Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Коя е най-надеждната кола?


Препоръчано мнение

  • Отговори 104
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Нова класация, подобни резултати :D

 

http://auto.dir.bg/2007/01/29/news1259441.html

Като изключим първите места, малко странна ми се вижда тази класация. Това не значе, че не е реална, а вероятно просто показателите са се променили спрямо предходни години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Ами това е класация на еди-коя си застрахователна компания. Друга компания ще изкара съвсем различни резултати и така до края на света... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че няма единствена и обективна истина, но това не ни спира да събираме факти и да ги обсъждаме, за да я търсим нали :D

 

Това е класация на голяма застрахователна компания, която сключва договори за удължено гаранционно обслужване в Англия и САЩ за коли до 10 г. и до 100 х. мили и това е статистиката и за предявени искове /ремонти/ по застраховките.

http://www.warrantydirect.co.uk/reliability_index.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е класация на голяма застрахователна компания, която сключва договори за удължено гаранционно обслужване в Англия и САЩ за коли до 10 г. и до 100 х. мили и това е статистиката и за предявени искове /ремонти/ по застраховките.

Ами като застахователи те имат далавера да сменят данните всяка година че повече хора да си копуват застраховки. :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че няма единствена и обективна истина, но това не ни спира да събираме факти и да ги обсъждаме, за да я търсим нали :D

 

Това е класация на голяма застрахователна компания, която сключва договори за удължено гаранционно обслужване в Англия и САЩ за коли до 10 г. и до 100 х. мили и това е статистиката и за предявени искове /ремонти/ по застраховките.

http://www.warrantydirect.co.uk/reliability_index.html

По тази статистика Шкода е на първо място по надежност. Да беше друга марка по-може, но явно някой от Шкода фен клуба се е внедрил в тази компания и изнася неверни данни. Невъзможно е! :no2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi от 1988 до 2006 има ПРОИЗВЕДЕНИ 60 модела леки автомобила.

Sat-?

VW-?

Mercedes?

BMW-?

Citroen?

Peugeot-?

Reno-?

 

 

АЙДЕ ДЕ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

А това е нещо, което дълбоко ме смути. Според тази класация Лансера (без Ево) е на последно място, когато задават въпроса дали потребителите биха купили същата кола отново. При малките SUV-та пак на последно място е Outlander-a.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А това е нещо, което дълбоко ме смути. Според тази класация Лансера (без Ево) е на последно място, когато задават въпроса дали потребителите биха купили същата кола отново. При малките SUV-та пак на последно място е Outlander-a.

 

 

Пак си е постижение че са го купили преди това. Не мен този Лансер не ми харесва. Никой Лансер след '90 впрочем не ми харесва. Приличат на Жигули. В Австрия ги карат 99% само домакини, грозни в 99,9% от случаите. Не знам що така. Не съм видял мъж с този модел. 100% гаранция за лош имидж е да го караш. Какво като са надеждни? Хубавите неща в живота не се измерват единствено с категорията "надеждност" (малко да налея масло в огъня...) :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Определено си прав. Но ако си забелязал надежните неща в живота не са толкова красиви (странно но има такава зависимост). А относно продажбите Тойота показаха, че могат да продават хиляди грозни Короли и Авенсиси на ден.

В сравнение с тях Лансер е като от модна агенция. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът не ми се струва в имиджа, който носи Лансера. Щом са си го избрали, значи им е допаднал и им пасва на техния собствен имидж. И Голф 3 няма добър имидж в БГ, но уви, карат го не само Перничани. Освен това Outlander-a също е на дъното, а той вероятно не се асоциира с грозни домакини. Щом не е и липсата на надежност, явно има някаква друга много сериозна причина. Аз лично мога да предположа каква би могла да бъде, защото от известно време комуникирам с централата и оттам се държат като зарзаватчии на женския :icon_censored: Но така или иначе това е друга тема, която скоро смятам да пусна и може би и тя ще разбуни някой и друг дух.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак си е постижение че са го купили преди това. Не мен този Лансер не ми харесва. Никой Лансер след '90 впрочем не ми харесва. Приличат на Жигули. В Австрия ги карат 99% само домакини, грозни в 99,9% от случаите. Не знам що така. Не съм видял мъж с този модел. 100% гаранция за лош имидж е да го караш. Какво като са надеждни? Хубавите неща в живота не се измерват единствено с категорията "надеждност" (малко да налея масло в огъня...) :D

Позволи ми да не се съглася с теб. Аз имам Лансър 1995 комби (модел 1993) и все още визията му е актуална и това не е само мое мнение. Лятото ме питаха дали ми е чисто нова колата :icon_dance: , да не говорим за Галанта, който е от 1997, а хората не са престанали да го харесват. Предполагам, че новия Лансър ще стане харесван след няколко години, според мен Митсубиши правят колите на бъдещето сега. Едва ли ще е пресилено, ако кажа, че японските автомобилостроители копират от Митсубиши, които определят модните линии в дизайна не само на японските автомобили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Позволи ми да не се съглася с теб. Аз имам Лансър 1995 комби (модел 1993) и все още визията му е актуална и това не е само мое мнение. Лятото ме питаха дали ми е чисто нова колата :icon_dance: , да не говорим за Галанта, който е от 1997, а хората не са престанали да го харесват. Предполагам, че новия Лансър ще стане харесван след няколко години, според мен Митсубиши правят колите на бъдещето сега. Едва ли ще е пресилено, ако кажа, че японските автомобилостроители копират от Митсубиши, които определят модните линии в дизайна не само на японските автомобили.

