rosko Публикувано 27 март 2008 Сподели Публикувано 27 март 2008 Точната дума няма да се сетя, най-добре е да снимам и да пусна.... да се не излагаме, де Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 27 март 2008 Сподели Публикувано 27 март 2008 А с ГИ - мощността не пада! При кадърен монтаж и реглажи - няма проблеми! Всъщност и с ГИ мощността пада, но с 6-10%, както и разхода на газ се увеличава пак с толкова.А в Ст. Заг можеш да си сложиш ГИ Фобус.към 1300лв излиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 март 2008 Сподели Публикувано 28 март 2008 Може и да пада, може и да се усеща осезаемо при по-малък двигател, при мен практически няма как да усетиш разликата. Невъзможно е. 6% в моя случай са 7 к.с., дали е 122 или 115 - ха разбери... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 29 март 2008 Сподели Публикувано 29 март 2008 На жена ми и взех Спейс Стар 1,3 ,от него спортист няма да стане,но за сметка на това и сложих метанов ГИ,та сега с 10 лв.минава около 170 км. градско и всички сме много щастливи.Това е решението! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 29 март 2008 Сподели Публикувано 29 март 2008 На жена ми и взех Спейс Стар 1,3 ,от него спортист няма да стане,но за сметка на това и сложих метанов ГИ,та сега с 10 лв.минава около 170 км. градско и всички сме много щастливи.Това е решението!То всичко много хубаво ама колко ви е струвало това удоволствие? Да не говорим че и без това тежкото купе на Спейс Стар-а с тоя 1.3 двигател като му добавиш още 50 кг. метанова уредба и факта че амортисъорите и пружините му ще сдадат богу дух скоро, дано не е чифте пищови на гол г** радоста ви .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 30 март 2008 Сподели Публикувано 30 март 2008 Обикновено жена ми минава около 10 х.км. на година и кара една кола 2-3 год,така че докато е в нея проблем с окачването не очаквам да има.А за цената -такъв ГИ с бутилка от металопластика излиза около 2500-2600 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 15 април 2008 Сподели Публикувано 15 април 2008 Реших да разровя по-сериозно за газовите инжекции. Хрумнаха ми няколко идеи, но за това по-нататък. Това, което ме впечатли е, че австралийците и руснаците са луднали по инжекционите в ТЕЧНА фаза! особено пък тези с турбинки. И се говори за разни убийствени цифри като киловати и въртящ момент. Само за ориентация: 500Hp на импреза. Дори и да оставим настрана спортните изпълнения, идеята пак е интересна. Намерих поне 5 австралийски сайта по въпроса, но не можах да видя нищо от нашите географски ширини. Някой да знае дали по Европа има производители или поне дистрибутори на такива системи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 април 2008 Сподели Публикувано 15 април 2008 Реших да разровя по-сериозно за газовите инжекции. Хрумнаха ми няколко идеи, но за това по-нататък. Това, което ме впечатли е, че австралийците и руснаците са луднали по инжекционите в ТЕЧНА фаза! особено пък тези с турбинки. И се говори за разни убийствени цифри като киловати и въртящ момент. Само за ориентация: 500Hp на импреза. Дори и да оставим настрана спортните изпълнения, идеята пак е интересна. Намерих поне 5 австралийски сайта по въпроса, но не можах да видя нищо от нашите географски ширини. Някой да знае дали по Европа има производители или поне дистрибутори на такива системи? Да има Vialle ги правят, така наречената LPI. Газов инжекцион с течна фаза. Имат представители в София, цената е 2,5 пъти по голяма от инжекцион с газова фаза. DJ_Tymbi e на Галанта с такъв инжекцион. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 април 2008 Автор Admin Сподели Публикувано 15 април 2008 В допълнение на Милен.Ето и снимка как действа системата LPi , която означава (Liquid Propane Injection).Характерното за нея е, че има изключително точно впръскване през инжекторите под налягане и собствено ECU. http://img505.imageshack.us/img505/9382/lpiod1.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 април 2008 Сподели Публикувано 15 април 2008 Който иска да види за какво става въпрос - моля да заповяда............. :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 15 април 2008 Сподели Публикувано 15 април 2008 Който иска да види за какво става въпрос - моля да заповяда............. :D :DТрябва да обясниш някой път за твоята газова като се видим ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 15 април 2008 Сподели Публикувано 15 април 2008 Мда да непременно :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 15 април 2008 Сподели Публикувано 15 април 2008 Който иска да види за какво става въпрос - моля да заповяда............. :D :D Ами живот и здраве - в събота ще я видим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 15 април 2008 Сподели Публикувано 15 април 2008 А ако и пропан-бутана ни беше като хората за ГИ-течна фаза щеше да има повече привърженици. