-
От него общо
69 -
Регистрация
-
Беше тук
-
Общо дни Първи
16
Delyan.Dimitrov беше най-активен на 21 юли 2023
Delyan.Dimitrov има най-харесвано съдържание!
За Delyan.Dimitrov
- Рожден ден 10/03/1976
Местоживеене
-
Град
София
Информация за профила
-
Пол
Мъж
-
Кара
L200 Instyle 2020
Посетили профила
505 посетили
Delyan.Dimitrov's Постижения
-
Не е сигурно още. Идеята на смарт алтернаторите е да зареждат когато не отнемат мощност - при спускане например. Или най- общо казано, когато двигателят не е натоварен. А когато е натоварен, спират да зареждат. Това, разбира се, при зареден акумулатор. Напълно е възможно да си видял най- накрая нормалната работа на системата (12В да е било напрежението на акумулатора). Просто трябва да забележиш кога какво прави. Старт / стоп има ли колата? Активен ли е сега в студеното?
-
Тогава къде е т.н. смарт зареждане? Ако помпи постоянно? По принцип иначе всеки алтернатор има температурна компенсация, но едва ли е чак толкова. Тук в работата имаме две марки автомобили, двете ползват смарт алтернатори. И на двете при откачен кабел за LIN комуникацията (тънкото кабелче) се държат еднакво: първоначално на ниски обороти не зареждат. Подава се газ еднократно над 1300 оборота (около) и тръгват. След това държат стабилно напрежение (въпреки съобщенията вътре, че алтернатора не работи). Мисълта ми е, че така може да пробваш да изолираш колата от уравнението - да видиш какво прави без управление този алтернатор.
-
А всъщност как се държи в движение? Мисълта ми е дали изобщо работи това управление? По принцип LIN алтернатор трябва да има мониторинг - какво се иска от него и той какво прави. Тоест с компютър да се види. При мен, ако е заредила акумулатора, спира да зарежда тотално при натоварване и започва при отнемане на газта (т.н. принудителен празен ход). Или казано иначе - давам газ - 12.4 В да речем. Пускам газта - 14. Включа ли фарове - 13.5 В независимо от всичко. На другата ми кола с фарове вдига на 14.2 , иначе се държи аналогично.
-
Галерия на местата, които сме посетили с автомобилите си
Тема е на Delyan.Dimitrov към темата на Delyan.Dimitrov Фотогалерии
От изминалия уикенд - Кръстава - Рибново и Пиринска разходка - Пиринска . -
Галерия на местата, които сме посетили с автомобилите си
Тема е на Delyan.Dimitrov към темата на Delyan.Dimitrov Фотогалерии
Понеже май само аз си пиша тук, да поддържам темата: Родопска разходка . -
Галерия на местата, които сме посетили с автомобилите си
Тема е на Delyan.Dimitrov към темата на Delyan.Dimitrov Фотогалерии
-
Галерия на местата, които сме посетили с автомобилите си
Тема е на Delyan.Dimitrov към темата на Delyan.Dimitrov Фотогалерии
Поредната разходка в Рила - Сестримо - яз. Белмекен , 'Каскадния' път яз. Белмекен - Нехтеница , Нехтеница - 'паркинг' Сухото езеро . Отново чудесна природа и красиви гледки. -
Галерия на местата, които сме посетили с автомобилите си
Тема е на Delyan.Dimitrov към темата на Delyan.Dimitrov Фотогалерии
Последното от неделя - разходка до връх Руй - Избрано , Пълната версия . -
Реглаж на фаровете на ASX
Тема е на Delyan.Dimitrov към темата на NikolaBorisov PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Ами точно за твоите фарове не мога да посоча, но най-общо този, който е повече към средата на фара, обикновено е за вертикалния реглаж. Другия е изтеглен към края на фара. Тоест ако погледнеш през по-големия отвор на снимката, може да е там. Вероятно има и нещо като улей/ водач за отверката.