Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

George_B

Потребител
  • От него общо

    68
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    2

George_B беше най-активен на 22 февруари 2023

George_B има най-харесвано съдържание!

За George_B

  • Рожден ден 03/16/1973

Местоживеене

  • Град
    Ямбол

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Посетили профила

1,235 посетили

George_B's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

4

Репутация

  1. George_B

    температура на таблото

    LiX, уверен ли си ? Термостатът - за какво е ? ... Датчиците за охл. течност/радиатор/перки... ? За красота ?... ... Отделно въздушния поток обдухващ радиатора охлажда... ...Донякъде, зависи от скоростта, също и колко е замърсен радиатора... Преценяйте си !... Форумът не е това, което беше преди време ! Изумен съм... ...
  2. George_B

    температура на таблото

    Според мен - не е нормално ! Тоест, на загрял мотор - стрелката за температурата на таблото -> трябва да "кове" на определено място, и НЕ МЪРДА - при каквито и да е условия ! Дали ще спускате - на неутрална, или на скорост, дали ускорявате - вентилаторите (охл. радиатор и ако има климатик - те компенсират.). Температурни датчици (диагностика-какво вижда ЕКУ-то), термостат... Този, за стрелката на таблото - не е "отговорен"/важен за смесообразуването. Успех !
  3. valboss, Жалко, че никой не е реагирал на поста... Последният в темата е от 2017 г. Жалко, поне за мен. Традициите - вече не са това, което бяха, всичко не е същото... И форумът не е същият... Няма ги истинските човеци/хора. ... Нещо за Mario64 - някой, нещо... Беше болен...? ----------------------------- П.П. Френски не знам, клипчето го погледнах... Чест и почитание ! Оказа ми помощ преди доста време - помня ! Нещо дребно, но всичко беше ОК.
  4. Пламен е от София (DJ Tymbi) - той също е в час с GDI моторите. J Auto | Джей Ауто | Сервиз за японски явтомобили (japanautoservice.com) Що не проверите при него - много по-лесно и евтино, отколкото репатрак до Пловдив... и съотв. разходи - време/пари. Milen_Z също е проверен/сигурен майстор на GDI/FSI изчадия, но в случая "идва" малко далече... Успех ! ----------------- П.П. Да, този е номерът на моб. тел. на Милен от Пловдив.
  5. Вероятно някой е правил някакъв ремонт преди Вас - има несъосие между ремъчните шайби - затова "плуе"/измества ремъка. Що не посетите свестен сервиз - коментирано е във форума, за София има избор... Успех !
  6. Вероятно втулките на ел. мотора са "изсъхнали" - товарят мотора, респективно двигателя/стъпково моторче. При втора, трета степен - тока е по-голям, ел. мотора на вент. преодолява повишеното съпротивление от сухите втулки - съответно няма проблем. Сваляне вентилатора, обслужване на ел. мотора -> почистване от стара смазка, нова -> грес по вътрешната страна на втулките, двиг. масло за кечетата, проверка на четки и колектор (почистване, ако има "дерюги"/нараняване - шлайфане със ситна водна шкурка, полиране, почистване на каналите)... Принципно, вент. се намира над пасажерските крака (сваля се жабката, евентуално ще трябва "+" отверка с късо рамо). Изчакайте други съфорумци да потвърдят - за тоя модел. Успех !
  7. Грешка P0125 е температурен датчик охлаждаща течност. "Code No. P0125: Insufficient Coolant Temperature for Closed Loop Fuel Control" В нета има доста неща, проверете датчика, и какво "вижда" ЕКУ-то чрез комп. диагностика. Може да е датчик, проблем в окабеляването... Свързано е с другата грешка (ламбда 1), двигателя не може да влезе в нормален режим GDI - затова и разхода на гориво е повишен. Успех !
  8. Комп. диагностика правена ли е ? Или поне четене на грешки в ЕКУ-то ? Диагностичната букса би трябвало да е правоъгълна, бяла, с 12 пина (някои липсват, но като нумерация се броят) - ако е така, може и със светодиод (обикновен, с подходящ резистор). Броят се дълги и къси мигания - има писано във форума... Има и други варианти... Когато регулирахте аванса - по спомен -> трябва един конектор в моторния щит - да се свърже към маса. Така ЕКУ-то спира да коригира аванса динамично. Свещи, кабели - ОК ли са ? Само на бензин ли работи (има ли АГУ)? Поздрав и успех !