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 април 2008 Сподели Публикувано 15 април 2008 А ако и пропан-бутана ни беше като хората за ГИ-течна фаза щеше да има повече привърженици.Не виждам проблеми кой знае какви .....................същото се отнася и за бензините ни, че дори и в съседна Румъния като сипя бензин и колата върви повече.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 15 април 2008 Сподели Публикувано 15 април 2008 А ако и пропан-бутана ни беше като хората за ГИ-течна фаза щеше да има повече привърженици. За пропан-бутана, съвсем сериозно. Работил съм известно време в една от големите фирми-вносители и дистрибутори на пропан-бутан, и сега имам много близки приятели, които работят за друга подобна фирма, та имам малко инфо от първа ръка, така да се каже Един от най-големите митове е, че в газта се вкарва въздух. Което е пълна глупост. Ще гръмне, ако има кислород, нали се сещате? ;) От къде тогава идват проблемите? Основно от две места. Първо, далеч не всичко, което се внася за пропан, бутан или готова смес, отговря на истината. От време на време се внасят промишлени отпадъци, предимно от Украйна. Имат високо съдържание на пропан, НО имат и още куп примеси - смоли, серни съединения и каквото се сетите. Обикновено се смесват с чист продукт, но резултата винаги е плачевен. В най-добрия случай задръстени филтри и литър гнусна лепкава мазутна слуз, която източвате от изпарителя. Защо го внасят лли? Амо защото идва с около 35% по-евтино... Втория основен проблем е съотношението на пропан и бутан в готовия продукт. Сигурно сте чували, че има лятна и зимна смес, но понякога има и ...ами...на око. Нещо, което съм виждал с очите си: идва газовоз и шофьора прави скандал за някаква дреболия. Този, който пълни камиона, за отмъщение тъпче бутан до ламарините и го пуска да си ходи. С твърдата увереност, че този клиент няма да се задържи дълго на пазара. Е, няма как да пренебрегнем и механичните частици, които идват от много места - кофти цистерни за съхранение (увредена защитна повърхност, от там ръжда), почти неизбежните графитни отпадъци (предимно от дебитомерите), фини парченца гума и прочее "красоти", но поне този проблем е до голяма степен решим с помоща на 3-4-5 филтъра. Няма как да филтрирате химически сместа обачче, ако ви напомпат в бутилката нещо с неизвестен произход. Четох някъде, че газовите инжектори за течна фаза по-слабо се влияят от замърсителите. Обяснението беше, че когато газта не сменя агрегатното си състояние, въпросните вредни примеси не се отделят, а си заминават заедно с газта... в цилиндрите. Какво става там е друг въпрос Звучи ми смислено, но дали наистина е вярно, DJ TYMBI ще каже. П.П. Само да спомена и за не особено еднаквите показания на колконките за зареждане. Както казах по-горе, никой не пуска въздух, за да лъже дебитомера. Масово колонките в БГ са с обемни бутални дебитомери с клапан за газова фаза, тоест пускат само течност, които сами по себе си са доста точни (не помня вече, но да кажем 3-5грама на литър). От там нататък информацията се предава по един или друг начин (най-често с назаъбено колело и датчик на Хол) към отчитащата електроника. Тук вече могат да се правят магарии на воля. Не е законно и е рисковано, но е реално. Всеки, който е карал на газ, поне веднъж се е чудил как може да се съберат 30 литра в 27 литрова бутилка или защо изведнъж разхода му е скочил от обичайните 10 на 14/100. Ами за това. П.П.П. Съвсем последно Забелязал съм и нещо, за което нямам обяснение. Една и съща газ се отразява различно на различните автомобили. Говоря за класическа вакуумна газова уредба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 15 април 2008 Сподели Публикувано 15 април 2008 С риск леко да отклоня темата, но същите процедури с леко видоизменение се случват и с дизела... доста съм пътувал зад граница и това, което в България ми излиза от ауспуха е черен мазутен дим... това, което в Словения и Италия ми излизаше от ауспуха след зареждане беше бял-леко сив пушек, едва забележим. А иначе за замърсената газ - поправи ме ако греша, но съм чувал, че нея предимно я използват за промишлени цели... друга тема е, че има и некоректни бензиностанции и газостанции! