Премини към съдържание

СтоянБ

Потребител
  • От него общо

    297
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    6

СтоянБ беше най-активен на 28 септември 2024

СтоянБ има най-харесвано съдържание!

1 проследяващ

Местоживеене

  • Град
    София

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

СтоянБ's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Добра реакция Rare
  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

10

Репутация

  1. Да не би да е свързано с ползване на климатика, напр. да е от компресора на климатика? Не си го ползвал зимата, няма виене. Включваш го сега, почва да вие.
  2. Е как да изчезне, като това е сред основните характеристики на дизеловите двигатели. При ниски темепратури в началото двигателят работи на по-високи обороти (около и над 1200) и поради това чукането е по-силно. През лятото стартира на около 850 оборота и чукането е по-слабо. Пробвай да заредиш на празен резервоар само гориво Shell V-Power Diesel, моят опит е, че с това гориво двигателят работи значително по-тихо в началото, все едно вече частично е загрял. Едва ли друго е възможно да се постигне, освен ако няма някакъв проблем, напр. стати тампони на двигателя, които са загубли способностите си за абсорбация и се получава шум от триене, удряне на други елементи едни в други.
  3. Аз чакам Юлияна да зареди да си взема от там
  4. Да се изключва от буксата при работещ двигател не би трябвало. Но след като при изгасен стават описаните проблеми, едва ли компът може да работи без дебитомер, което ми се струва странно. Аз имам дизелов лансер и така хванах проблема с неравномерния празех ход през лятото. Странно ми се вижда без дебитомер двигателят да работи по описания от теб начин, но явно си зависи от модел до модел. При това положение нямам препоръка за смяна, защото може да се окаже, че ще е излишен разход без никакво подобрение. Ако все пак решиш да го смениш, виж сегашният от кой производител е и потърси на същия. Аз така направих, моят беше на Бош.
  5. А дали коректно работи сензорът за въздух MAF? На диагностиката може да изглежда, че работи нормално, но да е изхабен/повреден и оттам да става проблем с горивната смес. Според мен проверка на този сензор (дори изкл. на буксата, което ще вкара компа в зададения по стандарт режим) е по-лесна от всяко от другите неща, които си правил и изброил по-горе. Впрочем, поздравления за твоя пост!
  6. Проверете сензора за маса на въздуха Air Flow Mass sensor. Най-лесно става, като му откачите буксата. Компютърът ще засече, че го няма и ще взема предварително зададени стойности и двигателят ще работи добре. Ако се окаже това, най-добре сменете сензора, който първоначално ще изисква адаптация в движение известно време.. Също така, предполагам, че този проблем го има при топло време от късната пролет до ранната есен. И го няма есента, зимата и ранната пролет.
  7. Магазините за части за японски коли по Цар Симеон в София? Май имат сайтове, като балканпартс, джапанпартс и подобни. Или пък направо се обади на балканстар, то там ще е на цена майка си и баща си, ама поне да си проверил.
  8. Другото, което можеш да имаш от сега предвид, е че този спойлер визуално ще натежи и значително и черното ще ти дойде в повече. Въпреки, че аз сложих наполовина по-нисък, бях принуден да сложа цветно фолио отгоре във вдлъбнатините, а покрай него за съответствие и същото цветно фолио отпред на носа - дето е отвъд гумата на предния капак. И на капаците на огледалата.
  9. Относно спойлера - преди години аз купих друг модел от ебей, както и дългите прагове под вратите. Но не ги купих аз директно, а ги поръчах през фирма в БГ, която се занимава с това - да купува от ебей и да ги доставя. Слагат известна надценка, но прецених, че е приемливо, вместо аз да се занимавам. Можеш да потърсиш такава фирма, предполагам, че има доста. Изпращаш им линка на стоката и после те се занимават.
  10. Браво, случил си на майстор! И все пак, когато имаш възможност, попитай го защо този сензор е правил проблемите при теб. Интересно ми е защо сензорът за маса на въздуха е подавал некоректни данни при наклон и при другите описани от теб ситуации. Може би, но само може би, не е работил добре при резки промени към голямо натоварване.
  11. Браво, че сте хванали, че е това. В раздела за лансер и аз имам една история за този сензор, но проблемите бяха други. Интересно ми е, какво обяснение е дал техникът защо този сензор е правил описаните проблеми?
  12. А кой дебитомер е сменен - за гориво, за въздух?
  13. Ако купиш адаптор на блутуф или wifi, не можеш ли да свържеш софтуера в компа с адаптора по този начин, а не непременно през усб? Що се отнася до горивната смес, преди две години открих при мен проблемен MAF сензор и след като го смених, нещата заспаха. Виж темата тук. Поздрави
  14. Първо и преди всичко - ако имаш Каско, се обади на застрахователя си.
  15. Това е така, защото най-често (или винаги) колите излизат от производство с откачено жило. И при мен беше така, в сервиз го закачиха.
×
×
  • Създаване...