Значи при смяна на задната броня и стопове от2г еклипс на 2г талон трябва да се модифицират и стойките на стоповете защото на талона са много ниско и не става директно размяната.
Хей хей :icon_blush: Просто исках да кажа на колегата че без сгъстяване и валове, ефекта на ъпгрейди от рода на спортни филтри,спортни изпускателни генерации и колектори е толкова минимален,че просто не си заслужава парите и усилията.В крайна сметка колата ще върви по добре но съвсем малко колкото да те подразни.
Леле колега :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: ,немога да повярвам и аз съм със stage 1 cluch kit и педалът ми е много мек.А като покарам колата в по натоварен режим направо пропада съединителя.Като изстине се оправя.Дали и аз трябва да подлагам шайби и каде?
За да пробваш моторчето трябва да го свалиш,но сигурно е здраво.Най вероятно зъбното колело е изтъркало пластмасата и сега опира при натиска от стъклото.Има вариант и гумените крачета да са се скъсали.Всъщност върти ли машинката на празен ход като натискаш копчето?
Как върви машината колега?Имаи в предвид че 420а е по бавен от 4г63.Но пък е по ефтин за тунинговане.Много бих искал да те видя на някоя среща. П.С. Юли смени ли маслото амиго