Премини към съдържание

Стягане на Галанта


naTpuoT

Препоръчано мнение

Здравейте. И аз, като повечето в този форум, не мога да понасям всякакви шумове и неизправности в колата. Карам Галант '97 година, 2.5 V6 от година и малко. До тук съм сменил свещи, комплект съединител, също и лагерите на скоростната кутия. Това е по двигателя, напоследък обаче се разтрака ходовата част. Искам да си направя сметка, колко парички ще ми излязат следните неща:

 

1. Ремъци, ролки;

2. Ангренажен ремък;

3. 4-ри спирачни диска с накладки;

4. Евентуално ако имам изтървали амортисьори, каква е цената им (не искам спортни, а нормални);

 

Идват малките проблеми по колата.

1. Едната крушка по средата на тавана отпред не работи (какви са тези крушки, като отида в някой магазин какво да търся);

2. На таблото от 200 до 240 не ми свети, трябва и там да сменя крушка (аналогично като горе);

3. Антената за радиото не ми се отваря автоматично, явно механизма е отказал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

За ремъка и ролките + работата, приготви 500 лева.

Накладки купувах задни от Ратола, обаче забравих за колко ги купих. Бяха между 90 и 120 лева. По-скоро 90. Задните по-трудно се намират по магазините, поне по мои наблюдения. Иначе предни предлагат на няколко фирми. Моите са Akebono.

По принцип, ако потърсиш из темите тук, ще си намериш отговорите. Сумата няма да е никак малка за всичко. Зависи какво се е разбило по окачването, защото само с амортисьори няма да спре да клопа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. И аз, като повечето в този форум, не мога да понасям всякакви шумове и неизправности в колата. Карам Галант '97 година, 2.5 V6 от година и малко. До тук съм сменил свещи, комплект съединител, също и лагерите на скоростната кутия. Това е по двигателя, напоследък обаче се разтрака ходовата част. Искам да си направя сметка, колко парички ще ми излязат следните неща:

 

1. Ремъци, ролки;

2. Ангренажен ремък;

3. 4-ри спирачни диска с накладки;

4. Евентуално ако имам изтървали амортисьори, каква е цената им (не искам спортни, а нормални);

 

Идват малките проблеми по колата.

1. Едната крушка по средата на тавана отпред не работи (какви са тези крушки, като отида в някой магазин какво да търся);

2. На таблото от 200 до 240 не ми свети, трябва и там да сменя крушка (аналогично като горе);

3. Антената за радиото не ми се отваря автоматично, явно механизма е отказал.

Агр. ремъци и ролки - 350 лв.

Предни дискове (японски - аз ги вкарвам) - ако си с 256 мм - 240 лв., ако си с 276 мм - 280 лв.

Накл. предни - 75 до 96 лв.

Задни дискове - около 170лв. (пак японски)

Накл. задни - около 55 лв.

Амортисьори - около 150 лв./бр.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi, правилно ли те разбрах:

 

Предни дискове ( японски-аз ги вкарвам) -ако си с 256 мм - 240 лв. ако си с 276 мм- 280 лв.

накл. предни -75 до 96 лв.

задни дискове - около 170лв. ( пак японски) накл. задни - около 55 лв.

 

Това цената на един ли е или на двата. Ако е на двата е добре.

Излизат 900 лв., като не смятам амортисьорите и труда. С труд и 4 нови амортисьора сигурно всичко стъпва малко под 2 хиляди. Проблема е в това, че съм в Бургас и ми идва малко далече София, за да правя сервиз при теб. Но сигурно ще се наложи, най-малкото да я прегледаш и да ми кажеш кое е за смяна и кое не. Ще ти пиша на лично като реша кога да дойда. Мерси за инфото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, не се заяждам, но ме интересува отговорът на следния въпрос: Има ли човек с Галант, който след като го е купил и го е обслужил (сменил ремъци, масла, свещи, накладки) да го е карал без други ремонти поне 20-30 хиляди км?

Ако няма такъв, да се отказвам на време...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, не се заяждам, но ме интересува отговорът на следния въпрос: Има ли човек с Галант, който след като го е купил и го е обслужил (сменил ремъци, масла, свещи, накладки) да го е карал без други ремонти поне 20-30 хиляди км?