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gazadjiq Публикувано 25 април 2008 Сподели Публикувано 25 април 2008 DJ Tymbi ако може да ти дам едно съветче че и аз сьм с тази система на Каризмата, не дей да оставяш в бутилката по малко от 15л. и не сипвай на измислени газ станции .Миналия месец свалихме същата уредба от едно алди че пича си е сипвал по 5лв и е изгорил помпата а тя е 2000 лв. а и не може да се намери :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 април 2008 Сподели Публикувано 25 април 2008 DJ Tymbi ако може да ти дам едно съветче че и аз сьм с тази система на Каризмата, не дей да оставяш в бутилката по малко от 15л. и не сипвай на измислени газ станции .Миналия месец свалихме същата уредба от едно алди че пича си е сипвал по 5лв и е изгорил помпата а тя е 2000 лв. а и не може да се намери :icon_thumbup: Да сте знаели да ми се обадите. Вече 6 пъти ремонтирам успешно такива помпи, и механично и електрониката. Включително и на DJ Tymbi. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 април 2008 Сподели Публикувано 25 април 2008 Да сте знаели да ми се обадите. Вече 6 пъти ремонтирам успешно такива помпи, и механично и електрониката. Включително и на DJ Tymbi. :icon_dance:Да така е, но сега пак вие нещо...............мисля да я отворя пак и да видя какво е положението........... ти какво ще кажеш ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 април 2008 Сподели Публикувано 25 април 2008 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 април 2008 Сподели Публикувано 25 април 2008 Да така е, но сега пак вие нещо...............мисля да я отворя пак и да видя какво е положението........... ти какво ще кажеш ? Небарай, това ти е от едно тампонче което се беше разкапало от газта и се наложи да импровизирам. Всъщност не е виене а просто шум от допира на корпуса на помпата и бутилката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 април 2008 Сподели Публикувано 25 април 2008 Небарай, това ти е от едно тампонче което се беше разкапало от газта и се наложи да импровизирам. Всъщност не е виене а просто шум от допира на корпуса на помпата и бутилката.Не е тампонче ,а помпата си тропа вътре .............както и да е, чудя се дали така и така съм я свалил да закарам бутилката на водна проба, щото ми изтекъл срока и трябвало пак да се ходи.........от 2002 год. не е правена таава а те пробите били на всеки 5 години...........утре ще му мисля........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 16 Май 2008 Сподели Публикувано 16 Май 2008 Да се включа в темата - за газта, като гориво, или по-скоро за българската газ, като гориво. Карам ГИ и нямам никакви проблеми вече 34 000 км, с изключение на едно скъсано кабелче на дюзата на 4-ти цилиндър, но това са бели кахъри. Преди няколко дни, както си карах и колата се включи на бензин. Бутилката - пълних я преди няма и 100 км... Бре, да не изтича... - мириша аз - не. Спирам и допълвам - 9л. Нормален разход. Реших, че е само филтърчето на газта, което е между изпарителя и инжекторите. По предписание трябва да се смени на 40 000км. Прибрах се, купих си филтриращият елемент, че не се продават често цели, отворих го и ето какво видях: Оставям го без коментар. А сипвам само на Лук и Опет, много рядко на ОМВТа съветът ми към колегите е - не чакайте 30 000 дори! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 17 Май 2008 Сподели Публикувано 17 Май 2008 Да се включа в темата - за газта, като гориво, или по-скоро за българската газ, като гориво. Карам ГИ и нямам никакви проблеми вече 34 000 км, с изключение на едно скъсано кабелче на дюзата на 4-ти цилиндър, но това са бели кахъри. Преди няколко дни, както си карах и колата се включи на бензин. Бутилката - пълних я преди няма и 100 км... Бре, да не изтича... - мириша аз - не. Спирам и допълвам - 9л. Нормален разход. Реших, че е само филтърчето на газта, което е между изпарителя и инжекторите. По предписание трябва да се смени на 40 000км. Прибрах се, купих си филтриращият елемент, че не се продават често цели, отворих го и ето какво видях:Оставям го без коментар. А сипвам само на Лук и Опет, много рядко на ОМВТа съветът ми към колегите е - не чакайте 30 000 дори! И аз зареждам само там :icon_censored: Минал само 12 000км, но отивам да го сменям! Фобос би трябвало вече да са отворили сервиза си в София :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.