rosko Публикувано 17 Май 2008 Сподели Публикувано 17 Май 2008 Не бързай, днес ходих до Плвдив и пак ми го направи номера на отиване. Обратно - никакъв проблем! Та ще почакам и пак ще пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Незнам дали е тук мястото на този въпрос (ако не е някой да го премести), но чух че щяли да забраняват газовите уредби на всички автомобили които не са им поставени заводски. Някой чул ли е нещо и имали някакъв начин да си караме с газавите уредби поставени допълнително. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Незнам дали е тук мястото на този въпрос (ако не е някой да го премести), но чух че щяли да забраняват газовите уредби на всички автомобили които не са им поставени заводски. Някой чул ли е нещо и имали някакъв начин да си караме с газавите уредби поставени допълнително. :icon_hmm: Това е импосибале :icon_doh: Нали мислим за екология! Щяха и колите с десен волан да забраняват, но то май всяко нещо за три дни :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Наистина има един такъх слух, но не се знае все още - говори се, че след 01.01.2010 ще са разрешени коли с фабрично монтирани газови уредби, а не монтирани в "малки, потайни" сервизи, които не дават гаранция за продуктите си. Директивата е приета в Брюксел вече - до колкото знам в Испания газовите уредби са забранени, явно в ЕС целта е такава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Наистина има един такъх слух, но не се знае все още - говори се, че след 01.01.2010 ще са разрешени коли с фабрично монтирани газови уредби, а не монтирани в "малки, потайни" сервизи, които не дават гаранция за продуктите си. Директивата е приета в Брюксел вече - до колкото знам в Испания газовите уредби са забранени, явно в ЕС целта е такава. Е може би такива които са слагани в малки сервизчета ще им се наложи един вид да си ги узаконят...Моята е Фобос, а фирмата разполага с различни международни сертификати :icon_dance: Така или иначе дори и заводските се скапват и имат нужда от профилактика. Според мен има логика само ако монтажа или частите не съответстват на стандартите на ЕС.... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 26 юни 2008 Сподели Публикувано 26 юни 2008 Нещо от практиката: Оня ден, след поредното повишаване на цената на бенза ми писна окончателно, и директно свалих газовата от старата си хонда (която за съжаление в момента е недвижимо имущество, но това е друга тема) и с няколко дребни доработки я монтирах на лансерчо. Газовата е най-обикновена, вакуумна, ловато някакво. резултата: Чувствителна загуба на мощност. Не съм минавал дино, естествено, но "на око" едно 15-20 коня си отидоха. Нормално, диаметъра на въздуховода е 75mm, а отвора на смесителя, който напъхах вътре е 46mm. няма кислород, няма мощност на бензин, а на газ малко не стига дебита на изпарителя, все пак шатъла си беше 89 кончета карбуратор. Обаче: 6.5/100 разход на газ при скорост 100-120 на дълъг път и едно минаване на цялото (ама съвсем цялото) околоМръсно на София със всичките му задръствания. 7.3 при скорост 140 на магистрала. Еми... някак съм склонен да се разделя с 20 коня при такива показатели... Има и още нещо - не съм разкачал ламбдата, само сложих емулация на инжекторите, иначе казано, 4 резистора по 14 ома. Първите 20-30 километра компа малко се сърдеше, но след това колата започна да движи съвсем приемливо. Да де, чек инджин ми свети почти постоянно на газ, но то си е нормално при такова хайдушко изпълнение. Ако сложа по-голям изпарител, в смисъл за по-мощен мотор, колата ще върви още по-добре, но не смятам да го правя засега. При първа възможност ще мина на ГИ, най вече за да не ми липсва ускорението на по-висока предавка. А може би и не. При този разход... За вчера само съм навъртял 940 километра и съм мноооого доволен, особено когато спра да зареждам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 26 юни 2008 Сподели Публикувано 26 юни 2008 с ГИ ще се родиш....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boxing Публикувано 24 юли 2008 Сподели Публикувано 24 юли 2008 Колеги, карам МИЦУБИШИ ГАЛАНТ 2.5 24v КОМБИ АВТОМАТИК 4.1997г. искам съвет от вас да слагам ли газова уредба защото ходих при двама майстори на газови уредби и те ми казаха че не е желателно да слагам уредба защото се прецаквала автоматичната кутия вярно ли е това нещо някои сблъсквал ли се е с такова нещо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 24 юли 2008 Сподели Публикувано 24 юли 2008 Е, това почти ме разсмя! Газта прецаква вече и скоростни кутии!Колега, аз съм голям привърженик на газта, като гориво, и съм спорил и чувал всякакви чудеса на тази тема. Ама газта скоростна кутия още не беше прецаквала, пък била тя и автоматик!