 

Ще ме прощавате, нещо съм се настроил срещу Мицубиши, след смяната на лагера на Галанта на 40 000км. :D И си припомних, че смених преди 6 месеца бобини на Каризма на едва 125 000км, със свещи сменяни редовно по учебник. Тези поправки, ако са правени по правилата (от Мицубиши със 100% техни части) струват доста скъпо. Нещо много влизания в бокса за най-надеждна марка. Ще кажете, до екземпляр и шофьор е... Не знам да има по-пазени Мицубишита, както и да е... Това са трудно доказуеми неща.

 

Мен също са ме питали за Каризма дали е нова, когато беше на 8 години. Като се измие и лъсне, става на 0км, модел 2007 в очите на незапознатите. А с Галанта какви неща са ми казвали, от сорта "вие като сега изплащате такава луксозна спортна кола, не ви ли е трудно?", аз какво да обяснявам че неговата Фабия е по-скъпа сигурно. Просто ефекта от Галанта е поразителен, наричат ме на работа "Джеймс Бонд с неговия Астън" :D, подариха ми миналата година тюнинг каталог, тази година компилация на всички саундтрекове на Джеймс Бонд... :D направо на подбив ме взимат с тази кола. Даже един колега си взе много хубав дизелов Галант. Ето, това е успех на Мицубиши! Манията се разраства и е заразителна :D Действително, с някои модели изпреварват с дизайна с цяло десетилетие, или правят "вечно актуален" дизайн. Ако се наредят хечбеците от 1997, Каризма е един от най-хубавите. Ако се наредят седаните, Галантите са сред първите. Колта, Паджерото, 3000GT, Спейсовете... всичките са силна конкуренция в класа си. Но виж Лансера - кажи ми кое ти харесва в него? Това че всичко хубаво в Ево липсва? Тази глупост на Мицубиши не мога да я разбера, хем е ясно че пазара не се крепи на купувачите на Ево... Да бяха оставили обикновения Лансър с външност на Ево8 за залъгалка, ела да видим дали не е хубав тогава... Изобщо от чий зор им е да правят два различни варианта на екстериора... Много им куца маркетинга... Не познават психиката на европейския купувач. Вземи едно БМВ например, трудно е да се каже от непросветени дали е обикновено 316, или 330 може би? Има минимални оптични разлики. Ето това е, вместо да се използва имиджа на якия модел за продажба на масовия... нашите правят обратното - един як модел и един за домакини :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

aga, не обичам да говоря във форум за Мицубиши за други марки, но просто няма как да ти дам пример :)

 

http://www.picvalley.net/u/2/1770_690.JPG

Виждаш колата на снимката. Това беше наша кола, на фирмата, купена за работа. Когато я взимах ме интересуваше да я паркирам пред блока и да бъде надеждна, да не е Мицубиши, защото съм прекалено пристрастен към фирмата, за да не я мисля.

След 3 години експлоатация мога смело да заявя, че надежността на Корола е една огромна лъжа! Колата беше купена чисто нова от Тексим (представител на Тойота в България). Последващи коментари ще си спестя, защото няма да ми стигне един форум за дефектите и. Оправдава я това, че е английска сглобка... донякъде...

Сега за продажбата на самата кола - тъй като на мен ми писна от нея, реших да я продам. Викам си - кой ли ще я купи тая грозотия?

Знаеш ли колко хора ми се обадиха за нея? Средно около 20 човека на ден!!! Като по едно време спрях да ходя на работа, защото имаше един ден, когато си спомням, че имах 5 срещи за ходене на сервиз с нея преди покупката! Само ще ти кажа, че я продадох за около седмица, не защото не можех да я продам още на втория ден, а защото купувача си определи цена над моята! Ако искаш ми вярвай.

И накрая само ще ти кажа един факт - онзи ден един ми се обади след 2 месеца, дали още я продавам, че бил събрал парите...

Исках да ти кажа, че всичко е продукт на манипулираните мозъци, на реклама, маркетинг или каквото и да било друго. Лансер-а в сравнение с тази Корола изглежда все едно я е правил Версаче.

