
СтоянБ
Потребител-
От него общо
274 -
Регистрация
-
Беше тук
-
Общо дни Първи
5
СтоянБ беше най-активен на 5 октомври 2022
СтоянБ има най-харесвано съдържание!
Местоживеене
-
Град
София
Посетили профила
Този блок е изключен и не се вижда от други потребители
СтоянБ's Постижения
-
Газ на Mitsubishi ASX 2.0 2020
Тема е на СтоянБ към темата на красикостов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Поздравления за усърдието и майсторлъка! За съжаление, много неща у нас са така - едно ти казват, кълнат се, но на практика е друго и трябва да проверяваш и гониш до край. И майсторите масово са така - или не си разбират от работата до край, или ги мързи или още сто неща във вреда. В раздела за лансър имам написана тема как след няколко години мъка аз сам хванах какво причинява неравномерен ход на дизеловия ми двигател лятото. А в колко сервиза ходих, не е истина. То не бяха съмнения за дюзи, за компресия, за зацепване на ремъка, за какво ли не... И никой да не знае, да не е чувал, да не е чел, че това може да е от дебитомера и се тества елементарно като се изкл. от буксата. Работа за 120 лв. част и 10 минути направи си сам. А отне години на не-знам-си-колко сервиза и нищо от тях. Успех! -
Сега се сещам, че миналата неделя в София аз пък видях в задницата някакъв модел уж на мицубиши, но пишеше Outlendar - с две все едно нарочно разменени букви... Това пък какво ще да е било, някаква стара кола беше...
-
Аз бях два пъти тук.
-
Аз ще се пробвам за два през уикенда по съседски.
-
Моя го правиха на два пъти в София. В показаната тема по-горе имам публикувани мнения по въпроса. Мога да помогна със съвет за ремонт в София.
-
И за да покажа, че не всички са такива, ето днес отговорът от Козелът за една малко сбъркана доставка.
-
Това получих като отговор на моето запитване. Поне някой в СБА събра кураж да ми отговори. Самият отговор не заслужава особен коментар.
-
Днес с моя дизел (на VW) бях на ГТП. Преди да си тръгна след прегледа питах да ми кажат подробно за газовете. При норма за димност макс. 0,007 за група 3 и макс. 0,004 за група 4, аз съм с показание 0,001. Но не могат да ми дадат група 4, защото съм с първа рег. 12.2008 и съм евро 4. Ниската димност отдавам на реглажа на дюзите, презацепването на ремъка, скорошната смяна на повредения дебитомер и горивото Shell V Power, с което се движа неизменно вече повече от 2000 км. Днес на пункта на СБА в Овча купел имах абсурден случай. След прегледа през миналата година веднага си запазих час за тази година през тяхната ел. резервационна система - за днес, за т.нар. линия 2, за нея даваха часове тогава. Вчера ми изпратиха напомняне, че имам запазен час в събота. И когато отидох днес се оказа, че въпросната линия 2 не работи в събота. Отидох на линия 1, но ми казаха, че няма как да имам резервация на линия 2, която не работела. Опитите ми да им обясня, че имам резервация естествено бяха посрещнати с насмешка. Нямаха възможност да ме вземат на линия 1, графикът бил запълнен. И тъй като днес трябваш да мина ГТП, отидох другаде, не се възползвах от талона за отстъпка в СБА, който имам от застрахователя и в резултат на другив пункт платих 60 лв., което ми се видя доста скъпо. В резултат на днешната разправия, за след една година имам резервации в пункта на СБА в Овча купел за линия 1 и за линия 2. А в понеделник ще им пиша имейл да ги питам защо не са ме уведомили, че спират линия 2 и да си потърся друга възможност - нали имат система и следва да видят какви резервации има направени. Вместо това, те ми изпращат напомняне да отида. Абс. тъпанари!