Ако няма такъв, да се отказвам на време...

Няма такъв колега! По три причини:

1. Колкото и да е здрав Галанта, нашите пътища разбиват и танк!

2. Ние сме хора, които си харесваме и пазим колите, и при най-малкият проблем го оправяме!

3. Ако не отстраниш проблема на време, ще платиш после скъпо за последващи ремонти!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, не се заяждам, но ме интересува отговорът на следния въпрос: Има ли човек с Галант, който след като го е купил и го е обслужил (сменил ремъци, масла, свещи, накладки) да го е карал без други ремонти поне 20-30 хиляди км?

Ако няма такъв, да се отказвам на време...

 

 

 

По-голямата част от нещата, ако не четеш форума, няма и да разбереш, че ги има и ще караш колата без дори да забележиш и най-малка забележка. Направени са доста здраво и не правят впечатление когато "тръгнат". Но когато четеш, нещата стоят по друг начин - сам търсиш дали нямаш конкретния проблем, който, пак казвам, при просто каране може и да не забележиш. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами мога да публикувам историята на моя автомобил за всичките 20 месеца, през които е в мои ръце и е дошъл на 218 000 км:

 

Амортисьори 220 000,00

Масло + филтър 222 000,00

Термостат 224 000,00

Амбриажни помпи на съединителя 227 000,00

Съединител 227 000,00

Лети Джанти + Летни гуми 228 000,00

Ангренажен ремък 230 300,00

Масло + филтър 230 300,00

Бензинов филтър 230 300,00

Филтър на климатика 230 300,00

Свещи 235 000,00

Зимни гуми 2 бр. 236 000,00

 

Ами това е за сега, предстои ми смяна на повдигачи, основен преглед на цялото окачване и спирачна система и ремонт на задните вежди.

Все още й се кефя много, даже на жена ми много и харесва да пътуваме с нашето :mitsu-smiley: :wub:

 

Редакция в 13:34: До тук сумата е равна на 3 800 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, не се заяждам, но ме интересува отговорът на следния въпрос: Има ли човек с Галант, който след като го е купил и го е обслужил (сменил ремъци, масла, свещи, накладки) да го е карал без други ремонти поне 20-30 хиляди км?

Ако няма такъв, да се отказвам на време...

 

Колега, с моята кола съм навъртял близо 50.000км без нито един ремонт! И все още не се нуждае от такъв. Разликата във всяко едно отношение е "от небето до земята" в сравнение със старите ми коли (П10).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, не се заяждам, но ме интересува отговорът на следния въпрос: Има ли човек с Галант, който след като го е купил и го е обслужил (сменил ремъци, масла, свещи, накладки) да го е карал без други ремонти поне 20-30 хиляди км?

Ако няма такъв, да се отказвам на време...

А такава кола има ли, ти да ми покажеш? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да се хваля, но Л300 на баща ми навъртя повече за близо година и половина. Само с газ се пълни и кара...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A такава кола има ли, ти да ми покажеш? :)

Има... :)

Нямах намерение да пълня със странични неща на колегата темата, но тия лагери на скоростната кутия ме шокираха. Както и някои други неща, които веднага сменяте след покупка... повдигачи, накрайници, дискове, помпи, съединител... та затова. Сигурно това са текущи ремонти, но за мен като човек каращ коли, а не ремонтиращ ги, ми звучи страшно отваряне на двигател, скоростна кутия и т.н.

А за разликата "от небето до земята" спор няма ;) А и П10 не е в класа на Галанта, по-сравним с него е Максимата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, чак пък всичко това!

Моята не е Галант, Спейс ранър '93 е. Карам я година и половина и за това време съм минал към 65 000км. Равносметката (освен обслужването):

Изгорял комутатор. (закупено делко втора употреба - 250 лв.)

Сменени по ходовата част (чист консуматив си е това за мен) два кормилни накрайника, 2 предни биалетки и тампоните на реактивните щанги отпред и отзад - общо на стойност към 400лв.

Изключвам скъсания агр. ремък, но това е от моята глава.