  9. Сашо, Това, новото моторче e някакво евтино менте (доколкото разбирам от ровене по нета - китайско). Рискуваш да прецака ЕКУ-то на колата (драйверите на управлението на степ моторчето). Как диагностицирахте, че моторчето е дало фира - измерване съпротивлението на намотките, блокирал щок/лагери... В прикачената картинка по-долу, съм отбелязал "нослето"/накрайника на моторчето - трябва да е същото, като оригиналния. Също и "О" пръстена, ако не е наместен в леглото, или е пропуснат... - ще смуче въздух, от там и повишени обороти... Отделно, ако някой е въртял байпасния винт на дросела... Принципно, настройката на моторчето се прави с диагностика - ЕКУ влиза в режим "настройка", блокира се автоматичното регулиране на ъгъла на запалване, моторчето е в "нулево" положение... Следят се стъпките на моторчето - съгласно оборотите, регулират се с бай-пасният винт. Доколкото разбирам, мотора е 4G63 ? (поне моторчето от линка е за такъв...). Аз съм със същия, но корейския вариант G4CP-D, Хюндай Соната). Имам си съответната диагностика, моторчето съм го ремонтирал 2 пъти (прекъсната намотка). Настройката при мен беше елементарна - само чрез винта за байпаса на дросела. (дросела е свалян, разглобяван, основно почистен). Успех !
  10. Проблемът не е в реле или предпазител. Според мен - имате 2 отделни проблема. (единият - с чистачките, другия - с вентилатора на парното). Ако имате ел. схеми - ще е по-лесно. Евентуално, потърсете Milen_Z, който е от Пловдив, и вероятно ще реши проблемите ! Успех !
  11. Дали държи налягане - системата се надува и се следи по манометрите. Тук ще трябва сервиз. Нормално е, компресора да не включва при ниско налягане - това е защита - чрез датчика за ниско налягане. Има и друг - за високо, в случая той не е интересен. Ако проблемът е само в ниско налягане на фреона - за проба -> може да окъсите датчика за ниско налягане, и да пробвате дали компресора ще тръгне - максимум 2-3 секунди, колкото за пробата, после гасите и махате окъсяването. Успех !
  12. Проверка за активни грешки в ЕКУ, насока към датчик колянов вал - без импулси от него, ЕКУ-то не задейства релето за бенз. помпа. Направено е с цел безопасност. Би трябвало да има и аварийно/принудително задействане на помпата, но не знам на тоя модел как се прави. Възможно е да има проблем по окабеляването. Нивомерът няма нищо общо... Успех !
  13. E9T15292; E9T15293; (MD614368) - Мицубиши (ползват се от Хюндай за директно влагане, до около 1996-98 г., после почват да си произвеждат под техни номера-виж по-долу). Хюндай Соната (1994-1998) -> парт номер: 35103-33010 (или същото без тирето: 3510333010); Хюндай Lantra/Elantra (1990-1995) -> парт номер: 35103-33000 (или същото без тирето: 3510333000); Доколкото съм запознат - различните парт номера са заради формата на "носле"-то -> върха на подвижната част. Иначе, намотки/размери/съпротивление - са същите (28-33 ома, при измерване на средна към крайна точка). Под същите парт номера - ще срещнете моторчета с изцяло черен корпус. Те се водят "подобрена" версия. Освен, че съпротивлението е повишено на около 40 ома - намалява натоварването на драйверите в ЕКУ, те са НЕРАЗГЛОБЯЕМИ/капсуловани. Руснаците ги режат с ножовка и ползват за донори... чак такова извращение не си струва. Успех ! --------------------------------------------------- П.П. В базар-а има 1 обява за Соната 1995 на части - може да опитате, аз направих запитване за стъклоповдигач преди 1 месец, продавача още проверява дали е наличен. Аз за това време си реших проблема).
  14. Принципно, това моторче подлежи на ремонт... Картинката не е ясна, по-долу прилагам едни други - ако съвпадат -> става и от Хюндай. Какво му е на вашето - изгоряла/прекъсната намотка, заклинване ? Понякога, като дефектира (намотка на късо) - гори драйвера в ЕКУ-то. Пламен/Ди Джея - ми е ремонтирал такова, в последствие се наложи пак - справих се сам (купих неработещо/удавено във вода/клеясало, но намотките и привода си бяха ОК).
  15. Гофарата, Тая снимка нищо не значи, също и, че казанчето на горната помпа е пълно... Махнете капачката и вижте течността - трябва да е бистра, без утайки по дъното" Ако е мътна/черна, или има черни утайки по дъното - някоя от помпите е заминала. Разглобяват се (помпите - горна и долна), и се проверяват - "огледалото" (цилиндричната повърхност), и уплътненията. Принципно, първо си "заминава" долната помпа (изпълнитения цилиндър, дето DJ Tumbi е писал по-горе, къса се гумения маншон, влиза влага и мизерия, цилиндърчето корозира, съответно язви по "огледалото", износени уплътнители...) Успех !
×
×
  • Създаване...