
красикостов
Потребител-
От него общо
112 -
Регистрация
-
Беше тук
-
Общо дни Първи
3
красикостов беше най-активен на 6 март 2024
красикостов има най-харесвано съдържание!
Местоживеене
-
Град
София
Посетили профила
красикостов's Постижения
-
Въпрос за добър диагностик
Тема е на красикостов към темата на красикостов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
1 седмица каране на бензин-никакъв проблем. днес ходих при газаджия-погледна параметрите и каза, че сместа на празен ход била нормална. накарах го да я обогати малко. ще карам на газ и ще правя проверки с кодочетеца от време на време за проверка. това засега. -
Въпрос за добър диагностик
Тема е на красикостов към темата на красикостов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Да съгласен съм! Ще покарам само на бензин известно време. Днес пак двигателя след нормално загряване започна да спада оборотите на празен ход, но без грешки. Гаснеше 4-5 пъти. Викнах един комшия, който е диагностик . Нямаше грешки .Двете ламбди работят нормално на бензин. Оказа се, че първата сонда с 5-те кабела е за 5В и прочиташе нормално -около 2.5В средно Момчето три разни работи по менюто, адаптаций и пр . Каза че евентуално като съм разкачал акумулатора компа нещо не се е адаптирал. Сместа на празен ход на ГАЗ е била бедна и ламдата подавала грешно към бензиновото CPU и ще отида в събота да я коригират. Покарах s малко-засега е добре. -
Въпрос за добър диагностик
Тема е на красикостов към темата на красикостов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Да ,Р1538 е от това ,че бях извадил конектора на токовият датчик. Ще я покарам на бензин само, но ELM 327 кодочетеца показва ,че има проблем с ламда сондата Напрежението се мени по нелогичен начин. Трябва да има ритмични импулси около 0.2В за бедна и 0.8-0.9В за богата смес Странното ер че с втори друг по опростен кодочетец пише, че сондите са минали теста ок. Този линк е страхотен -
Въпрос за добър диагностик
Тема е на красикостов към темата на красикостов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
добре -
Въпрос за добър диагностик
Тема е на красикостов към темата на красикостов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Ако Р1538 изчезне с вкл конектор IBS -доре Махнах го защото напрежението падаше до 11В и защото на LPG пречи. На светофари двигателя изключва, после тръгва на бензин и превключва на газ и така до безкрай. Вредна функция за ГАЗ. Миналата година сменях токовият сензор-същата работа. Смених алтернатора-същата работа и откачих конектора При откачен конектор напрежението е 13.8-14.4В. Ако не е фатален този код зимата ще карам с откачен конектор. -
Въпрос за добър диагностик
Тема е на красикостов към темата на красикостов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
JMBXTGA9WLU013130 Автоматични скорости. Да сбъркал съм кода. Р1538 е. относно сондата-обаждх се тук там -само оригинална за над 1000лв. Луда работа! Ще я взема тази втората употреба-дават я за 100лв с гаранция за връщане Друг избор нямам -
Въпрос за добър диагностик
Тема е на красикостов към темата на красикостов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
P1538 code +P0171code. Мисля, че намерих причината за Р1538. Свързан е също и с auto-stop системата. Откачил съм куплунга от датчика за контрол на зареждането. Закачих го обратно, изчистих грешките и ще покарам само на бензин. Нo, сега установих, че като запаля колата след загряване 5 -10 мин на празен ход оборотите почват да падат под 400 и обратно. От ЕЛМ тестера нещо не ми харесват данните от ламда сондата. Явно ще е проба-грешка. Ще търся ламда сонда ,но е с 5 проводника. В Аутодок има една такава със същият куплунг ,но не знам дали е същата. По номер определено не е, а има теснолентови и широколентови. От една автоморга намерих една от същата кола и 5бр кабели и май ще рискувам да я взема. По номер е UAA0004 , NTK JA ,01YK от същото Мицубиши ASX, но 2022. Не можах никъде на намеря моят оригинален номер . -
Въпрос за добър диагностик
Тема е на красикостов към темата на красикостов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Е ,аз съм в София. Вчера погледнах ламда сондата, нo успях да прочета само 02JM и е с 5 проводника, което ми се видя странно. Всички сонди са с 4 проводника, които ги дават в AUTODOC и др сайтове. В сервизното не можах да намеря нищо за нея. -
Въпрос за добър диагностик
Тема е на красикостов към темата на красикостов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Благодаря за отговора колега! Ако знаеш добър диагностик сподели. Не знам каква е ламда сондата Ще погледна дали не пише нещо по нея. Хм Колата е на 60 000км Много бързо е заминала ако е тя. -
Колеги някой зне е ли читав диагностик за Mitsubishi ASX 2.0 бензин 2020? Но, диагностик, който въз основа на live data да определи точно къде е проблема ,а не да прави предположения-може да това, може да онова ,може да е трето. Омръзнало ми е от такива диагностици. На колата дава грешка при четене Р1528(.Intake Manifold Runner Control Bank 2 Stuck Open) Също и Р0171 бедна смес от време на време. Според това ,което четох и двете грешки са свързани с вакуума. Проверен е и в нормите е и няма пропуск. Колата работи също на газ. Днес ходих пак на моят газаджия ,който много уважавам за уменията. Според диагностика първата ламда сонда работи мързеливо-ту дава 0.16-0.20V ту 0.8V по неясни причини на бензин. Но, преди да търся смяна трябва да съм сигурен, че тя прави този проблем. И защо да е свързана с код Р1538? Някой знае ли kъде е този датчик в двигателя :Mitsubishi ASX 2.0 , 150kc ,2020.бензин?
-
Ролбара е продаден
-
1/Нов ролбар за Mitsubishi ASX заедно със закрепващите планки . Цена 400лв 2/ Чисто нова кормилна рейка за Mitsubishi ASX . Цена 300лв При интерес: 0896507850
-
Е , след толкова време никой не можа да установи защо напрежението от алтернатора пада до 12В. Изръсих се напразно и на едни кумулаторджий от Сточна гара, които твърдяха, че с техният софт могат да ресетнат компа и да обучат акумулатора. Накрая извадих куплунга от датчика IBS на минусовата клема и напрежението закова 14-14.3В Интересното в случая е, че съм вадил този куплунг преди и нямаше ефект а сега има. Ще карам така известно време.
-
Продавам нова кормилна рейка JPN за Mitsubishi ASX, Outlander и др
Тема е на красикостов към темата на красикостов Части
На никой ли не му трябва?Нова рейка на цената на рециклирана -
Продавам нова кормилна рейка JPN за Mitsubishi ASX, Outlander и др Каталожен номер от AUTO DOC 70K9029-JPN Поради грешна диагноза от сервиз беше закупена от AUTO DOC Цена 300лв 0896507850 Краси София