Премини към съдържание

vege

Потребител
  • От него общо

    62
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sf

vege's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Виждам едно такова такси из София, най-често се мотае около Дойран. Газифицирано е. Ако го видиш, питай го директно как понася газта. Много други Колтове на газ май няма.
  2. vege

    Вентилатор в купето

    За инфо, ако някой друг се интересува, намират се в една червена кутия на плюсовата букса на акумулатора.
  3. Здравейте, не работи вентилатора на купето. Някой знае ли къде са бушоните за него? Колата е Колт 2006 г. Благодаря!
  4. Колеги, дисплея не работи от известно време и докато се каня да го оправя взе подсветката да свети постоянно. И при изваден ключ също. Нищо не е пипано по колата. Някой има ли идея? Притеснявам се да не ме остави акумулатора някоя сутрин.
  5. Верига смених на 120К,двама майстори така ми казаха, въпреки че никъде не намерих в Интернет и документацията точна цифра. Аз, обаче не съм доволен след смяната, та потърси повече инфо и ако прецениш не бързай. Свещите са обикновени, така че се сменят на 40 К. Провери скоросттите дали влизат леко на първа при студена кола. Чест проблем, струва 1000 лв отстраняването в тежката фаза. Виж дисплея дали работи, много лошо изпълнение е. Заведи колата за софтуерен ъпдейт, ако е сервизирана в БС, значи не е правен, а има такъв от 2010 г. Ауспуха се размества в предната част и създава шум, но не е нещо сериозно. Успех!
  6. vege

    Крипто валути

    Биткойн няма особено приложение, освен като вход към останалите валути. Но Етериума има огромен потенциал с идеята си за договорите (smart contracts). Напълно естествено е да има спекула и страх. В момента криптовалутата е в територията на дивия запад - няма правила, има много измами и мошеници, и опити за измами и оттам и волатилност. Но това ще се промени с времето. В този смисъл регулирането на борсите в Ю Кория и на други места, въпреки че смъкна цената на валутите, според мен в дългосрочен план е положително явление, защото ще доведе до сигурност и ще ликвидира опитите за пирамидални схеми с измислени валути. Копачите не са посредници. Те са инфраструктурата на системата и я поддържат работеща. Тяхната цел е да няма двойно харчене на валутата, което е основният проблем, когато нямаш физическо измерение. Именно бавните и скъпи транзакции са оказаха голям проблем при биткойн. Вероятно и те ще го ликвидират. След големия срив маркет кап-а му постоянно пада и в момента е под 35%. Все пак като първа и тестова валута е нормално да остане в историята. Никой не кара днес автомобили като Форд Т, нали?
  7. vege

    Крипто валути

    Да, така са нещата, когато се обръщат в пари. Със сигурност златото е по-добра инвестиция, защото има и реално приложение. Но идеята на тези валути е не да спестяваш, а да използваш ежедневно и може би и този момент ще дойде.
  8. vege

    Крипто валути

    Не става дума за изкарване на пари чрез копаене. Перспективата е пред самата технология. Световната икономика е дългова икономика и фиатните валути скоро ще са изправени пред огромна криза. Това за транзакциите не е вярно. Дори да нямаш банкови транзакции, имаш миньорската такса, която стана твърде голяма при биткойн. Затова и се срина. Просто се видя, че не може да издържи на интерес в голям мащаб. Банките могат да сринат единствено криптоборсите, но не и самият биткойн. Маркетплейс продажбите винаги ще бъдат опция.
  9. И аз смених свещи, но нямах гарнитура в описа.
  10. vege

    Крипто валути

    Дайте да вдигнем темата. Определено криптовалутите в момента не са в подем, но има доста перспектива пред тях. Аз лично съм заложил на Етериум.
  11. И при свещите не се налага смяна. Да, за Ратола става дума. Приготви пари и за смяна на масло. Искат и това да правят. Ако не - доливат минимум литър. Къде го губят незнам.
  12. И при свещите не се налага смяна.
  13. Аз сменях съвсем наскоро и може да видиш в долната тема, че имам проблеми след смяната. При мен стана следното: 1. да 2. не 3. 1000 лв. 4. Избягвай Ратола. Кой двигател с твоя.
  14. Няма отклонения в показанията при живи данни. Но само единият разпр вал е с датчик. Предполагам, че проблемът е в другия. Не става без отваряне така, нали?
  15. То и други остроумия имаше като например, че с километрите щяло да се оправи, верига не можело да прескочи (щото не е ремък и има зъбци) и т.н. Жалко е, когато голям и сериозен сервиз се държи като квартален майстор. :icon_censored: Има ли начин да се провери зацепването без да се разглобява отново или не? Какви други симптоми би могло да има освен загуба на мощност?
×
×
  • Създаване...