Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Вярна ли е тезата:Макс.200 к.с. за Fwd


Препоръчано мнение

Ако за теб спортните коли служат за мерене на пишки по магистралите (с последващо преминаване към един по-добър свят), то за мен не. Мястото на спортните коли е на пистата и на осамотени планински пътища с много завои.

Да разбирам ли, че никога не превишаваш скоростта и не си се гонил поне на 1 светофар или друго място? Фераритата и Ламборгинитата - и те ли на пистите да идат. Това са коли, които не са правени за писти, а са правени за улиците, но да имат достатъчно мощност и да носят забавление и удоволствие на шофьора. В Германия няма ограничения по аутобаните значи хората са преценили, че трябва да има и места, където да може човек да настъпи автомобила си вместо само на пистите. И забелязал ли си, че повечето от катастрофите стават с вектри, астри, пасати и др. такива коли от началото на 90-те. Което ме навежда на извода, че не зависи от това колко ти е бърза колата а от това какъв шофьор си и как ти е поддържана самата кола!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...
  • Отговори 75
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте ! От доста време следя форума и реших и аз да напиша нещо... А сега по темата - в защита на предното предаване пускам следното филмче за да видите нагледно какво може един малък Ford с 300к.с. с предно сравнена с Nissan GT-R (480к.с. 4x4).

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=nqo77mv7M_4

 

Извинявам се ако съм нарушил някои от правилата на форума относно правилното писане на съобщения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! От доста време следя форума и реших и аз да напиша нещо... А сега по темата - в защита на предното предаване пускам следното филмче за да видите нагледно какво може един малък Ford с 300к.с. с предно сравнена с Nissan GT-R (480к.с. 4x4).

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=nqo77mv7M_4

 

Извинявам се ако съм нарушил някои от правилата на форума относно правилното писане на съобщения.

 

И какво точно може? :icon_n_dunno:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, аз съм убеден, че 99.9 процента от хората биха предпочели GT-R-a :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно не сте ме разбрали правилно. И аз предпочитам GT-R, но на планински път с завои двата автомобила вървят заедно при 200 к.с. разлика. Според мен това доказва че и предното предаване не е за изхвърляне при повече от 200 к.с. (както е попитано в темата). И се пак не забравяйте че този форд струва около 80 000 лева,а Нисана 3 пъти повече, така че едва ли някои ще предпочете Форда.

 

А и незнам това дали е тест на авто билд ама има подобен тест на Top Gear със същия Форд срещу Форд GT (500к.с.) и резултата е подобен.

Мисля че Форд GT беше с задно не си спомням вече.

Редактирано от zlos7ar
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно не сте ме разбрали правилно. И аз предпочитам GT-R, но на планински път с завои двата автомобила вървят заедно при 200 к.с. разлика. Според мен това доказва че и предното предаване не е за изхвърляне при повече от 200 к.с. (както е попитано в темата). И се пак не забравяйте че този форд струва около 80 000 лева,а Нисана 3 пъти повече, така че едва ли някои ще предпочете Форда.

 

А и незнам това дали е тест на авто билд ама има подобен тест на Top Gear със същия Форд срещу Форд GT (500к.с.) и резултата е подобен.

Мисля че Форд GT беше с задно не си спомням вече.

 

Не можах да разбера какво точно казва този филм. Намерили са две коли, с които и моята би вървяла по подобен начин в тези пътни условия. Тоя смешо във форда бил уверен във всеки завой. Фордът е някаква странна полюционна разработка, ГТР-ът е истинска кола. Може би трябваше да ги сравнят при паркиране на тясно място, по скорост на отваряне на вратата, по наличието на охлаждаща жабка и по осветлението на огледалата в сенниците. Карал съм ГТР, не съм такъв форд, но сравнението ми напомня един виц:

"Отива един при бижутер и носи нещо грижливо опаковано в носна кърпичка. Дава го и шепне "Бихте ли проверили дали това е диамант?". След 10 минутно обстойно изследване под лупа, чегъртане, душене и сумтене, бижутерът връща обекта на неговия собственик и отвръща - "Това е чисто и просто парче спечено лайно", Хм, казва неособено учуденият клиен - То и аз се чудех какво ще правят диаманти в задника ми..."

