Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Най-активни потребители

  1. TASSO

    TASSO

    Модератор


    • Точки

      21

    • От него общо

      3,302


  2. Светльо Ангелов

    • Точки

      11

    • От него общо

      6,898


  3. kd5332

    kd5332

    Потребител


    • Точки

      9

    • От него общо

      101


  4. Емил Димитров

    Емил Димитров

    Модератор


    • Точки

      4

    • От него общо

      6,860


Популярно съдържание

Съдържание с най-висока репутация от 04/26/2023 във всички области

  1. Здравейте. Искам да изкажа своята безкрайна благодарност на Милен Z,от гр Пловдив... този човек/не за първи път/по телефона,като знаеше че няма и да вземе пари,ме насочи към точният проблем на Галант 2,4 gdi/само по обстоятелства който обесних,и ми помогна да отстраня пробема с гаснещ двигател без да види колата,като ми спести ходене по гаражни и негаражни маистори който щяха да разпарчдисат всичко и да ме карат да купувам части за да се учат на колата ми!!! защото всяко едно /може да е това/на японски автомобил е минимум 100лева!!! ще намеря начи да го почерпя/защото пловдив ми е доста далеч,и му желая много здраве и късмет в живота!! този човек не е от тази планета!!! този човек за мен е корифей в областа на gdi моторите,и е абсолютен професионалист в работата си !!! адмираций и респект!! Калин Дюлгеров гр Плевен.
    9 точки
  2. Здравейте колеги, Тъй като от известно време нямаме тениски на клуба, задвижихме и този въпрос. Наличните размери: S, L, M, XL, 2XL, 3XL Цена за един брой - 20лв При поръчка на повече от 5 броя цена - 17лв на брой При поръчка на повече от 12 броя цена - 15лв на брой Време на изработка до 15 дни Поръчка може да направите при Весела Колева - https://www.facebook.com/profile.php?id=100087891570373
    6 точки
  3. О да, уверен съм Термостатът е прост механичен клапан, не го намесвай. Датчици за радиатор и перки няма Има за температура на охладителната течност. Перките започват да духат според параметрите в една таблица е ECU-то, в която присъстват скоростта, температурата и условие дали работи климатика. Лично съм настройвал бившето ми Evo X да пуска перките 6-7 градуса по-рано от заводските параметки. Пак казвам, охлаждането на мотора при каране по инерция е съвсем нормално. За едно си прав, форумът не е както беше преди 15 г. Направо е замрял, както и марката Мицубиши между другото.
    2 точки
  4. Честит национален празник, на феновете на Мицубиши, чувстващи се Българи..
    2 точки
  5. Докато другите скромничат аз ще заръчам 31 броя, ще ти пиша на ЛС за наложения платеж
    2 точки
  6. 2 точки
  7. Пламен е от София (DJ Tymbi) - той също е в час с GDI моторите. J Auto | Джей Ауто | Сервиз за японски явтомобили (japanautoservice.com) Що не проверите при него - много по-лесно и евтино, отколкото репатрак до Пловдив... и съотв. разходи - време/пари. Milen_Z също е проверен/сигурен майстор на GDI/FSI изчадия, но в случая "идва" малко далече... Успех ! ----------------- П.П. Да, този е номерът на моб. тел. на Милен от Пловдив.
    1 точка
  8. Това е профила му във форума - Milen_z
    1 точка
  9. Те ги махат и ги връщат обратно на новото ти стъкло. Това е тяхна грижа.
    1 точка
  10. 1 точка
  11. 1 точка
  12. Чукане на аванс в диапазона от 850 до 2000 оборота ми звучи доста нелогично. Той обикновено започва от 2к нагоре. За да си сигурен трябва да се закачи на дата логер, който да го може да прочете броя детонации. Имам такъв, така че ако не се оправиш, звънни. Разгледай графиката и ще си го обясниш. Детонации започват при по-голям аванс. А и няма как да имаш детонации на празен ход. За мен има 2 варианта; 1вия и по-логичен са хидравличните повдигачи. За мен е това на 99.9 И 2рия е че някой лагер на биела е трънал по пътя си, но като гледам от колко месеца го имаш този проблем, до сега да беше отсвирил.
    1 точка
  13. В Intercars се продават лостов механизъм за Волво S40/V40 на цена от 88лв. Същия е като на Каризмата . Аз съм с такъв и няма ядове вече 3г.
    1 точка
  14. Благодаря много. От това което прочетох мисля че няма място за притеснения. Водата не е много(около 200-300 ml)предполагам, а и е чиста като сълза. Честита Коледа и весело посрещане на Новата Година.
    1 точка
  15. И при мене има календари. Който иска нека да ми пише.
    1 точка
  16. Колега, по-горе беше заявил 2 бр и ги изпратих още вчера
    1 точка
  17. Здравейте, искам 3 бр от календара. Офис на еконт бивш ул. Индустриална 1 Стара Загора 0878685828 Тошко Тодоров .
    1 точка
  18. Здравей, Юлияна, моля запази ми два календара. Ще обсъдим допълнително кога ще мина да ги взема на място.
    1 точка
  19. Здравейте, искам 2 броя от календара. Адрес: гр. Стара Загора, офис "Мототехника" на "Еконт" или "Спиди" - бул. " Ц.С.Велики" № 161, Николай Колев - 0885228055. Лек ден !
    1 точка
  20. За оригинални сегменти се свържете с ТАЗИ фирма. Поздрави!
    1 точка
  21. Здравей, И при мен беше така, при маневриране на паркинга се чуваха някакви звуци и си го обяснявам с приплъзването в раздатъка... и т.н. По-запознатите с механизма могат да го обяснят по ясно. И аз питах насам-натам, никой нищо не обясни, но и пък минаха повече от 5 години от тогава. Карам основно на 2WD и при този режим звука го няма, на 4 WD Auto поставям много рядко, в заснежени и ледени пътища и при мокра настилка ако се налага, защото при 4WD Auto една част от предаването се предва и на задните гуми. С поздрави.
    1 точка
  22. Да, явно разликата която виждаш идва от самия борд на гумата
    1 точка
  23. Ширината на джантата (J), ако съответства на ширината на гумата (225 в случая) значи всичко е наред. Иначе различните модели гуми имат(нямат) различен предпазен борд и е нормално различните гуми да седат малко по-различни на джантата
    1 точка
  24. Здравей, Вики! Надявам се, че те намирам в добро здраве. Преди два дни съм превел сумата за членския внос. Хубава вечер.
    1 точка
  25. Ролбара е чисто ,нов заедно с закрепващите планки, Подходящ за ASX 2010-2020 430лв 0896507850
    1 точка
  26. Вики, БРАВО отново за поредната инициатива! Ще си поръчам както за себе си, така иза доста мои познати и приятели!
    1 точка
  27. Здравейте колеги, Тази година е 19-тия рожден ден на клуба, по-този повод срещата ни ще се проведе в БХ “Загоре“- с. Старозагорски бани от 01.09.2023г.(петък) до 03.09.2023г.(неделя) Цената за уикенда е 145лв на човек и включва - 2 нощувки - 2 вечери - 2 закуски - Туристически данък - Туристическа застраховка - Безжичен интернет + ползване на минерален басейн с джакузи , парна баня и сауна в определени за това часове. Хотела разполага с 4 единични стаи, 7 студия - събират 2+1 човечета, 10 бр. двойни стаи и един апартамент за 4 човека. Меню: ВЕЧЕРЯ 01.09.23г. - ШОПСКА САЛАТА - СВИНСКО ПЕЧЕНО СЪС СОС - КАРТОФИ СОТЕ - ДОМАШНА БИСКВИТЕНА ТОРТА - ХЛЯБ - БЕЗАЛКОХОЛНО - МИНЕРАЛНА ВОДА МАЛКА - РАКИЯ ЗАКУСКА - 02.09.23г. - КОМПЛЕ -ЧАЙ БИЛКОВ ВЕЧЕРЯ – 02.09.23г. -ОВЧАРСКАСАЛАТА - СВИНСКО ВРЕТЕНО - ХАВАЙСКИ МИКС - БАКЛАВА - ХЛЯБ - БЕЗАЛКОХОЛНО - МИНЕРАЛНА ВОДА МАЛКА - РАКИЯ ЗАКУСКА - 03.09.23г. - КОМПЛЕ -ЧАЙ БИЛКОВ Резервацията става чрез обаждане по телефон 0885228055 или 0887707942 на Николай Колев. Краен срок на записване 15 Август!
    1 точка
  28. Окислени букси и/или крачета на бушончетата за вътрешното осветление, радиото и т.н... след пръскане с контактен спрей и смяна на предпазителите (въпреки че не бяха изгорели) проблема изчезна.
    1 точка
  29. Намерихме ти частите в Автогарант - 0888349015. Втулките от задниия мост ставват от Хюндай. Обади се и се разберете.
    1 точка
  30. Не е личен автомобил, но избора на софийска община определено радва окото.
    1 точка