-
Мултимедия за Mitsubishi Outlander 2009
Тема е на СтоянБ към темата на tomekki PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Все повече приложения отказаха да работят. Звънях на фирмата продавач в София, но засега безуспешно. Днес обаче потърсих във форума на производителя Дасайта и открих такава тема. По съвет в темата деинсталирах webview. И приложенията тръгнаха. Веднага се появи актуализация за webview, ама да имат да вземат. Също така не актуализирам Коди (вж. по-горе) и Chrome, тъй като при актуализация той спира да върви. Вероятно пак някаква гугълска тъпотия. -
Лансер 9, дизел, двигател 2.0 DI-D, 140 к.с. Да споделя информация за това как след няколко години на неясноти и проблеми с неравномерна работа при студен старт и какви ли не опити за ремонти, най-накрая проблемът беше хванат и се оказа вероятно най-лесният и евтин за отстраняване. А проблемът се състои в това, че от няколко години периодично се повява един и същ дефект - при първоначално стартиране на двигателя колата се тресе, оборотите играят, от ауспуха пуши и мирише. Когато се вкл. климатикът става още по-зле. След известно време и след като по път загрее се оправя. Като се спре на място, пак се почва. Но не беше винаги така. Всяка година имаше дълги периоди, в които дефектът изчезваше, все едно друга кола. И после пак мистериозно се появяваше. Най-близкото наблюдение, до което достигнах след няколко години, беше, че проблемът се проявяваше пролетта, лятото, ранната есен. Имаше го и това лято. Правиха се много диагностики - няма грешки, всичко работи коректно - така твърдяха в сервизите. Дюзите - имат малки отклонения, но нищо сериозно. Турбото - сервизирано. Сменен беше темп. датчик, нямаше промяна. Щяха да мерят компресия на цилиндрите, но се отказах от това. Когато колата загрее и по време на път - няма проблеми. Разход по магистралата - 5.2 (карам с около 130 км.ч.) Преди 10-ина дни пак нещо се ядосах и се заприказвах с монтьора в един сервиз до нас. Той по принцип знае за моите проблеми. Преди година и половина при него чистиха дросела и ЕГР-а, темата е тук някъде. Но почистването беше през зимата. После през лятото 2021 г., както и това лято - същата пушеща история. Та той спомена, че може да е от дебитомера, т.е. нещо, свързано с въздуха. За това винаги сме мислили и разсъждавали, защото колата правеше проблема винаги, когато се прибера в Бургас за лятото. Всъщност, проблемът не беше само в Бургас, а през цялото лято, всяко лято. Т.е. при топло време. Но защо, каква можеше да е причината. Освен, че тогава пали без подгрев и на ниски обороти 830. Дюзите не работят добре при ниски обороти? Възможно ли е? Есента и зимата пали на 1300 оборота и тогава го няма дефектът. Също така ми направи впечатление, че при запалване двигателят отначало работи добре 7-8 секунди (т.е. всичко е наред) и едва тогава започва да тресе и да пуши. Т.е. нещо (не) се случва и почват проблемите. Прочетох в интернет, че най-лесният начин за тестване на дебитомера е да изкл. буксата. Очаква се колата да разпознае, че няма дебитомер и да взема предварително записани стойности в компютъра, т.е. нищо лошо не може да се случи. Откачих буксата, запалих. И това беше - колата заработи равно, не трепери, не пуши, не дими, не мирише, нищо общо с когато е включен дебитомерът. Ясна беше работата след толкова години мъки. И толкова посетени сервизи, които да казват, всичко с данните е наред, ама нещо не е както трябва - я дюзи, я компресия, я не-знам-си-какво. А то - една елементарна букса да се изключи за проба. Една минута работа. Поръчах нов дебитомер. Преди да пристигне и да го монтирам, свалих стария (много лесна процедура) и го напръсках със спрей за почистване на дебитомери (купих, реших, че мога да дам 25 лв.), ей така за проба. Монтирах го обратно, но пак пушеше и трепереше, не се оправи след моето почистване. Поне тренирах демонтаж и монтаж. Онзи ден монтирах новия. С него засега отначало пропушва съвсем малко в началото и не трепери изобщо, оборотите са стабилни. Като включа климатика на място, няма проблеми. Карам колата в града за проби, всичко работи нормално. И то в тези дни, когато в София е горещо може би за последно тази година. Т.е. сега беше последният момент да разбера, че проблемът уж е отстранен. Казаха ми, че тъй като дебитомерът, който сложих е същият като стария, няма нужда от адаптация. Необходимо е обаче да покарам 100-ина км., за да се натрупа съответното количество данни и всичко да заработи оптимално. Чудя се и каква е точната последователност на проблемите при дефектния дебитомер. Вероятно той винаги показва, че въздухът е с такава маса, че все едно е студен. Т.е. компютърът си мисли, че въздухът е студен и богат на кислород. Но времето е топло, темп. датчик подава, че е горещо, което означава запалване без подгрев и при ниски обороти. Но при очакване за въздух с маса на студен се подава повече гориво. И така повече гориво, но с горещ въздух и работа на ниски обороти - недобро изгаряне, кофти работа на двигателя, тресене и пушене. Това е обяснението, до което успях да достигна. Надявам се, че историята ще окуражи колеги с подобни проблеми да тестват подобно решение, ако имат като моите симптоми.
