Премини към съдържание

Сервизна книжка


Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Ето линк със снимки от сервизната ми книжка, да видите дали е оригинална или някои фалшификат :) :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=35...mp;pid=11248522

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Ето линк със снимки от сервизната ми книжка, да видите дали е оригинална или някои фалшификат :) :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=35...mp;pid=11248522

Можеш ли да я снимаш и на ултравиолетова светлина, така е трудно да се прецени, а и не си личи добре текстурата на хартията, трябва да се усети на пипане...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, точно на 20-ти март я оправих моята. Да ти кажа честно оправяй я колкото се може по-бързо, колата няма да можеш да я познаеш. Аз лично смених лагери на първичния вал. И ромоленето спря, и придърпването спря ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Ето линк със снимки от сервизната ми книжка, да видите дали е оригинална или някои фалшификат :) :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=35...mp;pid=11248522

 

 

Здравей, книжката не ти е фалшива, има само малко интервенции, които според мен не са болка за умиране.

 

Сервизната книжка е много важна част за историята на колата, но всички си мислят че са фалшиви. Забравят факта, че да се направи една книжка фалшива, трябват да са налице няколко факта:

 

1. Колата трябва да е скъпа, поне над 20К лева.

2. Изработката и направата на страници и печати за една марка си е доста време, средства и време.

3. Аз лично познавам няколко доста добри и големи автоджамбази и със сигурност мога да ви кажа, че за кола под 20К никой, ама наистина никой не се занимава да "оправя" сервизни книжки и т.н.

Мога да изброя още 5 примера, но няма смисъл.

 

П.С. Все пак най-важното мисля че е състоянието на колата. Един съвет от мен ако искате да си купувате кола отидете на оглед със същата марка и модел (на някой приятел или колега) няма да изброявам колко са много плюсовете, защото като помислите малко, сами ще се сетите :icon_dance: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен обаче е фалшива (т.е. 50/50 %)............ съдейки по почерка, дори и с различни химикалки - според мен има гнило нещо, тъй като е един и същ почерка, а са различни подписите............... мисля че когато повече хора се подписват, то те би трябвало да са с различен почерк........ но така на снимки не мога да определя точно дали е така...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е все едно да се чудиш пробега на колата дали е реален...

Никакво значение няма!

На печата има телефон, обади се на сервиза с ВИН-а. Ще направят справка дали колата е поддържана там... Може и да не направят, но на мен са ми правили за моята хонда, която купих лично със сервизна книжка. Като се прибрах в БГ писах мейл на сервиза и се обадих по телефона. Ако имах време, щях да ида лично, за да ги питам. Иначе има известни сходства в почерка през различните години, но графологически надали има смисъл да се упражняваш...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, може там където са я правили, да се пише от един човек. Смисъл такъв, че да стои в офис или нещо стая и майсторите да му казват какво да пише. Но не знам дали е така, само аз си мисля де. Мнението си е мое.

Защото тука в Хасково, където ми сменят маслата, този човек работи от 10 години на едно и също място и винаги той си ми пиши в сервизната книжка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На печата има телефон, обади се на сервиза с ВИН-а. Ще направят справка дали колата е поддържана там... Може и да не направят, но на мен са ми правили за моята хонда, която купих лично със сервизна книжка. Като се прибрах в БГ писах мейл на сервиза и се обадих по телефона. Ако имах време, щях да ида лично, за да ги питам. Иначе има известни сходства в почерка през различните години, но графологически надали има смисъл да се упражняваш...

 

Без да се правя на графолог - почеркът е типичен за човек, израснал с латинска азбука. Т.е. почти съм убеден, че е истинска.

Забележете интервалите за маслото, 15 хил км. После в България почва стриктното сменяне :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. почти съм убеден, че е истинска.

 

Загледай се в подписите, все различни, а почерка е един...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Загледай се в подписите, все различни, а почерка е един...............

 

Били са при една и съща учителка по кривопис :):spamer:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да е истинска книжката, то поддръжката е много съмнителна, защото не виждам печат от сервиз за последните 6 години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Загледай се в подписите, все различни, а почерка е един...............

 

Има една особеност, която не виждате.

 

При първите подписи на книжката е положен подпис с i.A. (im Auftrag) в началото, който показва че подписалият е упълномощен да го направи като се подпише от името на фирмата или на някого, и това става при подписването на договора в началото.

 

По-надолу са подписи на майстори или приемчици/координатори (при по-големи сервизи), съответно почеркът е друг, малко по-разкривен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво има да й се гледа на книжката. До 2003 е истински попълвана и оттам нататък или собственика е писал кога какво е правил или някой си е съчинявал. Първата част си е логична - щом искаш гаранция, ще ходиш в оторизиран сервиз. Оттам нататък явно е каквото сабя покаже. Така че само първите 3-4 години са ясни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво има да и се гледа на книжката. До 2003 е истински попълвана и оттам нататък или собственика е писал кога какво е правил или някой си е съчинявал. Първата част си е логична- щом искаш гаранция, ще ходиш в оторизиран сервиз. Оттам нататък явно е каквото сабя покаже. Така че само първите 3-4 години са ясни.

 

Точно така, аз например си имам книжка на моята с крайна дата 2006 година и 24 хил. км, нататък е празно. Мога да си попълня каквото реша. За всичко друго имам папка с фактури - там има дата, км, ВИН, регистрация, имена, адрес, телефон... всичко това е нерентабилно да се изфабрикува за евтина кола като Галант. Затова ако искате доказателства, искайте именно тези документи, а тях хората ги пазят почти със сигурност (немците си пазят касовите бележки в папки :D ...)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, това с касовите бележки е странно. И моята имаше някакви бележки, половината избелели вече и всички печати, на 2-3 километрите им бяха леко прехвърлени. После моя човек преминал към по-евтин оторизиран сервиз, има си данни за него и пак :mitsu-smiley: печати. Но ми направи впечатление, че в книжката не са описани интервенциите по колата (май такава е практиката), докато като гледах на едно Audi книжката - списъка беше дълъг с нещата, дето са се трошили...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, това с касовите бележки е странно. И моята имаше някакви бележки, половината избелели вече и всички печати, на 2-3 километрите им бяха леко прехвърлени. После моя човек преминал към по-евтин оторизиран сервиз, има си данни за него и пак :mitsu-smiley: печати. Но ми направи впечатление, че в книжката не са описани интервенциите по колата (май такава е практиката), докато като гледах на едно Audi книжката - списъка беше дълъг с нещата, дето са се трошили...

 

Е те при Аудитата не го водят това за трошене, а за профилактика, един вид, който има брада има и гребенче. Обновяват ти колата с нови части, как да не се радваш? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Аз доколкото съм чувал една сервизна книжка се прави срещу 20-50 евро така че според мен си струва да ги правят и на коли за доста под 20к цена

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото съм чувал една сервизна книжка се прави срещу 20-50 евро така че според мен си струва да ги правят и на коли за доста под 20к цена

 

Още един археолог. Колега, не виждаш ли, че темата е на година и половина...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още един археолог. Колега, не виждаш ли, че темата е на година и половина...

А какво ще кажеш за този ? ..http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4919&view=getnewpost&hl=&fromsearch=1

Скоро ще станат 3 години, откакто човека си е търсил двигател..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажеш за този ? ..http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4919&view=getnewpost&hl=&fromsearch=1

Скоро ще станат 3 години, откакто човека си е търсил двигател..:D

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Сори за спама, ама сълзи ми избиха в очите, 15 минути се смея с глас пред компа....

Редактирано от penchod
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...