Премини към съдържание

Похлопва отпред...


Препоръчано мнение

Здравейте!

При завой на дясно, отпред в ляво похлопва.

Иначе не хлопа от никъде, през каквито и неравности да мина, но завивам ли на дясно...

Какво може да е? Колата е Галант '98г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 145
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Шарнир най-вероятно... Като слизаш от тротоар има ли пак потропване?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

При завой на дясно, отпред в ляво похлопва.

Иначе не хлопа от никъде, през каквито и неравности да мина, но завивам ли на дясно...

Какво може да е? Колата е Галант '98г.

 

При завой на дясно и подаване на газ... може и каре да е. Ако уточниш похлопване... веднъж или повечко пъти?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При завой на дясно и подаване на газ... може и каре да е. Ако уточниш похлопване... веднъж или повечко пъти?

Не е каре. Хлопва веднъж и то ако има дупка или неравност на завоя.

Когато завоя е гладък, хлопането го няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е каре. Хлопва веднъж и то ако има дупка или неравност на завоя.

Когато завоя е гладък, хлопането го няма.

 

Ясно... Ходи на майстор да ти видят проблема с точност. Ако е шарнир, ще го разберат бързо-бързо :)

 

При мен претракват накладките и ми късат нервите...

Ама то по тези наши пътища какво да очаква човек? Колата ми пристигна от Германия преди 8 месеца (още тогава хлопаха накладките), та... за тези 8 месеца амортисьорите се разбиха (оригиналните Каяба бяха :icon_blush: ) и предна лява пружина получи фрактури на 2 места. :rolleyes:

Колата висеше на 1 страна, направо трагедия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

При завой на дясно, отпред в ляво похлопва.

Иначе не хлопа от никъде, през каквито и неравности да мина, но завивам ли на дясно...

Какво може да е? Колата е Галант '98г.

Вероятно:

1. долен прав носач и по-точно неподвижно закрепения в него шарнир;

2. долен крив носач - лошо, че са скъпи;

3. кормилен накрайник;

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно:

1. долен прав носач и по-точно неподвижно закрепения в него шарнир;

2. долен крив носач - лошо, че са скъпи;

3. кормилен накрайник;

Тия дни ще ида на майстор, ама което и да е от трите ще е скъпо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

При завой на дясно, отпред в ляво похлопва.

Иначе не хлопа от никъде, през каквито и неравности да мина, но завивам ли на дясно...

Какво може да е? Колата е Галант '98г.

От къде сте?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Варна

Ми това е лошо.............. тогава следвай указанията на SLX, иначе не е никак лошо да я погледна аз тази кола.................. Потърси колегата ти Nokie6666 или нещо такова, той ти е съгражданин, дай му да врътне едно кръгче с твоята и ако шумовете са идентични, то питай го какво съм му сменил и така..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Нека колегата да ми пише на ЛС,ще гледам да му помогна с каквото мога :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно:

1. долен прав носач и по-точно неподвижно закрепения в него шарнир;

2. долен крив носач - лошо, че са скъпи;

3. кормилен накрайник;

 

При мен бяха и трите...в неочаквано "добра" комбинация :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като слизам от бордюр и съм завил на дясно, хлопва в ляво. Инък, като си карам и влизам в ямите, нямя хлопане.

Прав долен носач според мен...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав долен носач според мен...........
И по точно шарнира му, както съм отбелязал още миналият месец... :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заедно е с носача, но се пълнят, ако не искаш нов.

 

Все си мисля, че при 110-115лв за нов оригинален носач не си струва рециклиране - виж при кривия носач е друга "бира" :icon_thumbup:.

Лично мнение - просто за мен това е доста отговорна част от окачването и не бих рискувал. Интересното в случая е, че от момента на леко потропване при напълно навит волан и то евентуално на паваж или неравна пърна настилка до окончателното "прецакване" времето е доста кратко понякога, и то без допълнителни признаци - ако открия къде съм ги заровил ще постна снимки за резултата при изваждане на шарнир(слава богу почти при нулева скорост, при излизане от паркинга).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... ако открия къде съм ги заровил ще постна снимки за резултата при изваждане на шарнир(слава богу почти при нулева скорост, при излизане от паркинга).

Интересно ми е да видя снимките, защото според мен шарнирите на Галант ЕАО са направени така, че колкото и да са износени - да не може да излезе ябълковидния болт от носача. Може би говориш за друг модел или марка кола?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е да видя снимките, защото според мен шарнирите на Галант ЕАО са направени така, че колкото и да са износени - да не може да излезе ябълковидния болт от носача. Може би говориш за друг модел или марка кола?

 

 

За Галант ЕА5А става въпрос - и аз си мислех, че не може да излезе, но...:

 

http://img36.imageshack.us/img36/7100/img0180stg.jpg

 

http://img199.imageshack.us/img199/2862/img0181p.jpg

 

http://img40.imageshack.us/img40/4268/img0183i.jpg

 

 

Носачът беше оригиналният...

Редактирано от seyken
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Интересно ми е да видя снимките, защото според мен шарнирите на Галант ЕАО са направени така, че колкото и да са износени - да не може да излезе ябълковидния болт от носача. Може би говориш за друг модел или марка кола?

 

Точно обратното!

Правия носач е много опасен и дори при леки съмнения веднага трябва да се смени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...