-
Мултимедия за Mitsubishi Outlander 2009
Тема е на СтоянБ към темата на tomekki PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Днес на мултимедията се появи интересен проблем. Не бях карал колата 2-3 седмици и имаше доста приложения за обновяване. Всичко мина добре. После обаче открих 2-3 приложения, които тръгваха на екрана, но почти веднага се затваряха. Напр. Прозрачен часовник и време, Bulgarian Radio, Motordata OBD. Заиграх се повече с Прозрачен часовник и време, че имам негов уиджет на основния екран и постоянно ми е пред очите. Приложението се отваря, след което веднага се затваря. След няколко опита андроид дава съобщение, че приложението често се стартира и предлага да го затвори. Преинсталирах приложението 2 пъти, все така не работеше. Интересно е, че изглежда самото приложение по някакъв начин работи във фонов режим, защото на уиджета се актулизираха данните за времето . Но самото приложение не се отваря на цял екран, където са настройките и всички данни за времето с подробности. Изчистих кеша, после изчистих и данните. Същата работа. Само веднъж по случайност успях да вляза в настройките на приложението, след което отново нищо. По същия начин и с Bulgarian Radio и Motordata OBD. Уж тръгват, след което веднага се затварят. Никога до сега не съм имал подобни проблеми. Някой да има представа какво може да се е объркало и евентуално дали може да се оправи без преинсталация (фабр. настройки) или да се чакат ъпдейти на приложенията? Същите приложения ги имам на смартфона и работят нормално. Като изкл. горния проблем, не съм забелязал мултимедията да не работи нормално. Само с тези приложения днес нещо не е както трябва. Други приложения, които пробно стартирах, работеха нормално. -
Според мен притесненията са излишни. Ако тези гуми създаваха проблем за сигурността, нито щяха да ги проектират, нито да ги произвеждат и продават. А какво да кажем за акулите, по подобие на чиято кожа тези гуми се проектирани.
-
И аз съм виждал доста коли с такива гуми и съм се чудел. Да използвам темата, за да питам нейния автор - поради какви причини е избрал тези гуми, каква е логиката зад избора, бил ли е наясно при покупката с тази асиметрична шарка и какво са обяснили в сервиза при монтажа, те също следва да имат обяснение на странно изглеждащата шарка при монтаж вдясно?
-
Най-вероятно автомобилът с двигател на VW (като моя) е Евро 4, т.е. без ДПФ филтър. Предполагам, че колата с японския двигател е с ДПФ и поради това е Евро 5. Тези различия също следва да оказват влияние както на обективното представяне на двигателите и колите като цяло, така и на субективните усещания, за които споделяш.
-
Търся да купя оригинални джанти за Лансър 10 тъмни 18 цола !
Тема е на СтоянБ към темата на Dimitar Stoyanov Части
Аз имам като тези (обявата не е моя, само за илюстрация я давам). И бих ги продал. Не са тъмни, алой са.