Премини към съдържание

Petarivanov

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

Petarivanov беше най-активен на 9 Май

Petarivanov има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Petarivanov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Една Година
  • Първа Публикация
  • Един месец
  • Първа Седмица
  • Отдаден Rare

Спечелени Значки

3

Репутация

  1. В крайна сметка отказах се от смяна на пружини. Смених амортисьорите и си поръчах подложки 35 мм (Евгени от Русе) за над чашката на амортисьора .Задницата от 170 мм се вдигна на 220 мм.Отпред беше 200 мм. Минах стенд- имаше нужда от много лека корекция в задния мост. В стабилноста не усещам разлика. Една идея е по- добра,но го отдават на новите Каяби.
  2. Моят ASX 2012 също е с провиснала задница. Като решение в близкото бъдеще мисля пружини и амортисьори. Това което ме притеснява (поне като чета при АСХ и Аутлендър ) че често са с провиснали задници , няколко години след ново закупени. Стигам до извода,че дори и оригинални пружини не издържат дълго. Като предложение, (ако админите счетат че е реклама или спам- моля да изтрият поста) и ако има желаещи можем да направим опит за поръчка на усилени пружини. Предложението ми е базирано от тема в форума на Хонда (усилени пружини +30мм Айбах) Явно и при техния СУВ провисването отзад е често срещан проблем. Та те си поръчват специално усилени пружини (по техен проект) и от прочетеното към момента са доста доволни като издръжливост, поведение и возия. Всеки може да влезе и да прочете и си направи изводи. Предложението ми е да се свържем с техния човек(изчел съм почти всички постове. Инженер с много добри познания и опит) и го помолим на базата на нашите пружини да изработят прототип за поръчка. Мисля че той изчислява дебелината на витката и височината за безпроблемна работа с останалите компоненти по окачването. Комплекта за ЦРВ в момента е 460- 480 лв ,мисля че дават и гаранция. Не познавам лично човека,но мога да издиря контакти и да отправя питане, а найдобре ще е да съдействат колеги от Русе- да се договори лично на място. Ако има и в нашия форум човек, който може да уреди всичко директно с производителя - ще е още по добре. Та ако има желаещи да действаме в тази посока?
  3. За връщането на волана и на мен ми направи впечатление-остава си на това положение (карам Митсубиши, същия автомобил) от година и половина. Мисля е нормално. Забелязах ,че при по висока скорост волана става с една идея по стегнат. По думите на майстора ми при електрическите усилватели е нормално, въпреки че служебната Шкода също с ел. рейка не намирам разлика в усилието на въртене при по висока скорост. При нея при завой се връща волана. Щом се чува и щракване, може би има някакъв проблем .Поглеждаш ли и маншоните да не е скъсан някой и да е корозирало от влага. Котките през зимата са редовни обитатели в двигателния отсек на тази кубатура. Качват се точно от към рейката и маншоните.
  4. Аз си го купих от Силвър Стар. Не виждам никъде да пише точно кое G е. На Митсубиши моторс- в Черна пет литрова туба. Парт номер- MZ320130 .Не мога да открия документа,мисля към 80 лв беше.На цвят е зеленикав.
  5. Колега, аз бих взел шарнир на 555 и бих намерил майстор който и да го капне тук там. Гледам,че борда на шарнира е масивен и позволява. Влезеш ли във филма с носачите на всеки шарнир ще сменяш и носач. Между другото тампона за който писах е идентичен с този (на Хонда ХРВ) и ако решиш него да сменяш ,задължително ще трябва носач- изплюва тампона ако се смени само него. Я гледай Бляда с джапанките как действа.Ако ти трябва контакт - в Слънчака е.😀
  6. Запази си и старите носачи , колега. Всичко ново е ..... При мен филма с носачите беше заради задния тампон, който е вулканизиран с носача и трябваше да взема нови - алтернативни. Там обаче единия шарнир имаше лек луфт в отвора на носача и се принудих да взема втора употреба оригиналени. На алтернативния няма опция за смяна шарнир , тъй като гнездото вече е подало. Не става въпрос за Митсубиши, но филма е същия.
  7. Моята защита е готова от седмица и не ми остава време (може би в Събота) да я вдигна на подемник и да я сложа.Представлява най обикновена ламарина-мисля 3 или 3.5 мм.с няколко отвора по средата ,топлината да не се задържа към купето. И аз гледах всякакви модели плюс този от снимката горе и стигнах до извода, че цялата идея на защитата е да забави крадците и респективно -да не си губят времето с усложнения и се откажат. Та вдигнахме я в един сервиз и решихме, че може да е цяла защита ,която да се хване за отворите на предната широка греда или магаре-не зная как точно се нарича и почти до другото гърне (това след катализатора). Там също има готови отвори. По проект представляваше нещо като правоъгълник с заоблени ъгли.Захващането към купето с четири болта ,като мисля главата да изпиля леко и да вкарам в отвора на купето (да стане като шпилка) и с гайки ,които да се капнат с няколко точки. Мисля ще върщи същата работа като това от снимката горе,тъй като ,ако срежат няколко от проволките в долната част-спокойно ще измъкнат катализатора . Като го монтирам ще снимам и ще пробвам да кача снимки-сега не ми се получава. Забравих да спомена, че иде реч за ASX 1.6 /2012 г.
  8. Със здраве да си ги караш колега и двете Митсута. И аз съм със същия двигател, само че не съм привърженик на други горива освен бензин и дизел. За маслата,моята са я карали основно с 0 w 20 . След гаранционното обслужване са ги сменяли в сервиз Тойота- с тяхна марка. Аз минах на 0w30на Amsoil, но може би сега на 7-8 К ще пробвам друга марка. Според мен е добре да намериш добър газаджия за диагностика на сместа (въпреки че споделяш че върви и набира добре). Отдавна не карам газ и не мога да споделя нищо там. Иначе са много добри и икономични автомобилчета. Поздрави!
×
×
  • Създаване...