Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

evo III

Потребител
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

evo III's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. ПРОДАДЕНО (остават 4-те железни джанти)
  2. Колата е ударена в колонката между десните врати, няма липси, продава се цялата за 555 лв. франко кеш-енд-кери Намира се в село Лозен, Софийско. Продава се цялата, но извън движение -- номерата и талона си остават при мен, за да я бракувам. Купувача ще получи копие от големия талон, за да може да я продаде на скрападжийте, след като си свали от нея каквото му трябва. Отделно от това, за 100 лв. се продават 4 железни 14" джанти (без ръжди и идеално прави) с 4 доста износени летни Пирели P??? 195х65х14 Телефон: 0888756904 http://i43.tinypic.com/qq7o1h.jpg http://i41.tinypic.com/blmow.jpg
  3. Благодаря за информацията DJ! Би ли ми препоръчал някаква по-нискобюджетна неяпонска читава алтернатива (и къде мога да я намеря) ?
  4. evo III

    Нов в клуба....

    Честита красавица! Ще ми е интересно (като засечеш) да споделиш как харчи автоматика с този мотор и купе.
  5. След няколко месеца дискретно похлопване отпред вляво по дупчатите пътища, закарах колата да й видят предницата. Шарнир на преден ляв крив носач (тоя дето е със сърповидна форма и държи гумата да не ходи напред назад). От сервиза ме офертираха с носач Delphi за 180 лв (това цена само за носача, без смяната). Въпросът ми към "клуба на знаещите" е -- това "Делфи" сносна марка ли е и тая цена "180 лв" за тоя ми ти носач ок ли е? ... Упс, забравих да спомена -- Galant-а е EA2W s 4G63
  6. Хипотетичен Въпрос 1: пътувате на дълъг път и една скоба по маркучите на хидравликата решава, че след 12 години служба може да си даде 'свободно'. Хидравличното масло е долу, оставате без серво но както знаем на дълъг път това не е трагедия - волана се върти с що годе нормално усилие. Хидравличната помпа обаче продължава да се върти на сухо. Дали това не й идва в повече? И ако да - откъде се охлабва ремъка на помпата и климатика, с крайна цел да се махне, за да се избегне въртенето на сухо? Хипотетичен Въпрос 2: Идентични ли са двата ремъка при този модел и двигател? Ако да - това би било чудно, защото ако скъсате на дълъг път важния ремък (на водната помпа и алтернаторе), то с малко инструменти и две (не леви) ръце бихте си решили проблема на място и продължили по пътя си. Не давам големи шанскове ремъците да са еднакви, но все пак да попитам. С пожелание за успешен ден, /Ст.
  7. Още едно упътване "в картинки" за смяна на поленовия филтър: http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_all...au/HBZ74pR7.pdf Благодарение на Mann-Hummel
  8. ... or alternatively when driving at low speed you are suggested to use vehicle's hand brake instead. Disclaimer: Use at your own risk in tight corners. :icon_thumbup:
  9. Ами първо - наясно ли си с режима, за който ти говоря? Ако съдя по написаното от теб - по-скоро не. Пак казвам - като изтеглиш колана докрай и той влиза в един режим, при който допуска само навиване (т.е. 'гълта, но не връща') От този режим излиза едва след като се навие/глътне до определена дължина (да кажем 2/3 от цялата, но не е точно). Аз няма начин да го 'нахраня' до това положение, т.к. доста колан е увързан около столчето. Получила се е мъртва хватка.
  10. Бонжур лейдис & джентълмен, Закачих детското столче значи. Направих го преди да разбера за това, че задните коланите имат режим 'детско столче' - т.е. режим, в който тресчотката им позволява само натягане, поне докато не навият колана до определена точка. Та сега положението е следното - колана е в такъв режим и столчето е ни напред, ни назад (това щото опасването с колана е в един по-сложен стил, дето не позволява вече да освободя столчето). Не съм свалял още кората над ролката на колана да видя отдолу как е хавата. Някакви идеи/съвети?
  11. Пали от първия път и докато е студен държи по-високи обороти както си трябва. Със загряването бързо пада около втората черта (което аз го броя за 600rpm) и там почва притрисането. И при това положение се влияе от товара в/у алтернатора - ако изгася фаровете оборотите се вдигат с малко, но достатъчно за да спре притрисането. Ако пък загрее и включи перката на радиатора (т.е. натовари ел. системата още повече) - нещата се оправят - държи си обороти на които няма притрисане. Хипотеза: струва ми се, че има точно един режим на общо натоварване (празен ход с фарове и без включена перка на охлаждането), които му е проблем.
  12. Не съм сигурен кое е модел, кое е спецификация, затова преписвам всичко: Galant EA0 EA2WL / EA2WLNHEQL6
  13. Здравейте, подозирам че тая работа няма да е като с москвича на баща ми - отваряш капака, врътваш с отверката реглажа на празния ход и си го правиш колкото ти трябва, ма дето викат 'out of curiosity', каква са възможните причини това набедено чудо на японското автомобилостроене на празен ход вместо да цъка като швейцарски часовник, да се тресе нервно на 600-700 rpm?
×
×
  • Създаване...