Не пиша гуми и други консумативи, те са си такива. Забравих, скъса ми се жилото на километража - ремонт за 35лв.

За друго наистина не се сещам! И това е стара кола, почти 16 годишна, на 215 000 на километраж, но аз не му вярвам! Затова пак ще кажа - много внимателно трябва да се гледа какво се купува! Не може да се види и предвиди всичко, но поне основните неща - могат! И от това зависи доколко ще изваждаш после.... А и какъв маняк си....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi правилно ли те разбрах : с изключение на амортесиорите е крайна цена за 2 броя имам впредвид --

 

предни дискове ( японски-аз ги вкарвам) -ако си с 256 мм - 240 лв. ако си с 276 мм- 280 лв.

накл. предни -75 до 96 лв.

задни дискове - около 170лв. ( пак японски) накл. задни - около 55 лв.

 

Това цената на един ли е или на двата. Ако е на двата е добре .

Излизат 900 лв като не смятам амортесиорите и труда. С труд и 4 нови амортесиора сигорно всичко стъпва малко по 2 хилки . Проблема е в това че съм в Бургас и ми идва малко далече София за да правя сервиз при теб . Но сигорно ще се наложи , най-малкото да я прегледаш и да ми кажеш кое е за смяна и кое не . Ще ти пиша на лично като реша кога да дойда . Мерси за инфото

Естествено, че за комплект дискове, накладки и т.н. говорим...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв колега! ПО три причини:

1. Колкото и да е здрав Галанта нашите пътища разбиват и танк!

2. Ние сме хора които си харесваме и пазим колите и при най-малкият проблем го оправяме!

3. Ако не отстраниш проблема на време, ще платиш после скъпо за последващи ремонти!

Точно така............ :good:

 

Аз на моята й навъртях 50 000 км. за 1.5 години, до тук съм сменил:

 

агр. ремък, съединител, ремонт помпи съединител, спир. дискове предни, амортисьори, пак агр. ремък, и сега предстои пак смяна съединител...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте,не се заяждам но ме интерсува отговорът на следния въпрос: Има ли човек с Галант който след като го е купил и го е обслужил(сменил ремъци,масла,свещи,накладки) да го е карал без други ремонти ПОНЕ 20-30 хиляди км???

Ако няма такъв,да се отказвам овреме...

 

 

След като се знаят болките на дадения модел, няма как да не се сменят и някой други части. Колкото и да гледаш, все нещо изпускаш, а и си запленен от колата като цяло. И след като си търсил Галант 5-6 месеца и имаш претенции за година, цвят и кубатура, и да е в добро състояния, разбираш че няма идеална кола на 9-10 години и взимаш тази която ти хареса. Моята цена беше добра, спазарих я още малко и за парите си смених дисковете. Въпроса е след това колко ще изкара, вече е на 20 хиляди и все още е добре ;) А може и да не сменяш нищо като я купиш, зависи от теб, може и 100 хиляди да минеш без да смениш нищо. В Италия така правят, карат без да пипат нищо докато се счупи и я дават за без пари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, не се заяждам, но ме интересува отговорът на следния въпрос: Има ли човек с Галант, който след като го е купил и го е обслужил (сменил ремъци, масла, свещи, накладки) да го е карал без други ремонти поне 20-30 хиляди км?

Ако няма такъв, да се отказвам на време...

Ами аз на моя Галант за точно година имам 34 000км. и съм сменил предни дискове и накладки, съединител -компект, амбриажна помпа - горна, шарнири - 2бр., лагер - преден и накрайник. Това мисля че е нищо, като се има предвид състоянието на пътищата ни, а и колата си е на 9 години. В сравнение с предишната ми кола, немска, е чудесно! Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама за какво става въпрос. Това са 10 годишни коли които хората са ползвали максимално, и вече се отървават от тях по една или друга причина. Тези коли са точно на границата между старите здрави коли и сегашните боклуци, дето се правят за по 5 години да изкарат. Въпроса е като решим да сменяме тези, какво ще вземем. Който има пари, ще си вземе нова, но който няма? Има да си мечтаем за коли с проблемни дискове за по 200 лв., ама няма да има. Ще има само "гробници".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама за какво става въпрос. Това са 10 годишни коли които хората са ползвали максимално, и вече се отървават от тях по една или друга причина. Тези коли са точно на границата между старите здрави коли и сегашните боклуци дето се правят за по 5 години да изкарат. Въпроса е като решим да сменяме тия какво ще вземем. Който има пари ще си вземе нова, но който няма? Има да си мечтаем за коли с проблемни дискове за по 200лв ама няма да има, ще има само "гробници".

