Kiwi Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 Здравейте!При завой на дясно, отпред в ляво похлопва. Иначе не хлопа от никъде, през каквито и неравности да мина, но завивам ли на дясно...Какво може да е? Колата е Галант '98г. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 Шарнир най-вероятно... Като слизаш от тротоар има ли пак потропване? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 Здравейте!При завой на дясно, отпред в ляво похлопва. Иначе не хлопа от никъде, през каквито и неравности да мина, но завивам ли на дясно...Какво може да е? Колата е Галант '98г. При завой на дясно и подаване на газ... може и каре да е. Ако уточниш похлопване... веднъж или повечко пъти? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiwi Публикувано 6 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 6 Май 2009 При слизане от тротоар не съм пробвал, но утре и това ще стане.Значи може да се отърва от цял носач? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mileto Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 И на мен ми похлопваше точно така. Смених полуоската и се оправи :rijden: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiwi Публикувано 6 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 6 Май 2009 При завой на дясно и подаване на газ... може и каре да е. Ако уточниш похлопване... веднъж или повечко пъти?Не е каре. Хлопва веднъж и то ако има дупка или неравност на завоя. Когато завоя е гладък, хлопането го няма. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 Не е каре. Хлопва веднъж и то ако има дупка или неравност на завоя. Когато завоя е гладък, хлопането го няма. Ясно... Ходи на майстор да ти видят проблема с точност. Ако е шарнир, ще го разберат бързо-бързо При мен претракват накладките и ми късат нервите...Ама то по тези наши пътища какво да очаква човек? Колата ми пристигна от Германия преди 8 месеца (още тогава хлопаха накладките), та... за тези 8 месеца амортисьорите се разбиха (оригиналните Каяба бяха :icon_blush: ) и предна лява пружина получи фрактури на 2 места. :rolleyes: Колата висеше на 1 страна, направо трагедия. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 Здравейте!При завой на дясно, отпред в ляво похлопва. Иначе не хлопа от никъде, през каквито и неравности да мина, но завивам ли на дясно...Какво може да е? Колата е Галант '98г.Вероятно:1. долен прав носач и по-точно неподвижно закрепения в него шарнир;2. долен крив носач - лошо, че са скъпи;3. кормилен накрайник; Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiwi Публикувано 6 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 6 Май 2009 Вероятно:1. долен прав носач и по-точно неподвижно закрепения в него шарнир;2. долен крив носач - лошо, че са скъпи;3. кормилен накрайник;Тия дни ще ида на майстор, ама което и да е от трите ще е скъпо. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 Здравейте!При завой на дясно, отпред в ляво похлопва. Иначе не хлопа от никъде, през каквито и неравности да мина, но завивам ли на дясно...Какво може да е? Колата е Галант '98г.От къде сте? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiwi Публикувано 6 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 6 Май 2009 От къде сте?Варна Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 ВарнаМи това е лошо.............. тогава следвай указанията на SLX, иначе не е никак лошо да я погледна аз тази кола.................. Потърси колегата ти Nokie6666 или нещо такова, той ти е съгражданин, дай му да врътне едно кръгче с твоята и ако шумовете са идентични, то питай го какво съм му сменил и така.............. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 При мен има едно тропане отзад в ляво - когато завивам (според мен при усукване). Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nookie666 Публикувано 7 юни 2009 Сподели Публикувано 7 юни 2009 Нека колегата да ми пише на ЛС,ще гледам да му помогна с каквото мога :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sven Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 Вероятно:1. долен прав носач и по-точно неподвижно закрепения в него шарнир;2. долен крив носач - лошо, че са скъпи;3. кормилен накрайник; При мен бяха и трите...в неочаквано "добра" комбинация :icon_crying: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiwi Публикувано 16 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2009 Като слизам от бордюр и съм завил на дясно, хлопва в ляво. Инък, като си карам и влизам в ямите, нямя хлопане. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 юни 2009 Сподели Публикувано 16 юни 2009 Като слизам от бордюр и съм завил на дясно, хлопва в ляво. Инък, като си карам и влизам в ямите, нямя хлопане.Прав долен носач според мен........... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 юни 2009 Сподели Публикувано 17 юни 2009 Прав долен носач според мен...........И по точно шарнира му, както съм отбелязал още миналият месец... :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiwi Публикувано 17 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2009 Само шарнира сменя ли се, или трябва целия носач? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 17 юни 2009 Admin Сподели Публикувано 17 юни 2009 Заедно е с носача, но се пълнят, ако не искаш нов. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 17 юни 2009 Сподели Публикувано 17 юни 2009 Заедно е с носача, но се пълнят, ако не искаш нов. Все си мисля, че при 110-115лв за нов оригинален носач не си струва рециклиране - виж при кривия носач е друга "бира" :icon_thumbup:.Лично мнение - просто за мен това е доста отговорна част от окачването и не бих рискувал. Интересното в случая е, че от момента на леко потропване при напълно навит волан и то евентуално на паваж или неравна пърна настилка до окончателното "прецакване" времето е доста кратко понякога, и то без допълнителни признаци - ако открия къде съм ги заровил ще постна снимки за резултата при изваждане на шарнир(слава богу почти при нулева скорост, при излизане от паркинга). Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 юни 2009 Сподели Публикувано 17 юни 2009 ... ако открия къде съм ги заровил ще постна снимки за резултата при изваждане на шарнир(слава богу почти при нулева скорост, при излизане от паркинга). Интересно ми е да видя снимките, защото според мен шарнирите на Галант ЕАО са направени така, че колкото и да са износени - да не може да излезе ябълковидния болт от носача. Може би говориш за друг модел или марка кола? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim69 Публикувано 17 юни 2009 Сподели Публикувано 17 юни 2009 Наистина има ли смисъл от рециклиране? Колко по-евтино излиза от смяната с нов? И дали ще стане здраво и надеждно? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 17 юни 2009 Сподели Публикувано 17 юни 2009 (редакция) Интересно ми е да видя снимките, защото според мен шарнирите на Галант ЕАО са направени така, че колкото и да са износени - да не може да излезе ябълковидния болт от носача. Може би говориш за друг модел или марка кола? За Галант ЕА5А става въпрос - и аз си мислех, че не може да излезе, но...: http://img36.imageshack.us/img36/7100/img0180stg.jpg http://img199.imageshack.us/img199/2862/img0181p.jpg http://img40.imageshack.us/img40/4268/img0183i.jpg Носачът беше оригиналният... Редактирано 17 юни 2009 от seyken Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 17 юни 2009 Admin Сподели Публикувано 17 юни 2009 Интересно ми е да видя снимките, защото според мен шарнирите на Галант ЕАО са направени така, че колкото и да са износени - да не може да излезе ябълковидния болт от носача. Може би говориш за друг модел или марка кола? Точно обратното!Правия носач е много опасен и дори при леки съмнения веднага трябва да се смени. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение