milenjs Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Ха честито :) Роско, дали сега върви повече или не може да се усети разликата? Все пак доста неща са пипнати, почистени, шлайфани и паснати... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 17 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Лекичко хлабави ги оставихме умишлено и не мога да кажа все още, но би трябвало да има разлика - и във вървежа, и в разхода, и в горенето на масло. То колко ли гори, за 10 000 км преди доливах 0,5л, сега - ще видим. А и някой-друг теч спряхме.... Пракрически газоразпределението ми преди не е било от най-добрите, а сега е направо ново, хората в шлайф-базата си свършиха добре работата. Леглата на клапаните първо ги райбероваха, после - пасване на клапаните - там е чисто ново положението! Биелните лагери можеше и да не ги сменям, но така и така е пръснато всичко - хайде да върви! Смазахме всякакви неща, жила и пр, мисля, че ще е доста по-добре колицата сега! А и не смея да я натисна, малко да се понаместят чаркалъците. Ще кажа впечатления по-късно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Аз мога ли да попитам колко парици ти излезна тази смяна на ремъка? Все пак доста-леко се оправи за късмет. Бе към 500 лв+ за части и шлайф (с помощ от приятел), без пътна помощ (помощ от приятел), без пари за труд (помощ от приятел).....................Иначе струва:450 лв пътна помощ само от Ябланица дотук, а аз къде ли не ходяя, мале мила! Трудът - не мога да го оценя, но има едно 200 лв. Частите са си части Масло, антифриз.......... бензини, разправии, време, без кола, форд мондео на 400 000 по километраж (помощ от приятел). Не съм забравил да постна снимки на клапаните, само това ще ви откаже да ползвате какви да е части! На Ер-голям са! Добре, че не се счупиха........ Тогава какво мазало става - УЖАС! Да си кътаме, обичаме и уважаваме приятелите, ей, закъде сме без тях?! Милене, на мен семеринга на разпр. вал беше напукан и малко е просълзявал (помогнал е на ремъка). Имах някакви просълзявания тук-там. Та и оттам малко спадане.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Не би трябвало да доливаш сега, аз на Вагона не доливам, между смени намалява с около 2-3 мм на щеката, сега като сте оправили маслените сегменти трябва да е 6+. Питах те защото на старото ми колтче конете нещо са се поуморили (350+км.), чуват се от аспуха че клапаните не затварят добре, предполагм че заслуга за това има карането на LPG, ще отворим двигателчето на свободно време да му се прегледат клапани, сегменти...да му олекне малко. Като се сетя как вървеше този двигател, направо чудо, давах да го кара понякога едно приятелче с Г2 1.3 беше адски впечатлен от вървежа на автомобила. Абе трябва да се попрегледа, в събота-неделя живот и здраве ще погледна скоростната кутия с бързи-бавни дали ще му пасне и ... ще има гости в коша ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Ти добре че си го намерил, че сменям хостинга тези дни и докато наглася нещата.... Честито! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 17 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Да бе, ама аз ти имам телефона Благодаря, Божо! Аз и така трудно се оправям...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r_stanev Публикувано 8 март 2009 Сподели Публикувано 8 март 2009 Здравейте, от скоро имам space star 1.3 мотор 16v някои знае ли дали ако скъсам ремък ще ударя клапан или са защитени от това този модел. Благодаря ви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 март 2009 Автор Сподели Публикувано 8 март 2009 Колега, купи си читави части и марш да ги сменяш ремъци и ролки, иначе.... чети за какво става дума........ Няма защити, поне аз не знам за Мицубиши (освен ГДИ) да не удря клапани..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 март 2009 Сподели Публикувано 8 март 2009 Ух малиии ГДИ-то пък как ги удря......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 март 2009 Сподели Публикувано 8 март 2009 Колега, купи си читави части и марш да ги сменяш ремъци и ролки, иначе.... чети за какво става дума........ Няма защити, поне аз не знам за Мицубиши (освен ГДИ) да не удря клапани.....Защита има бре, и тя е навременно сменяне на ремък и ролки.....А за ГДИ бъркаш.....Само Галант ГДИ има частична защита (при няколко зъба не удря) но ако го скъса, не знам...... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 март 2009 Автор Сподели Публикувано 8 март 2009 Щом Милен казва - значи удря.... Бях чел някъде тук, че буталата били конструирани по различен начин и не знам си какво... Или не е било вярно, или не съм разбрал.... Значи - удря ги.... СМЯНААААА.... че боли Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 март 2009 Сподели Публикувано 8 март 2009 Абе неисках да го казвам за да не се успокои някои.......