Mitsubishi Публикувано 17 юни 2009 Сподели Публикувано 17 юни 2009 (редакция) Точно обратното!Правия носач е много опасен и дори при леки съмнения веднага трябва да се смени. Предполагах, че не е възможно да излезе ябълката от болта, защото кербовката е от долната страна на шарнира, т.е. болта е вкаран от долу нагоре. Трябва много да е хлопал, за да се извади... Редактирано 17 юни 2009 от Mitsubishi Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Предполагах, че не е възможно да излезе ябълката от болта, защото кербовката е от долната страна на шарнира, т.е. болта е вкаран от долу нагоре. Трябва много да е хлопал, за да се извади...Грешно предположение Слави...Когато е вкаран отгоре(както е при Хонда :P ) излиза трудно, защото пружината е хваната за носача и го натиска постоянно...А при това положение, както е при Галанта, като се разбие малко шарнира, и при по рязък натиск( на някоя неравност) - от натиска на пружината се измъква...За това е хубаво, да се сменят на време носачите, а не да се чака до последно... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Предполагах, че не е възможно да излезе ябълката от болта, защото кербовката е от долната страна на шарнира, т.е. болта е вкаран от долу нагоре. Трябва много да е хлопал, за да се извади... В интерес на истината почти не е хлопал- имах тема по това време за "странно похлопване отпред в дясно...". На няколко пъти при пълен ляв на паваж се чуваше потропване и около 800-1000км след това е резултата на снимките...едно ходене София-Русе-Свищов-Русе-София и на следващата сутрин след пълен десен за излизане от паркинга, при изправяне на волана останах на място и виках "бърза помощ" Пламен Така че Боса е адски прав и аз се присъединявам към съвета му: при най-малки съмнения - смяна на долния прав носач с нов оригинален, за да няма поразии... не ми се мисли какво би станало ако се откъсне при скорост 60км/ч и нагоре(въпреки, че теоретично е по-трудно да стане при висока скорост понеже тогава е под напрежение, но при нашите пътища...) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 В интерес на истината почти не е хлопал- имах тема по това време за "странно похлопване отпред в дясно...". На няколко пъти при пълен ляв на паваж се чуваше потропване и около 800-1000км след това е резултата на снимките...едно ходене София-Русе-Свищов-Русе-София и на следващата сутрин след пълен десен за излизане от паркинга, при изправяне на волана останах на място и виках "бърза помощ" Пламен Така че Боса е адски прав и аз се присъединявам към съвета му: при най-малки съмнения - смяна на долния прав носач с нов оригинален, за да няма поразии... не ми се мисли какво би станало ако се откъсне при скорост 60км/ч и нагоре(въпреки, че теоретично е по-трудно да стане при висока скорост понеже тогава е под напрежение, но при нашите пътища...)Такива съм ги спасявал много, един от тях беше на кръстовището на телевизионната кула в 10 часа вечерта............на място им слагам носача колкото да се махне от опасното място или до сервиз ..............Резултата е че не само носача е за смяна ,ами и маншоните на полуоската, тъй като тя излиза я от кутията ,я от карето на главината,по лошото и по честото е да се извади от към ск. кутия, защото тогава изтича и маслото от нея............хайде ако е ръчна , ще изтече 2 литра , но автоматик?? :icon_blush: Проблема на тия носачи е че те са под голямо натоварване иименно те се разбиват първи.........Не издават почти никакви симптоми за проблем при тях ,освен леко прискърцване при въртене на волана на място........дори и тогава не е ясно дали ще скърца, така че проверявайте си честичко предницата,особено ако влезете в някоя по голяма дупка.........Обикновенно тази беля става при маневриране на автомобила от спряло положение защото тогава се "опъва" най много геометрията на моста предния, тогава и излиза ,но съм присъствал на един случай, в който това става с около 80 км./ч. по думите на собственика и гледката беше фрапираща, тъй като гумата беше вклинена в калника , а колата се беше въртяла поне на 1000 градуса ( 3 пъти по 360 градуса) и беше обрала доста солидно количество метри от мантинелата..........в резултат на което ремонта му струваше около 2000 лв. ....... :icon_blush: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Такива съм ги спасявал много, един от тях беше на кръстовището на телевизионната кула в 10 часа вечерта............на място им слагам носача колкото да се махне от опасното място или до сервиз ..............Резултата е че не само носача е за смяна ,ами и маншоните на полуоската, тъй като тя излиза я от кутията ,я от карето на главината,по лошото и по честото е да се извади от към ск. кутия, защото тогава изтича и маслото от нея............хайде ако е ръчна , ще изтече 2 литра , но автоматик?? :icon_blush: Проблема на тия носачи е че те са под голямо натоварване иименно те се разбиват първи.........Не издават почти никакви симптоми за проблем при тях ,освен леко прискърцване при въртене на волана на място........дори и тогава не е ясно дали ще скърца, така че проверявайте си честичко предницата,особено ако влезете в някоя по голяма дупка.........Обикновенно тази беля става при маневриране на автомобила от спряло положение защото тогава се "опъва" най много геометрията на моста предния, тогава и излиза ,но съм присъствал на един случай, в който това става с около 80 км./ч. по думите на собственика и гледката беше фрапираща, тъй като гумата беше вклинена в калника , а колата се беше въртяла поне на 1000 градуса ( 3 пъти по 360 градуса) и беше обрала доста солидно количество метри от мантинелата..........в резултат на което ремонта му струваше около 2000 лв. ....... :icon_blush: Ей от такива подобни случки и мен най-много ме е страх, ужас,.... затова си мисля като дойдем към теб след 4-ти юли, да вземеш да видиш по-щателно и нашите, пък може и да я покараш малко че има едно потропване което ме притеснява, ......... ти ни беше казал че са амортисьори и пружини, но не съм убедена, май трябва да го чуеш...... Скоро ще пътуваме на по-дълъг път и ми се ще да се видят тези неща............ ама ти си майстор Голям ще я оправиш, аз знам Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Ей от такива подобни случки и мен най-много ме е страх, ужас,.... затова си мисля като дойдем към теб след 4-ти юли, да вземеш да видиш по-щателно и нашите, пък може и да я покараш малко че има едно потропване което ме притеснява, ......... ти ни беше казал че са амортисьори и пружини, но не съм убедена, май трябва да го чуеш...... Скоро ще пътуваме на по-дълъг път и ми се ще да се видят тези неща............ ама ти си майстор Голям ще я оправиш, аз знам Ситуацията при вас е друга, тъй като е Макферсон...........май точно при вас тропаше или амортесиора ,или тампона му отгоре, но за да се каже, тябва да сваля амортесиора от пружината, така най добре ще се каже кое е за смяна........... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 (редакция) Ясно, ами ще трябва да го видим и това ......... :good: Абе то може и да не е толкова наложително, но мен много ме дразни........ а и определено през неравности колата доста силно се каламбичка настрани, което също е доста досадно Редактирано 18 юни 2009 от Malcho Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 юни 2009 Admin Сподели Публикувано 18 юни 2009 Проблема с изваждането на шарнира произлиза от няколко фактора.Първия и много важен е, че не се прави преглед на ходовата част поне два пъти годишно.Втория е, че Галант-а е изключително обезшумен и трудно се чува потропване в купето.Ако се стигне до там, трябва да се установи какво е точно и при необходимост да се смени незабавно.Особено прави носач, който ако е оригинален ще изкара много години по дупките.Имал съм случай да прескърцва леко без да е разбит.Тогава със спринцовка се инжектира в маншона с тънка игла грес.Подчертавам, че това не оправя шарнира, а само го гресира! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazo milev Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 (редакция) Галант-а е изключително обезшумен и трудно се чува потропване в купето.Първо се пише "Галант-ът", и второ Галантът е средно добре обезшумен за класа си... Редактирано 18 юни 2009 от lazo milev Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Първо се пише "Галант-ът", и второ Галантът е средно добре обезшумен за класа си...