Истината е, че твоят двигател е доста специфичен, да му се сменят свещите е цяло приключение, а какво да говорим за поставяне на ГИ! Търси читави майстори, които са поставяли такова нещо, иначе наистина ще се вкараш в приключение, но нямащо нищо общо със скоростната кутия! Тези просто са искали да те откажат, и правилно, защото не знаят и могат.... Търси други Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 27 юли 2008 Сподели Публикувано 27 юли 2008 Колега, за 8 години съм сменил 5 коли автоматик, всичките с газови уредби и до сега никоя ск.кутия не е приреват от АГУ-то. Както каза колегата просто елегантно са ти отказали защото не са могли да се справят. Иначе моят съвет е Армянов или Фобос. Просто това си е шестак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 29 юли 2008 Сподели Публикувано 29 юли 2008 Колеги, карам МИЦУБИШИ ГАЛАНТ 2.5 24v КОМБИ АВТОМАТИК 4.1997г. искам съвет от вас да слагам ли газова уредба защото ходих при двама майстори на газови уредби и те ми казаха че не е желателно да слагам уредба защото се прецаквала автоматичната кутия вярно ли е това нещо някои сблъсквал ли се е с такова нещо Имаме колега от форума (а може би и други) с ГИ на BSM на такъв двигател и автоматична скоростна кутия.Проблеми няма.Едни момчета на Горубляне ще свършат работа. Ако се решиш,ще ти дам кординатите. P.S. Имам и снимки някъде .....ако ги намеря ще ги кача Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Аз лично осем години карам само на газ.3 години със много старо Ловато самоделка, 5 години с BRC и няколко месеца пак с Lovato от Армянов.Никакви проблеми, дори, като се замисля, не ми се е случвало да сменявам дори мембрани. В Горубляне има и кофти майстори - онзи ден един приятел се излъгал да слага там и е много недоволен.Пробили му тръбата за спирачките, не настроили газовата. Докато му оправяли спирачките, минали няколко недоволни клиентис ГИ и проблеми с настройката. Каза ми сервиза, но не го запомних. Утре ще питам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 26 август 2008 Сподели Публикувано 26 август 2008 Никой не е застрахован от проблемите, важното е те да бъдат отстранени качествено и навреме Пепи , ти май не си идвал за донастройка , как ти е разхода и динамиката ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 26 август 2008 Сподели Публикувано 26 август 2008 То от проблеми никой не е застрахован, разбира се, но когато майстора си знае работата - другото е въпрос на техника. А тя винаги може да се прецака! Много е важно да се потърси читав майстор! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian2012 Публикувано 23 януари 2013 Сподели Публикувано 23 януари 2013 (редакция) Газта е евтино гориво, на фона на цената на бензина, но е важно каква газова уредба ще се сложи на даденият модел. Редактирано 23 януари 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
-Kris- Публикувано 14 февруари 2013 Сподели Публикувано 14 февруари 2013 Гледам си говорите за газови, ами да попитам! :icon_angel: Колко километра трябва да направя на година за да ми се изплати газовия инжекцион 900~ лева Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 15 февруари 2013 Сподели Публикувано 15 февруари 2013 (редакция) В момента цена бензин (95Н) - 2.61 на газта - 1.40.За 1000км при 8/100 разход:208.8лв за бензин (80х2.61)112лв на газ (80х1.40) +20лв бензин горе-доло = 132лв. кажи ги 135.80 (ако газта е малко по-висок разход и за по-лестни сметки)разликата ти е 73лв на 1000км900/73 ~= 12,329 .. демек след 12 329км каране на газ ще си "спестил" 900лвна ~10 000км каране на газ трябва да смениш и филтрите на газта. Ако си ги смениш сам ще дадеш 15лв ... в сервиз 30-40лв Възможни допълнителни разходи: газаджиите да те накарат да си смениш свещи и кабели, проблеми с газовите инжектори (особено при НЕ смяна на филтрите), проблеми след некачествен монтаж (скъсани водни маркучи, светещи лампи - донастроики) и т.н. Редактирано 15 февруари 2013 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 15 февруари 2013 Сподели Публикувано 15 февруари 2013 (редакция) Ами ако погледнеш сметката съм добавил 20лв бензин което е 7.66литра при горната цена. Понеже говорим за среден разход: 20% може и да изгориш в градски условия (зимата?) ама извънградско може и 2% да не изгориш.. така че при гората сметка е малко над 9.55% (7.66 от 80) Отделно съм сметнал и разход на газ малко над 8/100 за всеки случай (около 8.3/100). За 12 000км надали ще ти се случат тези неща дето си описал... говорим за период докато си "избиеш" газовата. Ако ти се случат значи яко си се набутал да ти се прецака например инжектор за толкова малко километри (има ремонтни комплекти за инжектори от 8 до кам 30лв). Да не говорим за изпарител като дори турския трябва да изкара поне 50 000км а и цената му е 50-60лв а това за газовия клапан дори няма да го обсъждам... та то тия километри са си в гаранционния срок още. Абе след 12к километра ако искаш карай на к'вото си решиш... газовата вече е "изплатена" може дори да я продадеш ако искаш Редактирано 15 февруари 2013 