Премини към съдържание

Mitsubishi Galant - кола на годината за 1997 година


Препоръчано мнение

  • Admin

Празнуваме 11 години от избирането на Mitsubishi Galant за "Автомобил на годината" в Япония за 1997 година!

 

Да отдадем чест на НЕГОВО ВЕЛИЧЕСТВО ГАЛАНТ :icon_n_king:

 

http://www.picvalley.net/u/1053/1823108656.JPG

 

http://www.picvalley.net/u/749/941371267.JPG

 

http://www.picvalley.net/u/838/1811594708.JPG

 

http://www.picvalley.net/u/793/181624292.JPG

 

http://www.picvalley.net/u/881/1818045962.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да са ни живи и здрави и още толкова да ни изкарат.

Можем да си пожелаем единственно, по скоро да излезе новия модел на ГАЛАНТ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен друга кола не ми трябва. Накратко - това е моята кола и щях да много да се разкайвам ако я бях продал. Никакви други модели не ме интересуват. Поне в близките години не виждам вариант да изневеря на любимата - моя спорт едишън, който толкова много обичам и карам с удоволствие. В момента пийвам домашно червено винце по този повод :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен друга кола не ми трябва. Накратко - това е моята кола и щях да много да се разкайвам ако я бях продал. Никакви други модели не ме интересуват. Поне в близките години не виждам вариант да изневеря на любимата - моя спорт едишън, който толкова много обичам и карам с удоволствие. В момента пийвам домашно червено винце по този повод :first:

Е, тогава честита годишнина... През 97-а тази кола наистина беше революционна... Че и по-късно даже :icon_dance: Айде наздраве и от мен. Ако знаете как съм я барнал моята със сменено какво що имаше и нямаше нужда, пък с як интейк, филтър и генерация... звукът е нечовешки, върви убийствено, направо е изтребител... Много ме радва във вида, в който стана миналата седмица...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Действително прекрасен автомобил е Галант. Острата муцуна влезе отново в мода и всички сега копират... Да не забравяме че основни конструктивни характеристики като дабъл уишбоун окачване отпред и отзад нямат все още дори лимузини от висок клас. Шест цилиндров мотор и автоматични скорости в днешно време се предлагат само в много скъпите коли, които в тази конфигурация удрят 40 000 евро. Изобщо само визията на колата е равностойна на тази на най-скъпите спортни седани (какъвто всъщност Галант не е, но това е наша малка тайна) и дори е по-ефектна защото никой не разбира каква е тази марка... Докато известните коли ги знае всеки. Много сноби подчинени на идеята да са наистина уникални на пътя биха дали мило и драго да постигнат същия ефект, единствено ги спира табелката Мицубиши :mitsu-smiley:

 

Често карам други марки по командировки, основно Фолксвагени и Ауди, и намирам доста голяма разлика в полза на Галанта, при това във всеки елемент - технически, естетически. Няма да изброявам... колите в днешно време отговарят и са проектирани според най-строги стандарти за качество, но не са качествени по субективна преценка - как може един интериор обвит в плат за чаршафи да е качествен? Как може един чисто нов автомобил да е тракащ като трактор? Как може един качествен автомобил да върви нормално само между обороти 2000-3000? И как може един такъв "качествен" автомобил да струва десетки хиляди евро? Нормално ли е седалките им да са такива че да ме боли гърба след 3 часа път? Очевидно не. Но в днешно време се налага изкуствено нисък стандарт в автомобилостроенето, качеството става все по-недостъпно, производствените разходи са приоритет номер едно, иначе няма оцеляване в този бизнес. Мицубиши са ни направили истински подарък с тези коли... И затова не са и прокопсали особено на пазара, но това е друга тема. Ако бях пред избор на нова кола, на фона на всички нови коли модел 2008, бих платил пълна "стара" цена за нов екземпляр на този стар Галант, с пълно съзнание за недостатъците му.

 

Вече над 1000 дни всеки път когато го заключа и тръгна, се обръщам да го погледна пак.

 

:D :D

 

В този ред на мисли, Галант не е преставал да бъде за мен кола не само на годината, но на всички времена :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако бях пред избор на нова кола, на фона на всички нови коли модел 2008, бих платил пълна "стара" цена за нов екземпляр на този стар Галант, с пълно съзнание за недостатъците му.

 

Вече над 1000 дни всеки път когато го заключа и тръгна, се обръщам да го погледна пак.