Хм, според мен галантът е сравнително слабо обезшумен за класа си. Наскоро загледах изолационните кори между двигателя и купето, както и тази под капака... Никак не са лоши, но ефектът спрямо други коли от класа за безшумност в купето оценявам на 3,45 по шестобалната система. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Хм, според мен галантът е сравнително слабо обезшумен за класа си. Наскоро загледах изолационните кори между двигателя и купето, както и тази под капака... Никак не са лоши, но ефектът спрямо други коли от класа за безшумност в купето оценявам на 3,45 по шестобалната система.Брех, как го изчисли бре шефе? :D Според мен има много други кошници ,при които шумът е в повече, но тук не става въпрос за по принцип ,а за това че не се чува че похлопват разбитата предница или по точно въпросните шарнири - това не е защото Галанта е обезшумен много добре, а защото окачването има друга конструкция, при която го няма това хлопане като при Макферсон...... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Брех, как го изчисли бре шефе? :D Според мен има много други кошници ,при които шумът е в повече, но тук не става въпрос за по принцип ,а за това че не се чува че похлопват разбитата предница или по точно въпросните шарнири - това не е защото Галанта е обезшумен много добре, а защото окачването има друга конструкция, при която го няма това хлопане като при Макферсон......Това май е вярно. При мен шарнира на правия носач имаше луфт около един сантиметър нароге-надолу и единствения "ефект" беше, че при натискане на спирачка при 60км/ч и пуснат волан колата сама завиваше (около 5см премесване на волана), по посока на проблемния носач. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 юни 2009 Admin Сподели Публикувано 18 юни 2009 Като е сравнително слабо обезшумен, защо ви се вадят шарнирите? Не ги ли чувате? :DКоя е по-тиха от него в класа си?Само не започвайте спор, защото пред нас долу е автопарк за японски автомобили и започват сравненията на по чаша бира... :drinks: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Коя е по-тиха от него в класа си?Не задавай такива провокативни въпроси,че ще се заформи някой безсмислен спор....Иначе има по тихи в този клас... Аз карам една такава в момента.... :P Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 (редакция) Като е сравнително слабо обезшумен, защо ви се вадят шарнирите? Не ги ли чувате? :D Коя е по-тиха от него в класа си?Само не започвайте спор, защото пред нас долу е автопарк за японски автомобили и започват сравненията на по чаша бира... :drinks:Глобен си вече една бира :icon_clap: Не знам защо, но, струва ми се, няма да възразиш. Примери няма да давам... Да не казвам голяма дума, ма на мойта кола шарнир няма да се извади, ако ще с тапи на ушите да карам :icon_thumbup: Редактирано 18 юни 2009 от SLX Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Проблема с изваждането на шарнира произлиза от няколко фактора.Първия и много важен е, че не се прави преглед на ходовата част поне два пъти годишно.Втория е, че Галант-а е изключително обезшумен и трудно се чува потропване в купето.Ако се стигне до там, трябва да се установи какво е точно и при необходимост да се смени незабавно.Особено прави носач, който ако е оригинален ще изкара много години по дупките.Имал съм случай да прескърцва леко без да е разбит.Тогава със спринцовка се инжектира в маншона с тънка игла грес.Подчертавам, че това не оправя шарнира, а само го гресира! При неравности моя трошляк много интересно проскърцва като метал в гума ... и утре ще я интубирам с малко масълце да видим дали е от там болката...И после пак -200 , -250лв за разни носачи :( Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 юни 2009 Admin Сподели Публикувано 18 юни 2009 Защо пак? Кога и какво си правил? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Защо пак? Кога и какво си правил?Е... сега като сменя и това тази кола става чисто нова. :icon_thumbup: Иначе амортесиорчета, лагери, каренца... (някой неща и по 2 пъти) :rolleyes: Това по окачването ... да не отварям дума за двигателя, дросели, дюзи и т.н. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Грешно предположение Слави...