Премини към съдържание

Осветление в купето


eXistenZ

Препоръчано мнение

махаш пластмасата около ск. лост - на щипки е. Махаш с яко дръпване централната конзола - на щипки е и....те ти го климатроника :)

Ясно,значи подхода ми е бил много грешен :) мислех от двете страни да мина,но ми се стори невъзможно да стигна до винтовете,така е по- логично,благодаря за инфото!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Момци, от къде да поръчам крушките на климатроника (без двете за дисплея), за копчетата на светлините за мъгла (двата бутона), във врътката за височината на фаровете и за аварийните?

Значи 2 лампи за климатроника, 2 лампи за копчетата за мъгла, 1 за ел. фаровете и 1 в аварийките - 6 лаНБи общо.

 

п.п. забравих да кажа - като оригиналните да са (с чорапчетата)

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли нема ланби? Леле, шси скъсам тирантите от яд...

Да видим дали нещо съм разбрал. Значи трябва да си намеря отнякъде две крушки Т1-1/4 по 5 мм за копчетата на климатроника - по една от двете му страни и още 2 такива за копчетата на халогените за мъгла... със сини чорапчета?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

От магазина за електроника на "Поп Богомил", обаче светят 2 месеца и изгарят.

Най-добре е с поръчка от вносителя и приключваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя дисплей се вижда само вечер. Денем на пряка слънчева светлина почти нищо не се вижда. Дали е от крушките или такъв е модела на дисплея?

 

Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде четох че са 2 крушки за дисплея. Сигурно едната е изгоряла, а другата е някакъв детунинг (каквото е имало в магазина, примерно 24V) или ако допуснем, че на фарове подава 6V вместо 12V, тя ти свети постоянно на 6V. Щом има разлика между вкл. и изкл. фарове, значи толкова си свети. Тези за дисплея са по-големи от другите два за копчетата (общо 4 крушки са в пулта на климатроника). Не мога да се подпиша под моята информация!

При мен лявата част на климатроника не свети предполагам заради лош контакт в буксата. Случвало се е да тръсне някъде и да светне лявата част, гася колата и следващия път йок светлини...

С тези диоди съм леден. Трябва да викна някой с поялник и жички да запоява. Ако докосне нещо по таблото и го разтопи, много ще се ядосам......... :icon_box: Два пъти ми горят ръцете с поялници докато държа нещо за запояване, така че крушките са си чиста работа. Все за час време ще се оправя с 5-6 крушки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично на мен колега синия цвят много ми допада :) получава се много добре http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Лично на мен колега синия цвят много ми допада :) получава се много добре http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

 

Нищо не се получава. :nono:

Като го видиш на живо, ще се отвратиш.

Освен това тия ленти, които ги лепите светят неравномерно.

Става толкова грозно и разноцветно, че заприличва точно на гоУф.

За да стане добре, трябва да се подменят оригиналните крушки, точно както излизат по каталог, от завода - със сините шапчици.

Така под светката на климатроника и другите лампички в купето придават характерната бяло-светло-синя светлина, която е много приятна за окото.

Ако някой иска още по-силна и ярка бяла светлина съвсем не е нужно, защото вечерно време дразни очите.

Ако пък някой иска да си нашари колата, това си е негова работа...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се получава. :nono:

Като го видиш на живо, ще се отвратиш.

Освен това тия ленти, които ги лепите светят неравномерно.

Става толкова грозно и разноцветно, че заприличва точно на гоУф.

За да стане добре, трябва да се подменят оригиналните крушки, точно както излизат по каталог, от завода - със сините шапчици.

Така под светката на климатроника и другите лампички в купето придават характерната бяло-светло-синя светлина, която е много приятна за окото.

Ако някой иска още по-силна и ярка бяла светлина съвсем не е нужно, защото вечерно време дразни очите.

Ако пък някой иска да си нашари колата, това си е негова работа...