  31. Здравей, колега, за този Лансер все още имаме разни части останали. Външно каре има налично, носачи цели трудно вече ще се намерят, но имаме съставните им части - шарнир, втулки. За задния мост втулката е малко проблемна с намирането, но и там ще се измисли нещо. Ако искаш свържи се с мен на ЛС да се разберем.
    1 точка
  32. Пробвай и при Люцкан от Варна. Фирма Геомоторс . Занимава се основно с ОЕМ части за Японски автомобили. В нета има контакти.
    1 точка
  33. За много автомобили бай китаец предлага едно просто електронно устройство, което все едно 'натиска' бутона за изключване на старт/ стоп системата след всяко запалване. Ако идеята е да не натискате вие всеки път. Твърде вероятно е и за ASX да има... Нещо подобно на това: Бутон
    1 точка
  34. Цените за труд не коментирам. Но купуването на дисплей втора ръка, не е мъдро решение, тъй като рано или късно и той ще сдаде багажа. Презапояването е най-доброто решение според мен. И като ти го върнат, може да си смениш крушките за подсветката профилактично (така и така е свален). Аз на жената му сложих диоди даже и стана много приятно. Бутона би трябвало да не мига. Той има подсветка, за да се вижда в тъмното. Когато е натиснат, стрелките указващи мигачите на таблото мигат. Не виждам основателна причина да ти мига бутона . Поздрави!
    1 точка
  35. Ето ме и мен с така дълго чакания Галант
    1 точка
  36. При моторчето трябва да има опция за ръчно затваряне, шестограм или нещо от сорта което като завъртите да започне да се затваря или отваря. Иначе проблеми може да са много, да е заял люка от боклуци, ръжда и тн. Може да са се разхлабили болтовете на моторчето и да застава на страни, така му се увеличава съпротивлението и спира. Предполагам като разкриете моторчето ще се види проблема
    1 точка
  37. Търсете запазени втора ръка. Иначе с този изолирбанд не е решение.
    1 точка
  38. Вариант е не оригинален катализатор. Нямам представа що за стока е, но е нов и няма нищо общо с недорозуменията от по 100-на лева. Тъй като съвсем наскоро минах по този път, ще те насоча директно към сервиз. Цената е 600 лева. След 10 минути колата е готова, а след 30-ина километра загасва и чека. Звукът е неразличим от преди кражбата. Скъпичко, но пък си заслужава. Пък и вече няма да ти я пипат. Тъй като ще наруша някое правило за реклама, пиши ми на лично, за да ти дам координати. Поздрави!
    1 точка
  39. Централната гайка на амортесьорите горе се развива.Тя не се вижда защото е в дупката на бомбето скрита.Стегнете ги с гайковерт за по-здраво.Тропането може да ви подлуди.
    1 точка
  40. И аз карам същият автомобил като колегата по горе,а именно мицубиши асх 1.6 117 коня. И съм абсолютно съгласен с колегата и съм много доволен.Само бих добавил да няма и ръжда.
    1 точка
  41. Здравейте, След 2 години експлоатация, реших да споделя мнения по колата. ASX 1,6, 117 кончета, ръчна, с фабрична газ на BRC. С автоматични светлини и чистачки, круиз контрол, без парктроник, без еко и навигация. Карам малко. За 2 години - 12 000 километра. Още при покупката имаше леко, едва забележимо потропване отпред в дясно. До сега съм сменил 2-та кормилни накрайника (още като я взех) и 2 предни биалетки след 7 к км. каране.. Сменил съм и свещите. Другото е стандартното обслужване. Изненадан съм от разхода на гориво. На бензин така и не съм я засичал. Не я юркам - 90-100 извънградско, 120-130 на магистрала. Разход 5.6 - 6 на 100 км на газ. Добра динамика според мене за този двигател. Ако трябва да изпреваря по-бързо - от 5-та на 3-та и пак 5-та. Има достатъчно голям запас във високите обороти. Стабилна на път, не е от най-обезшумените автомобили, но не дразни. Колата не е с голям багажник. За семейство с повече от 1 дете ще е тесничко за багажа. Има си дребните местенца за разни джунджурии - горна, долна жабка, подлакътник с горно и долно отделение. Приятен според мене за каране автомобил. Послушен волан. Ако не търсите голям автомобил или такъв с висока мощност, ще останете доволни. А ако попаднете и на гледан екземпляр, ще имате малко грижи по поддръжката.
