Премини към съдържание

naTpuoT

Потребител
  • От него общо

    24
  • Регистрация

  • Беше тук

За naTpuoT

  • Рожден ден 03/16/1989

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Интернет контакт

  • AIM
    toyourass
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Интереси
    Galant 2.5 V6

naTpuoT's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Link към обявата http://www.mobile.bg/11452343997191392 2000 кубика бензин 115 к.с. , ръчни скорости . Печка Вебасто . Преобразовател 220 волта . В много добро състояние, интериорът е като нов . Вмомента колата е с 15-ки лети джанти със зимни гуми . Цена 6000 лв http://media.snimka.bg/s1/5109/036461348.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5109/036461349.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5109/036461350.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5109/036461351.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5109/036461352.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5109/036461353.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5109/036461354.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5109/036461355.jpg?r=0 Продават се комплект джанти с гуми 1200 лв . Гуми Vredestain 17 цола , 235 на 45 . Джанти DOTZ Hanzo 8.5x19 5x114.3 35 - F http://media.snimka.bg/s1/5109/036461359.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5109/036461360.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5109/036461361.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5109/036461362.jpg?r=0
  2. naTpuoT

    Стягане на Галанта

    Здравейте, след известно време ето, че отново имам проблем със скъпия ми галант. Всичко по-горе в темата е оправено. От 2-3 седмици имам сериозен проблем с хидравликата. Изведнъж стана тежко въртенето на волана. Интересното е, че до скоро отварях капака и махах за малко едни маркучи, после пак ги слагах и временно се оправяше, но сега и по този начин не мога да я излъжа. Смених ремъци ролки вчера, както и обтегач (хидравличен), смених хидравличното масло, смених включително и маркучите вчера, уви проблема си остава същия. Единствения начин волана да олекне е колата да е на високи обороти, над 2000 оборота, волана се върти с една ръка на място. За по-малко от 1000 оборота е голям зор, дори и с двете ръце. Ама все си мисля, че работата отива към хидравлична помпа. Вие как мислите, защото досега при 3 майстора съм я карал и всеки вдига ръцете?
  3. naTpuoT

    Първичен вал

    Аз ги сменях преди 2 месеца. С тях смених и комплект съединител. За всичките лагери дадох 430 лв + 450 лв за съединител комплект, с монтаж всичко излезе 1100 лв. Малко off topic. Вчера смених носачи 2 криви предни, 2 биалетки отзад, 2 предни диска, 4 накладки, стабилизираща щанга общо с труд 800 лв. Въпроса ми е: старите носачи разбрах, че подлежат на рециклиране. Някой ако е запознат, да ми пише на ЛС за какво става дума.
  4. naTpuoT

    Стягане на Галанта

    Значи искам да я взема, но няма да мога по рано от 10-то число другия месец, понеже в момента колата е в сервиза - сменям дискове, накладки, носачи и т.н. Ако можеш да ми я запазиш, ако трябва и някакво капаро да ти оставя? В смисъл брат ми живее в София и може да го инструктирам да се видите... Бронята да кажем, че я имаш, а маската? Ти беше описал в една тема какво точно (смисъл болтове и така нататък) и колко парички излиза всичко с напасване и т.н. Мисълта ми е трябва ли да докарам колата до София и примерно при някой твой човек да я напасва предницата? За предната броня да речем че стане... За прагове и задна броня - и те ли са спрени от производство? Toва съм го копирал от твоята тема: 1. Предна броня - цена на бронята китвана и подготвена за боядисване- 250 лв. За собственицити на галант ЕА0 не се налага купуването на металната рамка, защото тя е идентична от старите ви брони; 2. Пластмасова решетка за бронята - с отстъпката оригинална в Ратола струва около 150 лв. За 70 лв. аз монтирам метална решетка, боядисана прахово в цвят графит. 3. Прагове - цена за чифт 200 лв. китвани и подготвени за боядисване. Щипките се плащат отделно, купувам ги от Ратола и струват около 25 лв. Важно е да са нови, не е важно дали са оригинални; 4. Боядисването не го правя аз. Поне не го правя за детайли, които не са за мен си, защото не искам да има някой недоволен. Струва ми по 200 лв. на детайл. Бронята е един детайл, но праговете двата са един детайл. Така че боядисване на бронята и праговете на мен ми струва 400 лв., които плащам на бояджия. Които иска, може да си ги боядиса другаде... Въпрос на вкус. 5. Заден спойлер - цената е 120 лв. подготвен за боядисване и китван.
  5. naTpuoT

    Стягане на Галанта

    SLX, важи ли още офертата за шогунската предна броня с решетката, дето ги правеше? Твърдо съм решен да си направя и моето Мицу с такава муцуна.
  6. naTpuoT

