f18 Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Имам следните въпроси:1) самият БС - предлага ли някакви лизингови схеми - доколкото разбрах те нямат т. н. вътрешен лизинг, но предполагам че имат лизингови компании, които работят заедно с тях, т. е. на практика са един вид вътрешни??2) доколко подобни компании налагат избора на застраховател? (щото съм решил да съм в Булинс). Лизинга на Алианц предполагам, че ще трябва да мине задължително през Алианц предполагам ...По-другата седмица ще преминавам към активни действия по закупуване на количка (нещата малко се проточиха поради други причини ...) и ще съм благодарен за всяко мнение по въпроса... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Имам следните въпроси:1) самият БС - предлага ли някакви лизингови схеми - доколкото разбрах те нямат т. н. вътрешен лизинг, но предполагам че имат лизингови компании, които работят заедно с тях, т. е. на практика са един вид вътрешни??2) доколко подобни компании налагат избора на застраховател? (щото съм решил да съм в Булинс). Лизинга на Алианц предполагам, че ще трябва да мине задължително през Алианц предполагам ...По-другата седмица ще преминавам към активни действия по закупуване на количка (нещата малко се проточиха поради други причини ...) и ще съм благодарен за всяко мнение по въпроса... В БС има собствен лизинг и е през Алианц. Този лизинг не е задължителен, в зависимост от района има различни лизинги, с които се работи добре. За Интерлииз и Райфайзен със сигурност може да си избереш Булинс, за другите незнам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Балкан Стар НЯМАТ СОБСТВЕН ЛИЗИНГ. Да не са луди, за кво им е? Те продават колите си на лизинговите компании на банките, които са вързани с различни застрахователи. По този начин те си прибират парите за колата и не ги интересува кво става после. А гаранционното обслужване си е задължително при тях. Схемата е перфектна. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trigers Публикувано 26 септември 2012 Сподели Публикувано 26 септември 2012 здравейте, заслужава ли си да гледам офертите на БС за автомобили втора ръка. Харесах един Лансер 2008 и се чудя дали правят магарии, защото варианта за mobile.de винаги го има... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 26 септември 2012 Сподели Публикувано 26 септември 2012 Ти си решаваш! Ако попаднеш на някой като мен, който за 4.5 години и още не е навъртял 40 000 км и е върнал колата, за да вземе нова, какво по-добро от това.Гаражен автомобил, виждал сняг и дъжд от време на време и минавал през автомивката преди да се прибере в гаража, ще се замислиш ли?Единствен недостатък е, че маслото е сменяно в 4 различни фирми - БС 2 пъти, Дарс Ауто, Ратола и Диамант Мотърс! :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trigers Публикувано 26 септември 2012 Сподели Публикувано 26 септември 2012 Ти си решаваш! Ако попаднеш на някой като мен, който за 4.5 години и още не е навъртял 40 000 км и е върнал колата, за да вземе нова, какво по-добро от това.Гаражен автомобил, виждал сняг и дъжд от време на време и минавал през автомивката преди да се прибере в гаража, ще се замислиш ли?Единствен недостатък е, че маслото е сменяно в 4 различни фирми - БС 2 пъти, Дарс Ауто, Ратола и Диамант Мотърс! :rolleyes: e ако попадна на такъв е добре дошло. По-скоро питах дали някой знае дали БС правят магарии от сорта на да ти продават пооправени от тях боклучиви и пострадали коли. Знам ли какво да очаквам вече от българи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 26 септември 2012 Сподели Публикувано 26 септември 2012 Едва ли фирма представител на Мерцедес, Мицубиши, Додж, Крайслер и др. ще си позволи лукса да си плюе на името заради някакви ламарини. В живота понятия като търговска марка, фирмен сервиз и прочие все още имат стойнос, особено по време на криза, когато само няколко недоволни клиента могат да те докарат до фалит.По принцип при връщане на автомобил на дилар се прави пълна диагностика и обслужване на автомобила преди да се представи за продажба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 26 септември 2012 Сподели Публикувано 26 септември 2012 Едва ли фирма представител на Мерцедес, Мицубиши, Додж, Крайслер и др. ще си позволи лукса да си плюе на името заради някакви ламарини. В живота понятия като търговска марка, фирмен сервиз и прочие все още имат стойнос, особено по време на криза, когато само няколко недоволни клиента могат да те докарат до фалит.