    1 точка
  42. Благодарение на колегата Tihoni http://www.mitsubish...user_manual.pdf
    1 точка
  43. Ако евентуално сложа нов катализатор, къде могат да ми направят такава защита?
    1 точка
  44. Проблема ти е в Блуутуд модула....така са на всички Мицубишита и това е всеизвестен фабричен проблем ......за целта трябва да смените модула, защото не се ремонтира( или поне в Бг не знам кой може ) а се заменя....при вас на Оутлендърите се намира зад ЦД плеъра ( касетофона) и за целта трябва да махнете централните духалки,под тях има винтове, които се развиват и се маха целия модул на касетофона, в дъното долу се намира този модул с размери на кутия за цигари и от лявата му страна е куплунга му.....в Ибей се продават много такива за около 150 лв. така че вие си решавате дали да го махнете или да го смените....оригиналния номер на частта е: 8785A026 ..... На Лансерите този модул се намира непосредствено над жабката в близост до еърбега на пасажера на таблото .....за целта трябва да се свали цялата жабка ( а не само капака й) а за тази цел се сваля и патрона за изкл. на еърбега на пасажера..... Бушона който махате е за всички вериги ,които са предназначени за захранване на подържащите устройства на автомобила, в това число и този модул ,както и касетофона, ЕТАКТ-а, и т.н........този бушон се маха когато автомобила искате да го "зазимявате" ....т.е няма да го карате повече от месец или когато отивате в чужбина за по дълго време ( така ги съветвам хората които работят там и се връщат за по 1-2 месеца в БГ......)
    1 точка
  45. Здравейте, не сте споделили какъв е модела на колата, но ще се опитам да дам генерален съвет. Недейте да слагате 10/60 масло, тъй като старата поговорка "да сложим по-дебело масло да уплътнява" не е точно така. 10/40 е горе-долу добър вариант стига да е от по-висок глас като модел и производител. Относно тези добавки които са на пазара споделям по-долу, вие преценете дали този подход е подходящ за вашия случай. Ще споделя нещо от личен опит с 2 по-стари лични японски автомобила (Не Мицубиши), който имаха сходен проблем и с каква процедура успях да намаля значително разхода им на масло (от почти 1,5л/7500км на по-малко от 500мл./7500км). При тях също беше безсимптомно харченето. Взех антикоксов спрей ( https://xadoshop.bg/bg/products/antikoks-p48.html ) . "Идеята" на тези спрейове е да почистят/раздвижат евентуално спекли сегменти. Има и други на пазара, това при мен свърши работа (не го рекламирам). Преди да започна, премерих компресия, която беше в долна граница на спецификациите на производителя. Спазих точно инструкциите които са на опаковката, както и преди това на няколко изгледани клипа в YouTube ( ЛИНК ) . Премерих компресия след антикокса и имаше значително положителни резултати. Тъй като доста отлагания се отделиха при нанасянето на антикокс спрея, взех промивка за ДВГ Ресурс ( ЛИНК ) . Отново спазих инструкциите на опаковката. Следва смяна на масло с визкозитет предписан от производителя и качествен маслен филтър (MANN). След тези процедури разликата в работата и поведението на 2-та автомобила беше значителен. Повече от 1 година (10 000 + км.) след това те все още са в движение без да имат каквито и да е проблеми. Не казвам че това е решение, даже напротив, но когато става въпрос за по-стари автомобили и "закрепването" им за още някоя друга година, това определено даде резултат в моя случай със сравнително малки финансови средства. P.S - Сменете и клапана за картерни газове, разположен на капака на клапаните. Той също е честа причина за прекомерен разход на масло. Споделете какво е дало резултат при вас. Поздрави
    1 точка
  46. http://mmc-manuals.ru/Mitsubishi_Outlander_XL:_Руководства_по_эксплуатации
    1 точка
  47. Който иска от София има при мен. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif
    1 точка
×
×
  • Създаване...