Trafik Публикувано 2 февруари 2009 Сподели Публикувано 2 февруари 2009 Здравейте колеги. Скоро си смених филтъра на климатроника. Понеже нямах идея как, но от форума разбрах поне, че е зад жабката и затова реших да го заснема. Надявам се със снимките да улесня всички, на които им предстои този ремонт :mitsu-smiley: П.С. Съжалявам за лошото качество на снимките, но са ми от телефона :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 2 февруари 2009 Сподели Публикувано 2 февруари 2009 Браво колега :icon_clap: Закачам темата като важна! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evo III Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 Още едно упътване "в картинки" за смяна на поленовия филтър: http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_all...au/HBZ74pR7.pdf Благодарение на Mann-Hummel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 1 септември 2009 Сподели Публикувано 1 септември 2009 (редакция) Браво колега, трябва да има повече такива като теб :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Редактирано 1 септември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
macintoshko Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 Когато е десен волан галанта има ли такъв филтър и каде е тои че аз не мога да го намеря въпреки че гледах внимателно картинките някои да има идея какво да правя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 септември 2009 Сподели Публикувано 18 септември 2009 Когато е десен волан галанта има ли такъв филтър и каде е тои че аз не мога да го намеря въпреки че гледах внимателно картинките някои да има идея какво да правяИма, да. Намира се на съвсем аналогично място, зад жабката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 10 декември 2009 Сподели Публикувано 10 декември 2009 Колега благодаря за снимките инфото е много полезно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vjivkov Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 (редакция) Трябва много да се внимава като се откача и закача капака на жабката за пласмасовите "зъбчета" на които се държи - много лесно се чупят. Редактирано 4 януари 2010 от vjivkov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 февруари 2010 Сподели Публикувано 19 февруари 2010 Също така, във PDF-а от втория линк не е показано откачането на металната планка. Явно MAN филтъра е гъвкав и при него става и без да се откача, но оригиналния филтър е твърд и не става. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 19 февруари 2010 Сподели Публикувано 19 февруари 2010 (редакция) Също така, във PDF-а от втория линк не е показано откачането на металната планка. Явно MAN филтъра е гъвкав и при него става и без да се откача, но оригиналния филтър е твърд и не става. Аз моя съм го сменял два или три пъти с оригинален и не ми се е налагало да откачам металната планка. Новият филтър изглежда твърд, но и той се огъва до нужното положение, че да си влезне на мястото. Редактирано 19 февруари 2010 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 20 февруари 2010 Сподели Публикувано 20 февруари 2010 Аз моя съм го сменял два или три пъти с оригинален и не ми се е налагало да откачам металната планка. Новият филтър изглежда твърд, но и той се огъва до нужното положение, че да си влезне на мястото. Не знам, стария така го извадих и се спраска пластмасата му на едно място, като си има напрежение и по пластмасата на кожуха където влиза по време на ваденето. Лично за мен напрежението което се упражнява е неоправдано голямо, а се спестява само развиването на 2 рапидки, 2 болта и ваденето на една щипка. По-добре да си се разкачи планката т.е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djorj Публикувано 25 февруари 2010 Сподели Публикувано 25 февруари 2010 (редакция) Здравейте колеги. Скоро си смених филтъра на климатроника. Понеже нямах идея как, но от форума разбрах поне, че е зад жабката и затова реших да го заснема. Надявам се със снимките да улесня всички, на които им предстои този ремонт :mitsu-smiley: П.С. Съжалявам за лошото качество на снимките, но са ми от телефона :icon_blush: Искам да попитам - галанта ми е 94г., 1.8glsi, няма климатик и дали има такъв филтър там? Благодаря предварително. Редактирано 27 февруари 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZmenEmo Публикувано 2 юли 2010 Сподели Публикувано 2 юли 2010 И аз да помогна на колеги които ще сменят филтъра сами. Започнах да го сменям по PDF-файла. Е не става и не става. Извадих стария и го направих на баница. :icon_thumbup: При мен махането на металната лайсна както е показано от снимките на Trafik беше задължително. Направих 100 опита със стария но така и не стана без махането на лайсната. Здравейте колеги. Скоро си смених филтъра на климатроника. Понеже нямах идея как, но от форума разбрах поне, че е зад жабката и затова реших да го заснема. Надявам се със снимките да улесня всички, на които им предстои този ремонт :mitsu-smiley: П.С. Съжалявам за лошото качество на снимките, но са ми от телефона :icon_blush: Стария преди да го извадя с груба сила :icon_angel: видях, че от горната страна е скъсана пластмасата (това е пластмасата която опасва самия филтър и е вътре - не се вижда докато не извадиш филтъра).Сигурно предния път когато са го сменяли не са махнали металната лайсна. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julien Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 Не знам, стария така го извадих и се спраска пластмасата му на едно място, като си има напрежение и по пластмасата на кожуха където влиза по време на ваденето. Лично за мен напрежението което се упражнява е неоправдано голямо, а се спестява само развиването на 2 рапидки, 2 болта и ваденето на една щипка. По-добре да си се разкачи планката т.е. Абсолютно точно! Спестяването на 2 минути за развиването им прави изваждането на филтъра възможно, но с голямо усилие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julien Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 Трябва много да се внимава като се откача и закача капака на жабката за пласмасовите "зъбчета" на които се държи - много лесно се чупят.