 

Да прав си въпрос на личен вкус и наситина може би преди и аз да предприема каквото и да е било да го видя на живо как изглежда и как е вечерно време, защото е много вероятно да дразни очите :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Оказа се че крушките на копчетата на климатроника не са изгорели. През този месец светна лявата част, после изгасна, минаха дни и светна пък дясната ... и пак тъмнина. Явно като друсне по-здраво нещо прави/не прави контакт. Дали проблемът не е в буксата в пулта на климатроника, до която се стига след сваляне на централната конзола? Някой да е имал такъв проблем?

 

Открих и друга неизправност - не мога да регулирам височината на фаровете от врътката. Това не го ползвам никога. Един път само я пробвах да видя дали работи, но това беше като купих колата. От тогава съм го оставил на 0. Свалях копчето и смених крушката в него. Крушката работи (тествана на акумулатора и с мултицет), но НЕ свети в копчето. Сега не знам как да процедирам в търсенето на повредата - копчето как да проверя и машинките как се проверяват.

Имам спомен, че нещо можело да се размени при сглобяването на нещо по копчетата, ама за кое ставаше въпрос, не мога да се сетя :rolleyes: искам да ползвам жокер помощ от публиката :)

Не че ще го ползвам, но ме човърка отвътре като знам че не работи..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой успя ли да намери от тези лампички с шапките? Аз не се справих и сега съм поръчал от тези http://www.ebay.com/itm/261153851209?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 в различни размери за цялото купе + тези които осветяват задния номер. Пробвах с обикновени първо но е отвратително половината ти табло да свети бяло със синкав отенък а останалата да жълтее. Когато пристигнат и заменя старите ще нащракам да ви покажа дали става с тези нещо :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш за тези миниатюрки, дето се работят с пинсета, в темата ми "как се свалят копчетата за халогените" (за мъгла) съм постнал линк на онлайн магазин. Шапчиците ги няма като разцъкваш из сайта, но ги имат налични в магазина. Аз от там ги взех, както и крушките. Не са китайски!

Забравил съм как светят оригиналните, но ми се струва по-слабо и мисля че преди беше в бяло-синьо (с приоритет към бялото), а сега е зеленичко въпреки сините маншончета (шапки). Може би без маншончета ще е по-правилно... Мен ме устройва и ми харесва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-често се разменят буксите на копчето за нивото на фаровете с някоя от другите две. Най-лесно така се помни: черна букса на черно,кафявата и жълтата не ги щракаш.Ако имаш тракшън,жълтата си я закачаш на копчето за тракшъна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бялата и жълтата ... то даже не са и букси при мен ... но букси ще ги наричам, не се захващат в специални контакти. Защипват се просто е така да са хванати за пластмасата колкото да не паднат и да висят. В смисъл и да висят някъде навътре в таблото - все тая.

Черната я мушнах първа. Не помня дали имаше специално контактно гнездо за нея. Първо се чудех как бяха по ред и сложих черната първа, а другите не знам как ги сложих.

 

Копчетата за халогените, врътката за фаровете и копчето на аварийните като се разглобят за смяна на крушка, се разпадат на съставните си части. Аз така ги разглобих, че нямаше как да видя как е било, но като го погледнеш и видиш принципа му на работа, е оправно и го събираш - пружинка в леглото й, после пластмасово щифче, пък не знам си какво... Например копчето на аварийните като го разглобих на две парчета и карантиите му изпадаха в купето. Тръгнах да го сглобявам и гледам че ще щрака, ама няма какво да върне ключа (седи навътре). Викам бе тук трябва да има пружина ... а те били две пружинки и се закрепили вътре така, че не ги видях, а и не паднаха...

 

Добре, аз пак ще видя тези букси как са, но черната е най-вдясно, нали (като си седнал зад волана говоря)? Тя е за реглажа на фаровете? Друго на пулта нямам (копчета, врътки - не).

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз като взех моя Галант не работеше врътката за регулиране на фаровете. При мен се оказа, че някой е закачил грешната букса там. Махнах пластмасата и разменях буксите докато най-после заработи :).