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marieta Публикувано 19 февруари 2013 Сподели Публикувано 19 февруари 2013 Искам да попитам за Митсубиши каризма 1.8GDI бензин, с пластмасови колектори може ли да се сложи газова уредба и къкъв модел е най подходящ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 19 февруари 2013 Сподели Публикувано 19 февруари 2013 Искам да попитам за Митсубиши каризма 1.8GDI бензин, с пластмасови колектори може ли да се сложи газова уредба и къкъв модел е най подходящ? Не е много препоръчително да слагаш газ на GDI мотор. Това което те интересува иначе е тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=28280 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 19 февруари 2013 Сподели Публикувано 19 февруари 2013 Мхъм...Да кажем, че не "Не е много препоръчително да слагаш газ на GDI мотор." - а въобще не трябва и да се мисли в тази насока.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Krustev Публикувано 20 април 2013 Сподели Публикувано 20 април 2013 Здравейте,ще споделя една сметка, която си направих и ще го направя по скоро като въпрос отколкото като мнение(ако бъркам някъде моля поправете ме). Ако приемем, че колата гори (давам разход от сегашната си кола) бензин градско 12/100 , а газ гори 15/100 градско. Приемаме за основни цени на горивата 2,6лв бензин и 1.3 газ. При бензина получаваме 31,2лв/100км, а при газта 19.5лв/100км. Разликата за 100 километра е 11,7лв/100лв. Ако приемем, че ГИ(по това което четох във форума) струва 1500лв, разделяме тази сума на 11,7лв за да видим колко по 100км трябва да изминем, за да си избиеш инвестицията за ГИ. Получаваме 128.205 пъти по 100км трябва да изминем умножено по 100 получаваме километрите които са 12820.5 . Тука вече според мен идва момента в който всеки сам трябва да си призени по колко километра изминава и те градско ли са или извън. И след като изписах всичко това завъртях коментарите по нагоре и видях че тази сметка вече е направена, но ще го постна за да не отива на вятъра предварително се извинявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 20 април 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 20 април 2013 Тук обаче има един съществен въпрос:Защо бензин градско 12/100 , а газ гори 15/100 градско? Толкова ли е разликата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Krustev Публикувано 20 април 2013 Сподели Публикувано 20 април 2013 (редакция) Еми на мене толкова ми даваше газ преди да разкарам ГИ, а в последствие сега гори бензин 12/100 зимата 10/100 лятото, газта беше константа лято зиме 15. Това което не ми харесва е че ако промениш разходите дори с 1 единица хилядите километри които трябва да изминеш за да си избиеш ГИ се увеличават драстично Редактирано 20 април 2013 от D.Krustev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 20 април 2013 Сподели Публикувано 20 април 2013 (редакция) Здравейте,ще споделя една сметка, която си направих и ще го направя по скоро като въпрос отколкото като мнение(ако бъркам някъде моля поправете ме). Ако приемем, че колата гори (давам разход от сегашната си кола) бензин градско 12/100 , а газ гори 15/100 градско. Приемаме за основни цени на горивата 2,6лв бензин и 1.3 газ. При бензина получаваме 31,2лв/100км, а при газта 19.5лв/100км. Разликата за 100 километра е 11,7лв/100лв. Ако приемем, че ГИ(по това което четох във форума) струва 1500лв, разделяме тази сума на 11,7лв за да видим колко по 100км трябва да изминем, за да си избиеш инвестицията за ГИ. Получаваме 128.205 пъти по 100км трябва да изминем умножено по 100 получаваме километрите които са 12820.5 . Тука вече според мен идва момента в който всеки сам трябва да си призени по колко километра изминава и те градско ли са или извън. И след като изписах всичко това завъртях коментарите по нагоре и видях че тази сметка вече е направена, но ще го постна за да не отива на вятъра предварително се извинявам. Тези сметки които си правиш колега, са твърде абстрактни. Засичайки стойността на едното гориво (бензин) спрямо другото (газ) се изпуска тънкият, но много важен момент в едната страна на уравнението: Сума на бензина = Х + сумата на газ.Където Х също е стойността в лв за бензин (докато премине на газ). Повярвай ми, тази сума може да е малка, на фона на загрят двигател и дълги пробези на газ след това. А може и да е убийствено голяма (на студени условия + къси пробези от 6-7 км). При мен за периода 01.Януари-31.март 55 литра бензин отидоха за 1500км. Далаверата средно от зимните месеци бе 25 лв спестени. Вече започва да се стопля и ще обръща на газ много по-бързо. Аз бих добавил и още нещо към дясната страна на уравнението, това са нервите - светещ чек + загубено време при майстора. Така че кога ще се избие газовата ще се разбере като минеш една календарна година и си записваш парите които даваш за бензин и газ.Поздрави Редактирано 20 април 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.