Погледни нещата и от друг ъгъл. На теб Лансер 9-то поколение не ти харесва на външен вид, но не забравяй, че точно този модел беше продаден по статистика в над 250 хиляди бройки в Русия! А колко други има по неофициални данни, никой не знае. Даже братушките си направиха клуб специално за модела.

Има и нещо друго. Много хора гледат колата не толкова като дизайн, имат си техни съображения и искат колата да им е семпла, скромна. Така си преценяват. Мога да те уверя, че зад скучния на пръв поглед Лансер се крие почти съвършена механика. Има хора, които разбират от коли и я купуват именно заради това.

А относно надеждността според мен си малко краен. Това че си сменил на 10 годишна Каризма бубините БОШ едва ли има нужда от коментар.

Освен това не се знае с точност кой и кога преди теб е сменял свещи редовно на 15 хиляди по каталог.

За Галанта може и да е рано на 40 хилади лагер за смяна, но ти казах, че при нас той струва 110 лева оригинален Koyo и едва ли е кой знае някъкъв финансов проблем. Aз също смених на моя преди няколко месеца. Там пада голям товар на колата в плавни завои с голяма скорост, защото Галанта е тежка кола. Това едва ли е оправдание, но мога смело да заявя, че Мицубиши като цяло за мен лично са били най-безпроблемните ми коли. Просто не ми се говори за други марки, че трябва да отворя още един форум за проблемите им :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

НЕ забравяйте, 4е КАРИЗМА НЕ Е японска кола, а европейско творение, така,4е не о4аквайте от европейските коли много, а за ГАЛАНТ- ПРЕЗ 92г. си купих първия ГАЛАНТ и го карах 7г. дори не му сменях редовно и консумативите , но той беше железен, карал сЪм го зверски, но за тези 7 години смених само едно каре! така 4е ако искате здрава и надежна кола - САМО ПРОИЗВЕДЕНА В JAPAN! И ТО - MITSUBISHI!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизайна на новият Лансер е доста по-спортен и хващаш окото, но и сегашния не е лош.

Вътре е голям почти като Галант 89г. :)

Единствените недостатъци за които се сещам е, че няма комби на склад и за България не се предлага двигателя 2.0 л :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизайна на новият Лансер е доста по-спортен и хващаш окото, но и сегашния не е лош.

Вътре е голям почти като Галант 89г. :)

Единствените недостатъци за които се сещам е, че няма комби на склад и за България не се предлага двигателя 2.0 л :rolleyes:

 

Big Boss, прав си! Днес се събудих с по-оптимистичен дух. :D Не можем да искаме една кола да е 100% безаварийна, да се харесва на всеки... А Тойотата е извън всякаква класация, дори няма смисъл да се споменава.

 

Поздрави!

 

п.с. нали никой не ми се сърди за 'фенските' крайности? :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

между другото съгласен съм с aga за дизайна на Лансера и Евото - защо например екстериора не беше един и същ с малки подобрения в полза на Евото - все си мисля, че тогава въобще хората нямаше да се замислят за покупката му - все пак обикновения Лансер не е кой знае какво /не го сравнявам с някои други марки автомобили разбира се/ на външен вид. Виж за Галанта няма какво да кажем... просто няма място за сравнение с други автомобили, той е :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не можем да искаме една кола да е 100% безаварийна, да се харесва на всеки...

 

Поздрави!

 

 

Мисля че си сменил си лагер,защото колата ти е стояла много време на едно място преди да я купиш и не е била карана.Аз 4 месеца след като си купих моята, смених и двата.Първо единия който изведнъж,започна да стърже и после другия,който много леко бучеше,почти незбележимо издаваше един много нисък тон,който се чуваше като изключиш от скорост и тръгнеш да завиваш.След като ги смених се оказа че по-единия се бяха получили нещо като миниатюрни отпечатъци и окислено от сачмите по черупката и то само на едно място около 1/5 от цялата окръжност.Това показва че тежеста е била там постояно много време,за да има време да се окисли метала и да създаде нещо като язвички, които износват лагера преждевремено.

Това доказва само че :mitsu-smiley: е автомобил който е направен да се кара като :aero: и да издържа на натоварвания :weight_lift2: , а не на стоене.

Единствения дефект при Галант са предните спирачни дискове и склонността им към изкривяване,но това идва по-скоро от неподходящи накладки и лошо охлаждане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото това е и една от причините за честите повреди на лагерите на главините на тези автомобили (греста се втечнява вследствие прегряването и изхвърля от лагера), между другото тези автомобили кривят основно предни дискове и повреждат лагери на предни главини (това си е нашта статистика от обслужването на тези автомобили), като подкрепа на това твърдение мога да дам че автомобилите с конусно ролкови лагери (Паджеро до 2000, Паджеро Спорт) или автомобилите с лагери които не са капсуловани (първите Каризми и Пинин) въпреки че кривят дискове лагерите рядко се разбиват преди 100 000км пробег.

 

Ядосах си се на колата.

Мицутроши. :D

Само моя де :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...