 

:D :D

 

Супер :mitsu-smiley: :good: :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита годишнина, колеги и приятели! :)

 

Хармоничния дизайн и подбор на определени елементи в този автомобил го правят класиката в своя клас! Има много различни разбирания за думата класика, но за мен лично, класика може да се нарече единствено това, което се е отсяло от масата с годините и остава да живее вовеки! А именно Галант! Точно като колегата Aga и аз се обръщам и не по-веднъж за да погледна отново и отново стойката и формите на този култов автомобил. Той е моята гордост и респективно - радост! Самият факт, че няма дубликат, сам по себе си го прави УНИКАТ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ми харесаха мислите на Aga :icon_dance: Признавам си, аз също го правя. Заключвайки с дистанционното и пъхайки ключа в джоба си, се обръщам за да го видя.

Няколко човека вече коментират колата ми, защото е единствената в града ми и защото не познават модела. Казват "ехх, много хубава е тази кола, ама каква е, какво пише отзад" ... Човекът до него се връща, поглежда капака отзад и казва "Ми не знам, пише Галант, а другият добавя, аааа, мицубиши галант ... много са добри, виж каква предница вади, а как ли върви..."...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След всичко казано от колегите, мога само да добавя, че съм напълно съгласен с всеки един от тях......да сме живи и здрави да се радваме на колите си, защото те никога няма да ни предадат! :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха честито на всички ни!

Тази тема от началото ми напомня за темите от преди 2 -3 години в форума.Не знам защо но аз така го чувствам.

Още един път наздраве за колата която е актуална и след 11 години на пътя. :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Често карам други марки по командировки, основно Фолксвагени и Ауди, и намирам доста голяма разлика в полза на Галанта, при това във всеки елемент - технически, естетически. Няма да изброявам... колите в днешно време отговарят и са проектирани според най-строги стандарти за качество, но не са качествени по субективна преценка - как може един интериор обвит в плат за чаршафи да е качествен? Как може един чисто нов автомобил да е тракащ като трактор? Как може един качествен автомобил да върви нормално само между обороти 2000-3000?...
Е, хайде сега да сравняваме ябълки с круши. Едната кола си я избирал за себе си, другите са купени за отдаване под наем, т.е. максимална печалба - най-ниска спецификация и най-вероятно дизелов двигател..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Ех...., що не ги правят вече ? :mitsu-smiley: :sun:

 

Правят ги бе :) Резервни части за всичко има и с помоща на читав майстор като Пламен може да върнеш колата си в първа младост, а защо не и да си сглобиш нова :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

Вече над 1000 дни всеки път когато го заключа и тръгна, се обръщам да го погледна пак.

...

И поет не би го казал така патетично. Браво, колега! Направо ни уцели в десетката.

 

Преглагам колегата за номинация в раздел "Най-поетично и патетично мнение".

 

:mitsu-smiley: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

През 1997 модификацията на Галант станала кола на годината е наистина достоен наследник на славните си предшественици. Няма как обаче да не се замислим обаче - къде сме (Галант/Легнум '08-'09) сега в тази класация ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правят ги бе :) Резервни части за всичко има и с помоща на читав майстор като Пламен може да върнеш колата си в първа младост, а защо не и да си сглобиш нова :rulez:

Колколи би струвало такова удоволствие?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита годишнина да...

 

 

Това наистина е един невероятен автомобил направен с много АКЪЛ! Тъй като авточастите са ми втора професия и хоби, при разглобяването на някои неща съм ахкал, всяко едно болтче, гайка и т.н. стои там, където трябва и се разглобява адски лесно. Изработката на всяка пластмаса, уплътнение и въобще всичко е много качествена. Да ме извиняват колегите с каризмите ама това не е автомобил... Имам чувството че са го измислили 5 пияни кратуни за една вечер и на другия ден са го пуснали на поточната линия !!! Особенно дизелаааа..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колколи би струвало такова удоволствие?

 

 

Виж колко струва на 37000км.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи моя Галант съм го взел на далавера през март миналата година (на 43000км за 12500 евро с първа регистрация 06.2003)? Същия като този на обявата е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честит Празник!

Още много стотици хиляди безаварийно изминати километри с красивите ни Галантчета :mitsu-smiley: :good:

Наистина, думите на aga са разтърсващи, побиха ме тръпки при прочитането им :respect:

Незная, но и аз всеки път неволно като сляза и извръщам погледа да го огледам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...