Та нещо подобно е и това сравнение... ама нейсе. В последния аутобилд 350 зет е последен в класирането на 5 роудстъра сред които ауди, мерцедес, БМВ и порше. Печели аудито.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ford GT e американска кола и няма нищо общо с Форд в Англия. Много е нагласено клипчето. Значи намерили са един път, с бабуни и дори това да е вярно, което се случва в него (което за мен е много невероятно). Това е на тези 500 метра отсечка. Още повечем че никой не може да ме убеди, че кола с предно завива толкова добре колкото нисан ГТР :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ford GT e американска кола и няма нищо общо с Форд в Англия. Много е нагласено клипчето. Значи намерили са един път, с бабуни и дори това да е вярно, което се случва в него (което за мен е много невероятно). Това е на тези 500 метра отсечка. Още повечем че никой не може да ме убеди, че кола с предно завива толкова добре колкото нисан ГТР :D

Пуснете си клипчето от 2,35 сек. Там за 2 секунди става ясно кое е кола и кое - не. Върви по-добре, спира по-добре, изглежда по-добре. Коя ли е колата? Тракшън контролът се намесвал... Ми че изключи го бре, английски смешник... Не го ли виждате по завоите как кара - личи си, че нарочно подава газ в пика на завоя... Егати досадното клипче, това почти ме ядоса...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вие май сте на принципа щом не е японско дай да го оплюем. Просто исках да покажа, че кола с предно може да върви добре и с повече от 200 коня както е попитано в темата.

 

А в отговор на колегата SLX искам да кажа, 4е никаде не съм споменавал, че Ford RS има нещо общо с Ford GT

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се засягай! Вярно е, че при доста добри условия (като едни зверски гуми), и кола с 200+ коня FWD може да се държи добре на пътя. И то особено след 100 км/ч (поради по-ниското си тегло). За мен това обаче е разбираемо само ако си имал кола с предно и си я напомпал и си дал маса пари за гуми и др. за да може да тръгне. Да, но да си купиш чисто нова спортна кола, с над 200 конски сили под капака, и на светофара да те опъне някой с много по малко коне, просто защото до 3-та ще въртиш гуми като замаян си е кофти. Да не говорим за завиването, спирането и стабилността при 4х4.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вие май сте на принципа щом не е японско дай да го оплюем. Просто исках да покажа, че кола с предно може да върви добре и с повече от 200 коня както е попитано в темата.

 

А в отговор на колегата SLX искам да кажа, 4е никаде не съм споменавал, че Ford RS има нещо общо с Ford GT

 

Не, не сме на този принцип, ценим всичко читаво, пък макар и плод на европейско или щатско автомобилостроене. Но този клип е целенасочено правен, нали не храните илюзии, че в тези предавания няма твърде прозаични пропагандни цели - в случая пропагандата прозира и има за цел да продаде малко фордове на Острова.

1. При монтажа в началото фордът води на пистата, нисанът го следва

2. При финиш линията на пистата фордът финишира първи

3. Цялото внушение е базирано на доста странни пътни условия и отново монтажът е много избирателен.

Не съм коментирал нищо за РС и ГТ фордове, това направи Супермен, мога обстойно да коментирам ГТР с голямо удоволствие и то защото имам и преки впечатления, не само от кориците на списанията и Интернет.

Нисанът е корава кола, но и тя боледува от синдрома "Страхотна за парите си". Да, поршето струва повече и е по-престижно, пък макар и малко да изостава в техническо отношение от ГТР. Всичко е въпрос на вкус и възможности. Аз лично предпочитам да си купя нисан 350 зет, ако кризата поотшуми. Ако пък екотаксата, която замени акциза е приемлива, със сигурност големият кораб, който минава покрай западните брегове на САЩ ще натовари една зетка в края на 2009 г. на която ще давам здравата газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , тук има още едно филмче, което мисля , че е нагласено. Fiesta VS Colt.

как влиза с Fiesta-та в завоите (с поднасане), и виж как влиза с Colt-a (леко само с присвирване на гуми).

Какво остава за тази брутална разлика между Nissan-a и Ford-а ... :mad:

 

можеш да видиш разликата Фиеста-Колт. Редактирано от kr0tal
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе форд ескорт косуърт е една страхотна машина така, че да не говорим толкова крайно.
Ми що не си взе едно Косуъртче тогава, а взе Еклипс 4х4 ?... :P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....... Ако пък екотаксата, която замени акциза е приемлива, със сигурност големият кораб, който минава покрай западните брегове на САЩ ще натовари една зетка в края на 2009 г. на която ще давам здравата газ.

 

До колкото ми е известно акцизът пада за коли, внос от ЕС, защото фактически е вътрешен пазар. На чисто новите коли и тези извън ЕС, акцизът няма да падне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото ми е известно акцизът пада за коли, внос от ЕС, защото фактически е вътрешен пазар. На чисто новите коли и тези извън ЕС, акцизът няма да падне.