    Стягане на Галанта

    Ами в този сервиз сменям масло, смених съединител, както и там ми отвориха скоростната кутия да ми сменят лагерите. Бих казал че съм доволен , голям сервиз е...
  7. naTpuoT

    Стягане на Галанта

    От Бургас съм и навсякъде ми предлагат такива марки. Също Делфи ми предлагаха пак на същата цена с 1-2 лв. разлика. В началото на темата DJ Tymbi ми препоръча дискове и спирачки, там сметката излиза 320 лв. само за предни дискове и накладки. Ако може да ми направите едно сравнение колко хиляди километра биха издържали едните и другите? Ако не, трябва да се разбера с DJ Tymbi как да си набавя такива...
  8. naTpuoT

    Стягане на Галанта

    Здравейте. Проблема на моето Mitsubishi беше в тампоните. Това го оправих. Обаче сега се обадиха спирачките... Днес ходих в един сервиз, там ми предложиха предни дискове 256мм за по 67 лв. бройката, плюс комплект накладки за 51 лв. И двете са на NIPPARTS. Въпроса ми е дали са качествени, струва ли си или да търся нещо по-добро? Иначе информативно за задни дискове ми искат по 107 лв. на брой, плюс 37 лв. за накладки, пак на същата марка.
  9. naTpuoT

    Стягане на Галанта

    DJ Tymbi, правилно ли те разбрах: Предни дискове ( японски-аз ги вкарвам) -ако си с 256 мм - 240 лв. ако си с 276 мм- 280 лв. накл. предни -75 до 96 лв. задни дискове - около 170лв. ( пак японски) накл. задни - около 55 лв. Това цената на един ли е или на двата. Ако е на двата е добре. Излизат 900 лв., като не смятам амортисьорите и труда. С труд и 4 нови амортисьора сигурно всичко стъпва малко под 2 хиляди. Проблема е в това, че съм в Бургас и ми идва малко далече София, за да правя сервиз при теб. Но сигурно ще се наложи, най-малкото да я прегледаш и да ми кажеш кое е за смяна и кое не. Ще ти пиша на лично като реша кога да дойда. Мерси за инфото.
  10. Здравейте. И аз, като повечето в този форум, не мога да понасям всякакви шумове и неизправности в колата. Карам Галант '97 година, 2.5 V6 от година и малко. До тук съм сменил свещи, комплект съединител, също и лагерите на скоростната кутия. Това е по двигателя, напоследък обаче се разтрака ходовата част. Искам да си направя сметка, колко парички ще ми излязат следните неща: 1. Ремъци, ролки; 2. Ангренажен ремък; 3. 4-ри спирачни диска с накладки; 4. Евентуално ако имам изтървали амортисьори, каква е цената им (не искам спортни, а нормални); Идват малките проблеми по колата. 1. Едната крушка по средата на тавана отпред не работи (какви са тези крушки, като отида в някой магазин какво да търся); 2. На таблото от 200 до 240 не ми свети, трябва и там да сменя крушка (аналогично като горе); 3. Антената за радиото не ми се отваря автоматично, явно механизма е отказал.
  11. Колко парички ще стъпят до БГ тези фарове и немога да разбера това цена за единия ли е или за комплекта ? Иначе мен ми харесват първите и бих си продал мойте и да си взема такива , така или иначе вече смених мигачите с бели , та да придаде завършен вид . Малко ме притеснява как ще седят на тъмно синия металик тези фарове . Според мен най-ще ходят на черен галант .
  12. naTpuoT

    Скоростна кутия

    Колеги, лека корекция. 440 лв са 6-те лагера, съжалявам, вместо 4 съм написал 7. Иначе с доливането на масло и труда на майстора тоест + 250 лв, работата пак отива нататък Но лагерите са 440 лв прощавайте.
  13. naTpuoT

    Скоростна кутия

    Преди няколко дена правих ремонт на скоростната кутия . Става въпрос за 2.5 V6 97 година . Смених всичките 6 лагера на скоростната кутия, като лагерите излязоха 740 лв всичките. Единия от тях - най-скъпия струва 170 лв, докато останалите са по-евтини. Всичките са оригинални на Митцубиши . Включително смених и комплект съединител (450 лв) и в момента колата върви като електричка, не се чува. Колкото до маслото - сложих от абсолютно същото Кастрол пълна синтетика, литъра е 27 лв, като ръчната скоростна кутия по каталог събира 2.2 литра . Ами това е от мен, хайде със здраве.
  14. 2.2л масло API GL-4, SAE 75W-85W или 75W-90 . Това добре, сега остава да разбера синтетика или полусинтетика. Също така марка на маслото - искам да е качествено, за 2 литра няма да се усети толкова оскъпяването. А каква е разликата между 75W-85W и 75W-90W ?
  15. Колегите още спят Добрата новина засега е, че ръчката събира 2 литра .
×
×
  • Създаване...