Подкрепям те... наоколо съседите ми са с евро бангии, някои от тях са с "нови" на по 2-3 години... Други са с по-стари - на около 7-9 години - ами все тая е дали ще са нови или стари... има един Фиат (някои колеги са го и виждали), той е от по старите - само 2001 година е, ама няма да ви казвам как пали... Аз с на жената колата (Лансер дизел от 93 год.) чукна ключа и от 1/4 оборот пали... Нарочно и най-демонстративно го паля пред съседите, за да ги е яд после, че техните не им стига ул. "Теодоси Търновски" и бул. "Черни връх" от горе до долу да си ги палят... А ако все пак запалят, трябва да си взема заглушителни наушници, щото 10 мин. се подгрява и трака така, че се чува чак в Люлин...

Другия съсед все ми се жалва, че му горяла вода ( Рено Меган дизел), на трети - и той така... Бе въобще какво да говоря... след Галанта - Грандис и така...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама за какво става въпрос. Това са 10 годишни коли които хората са ползвали максимално, и вече се отървават от тях по една или друга причина. Тези коли са точно на границата между старите здрави коли и сегашните боклуци, дето се правят за по 5 години да изкарат. Въпроса е като решим да сменяме тези, какво ще вземем. Който има пари, ще си вземе нова, но който няма? Има да си мечтаем за коли с проблемни дискове за по 200 лв., ама няма да има. Ще има само "гробници".

Ех, тук ме настъпи по болната тема..... От известно време съм се зачудил по точно този въпрос. И в интерес на истината - отговорът все повече е един и същ - да се хвана да си реставрирам моята "гробница", която е доооооста по-добра от доста няколкогодишни коли! И сега го обмислям, пък ще видим. Купето е без грам ръжда, а както каза един селски майстор - Моторът се прави, но ръждата не спира...... Само ме притеснява електрониката, колкото и малко да е тя....

Ще видим......

 

За евро-колите не искам да говоря. Возих се до Пловдив есента в едно Рено на 1 година и 50 000 км и сигурно съм слязъл бял като платно! Имах чувството, че това нещо всеки миг ще се разпадне! За мен това е изключено!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е като решим да сменяме тези, какво ще вземем.

 

Този въпрос си го зададох и аз отдавна, но все още не съм намерил отговора. След Галанта летвата е високо вдигната и става сложно, може би Лексус, но както се казваше в един бг филм: обаче друг път :) Ще покараме още няколко години и ще му мислим, а до тогава ще се кефим на Галанта :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би :spam: защото не става въпрос за Галант, но аз на този етап не си и помислям да си сменям Рънъра.След една и половина години търкаляне смених през лятото при Пламен накрайници, биалетки, тампони и предни амортисьори и сега кеф. В този автомобил съм влюбен. Карам и служебните - Пежо Партнер и Поло пак от 96-97 година, но с тях ми е мъка, ако сравнявам с моят автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То всеки е влюбен в Мицубишито си, без значение кой модел е. Още с Колта преди 10 години установих, че се кара някак си по-различно от немските си събратя. С Галанта е същото, управлението му е невероятно, е как да не се влюбиш :) Предполагам и с Ранъра ще е така, и предполагам също, че вече не мислиш да слезеш на лека кола ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То всеки е влюбен в Мицубишито си, без значение кой модел е. Още с Колта преди 10 години установих, че се кара някак си по различно от немските си събратя. С Галанта е същото, управлението му е невероятно, е как да не се влюбиш :) Предполагам и с Ранъра ще е така, и предполагам също че вече не мислиш да слезеш на лека кола ;)

Ъпсурт! :D Сигурно с нея ще си остарея /пардон, пенсионирам/, защото хич не съм млад :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...