Премини към съдържание

Delyan.Dimitrov

Потребител
  • От него общо

    69
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    16

Delyan.Dimitrov беше най-активен на 21 юли 2023

Delyan.Dimitrov има най-харесвано съдържание!

За Delyan.Dimitrov

  • Рожден ден 10/03/1976

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    L200 Instyle 2020

Посетили профила

471 посетили

Delyan.Dimitrov's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Една Година
  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

20

Репутация

  1. За какво трябва да е този предпазител? Стандартния алтернатор има възбуждане, което може да е защитено с предпазител. При този вид няма.
  2. Вчера от Пловдив до София моята държа 12.8 . Единствено се променяше когато взе да регенерира и при движение без натоварване.
  3. Не е сигурно още. Идеята на смарт алтернаторите е да зареждат когато не отнемат мощност - при спускане например. Или най- общо казано, когато двигателят не е натоварен. А когато е натоварен, спират да зареждат. Това, разбира се, при зареден акумулатор. Напълно е възможно да си видял най- накрая нормалната работа на системата (12В да е било напрежението на акумулатора). Просто трябва да забележиш кога какво прави. Старт / стоп има ли колата? Активен ли е сега в студеното?
  4. Тогава къде е т.н. смарт зареждане? Ако помпи постоянно? По принцип иначе всеки алтернатор има температурна компенсация, но едва ли е чак толкова. Тук в работата имаме две марки автомобили, двете ползват смарт алтернатори. И на двете при откачен кабел за LIN комуникацията (тънкото кабелче) се държат еднакво: първоначално на ниски обороти не зареждат. Подава се газ еднократно над 1300 оборота (около) и тръгват. След това държат стабилно напрежение (въпреки съобщенията вътре, че алтернатора не работи). Мисълта ми е, че така може да пробваш да изолираш колата от уравнението - да видиш какво прави без управление този алтернатор.
  5. А всъщност как се държи в движение? Мисълта ми е дали изобщо работи това управление? По принцип LIN алтернатор трябва да има мониторинг - какво се иска от него и той какво прави. Тоест с компютър да се види. При мен, ако е заредила акумулатора, спира да зарежда тотално при натоварване и започва при отнемане на газта (т.н. принудителен празен ход). Или казано иначе - давам газ - 12.4 В да речем. Пускам газта - 14. Включа ли фарове - 13.5 В независимо от всичко. На другата ми кола с фарове вдига на 14.2 , иначе се държи аналогично.
  6. След 2-3 дни само на бензин има ли го проблема?
  7. За много автомобили бай китаец предлага едно просто електронно устройство, което все едно 'натиска' бутона за изключване на старт/ стоп системата след всяко запалване. Ако идеята е да не натискате вие всеки път. Твърде вероятно е и за ASX да има... Нещо подобно на това: Бутон
  8. От изминалия уикенд - Кръстава - Рибново и Пиринска разходка - Пиринска .
  9. Понеже май само аз си пиша тук, да поддържам темата: Родопска разходка .
  10. Разходката до язовир Калин и връх Малък Калин - Изкачване до язовир Калин и Вин(т)чето .
  11. Поредната разходка в Рила - Сестримо - яз. Белмекен , 'Каскадния' път яз. Белмекен - Нехтеница , Нехтеница - 'паркинг' Сухото езеро . Отново чудесна природа и красиви гледки.
  12. Последното от неделя - разходка до връх Руй - Избрано , Пълната версия .
  13. Ами точно за твоите фарове не мога да посоча, но най-общо този, който е повече към средата на фара, обикновено е за вертикалния реглаж. Другия е изтеглен към края на фара. Тоест ако погледнеш през по-големия отвор на снимката, може да е там. Вероятно има и нещо като улей/ водач за отверката.
×
×
  • Създаване...