По принцип при връщане на автомобил на дилар се прави пълна диагностика и обслужване на автомобила преди да се представи за продажба. Не бъди сигурен че гледат много много.... даже са си същите като горублянските дилъри! Имам опит с payback автомобил от тях... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 26 септември 2012 Сподели Публикувано 26 септември 2012 Колата се преглежда, но само за протокола. Не се надявай на чудеса, още повече в криза За скритите проблеми можеш само да се молиш да те отминат. Да, това си е кола втора употреба, но май само в белите страни можеш да се довериш на такова сервизиране. Преди да ми изтече прословутата гаранция, закарах колата за преглед като за последно. Всичко е ОК според тях. Но кое е всичко? На стенд - да, но другите неща!? Което могат да си го спестят, го спестяват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trigers Публикувано 26 септември 2012 Сподели Публикувано 26 септември 2012 Не бъди сигурен че гледат много много.... даже са си същите като горублянските дилъри! Имам опит с payback автомобил от тях... мдааа именно от това се притеснявам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 26 септември 2012 Сподели Публикувано 26 септември 2012 Точно дилърите на коли и представителите на марки са най-големите измамници, никакво доверие според мен и даже тези които са в чужбина са същите както и в България. Ако офертата е добра като лизинг по отнишение на цена и лихва става ако ли не и има варянт от другаде със също добра оферта пак става, покупка втора употреба на кола от дилър (стилър) с идеята, че колата е много читава си е чиста заблуда- това си е мое лично мнение. :mitsu-smiley: Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 26 септември 2012 Сподели Публикувано 26 септември 2012 мдааа именно от това се притеснявам Сори ама кола на старо се взима на късмет от който и да е.... тва е... нали за това цената им е по-ниска от нови Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
idb Публикувано 27 септември 2012 Сподели Публикувано 27 септември 2012 Здравейте, преди 2 месеца си закупих от БС Лансер Спортбак 1.8 бензин, който е на 1 година на 17500км. Автомобилът е перфектен. За моя радост до този момент не мога да кажа нищо лошо. Преди да ми го връчат беше обслужен за масла филтри и т.н. - аз лично до този момент съм много доволен! Разход 6.5л/100км ми дава извънградско с нормално каране 90-100км/ч. Вместо Лизинг, си изтеглих потребителски кредит от банката и по този начин си спестих едно прехвърляне в повече от БС -> лизинг -> мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vege Публикувано 28 септември 2012 Сподели Публикувано 28 септември 2012 Моят съвет е да не разчиташ на БС. Имал съм много проблеми с тях и особено с работата на сервиза. Един път съм отстранявал щети при тях, така бяха ми боядисали калника и прага на колата, че имаше боя и по джантата, по гумата и по седалката вътре :icon_doh: След скандали влязох в халето да говоря с "майстора". Бях доста удивен, че целия персонал беше 18 годишни момчета, явно взети току-що от Вилхем Пиг (или Хенри форд все тая). Цялата работа беше като квартален сервиз, само по-добре технически оборудван.Успех с избора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 28 септември 2012 Сподели Публикувано 28 септември 2012 Всеки може да разкаже по някоя абсурдна история. Все пак живеем в Абсурдистан. На мен се наложи да ми свалят задната броня за лек ремонт. Взимам колата и след един ден откривам, че не е закачена както трябва. Връщам се да я нагласят. Оправданието им бе, че се били пищисали с нея. Добре де, аз не се ли пищисвам, като ми обявят цената!? Шантава работа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 29 септември 2012 Сподели Публикувано 29 септември 2012 Сори ама кола на старо се взима на късмет от който и да е.... тва е... нали за това цената им е по-ниска от нови Всъщност, до тук я докараха в последните години, че по мое мнение, вече и нова кола се взима на късмет. Всичко на пазара на автомобили, което е от производителите в челните класации по продажби, е една ужасяваща ширпотреба, осъществявана с една единствена цел - да ти вземат парите... Колкото могат повече и срещу това да ти дадат колкото могат по-малко. Аз никакво друго обяснение не мога да имам за например Кашкая на една приятелка, купен чисто нов за 52000 лева ?!?!?!?!?!, който на 40 хил. км. му се счупи скоростната кутия... напълно. И й искат между 7 и 14 хил. лева, в зависимост от доставчика, за нова. Моят Лансер, който с излизането от шоурума, целия му интериор си потропваше и поскърцваше като на употребявана кола в относително запазено състояние, имаше шум в кормилната система, странни постъргвания и прищраквания от скоростната кутия и странно виене от съединителя при потегляне по наклон... е, не винаги, чат-пат, но пък от първия ден. На един приятел Кю 7-цата, купена чисто нова, на която за пет години й се развали почти всичко, за което можеш да се сетиш, включително се наложиха два ремонта на глава на двигателя, както и смяна на дюзите и така - примери имам в изобилие. Така че и нова кола да си купиш, пак е въпрос на късмет... А истината е, че са толкова по-скъпи от употребяваните и имат толкова много придружаващи разходи, в сравнение с тези на употребяваните (данъци, застраховки и периодична поддръжка), че накрая съвсем логично възниква въпросът - за к`ъв си го причиних това!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 29 септември 2012 Сподели Публикувано 29 септември 2012 Всъщност, до тук я докараха в последните години, че по мое мнение, вече и нова кола се взима на късмет. Всичко на пазара на автомобили, което е от производителите в челните класации по продажби, е една ужасяваща ширпотреба, осъществявана с една единствена цел - да ти вземат парите... Колкото могат повече и срещу това да ти дадат колкото могат по-малко. Аз никакво друго обяснение не мога да имам за например Кашкая на една приятелка, купен чисто нов за 52000 лева ?!?!?!?!?!, който на 40 хил. км. му се счупи скоростната кутия... напълно. И й искат между 7 и 14 хил. лева, в зависимост от доставчика, за нова. Моят Лансер, който с излизането от шоурума, целия му интериор си потропваше и поскърцваше като на употребявана кола в относително запазено състояние, имаше шум в кормилната система, странни постъргвания и прищраквания от скоростната кутия и странно виене от съединителя при потегляне по наклон... е, не винаги, чат-пат, но пък от първия ден. На един приятел Кю 7-цата, купена чисто нова, на която за пет години й се развали почти всичко, за което можеш да се сетиш, включително се наложиха два ремонта на глава на двигателя, както и смяна на дюзите и така - примери имам в изобилие. Така че и нова кола да си купиш, пак е въпрос на късмет... А истината е, че са толкова по-скъпи от употребяваните и имат толкова много придружаващи разходи, в сравнение с тези на употребяваните (данъци, застраховки и периодична поддръжка), че накрая съвсем логично възниква въпросът - за к`ъв си го причиних това!? Силно подкрепям !!! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 30 септември 2012 Сподели Публикувано 30 септември 2012 Силно подкрепям !!! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Аз също донякъде съм съгласен с написаното... отдавна всички се съзтезават кой ще на прави най-голям боклук с най-голяма печалба и това не е само в автомобилостроенето :icon_hmm: Но все пак новите коли си имат гаранция, което не е много за пренепрегване Някой да знае каква е уловката при 10 годишната гранция на Кия ? http://kia.bg/models/optima/ 150k км лично аз ще ги направя за около 15 години, та звучи примамливо. ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 30 септември 2012 Сподели Публикувано 30 септември 2012 Аз също донякъде съм съгласен с написаното... отдавна всички се съзтезават кой ще на прави най-голям боклук с най-голяма печалба и това не е само в автомобилостроенето :icon_hmm: Но все пак новите коли си имат гаранция, което не е много за пренепрегване Някой да знае каква е уловката при 10 годишната гранция на Кия ? http://kia.bg/models/optima/ 150k км лично аз ще ги направя за около 15 години, та звучи примамливо. )Ами аз съвсем убедено твърдя, че т.нар. "гаранция" е също една голяма измама. На няколко места из форума например има теми от собственици на Лансер, които, смутени от разни странни шумове в кормилото, съединителя и др., са ходили в Балканстар за рекламация, поради това, че въпросните шумове им звучат като проблеми. Отговорът във всички случаи е:"Всичко му е в ред!" И наистина, колата си върви. Но значи ли това, че всичко й е в ред? И за повреди ли говорим всъщност или за технологични недостатъци поради ниско качество на изработката. В смисъл, ако сменят съединителя изцяло, сигурно ли е, че шумът ще изчезне? По-скоро не. В самото ръководство например си пише да не се обръща внимание на "слаби и дребни шумове..." Гаранцията е така дадена и така прилагана като условия на сделката, че всъщност да е голяма рядкост използването й. Освен ако разбира се през тези две-три години не се прецака нещо драстично, например двигателя или скоростната кутия. Но тези случаи са редки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 октомври 2012 Сподели Публикувано 1 октомври 2012 (редакция) Някой да знае каква е уловката при 10 годишната гранция на Кия ? Ежегодно даване на пари по принуда, за да ти важи "гаранцията", закрепостяване към един и същ сервиз, с едни и същи неграмотници :icon_censored: Редактирано 1 октомври 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 октомври 2012 Сподели Публикувано 1 октомври 2012 Ежегодно даване на пари по принуда, за да ти важи "гаранцията", закрепостяване към един и същ сервиз, с едни и същи неграмотници :icon_censored:И да и не. Общата гаранция на Кия, без удължаването е много по-дълга от тази на другите производители. Да, изисква оторизирано сервизиране, но това е както навсякъде. Иначе удължената гаранция при всички вносители е маркетинг- цената на сервизните обслужвания при дилър, сравнена с тази на свободен пазар покрива потенциални повреди, които биха се отстранили в същия бюджет. Гаранцията на Тойота покрива и възли по окачването, което е ценно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 октомври 2012 Сподели Публикувано 1 октомври 2012 Аз не бих си купил нова кола, защото още с изкарването навън, още при първите 8 метра "пробег" са заминали едни 30-35% от цената й. Е за какво да си причинявам това? За единия спомен как съм си купил чисто нова кола, а 98,9% от останалите хора карат втора-трета... седма радост ли? Триста ти гаранции като ти окапят няколко хилядарки с изкарването.Под нова разбирам чисто нова, буквално нова-новенинка, никой все още да не е п*ъднал на седалката.И да е хептен спам - ако не можете да си позволите да платите накуп цялата сума за МПС-то, въобще не се хващайте на лизингови схеми, кредити и тем подобни канали за сигурно попадане в лична финансова криза. И старата ще ви закара като новата. За който сумата не е проблем - приятно возене и безаварийно шофиране му пожелавам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 1 октомври 2012 Сподели Публикувано 1 октомври 2012 Аз не бих си купил нова кола, защото още с изкарването навън, още при първите 8 метра "пробег" са заминали едни 30-35% от цената й. Е за какво да си причинявам това? За единия спомен как съм си купил чисто нова кола, а 98,9% от останалите хора карат втора-трета... седма радост ли? Триста ти гаранции като ти окапят няколко хилядарки с изкарването.Под нова разбирам чисто нова, буквално нова-новенинка, никой все още да не е п*ъднал на седалката. Номера е да си я купиш пак чисто нова(да си първият пръднал в нея), като цената вече е паднала с 30% . Оутлет както е модерно да се казва.:icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 2 октомври 2012 Сподели Публикувано 2 октомври 2012 Вчера получих писмо с предложение за новият OUTLANDER. Балкан Стар предлага ексклузивни лизингови условия за модела с фиксирана лихва 3,9% за целия период. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 2 октомври 2012 Сподели Публикувано 2 октомври 2012 За съжаление се оказва, че има разлика в цените при оторизирани сервизи! Пример са БС и Ратола. При еднакви услуги цените са доста различни. По обяснението на Мирослав, мога да си направя извода, че в БС използват ОЕМ, а при Ратола - афтърмаркет части Да, смяната на консумативи е елементарна, но цената - не! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.