантинелата..........в резултат на което ремонта му струваше около 2000 лв. ....... :icon_blush:

 

Ей от такива подобни случки и мен най-много ме е страх, ужас,.... затова си мисля като дойдем към теб след 4-ти юли, да вземеш да видиш по-щателно и нашите, пък може и да я покараш малко че има едно потропване което ме притеснява, ......... ти ни беше казал че са амортисьори и пружини, но не съм убедена, май трябва да го чуеш......

Скоро ще пътуваме на по-дълъг път и ми се ще да се видят тези неща............ ама ти си майстор Голям ще я оправиш, аз знам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей от такива подобни случки и мен най-много ме е страх, ужас,.... затова си мисля като дойдем към теб след 4-ти юли, да вземеш да видиш по-щателно и нашите, пък може и да я покараш малко че има едно потропване което ме притеснява, ......... ти ни беше казал че са амортисьори и пружини, но не съм убедена, май трябва да го чуеш......

Скоро ще пътуваме на по-дълъг път и ми се ще да се видят тези неща............ ама ти си майстор Голям ще я оправиш, аз знам :)

Ситуацията при вас е друга, тъй като е Макферсон...........май точно при вас тропаше или амортесиора ,или тампона му отгоре, но за да се каже, тябва да сваля амортесиора от пружината, така най добре ще се каже кое е за смяна...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, ами ще трябва да го видим и това ......... :good:

 

Абе то може и да не е толкова наложително, но мен много ме дразни........ а и определено през неравности колата доста силно се каламбичка настрани, което също е доста досадно :)

Редактирано от Malcho
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Проблема с изваждането на шарнира произлиза от няколко фактора.

Първия и много важен е, че не се прави преглед на ходовата част поне два пъти годишно.

Втория е, че Галант-а е изключително обезшумен и трудно се чува потропване в купето.

Ако се стигне до там, трябва да се установи какво е точно и при необходимост да се смени незабавно.

Особено прави носач, който ако е оригинален ще изкара много години по дупките.

Имал съм случай да прескърцва леко без да е разбит.

Тогава със спринцовка се инжектира в маншона с тънка игла грес.

Подчертавам, че това не оправя шарнира, а само го гресира!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галант-а е изключително обезшумен и трудно се чува потропване в купето.

Първо се пише "Галант-ът", и второ Галантът е средно добре обезшумен за класа си...

Редактирано от lazo milev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо се пише "Галант-ът", и второ Галантът е средно добре обезшумен за класа си...

Хм, според мен галантът е сравнително слабо обезшумен за класа си. Наскоро загледах изолационните кори между двигателя и купето, както и тази под капака... Никак не са лоши, но ефектът спрямо други коли от класа за безшумност в купето оценявам на 3,45 по шестобалната система.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, според мен галантът е сравнително слабо обезшумен за класа си. Наскоро загледах изолационните кори между двигателя и купето, както и тази под капака... Никак не са лоши, но ефектът спрямо други коли от класа за безшумност в купето оценявам на 3,45 по шестобалната система.

Брех, как го изчисли бре шефе? :D

Според мен има много други кошници ,при които шумът е в повече, но тук не става въпрос за по принцип ,а за това че не се чува че похлопват разбитата предница или по точно въпросните шарнири - това не е защото Галанта е обезшумен много добре, а защото окачването има друга конструкция, при която го няма това хлопане като при Макферсон......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брех, как го изчисли бре шефе? :D

Според мен има много други кошници ,при които шумът е в повече, но тук не става въпрос за по принцип ,а за това че не се чува че похлопват разбитата предница или по точно въпросните шарнири - това не е защото Галанта е обезшумен много добре, а защото окачването има друга конструкция, при която го няма това хлопане като при Макферсон......

Това май е вярно. При мен шарнира на правия носач имаше луфт около един сантиметър нароге-надолу и единствения "ефект" беше, че при натискане на спирачка при 60км/ч и пуснат волан колата сама завиваше (около 5см премесване на волана), по посока на проблемния носач.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Като е сравнително слабо обезшумен, защо ви се вадят шарнирите? Не ги ли чувате? :D

Коя е по-тиха от него в класа си?

Само не започвайте спор, защото пред нас долу е автопарк за японски автомобили и започват сравненията на по чаша бира... :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коя е по-тиха от него в класа си?
Не задавай такива провокативни въпроси,че ще се заформи някой безсмислен спор....

Иначе има по тихи в този клас... Аз карам една такава в момента.... :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като е сравнително слабо обезшумен, защо ви се вадят шарнирите? Не ги ли чувате? :D

Коя е по-тиха от него в класа си?

Само не започвайте спор, защото пред нас долу е автопарк за японски автомобили и започват сравненията на по чаша бира... :drinks:

Глобен си вече една бира :icon_clap: Не знам защо, но, струва ми се, няма да възразиш. Примери няма да давам...

Да не казвам голяма дума, ма на мойта кола шарнир няма да се извади, ако ще с тапи на ушите да карам :icon_thumbup:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с изваждането на шарнира произлиза от няколко фактора.

Първия и много важен е, че не се прави преглед на ходовата част поне два пъти годишно.

Втория е, че Галант-а е изключително обезшумен и трудно се чува потропване в купето.

Ако се стигне до там, трябва да се установи какво е точно и при необходимост да се смени незабавно.

Особено прави носач, който ако е оригинален ще изкара много години по дупките.

Имал съм случай да прескърцва леко без да е разбит.

Тогава със спринцовка се инжектира в маншона с тънка игла грес.

Подчертавам, че това не оправя шарнира, а само го гресира!

 

При неравности моя трошляк много интересно проскърцва като метал в гума ... и утре ще я интубирам с малко масълце да видим дали е от там болката...

И после пак -200 , -250лв за разни носачи :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо пак? Кога и какво си правил?

Е... сега като сменя и това тази кола става чисто нова. :icon_thumbup:

 

Иначе амортесиорчета, лагери, каренца... (някой неща и по 2 пъти) :rolleyes:

Това по окачването ... да не отварям дума за двигателя, дросели, дюзи и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешно предположение Слави...Когато е вкаран отгоре(както е при Хонда :P ) излиза трудно, защото пружината е хваната за носача и го натиска постоянно...

А при това положение, както е при Галанта, като се разбие малко шарнира, и при по рязък натиск( на някоя неравност) - от натиска на пружината се измъква...

За това е хубаво, да се сменят на време носачите, а не да се чака до последно...

 

Здравейте :D

Само да споделя информация. Галантът ми вече стана на 104 хил. км и както знаете го карам от почти нов, та на последния годишен преглед при официалният вносител за региона ми смениха и двата предни прави носача безплатно поради това, че хлопали според тях (аз не съм чул нищо, нито съм имал оплаквания) и също поради факта че имали "производствен недостатък" на всички Галанти. Това последното го казаха след като ги питах поне 3 пъти. Миналата година пък смениха корм. накрайници, пак защото се разхлопаха.

 

Също ми казаха, че ще ги сменят правите носачи колкото често е необходимо. Колата е отдавна извън всякаква гаранция, според вас защо ще ми правят подаръци без причина? Може би съм световно известен фен на Галанти и затова? ... :D Причината мисля е ясна...

 

За информация, тази кола не е виждала дупки за всичките си км... 80% от пробега е на магистрала и то главно право напред.

 

Преглед на окачване 2 пъти годишно - ОК, но само с преглед не става, смяна трябва през 2-3 години...

 

Има слаби места...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преглед на окачване 2 пъти годишно - ОК, но само с преглед не става, смяна трябва през 2-3 години...

 

Има слаби места...

Андрей, недей така , то ще излезе, че и носачите на Галанта са консуматив... :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Андрей, недей така , то ще излезе, че и носачите на Галанта са консуматив... :icon_hmm:

Нали :icon_clap: в продължение на върлото ни фенство освен повдигачите, скоростните кутии и окачването, помпите на съединителя, обявяваме и долните носачи за консуматив :icon_clap: Но има и мотив- понеже не можеш да смениш отделно шарнира, та сменяш носач с честотата на шарнир :icon_dance:

Ето ТУК има една нелоша сделка за комплект прави и криви долни носачи. За 100 паунда ще ги даде и 4-те с безплатна доставка до БГ. Не са оригинални, очевидно, но са някакво бюджетно решение... за тези, които темата с долните прави носачи ги е уплашила.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Забрави ръждата, лагерите на главините, предните дискове, студените спойки на часовника, скърцащите врати и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забрави ръждата, лагерите на главините, предните дискове, студените спойки на часовника, скърцащите врати и т.н.

 

Ама нарочно ги забравих, ти сега тука громиш авторитета на галанта... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Авторитета е ясен. Коли над 200 хиляди с огромни проблеми наследени от предишни собственици отдавана забравили за продажбата на колата си, която някога са имали. С върнати километражи на 130 хиляди и т.н.

Аз на моя Галант съм сменял крив носач и биалетка от дясно. Това за близо 4 години.

Колата в момента е на 180 хиляди.

Карам около 25-30 хиляди на година.

Всеки ден скачам по дупките в София.

На практика не слизам от Галанта.

Онзи ден чух леко скърцане на шарнир и веднага го вдигнах на подемник.

От долу е "бетон". Направих малко "инжекционе" на шарнира.

Ако се обади пак веднага ще го сменя.

Въздесъщите Тойота Корола и Мазда 6 ги правя по няколко пъти в годината. И те ми били лидери уж по безаварийност.

Най съм доволен от Галанта.

Бил шумен. Ела да те кача в безшумната Мазда или Тойота. Ами в Авенсиса... за Нисан не ми се говори изобщо....

Ония трактори Субару да не са по-добре?

Спирам вече, че ще омажем темата.

Сравненията са излишни.

Да си говорим за носачи. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...