Въртях оня ден едно 2.4, ама нещя да запъне никъде. Докато 1.8 се троши яко, както трябва. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 март 2009 Сподели Публикувано 8 март 2009 2.4 GDI не ги удря, много са скосени буталата ............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 март 2009 Автор Сподели Публикувано 8 март 2009 Тъй да се каже - това съм прочел..... Помня, че беше обяснено, че са заострени като пирон Не разбирам много, но паметлив ще се извъдя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 9 март 2009 Сподели Публикувано 9 март 2009 Галанта с 2.0 136к също не удря клапани. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 март 2009 Сподели Публикувано 9 март 2009 Галанта с 2.0 136к също не удря клапани. :mitsu-smiley:Айде бе, я пробвай на твоята и тогава ще запееш друга песен...............грешиш и то много...........Виж тази тема : http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...=9369&st=20 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 март 2009 Сподели Публикувано 9 март 2009 Айде бе, я пробвай на твоята и тогава ще запееш друга песен...............грешиш и то много...........Виж тази тема : http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...=9369&st=20Абе по добре е да не пробва, защото е изпробвано.......Някой ако се съмнява, ето...... скъсан ремък на 4G63.........И не само ги криви клапаните, ами понякога ги чупи........ ......И ако някой се чуди къде е клапана, ето гооооо....... ....И като го махнем, какво виждаме ? :o ... буталото и за пепелник не става..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 март 2009 Сподели Публикувано 9 март 2009 Екстра си му е буталото, туриме му една дъвка да запуши дупката и тръгваме ,а клапана го лепим с каноконлит и отново на пътя.......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ros Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 Здравейте, от скоро имам space star 1.3 мотор 16v някои знае ли дали ако скъсам ремък ще ударя клапан или са защитени от това този модел. Благодаря ви! Споко имам 5бр.двигатели, :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 13 март 2009 Сподели Публикувано 13 март 2009 Айде бе, я пробвай на твоята и тогава ще запееш друга песен...............грешиш и то много...........Виж тази тема : http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...=9369&st=20Ами аз съм го пробвал и затова го казвам.Когато сменях ремъците на моя го пробвах,а този на снимката е 4g63 но двувалка ,а моя е с един вал! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 март 2009 Сподели Публикувано 13 март 2009 Ами аз съм го пробвал и затова го казвам.Когато сменях ремъците на моя го пробвах,а този на снимката е 4g63 но двувалка ,а моя е с един вал!Ами явно не си го пробвал както си трябва ..............никъде не пиша дали е с два вала, а дори и да е с два вала пак ги удря...........прочети внимателно мненията ни с колегите Иво Ру и Димитър Георгиев и ще разбереш ................и въобще не те съветвам пак да пробваш.............. :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 14 март 2009 Сподели Публикувано 14 март 2009 Прав е DJ Tumbi - приплъзване на 4 зъба ми костваше 16 клапана, гарнитури, маслообирачи а впоследствие и хидравлични повдигачи, отделно ядовете. Единствения плюс беше, че походих повечко пеш :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blue Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Кажете моля ви 12 бара компресия за мотор 1.3 16кл. нормално ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekil Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 Ух малиии ГДИ-то пък как ги удря......... :icon_blush:Аз скъсах ремък на 2000км. на 1,8 ГДИ, само четири изкривени клапана, нищо друго.Интересното е че ремъка беше оригинален на мицубиши.Дали не е проблема в рязко падане на оборотите, по късно се установи че имам изместени магнити в дросела и от 120км/ч изведнъж минава в авариен режим.И ремъка заминава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 20 април 2009 Автор Сподели Публикувано 20 април 2009 Като я видя тази тема и ми се изправя косата! Ще почна да го сменям с маслото, :icon_censored: Колега, звучи ми невероятно от бадане на обороти да се скъса ремък! Провери ли ролки, не знам как е при теб, но на моята ремъкът минава и през водната помпа....... Стига бе, 2000 км..... Откъде го купи ремъка? Ужас, ужас, не искам да си спомням и дано никого не стига тази участ повече! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.