Зъбчетата са настрани и след развиването на двете болтчета капака на жабката увисва на зъбчетата и трябва да се придържа. Трябва внимателно да се дръпне (да се приплъзне) капака надясно 3-4 мм. Това освобождава зъбчетата и капака може да се извади. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 25 юли 2013 Сподели Публикувано 25 юли 2013 Аз пък изобщо не го ползвам тоя поленов филтър ;)Намерил съм начин да си слагам такъв със активен въглен и съм предоволен от резултата.Тук има и един голям недостатък на оригиналния филтър, това е че не покрива напълно отвора от който вентилатора вкарва въздуха към кутията на парното, защото отвора му е правоъгълен и седи водоравно, а филтъра като го монтираме и застава по диагонал и на разстояние от отвора за който говоря. Като съм забелязал че от там се набиват боклуци по питата на климатичния радиатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 юли 2013 Сподели Публикувано 26 юли 2013 Аз пък изобщо не го ползвам тоя поленов филтър ;)Намерил съм начин да си слагам такъв със активен въглен и съм предоволен от резултата.Тук има и един голям недостатък на оригиналния филтър, това е че не покрива напълно отвора от който вентилатора вкарва въздуха към кутията на парното, защото отвора му е правоъгълен и седи водоравно, а филтъра като го монтираме и застава по диагонал и на разстояние от отвора за който говоря. Като съм забелязал че от там се набиват боклуци по питата на климатичния радиатор.....имаш право ,но оригиналния филтър има нещо като дунапрен отпред....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 26 юли 2013 Сподели Публикувано 26 юли 2013 И да има, пак не помага, оригиналния и който и да е не застава точно срещу дупката от вентилатора. Пролуката която се получава, обдухва радиатора на модула за управление на самия вентилатор... поставяйки част от филтъра с активен въглен, точно срещу отвора от вентилатора, напълно покрива и дори и зад Икарус да карам, не си обръщам клапата вън/вътре на циркулация Любо може да каже, дали има ефект на него също го приложихме метода Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 юли 2013 Сподели Публикувано 27 юли 2013 ....имаш право ,но оригиналния филтър има нещо като дунапрен отпред.......Напълно е прав даже .. То проблема не е отпред, аз всеки път като сменям такъв филтър и се чудя защо изобщо са го сложили, като боклуците си преминават край него и се набиват в питата ..Изобщо не е измислен както трябва .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 27 юли 2013 Сподели Публикувано 27 юли 2013 Любо може да каже, дали има ефект на него също го приложихме метода Мога да потвърдя, че се получава изключително сполучливо, като от както карам по този начин, не ми се е налагало да включвам вътрешна циркулация, без значение зад какво карам и колко е пушещо то!!! Това е най-големият ефект - край с миризмите от вън!!! Принципа до колкото гледах е, че от оригиналният филтър се оставя само рамката (филтриращият елемент се изтърбушва), изрязва се парче от филтъра-донор с подходяща дължина, поставя се да пасне точно на входящия отвор и се подпира с рамката от оригиналния филтър. Остава Анатоли да каже от какво точн BMW беше филтъра донор или да даде парт номера по CF. П.С> Друг страничен положителен ефект е, че филтърът-донор стига за два пъти, т.к. е много дълъг, а варианта с активен въглен е на цената на ориг. филтър за Галант... :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 27 юли 2013 Сподели Публикувано 27 юли 2013 Да наистина филтъра донор е от БМВ Е46, а самият номер му е PCK8053 COOPERSFIAAM, клиентската цена във някой магазини е 36лв, а факта че става за два пъти е много положителен от финансова гледна точка.А първия ми опит беше не моята кола със филтър от активен въглен за Opel Corsa C, но със този от БМВ става по-добре, ако искате мога да пусна малко снимки, защото моя все още не е подменян, а при мене остана другата част от филтъра който е сложен и на Любо , така че ми предстои да го сменя идните дни + третиране на климатичния радиатор със антибактериален спрей. П.П.:май омазахме темата, за което съжалявам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 28 юли 2013 Сподели Публикувано 28 юли 2013 Изобщо не сте я омазали, с нетърпение чакам снимки.Не говорите ли обаче за различни неща ? 1. Качеството на филтриращия слой, с ...2. Недобре проектираната рамка на филтъра спрямо "кутията", в която филтъра се поставя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 28 юли 2013 Сподели Публикувано 28 юли 2013 (редакция) Проблемите с оригиналното изпълнение заради неплътното пасване са дори 3: - в купето влиза прах, а питата се задръства с боклуци - не се предлага вариант с активен въглен, но дори да се предлагаше, нямаше да работи, понеже част от входящият въздух на практика изобщо не преминава през филтъра - част от навлезлите глупости по питата се стичат с конденза и запушват отвора за отичане. Допълнителна предпоставка за това е формата на гуменото маншонче поставено на този отвор - с ясно изразено стеснение в 'Г' образната си част. Въпросното чорапче се намира ниско долу пред пасажера на панела купе/двигателен отсег, в двигателния отсег и е добре редовно да се проверява за проходимост, за да не си разхождаме два-три литра вода зад жабката (както беше станало при мен, добре че Анатоли го видя)... Та първите две се решават с прилагането на споменатия метод, а предпоставките за 'три' се намаляват до минимум. Евентуални снимки със сигурност ще внесат яснота... Редактирано 28 юли 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 (редакция) Интересна тема.Ще помоля за снимков материал и моята колица замирисва като пусна климатроника,сменял съм няколко пъти филтъра без особено голям ефект. Редактирано 31 август 2013 от Fosil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 септември 2013 Сподели Публикувано 1 септември 2013 Teя дни ще се хвана да сложа този филтър, да отпуша гуменото колянце, кажете някакъв спрей, ако трябва да взема, за да почистя вътр. радиатор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.