В допълнение и при мен изгасна лявата част от подсвета на климатроника, като много рядко се случва да светне за кратък период. През повечето време нямам подсвет, но още не съм решил да се заема с разглабяне на централната конзола, че много ме е страх да не счупя нещо :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лесно е. Надигаш от задния край пластмасата до скоростния лост и после централната конзола отстрани. И двете с отвертка, препоръчително увита с някой парцал да не надере.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не помня дали имаше специално контактно гнездо за нея.

:wacko: Черната букса съм сложил в "пулта" на врътката за височината на фаровете и да, има си място, където да се вкара - в самия "пулт".

Следващата ми е бяла и после жъта. Що не работи, не знам :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тракшън как да нямаш бе :icon_hmm: .. иначе да знаеш, че регулирането само на пуснати фарове работи, да не тестваш без да си ги врътнал ...

 

Относно разглобяването, най-добре в кутия, от обувки примерно .. така и да хвръкне, няма да се изгуби лесно нищо.

 

Относно ту светва, ту не светва, това най-вероятно е откачена жичка от телчетата и чат-пат прави контакт. Т.е. последен сезон преди тотал.

 

Поздрави.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз малък трекшън контрол ли съм :D

На пуснати фарове ми. Какво ме направи ти... Копчето правилно съм го сглобил, защото усещам позициите 0, 1, 2, 3 как ги включва.

Не е точно ту светва, те не светва. Не свети. За последните сигурно 2 години е светвала лявата половина 3-4 пъти и онзи ден дясната светна. Изгасих фаровете, пуснах габарит - ми, не ще. Идея нямам какво точно да гледам. За разглобяване ще го разглобя. Освен да местя кабелите един по един на габарит и да гледам кога ще светне :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди време си бях пазарил от магазина ,,Ита сервиз" в Ст.Загора ,две лампички излязоха 12лв. ,така че никак не са ефтинки тез миниатюрки.Да допълня че са оригинални и бяха последните за момента в магазина и не знам дали въобще в бъдеще са си внесли от тях,но ако някой проявява интерес ще отида да попитам дали сега имат в наличност

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Слагайте светодиоди на копчетата,светят здраво.

 

http://www.bktuning.bg/product.php?ProductID=506

 

http://led.omega-light.com/Leds/leds.htm

 

Това са двата линка дето могат да ви свършат работа.Ще ви публикувам снимки утре от моята колица.Малко е трудно подмяната на диодите ама си заслужава.Вземайте си по-силно светещите диоди.Не се притеснявайте че ви дразни като шофирате през ноща.Димирването на таблото си работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм се разправил с проблема със захранването на копчетата на климатроника. Мислех че крушките са изгорели, но не са. Идеята за диоди отпада засега. Проблемът се прояви след като два пъти свалях централната конзола заради двойния дин плеър и след това дълго не съм карал колата нощем, че да забележа дали свети всичко. Та го отдавам на лош контакт някъде (някоя букса трябва да се вкара по-плътно предполагам).

Не помня тук ли бях писал че копчето за височината на фаровете не получава захранване. Получава и сменената крушчица свети, но много слабо. Мисля да махна синьото маншонче от нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • Admin

Колеги ето го и моето произведение... усилил съм го докрая, но може и да се намали и не дразни вечер... махнах двете крушки на самия дисплеи и сложих една лента лед отдолу, като вкарах два диода съответно на мястото на крушките ;) благодаря на колегата eXistenZ за идеята наистина останах очарован

 

http://i40.tinypic.com/17sp02.jpg

 

Отварям една стара тема с въпрос:

След като мина време крушките светят ли добре? Има ли изгорели?

Искам да си сменя с LED само тези на командните бутони на климатроника, без дисплея.

Харесва ми белия цвят с леко синкав отенък. Може би една идея малко по синкаво от тези на снимката.

Има ли някой колега, който да сподели опит?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

можете ли да ми кажете какви и по колко бороя ще ми трябват за таблото,климатроника,авариините,копчето за огледалата и димера за таблото(ако изобщо трябва да свети)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...