Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Подробна смяна на филтър-поленов


Препоръчано мнение

При мен засега няма миризма, но в повечето случаи изключвам климатика малко преди да реша да спирам и оставям поне 2 минутки да духа само на пуснат вентилатор по този начин, уж се предотвратява конденза.

Иначе на какви км.(години) сменяте филтъра? Никъде не намирам да се описва в документацията. :)

И на какъв период е добре да се прави профилактика на системата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменям филтъра на сезон,зима-лято.На около 6-7 хиляди километра идва при мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен може би беше фабричния филтър. Не изглеждаше зле. Не ми е мирисало на нищо и потока от духалките е същият като с новия. Все така вкарва по малко прахоляк през духалките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Здарвейте колеги, Преди 2 дни реших да проверя в какво състояние е филтъра на климатика на колата ( Галант 1998г. 2.0 л. бензин, седан). Свалих жабката , и кората както е описано в темата и ... там нямаше филтър при това всичко е фабрично.Отворите за болтчетата които държат филтъра ги имаше, но отвор в който да влезне самия филтър нямаше.На мястото му имаше пластмаса, която затваря отвора и е част от цялата отливка на кутията. Няма как да се свали, трябва да се реже. Колата е с климатик (работещ). Та въпроса ми е : добре или не е факта, че колата е без филтър и да влизам ли в приключение и да режа пластмасата за да сложа все пак филтър ? Благодаря предварително за мненията ви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здарвейте колеги, Преди 2 дни реших да проверя в какво състояние е филтъра на климатика на колата ( Галант 1998г. 2.0 л. бензин, седан). Свалих жабката , и кората както е описано в темата и ... там нямаше филтър при това всичко е фабрично. Отворите за болтчетата които държат филтъра ги имаше, но отвор в който да влезне самия филтър нямаше.На мястото му имаше пластмаса, която затваря отвора и е част от цялата отливка на кутията. Няма как да се свали, трябва да се реже. Колата е с климатик (работещ). Та въпроса ми е : добре или не е факта, че колата е без филтър и да влизам ли в приключение и да режа пластмасата за да сложа все пак филтър ? Благодаря предварително за мненията ви.

Така като гледам никои не отговаря! Та ти как мислиш кое е по - добрия метод ? Да има филтър или ти да си филтъра в колата. Ако е аналогично всичко ,което го гадая сега може да дупчиш . Но риска си е твой . въпрос на желание. Поздрави. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здр.колеги,доколкото разбрах този филтър https://www.autodoc.bg/bosch/1188261 може да се напасне на кутията на оригиналния поленов филтър,и така да бъде с активен въглен.

Как се 'закрепя' филтъра от БМВ на кутията,лепи ли се или само се поставя вътре в кутията?

Ако някой има снимки на 'процедурата'......ще може ли да ги сподели?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...