Когато е вкаран отгоре(както е при Хонда :P ) излиза трудно, защото пружината е хваната за носача и го натиска постоянно...А при това положение, както е при Галанта, като се разбие малко шарнира, и при по рязък натиск( на някоя неравност) - от натиска на пружината се измъква...За това е хубаво, да се сменят на време носачите, а не да се чака до последно... Здравейте :D Само да споделя информация. Галантът ми вече стана на 104 хил. км и както знаете го карам от почти нов, та на последния годишен преглед при официалният вносител за региона ми смениха и двата предни прави носача безплатно поради това, че хлопали според тях (аз не съм чул нищо, нито съм имал оплаквания) и също поради факта че имали "производствен недостатък" на всички Галанти. Това последното го казаха след като ги питах поне 3 пъти. Миналата година пък смениха корм. накрайници, пак защото се разхлопаха. Също ми казаха, че ще ги сменят правите носачи колкото често е необходимо. Колата е отдавна извън всякаква гаранция, според вас защо ще ми правят подаръци без причина? Може би съм световно известен фен на Галанти и затова? ... :D Причината мисля е ясна... За информация, тази кола не е виждала дупки за всичките си км... 80% от пробега е на магистрала и то главно право напред. Преглед на окачване 2 пъти годишно - ОК, но само с преглед не става, смяна трябва през 2-3 години... Има слаби места... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 Преглед на окачване 2 пъти годишно - ОК, но само с преглед не става, смяна трябва през 2-3 години... Има слаби места...Андрей, недей така , то ще излезе, че и носачите на Галанта са консуматив... :icon_hmm: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 (редакция) Андрей, недей така , то ще излезе, че и носачите на Галанта са консуматив... :icon_hmm:Нали :icon_clap: в продължение на върлото ни фенство освен повдигачите, скоростните кутии и окачването, помпите на съединителя, обявяваме и долните носачи за консуматив :icon_clap: Но има и мотив- понеже не можеш да смениш отделно шарнира, та сменяш носач с честотата на шарнир :icon_dance: Ето ТУК има една нелоша сделка за комплект прави и криви долни носачи. За 100 паунда ще ги даде и 4-те с безплатна доставка до БГ. Не са оригинални, очевидно, но са някакво бюджетно решение... за тези, които темата с долните прави носачи ги е уплашила. Редактирано 19 юни 2009 от SLX Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 юни 2009 Admin Сподели Публикувано 19 юни 2009 Забрави ръждата, лагерите на главините, предните дискове, студените спойки на часовника, скърцащите врати и т.н. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 Забрави ръждата, лагерите на главините, предните дискове, студените спойки на часовника, скърцащите врати и т.н. Ама нарочно ги забравих, ти сега тука громиш авторитета на галанта... :rolleyes: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 юни 2009 Admin Сподели Публикувано 19 юни 2009 Авторитета е ясен. Коли над 200 хиляди с огромни проблеми наследени от предишни собственици отдавана забравили за продажбата на колата си, която някога са имали. С върнати километражи на 130 хиляди и т.н.Аз на моя Галант съм сменял крив носач и биалетка от дясно. Това за близо 4 години.Колата в момента е на 180 хиляди.Карам около 25-30 хиляди на година.Всеки ден скачам по дупките в София.На практика не слизам от Галанта.Онзи ден чух леко скърцане на шарнир и веднага го вдигнах на подемник.От долу е "бетон". Направих малко "инжекционе" на шарнира.Ако се обади пак веднага ще го сменя.Въздесъщите Тойота Корола и Мазда 6 ги правя по няколко пъти в годината. И те ми били лидери уж по безаварийност.Най съм доволен от Галанта.Бил шумен. Ела да те кача в безшумната Мазда или Тойота. Ами в Авенсиса... за Нисан не ми се говори изобщо....Ония трактори Субару да не са по-добре?Спирам вече, че ще омажем темата.Сравненията са излишни.Да си говорим за носачи. :icon_bye: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Welkin Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 Big Boss-e, това последното изказване, независимо вярно или не, си беше абсолютно фенско изказване. ;) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение