Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпросче - лизинг - БС?


f18

Препоръчано мнение

Имам следните въпроси:

1) самият БС - предлага ли някакви лизингови схеми - доколкото разбрах те нямат т. н. вътрешен лизинг, но предполагам че имат лизингови компании, които работят заедно с тях, т. е. на практика са един вид вътрешни??

2) доколко подобни компании налагат избора на застраховател? (щото съм решил да съм в Булинс). Лизинга на Алианц предполагам, че ще трябва да мине задължително през Алианц предполагам ...

По-другата седмица ще преминавам към активни действия по закупуване на количка (нещата малко се проточиха поради други причини ...) и ще съм благодарен за всяко мнение по въпроса... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам следните въпроси:

1) самият БС - предлага ли някакви лизингови схеми - доколкото разбрах те нямат т. н. вътрешен лизинг, но предполагам че имат лизингови компании, които работят заедно с тях, т. е. на практика са един вид вътрешни??

2) доколко подобни компании налагат избора на застраховател? (щото съм решил да съм в Булинс). Лизинга на Алианц предполагам, че ще трябва да мине задължително през Алианц предполагам ...

По-другата седмица ще преминавам към активни действия по закупуване на количка (нещата малко се проточиха поради други причини ...) и ще съм благодарен за всяко мнение по въпроса... :)

 

 

В БС има собствен лизинг и е през Алианц. Този лизинг не е задължителен, в зависимост от района има различни лизинги, с които се работи добре. За Интерлииз и Райфайзен със сигурност може да си избереш Булинс, за другите незнам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Балкан Стар НЯМАТ СОБСТВЕН ЛИЗИНГ. Да не са луди, за кво им е? Те продават колите си на лизинговите компании на банките, които са вързани с различни застрахователи. По този начин те си прибират парите за колата и не ги интересува кво става после. А гаранционното обслужване си е задължително при тях. Схемата е перфектна. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

здравейте, заслужава ли си да гледам офертите на БС за автомобили втора ръка. Харесах един Лансер 2008 и се чудя дали правят магарии, защото варианта за mobile.de винаги го има...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти си решаваш! Ако попаднеш на някой като мен, който за 4.5 години и още не е навъртял 40 000 км и е върнал колата, за да вземе нова, какво по-добро от това.

Гаражен автомобил, виждал сняг и дъжд от време на време и минавал през автомивката преди да се прибере в гаража, ще се замислиш ли?

Единствен недостатък е, че маслото е сменяно в 4 различни фирми - БС 2 пъти, Дарс Ауто, Ратола и Диамант Мотърс! :rolleyes:

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти си решаваш! Ако попаднеш на някой като мен, който за 4.5 години и още не е навъртял 40 000 км и е върнал колата, за да вземе нова, какво по-добро от това.

Гаражен автомобил, виждал сняг и дъжд от време на време и минавал през автомивката преди да се прибере в гаража, ще се замислиш ли?

Единствен недостатък е, че маслото е сменяно в 4 различни фирми - БС 2 пъти, Дарс Ауто, Ратола и Диамант Мотърс! :rolleyes:

 

 

e ако попадна на такъв е добре дошло. По-скоро питах дали някой знае дали БС правят магарии от сорта на да ти продават пооправени от тях боклучиви и пострадали коли. Знам ли какво да очаквам вече от българи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли фирма представител на Мерцедес, Мицубиши, Додж, Крайслер и др. ще си позволи лукса да си плюе на името заради някакви ламарини. В живота понятия като търговска марка, фирмен сервиз и прочие все още имат стойнос, особено по време на криза, когато само няколко недоволни клиента могат да те докарат до фалит.

По принцип при връщане на автомобил на дилар се прави пълна диагностика и обслужване на автомобила преди да се представи за продажба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли фирма представител на Мерцедес, Мицубиши, Додж, Крайслер и др. ще си позволи лукса да си плюе на името заради някакви ламарини. В живота понятия като търговска марка, фирмен сервиз и прочие все още имат стойнос, особено по време на криза, когато само няколко недоволни клиента могат да те докарат до фалит.

По принцип при връщане на автомобил на дилар се прави пълна диагностика и обслужване на автомобила преди да се представи за продажба.

 

Не бъди сигурен че гледат много много.... даже са си същите като горублянските дилъри! Имам опит с payback автомобил от тях...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата се преглежда, но само за протокола. Не се надявай на чудеса, още повече в криза :-) За скритите проблеми можеш само да се молиш да те отминат. Да, това си е кола втора употреба, но май само в белите страни можеш да се довериш на такова сервизиране. Преди да ми изтече прословутата гаранция, закарах колата за преглед като за последно. Всичко е ОК според тях. Но кое е всичко? На стенд - да, но другите неща!? Което могат да си го спестят, го спестяват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не бъди сигурен че гледат много много.... даже са си същите като горублянските дилъри! Имам опит с payback автомобил от тях...

 

мдааа именно от това се притеснявам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно дилърите на коли и представителите на марки са най-големите измамници, никакво доверие според мен и даже тези които са в чужбина са същите както и в България. Ако офертата е добра като лизинг по отнишение на цена и лихва става ако ли не и има варянт от другаде със също добра оферта пак става, покупка втора употреба на кола от дилър (стилър) с идеята, че колата е много читава си е чиста заблуда- това си е мое лично мнение. :mitsu-smiley: Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мдааа именно от това се притеснявам

 

Сори ама кола на старо се взима на късмет от който и да е.... тва е... нали за това цената им е по-ниска от нови :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, преди 2 месеца си закупих от БС Лансер Спортбак 1.8 бензин, който е на 1 година на 17500км. Автомобилът е перфектен. За моя радост до този момент не мога да кажа нищо лошо. Преди да ми го връчат беше обслужен за масла филтри и т.н. - аз лично до този момент съм много доволен! Разход 6.5л/100км ми дава извънградско с нормално каране 90-100км/ч. Вместо Лизинг, си изтеглих потребителски кредит от банката и по този начин си спестих едно прехвърляне в повече от БС -> лизинг -> мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да не разчиташ на БС. Имал съм много проблеми с тях и особено с работата на сервиза.

Един път съм отстранявал щети при тях, така бяха ми боядисали калника и прага на колата, че имаше боя и по джантата, по гумата и по седалката вътре :icon_doh:

След скандали влязох в халето да говоря с "майстора". Бях доста удивен, че целия персонал беше 18 годишни момчета, явно взети току-що от Вилхем Пиг (или Хенри форд все тая). Цялата работа беше като квартален сервиз, само по-добре технически оборудван.

Успех с избора!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки може да разкаже по някоя абсурдна история. Все пак живеем в Абсурдистан. На мен се наложи да ми свалят задната броня за лек ремонт. Взимам колата и след един ден откривам, че не е закачена както трябва. Връщам се да я нагласят. Оправданието им бе, че се били пищисали с нея. Добре де, аз не се ли пищисвам, като ми обявят цената!? Шантава работа!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сори ама кола на старо се взима на късмет от който и да е.... тва е... нали за това цената им е по-ниска от нови :-)

Всъщност, до тук я докараха в последните години, че по мое мнение, вече и нова кола се взима на късмет. Всичко на пазара на автомобили, което е от производителите в челните класации по продажби, е една ужасяваща ширпотреба, осъществявана с една единствена цел - да ти вземат парите... Колкото могат повече и срещу това да ти дадат колкото могат по-малко. Аз никакво друго обяснение не мога да имам за например Кашкая на една приятелка, купен чисто нов за 52000 лева ?!?!?!?!?!, който на 40 хил. км. му се счупи скоростната кутия... напълно. И й искат между 7 и 14 хил. лева, в зависимост от доставчика, за нова. Моят Лансер, който с излизането от шоурума, целия му интериор си потропваше и поскърцваше като на употребявана кола в относително запазено състояние, имаше шум в кормилната система, странни постъргвания и прищраквания от скоростната кутия и странно виене от съединителя при потегляне по наклон... е, не винаги, чат-пат, но пък от първия ден. На един приятел Кю 7-цата, купена чисто нова, на която за пет години й се развали почти всичко, за което можеш да се сетиш, включително се наложиха два ремонта на глава на двигателя, както и смяна на дюзите и така - примери имам в изобилие. Така че и нова кола да си купиш, пак е въпрос на късмет... А истината е, че са толкова по-скъпи от употребяваните и имат толкова много придружаващи разходи, в сравнение с тези на употребяваните (данъци, застраховки и периодична поддръжка), че накрая съвсем логично възниква въпросът - за к`ъв си го причиних това!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност, до тук я докараха в последните години, че по мое мнение, вече и нова кола се взима на късмет. Всичко на пазара на автомобили, което е от производителите в челните класации по продажби, е една ужасяваща ширпотреба, осъществявана с една единствена цел - да ти вземат парите... Колкото могат повече и срещу това да ти дадат колкото могат по-малко. Аз никакво друго обяснение не мога да имам за например Кашкая на една приятелка, купен чисто нов за 52000 лева ?!?!?!?!?!, който на 40 хил. км. му се счупи скоростната кутия... напълно. И й искат между 7 и 14 хил. лева, в зависимост от доставчика, за нова. Моят Лансер, който с излизането от шоурума, целия му интериор си потропваше и поскърцваше като на употребявана кола в относително запазено състояние, имаше шум в кормилната система, странни постъргвания и прищраквания от скоростната кутия и странно виене от съединителя при потегляне по наклон... е, не винаги, чат-пат, но пък от първия ден. На един приятел Кю 7-цата, купена чисто нова, на която за пет години й се развали почти всичко, за което можеш да се сетиш, включително се наложиха два ремонта на глава на двигателя, както и смяна на дюзите и така - примери имам в изобилие. Така че и нова кола да си купиш, пак е въпрос на късмет... А истината е, че са толкова по-скъпи от употребяваните и имат толкова много придружаващи разходи, в сравнение с тези на употребяваните (данъци, застраховки и периодична поддръжка), че накрая съвсем логично възниква въпросът - за к`ъв си го причиних това!?

 

Силно подкрепям !!! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Силно подкрепям !!! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

 

Аз също донякъде съм съгласен с написаното... отдавна всички се съзтезават кой ще на прави най-голям боклук с най-голяма печалба и това не е само в автомобилостроенето :icon_hmm:

 

Но все пак новите коли си имат гаранция, което не е много за пренепрегване :yes3:

 

Някой да знае каква е уловката при 10 годишната гранция на Кия ? http://kia.bg/models/optima/

 

150k км лично аз ще ги направя за около 15 години, та звучи примамливо. :))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също донякъде съм съгласен с написаното... отдавна всички се съзтезават кой ще на прави най-голям боклук с най-голяма печалба и това не е само в автомобилостроенето :icon_hmm:

 

Но все пак новите коли си имат гаранция, което не е много за пренепрегване :yes3:

 

Някой да знае каква е уловката при 10 годишната гранция на Кия ? http://kia.bg/models/optima/

 

150k км лично аз ще ги направя за около 15 години, та звучи примамливо. :))

Ами аз съвсем убедено твърдя, че т.нар. "гаранция" е също една голяма измама. На няколко места из форума например има теми от собственици на Лансер, които, смутени от разни странни шумове в кормилото, съединителя и др., са ходили в Балканстар за рекламация, поради това, че въпросните шумове им звучат като проблеми. Отговорът във всички случаи е:"Всичко му е в ред!" И наистина, колата си върви. Но значи ли това, че всичко й е в ред? И за повреди ли говорим всъщност или за технологични недостатъци поради ниско качество на изработката. В смисъл, ако сменят съединителя изцяло, сигурно ли е, че шумът ще изчезне? По-скоро не. В самото ръководство например си пише да не се обръща внимание на "слаби и дребни шумове..." Гаранцията е така дадена и така прилагана като условия на сделката, че всъщност да е голяма рядкост използването й. Освен ако разбира се през тези две-три години не се прецака нещо драстично, например двигателя или скоростната кутия. Но тези случаи са редки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае каква е уловката при 10 годишната гранция на Кия ?

Ежегодно даване на пари по принуда, за да ти важи "гаранцията", закрепостяване към един и същ сервиз, с едни и същи неграмотници :icon_censored:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ежегодно даване на пари по принуда, за да ти важи "гаранцията", закрепостяване към един и същ сервиз, с едни и същи неграмотници :icon_censored:

И да и не. Общата гаранция на Кия, без удължаването е много по-дълга от тази на другите производители. Да, изисква оторизирано сервизиране, но това е както навсякъде. Иначе удължената гаранция при всички вносители е маркетинг- цената на сервизните обслужвания при дилър, сравнена с тази на свободен пазар покрива потенциални повреди, които биха се отстранили в същия бюджет. Гаранцията на Тойота покрива и възли по окачването, което е ценно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих си купил нова кола, защото още с изкарването навън, още при първите 8 метра "пробег" са заминали едни 30-35% от цената й. Е за какво да си причинявам това? За единия спомен как съм си купил чисто нова кола, а 98,9% от останалите хора карат втора-трета... седма радост ли? Триста ти гаранции като ти окапят няколко хилядарки с изкарването.

Под нова разбирам чисто нова, буквално нова-новенинка, никой все още да не е п*ъднал на седалката.

И да е хептен спам - ако не можете да си позволите да платите накуп цялата сума за МПС-то, въобще не се хващайте на лизингови схеми, кредити и тем подобни канали за сигурно попадане в лична финансова криза. И старата ще ви закара като новата. За който сумата не е проблем - приятно возене и безаварийно шофиране му пожелавам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих си купил нова кола, защото още с изкарването навън, още при първите 8 метра "пробег" са заминали едни 30-35% от цената й. Е за какво да си причинявам това? За единия спомен как съм си купил чисто нова кола, а 98,9% от останалите хора карат втора-трета... седма радост ли? Триста ти гаранции като ти окапят няколко хилядарки с изкарването.

Под нова разбирам чисто нова, буквално нова-новенинка, никой все още да не е п*ъднал на седалката.

 

Номера е да си я купиш пак чисто нова(да си първият пръднал в нея), като цената вече е паднала с 30% :-) . Оутлет както е модерно да се казва.:icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера получих писмо с предложение за новият OUTLANDER.

Балкан Стар предлага ексклузивни лизингови условия за модела с фиксирана лихва 3,9% за целия период.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление се оказва, че има разлика в цените при оторизирани сервизи! Пример са БС и Ратола. При еднакви услуги цените са доста различни. По обяснението на Мирослав, мога да си направя извода, че в БС използват ОЕМ, а при Ратола - афтърмаркет части :-) Да, смяната на консумативи е елементарна, но цената - не!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...