Да, така е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако има прависти/юристи (мисля че колегата СЛХ беше такъв), въпросът ми е е дали щом едно постановление

е излязло в държавен вестник , е вече в сила ? Конкретно говоря за ДВ Брой 44, 12.06.2009 г. линк

На страница 4, указ номер 159 е прието изменението и допълнение на закона за акцизите и данъчните складове,

това вече в сила ли е, тоест ако сега си внеса автомобил над 163 конски сили, мога да го регистрирам без да плащам акциз ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е указан друг срок в постановлението, влиза в сила три дни след обнародването. И колеги, това с фордовете малко несериозно. За много много коли може да се каже, че са най-добри като продадени. По същата логика, като са толкова хубави еклипсите, защо някой си купуват галанти... ? :P Ако косуът имаха визията на еклипс, ами май май изборът нямаше да е мицу...

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако има прависти/юристи (мисля че колегата СЛХ беше такъв), въпросът ми е е дали щом едно постановление

е излязло в държавен вестник , е вече в сила ? Конкретно говоря за ДВ Брой 44, 12.06.2009 г. линк

На страница 4, указ номер 159 е прието изменението и допълнение на закона за акцизите и данъчните складове,

това вече в сила ли е, тоест ако сега си внеса автомобил над 163 конски сили, мога да го регистрирам без да плащам акциз ?

Общото положение е, че един нормативен акт влиза в сила 3 дни след обнародването му в ДВ, ОСВЕН, ако в него не е посочен друг срок. В Закона за изменение и допълнение на Закона за акцизите и данъчните складове е изрично предвиден срок на влизане в сила 1.01.2010 г. Законът е приет и обнародван, но ще влезе в сила догодина. Виж как е посочено за чл. 40 ТУК. Дотогава чакаме друг подзаконов акт- вероятно наредба, с която МОСВ и МФ ще определят механизъм за компенсиране на акциза, също вероятно с промяна на еко таксата или въвеждане на такава за регистрация. Във всеки случай не е добра идея сега да се опитвате да регистрирате акцизна кола. Сценарият е следният - в КАТ няма никакъв проблем - ще си я регистрирате безпроблемно, но Агенция Митници със сигурност ще ви потърси след някой друг месец да пита дали е платен акциза и ако не- да го направите. Към днешна дата и изобщо до 31.12 т.г акцизът е дължим. Това е. Няма пречка да си внесете акцизна кола сега, но не е добре да се регистрира. Всъщност подобно нещо е малко като котка в чувал. Внасяте колата и я хаквате в един гараж, за да изчакате 1.01.2010 и да спестите 4975 лв. Обаче през ноември приемат наредба, по силата на която таксата за регистрация на кола с мощност на двигателя над 120 киловата е 4000 лв. и вие се оказвате не съвсем на далавера.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажеш за това, да се регистрира сега акцизния автомобил, да му се платят и всички митнически сборове и веднага след това, да се заведе дело за неправомерното облагане с толкова висок данък? Става дума пак за коли от ЕС.

 

Тогава, ако се спечели делото, не само че ще върнат парите за акциза, но и няма как да се облага автомобила с евентуални бъдещи такси за първоначалната регистрация, защото тя вече е регистрирана с задна дата.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажеш за това, да се регистрира сега акцизния автомобил, да му се платят и всички митнически сборове и веднага след това, да се заведе дело за неправомерното облагане с толкова висок данък? Става дума пак за коли от ЕС.

 

Тогава, ако се спечели делото, не само че ще върнат парите за акциза, но и няма как да се облага автомобила с евентуални бъдещи такси за първоначалната регистрация, защото тя вече е регистрирана с задна дата.

 

 

Пожелавам ти успех! Ще ти напиша безплатно исковата молба. Ще се прегърнем двамата и ще почерпиш, когато спечелим делото през 2013 г. Всъщност може би през 2014 г. Накратко ще ти обясня. Дело с теб в български съд няма смисъл да завеждаме, защото ще го загубим. Законът ясно казва, че акциз се дължи до 31.12. Онова френското дело има действие само за страните по него, за съжаление... За да водим дело, трябва да го направим извън България, а там те се гледат със скорост съотносима на българските съдилища. Вероятността да го спечелим, още повече при наличието на съвсем същия прецедент, е огромна. Проблемът е, че мога да ти дам по-добра доходност за тия 5 бона, инвестирани за няколко години напред, отколкото чакане да се произнесе чужд съд...

ПП. Всъщност екотаксата за акцизни коли под 5 години със сигурност ще е значително по-лесно преглъщаема... Така че в моя случай ще съм напред с най-малко 4000 лв., дори екотаксата да се очетвори...

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...