Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Скъсах агренажен ремък.....


rosko

Препоръчано мнение

Ей така се получава..... Караш си по магистралката, 120-130, кротувам си и се чу само "фът-фът-фът" - и всичко свърши. Призля ми. На мига ми стана ясно. Проверих - без да въртя със стартера, включих на 5-та, бутнах я лекичко - няма НИКОЙ... не мръдват валовете..... От Ябланица до София ми поискаха 450 лв за репатрак, да забравят, моят кум и персонален монтьор пътува от Търново за София с буса - изтегли ме. Друг приятел беше спешен от Търново да идва да взема жената, багажи, детето и един приятел, че днес и беше първият държавен изпит, пък с багажи, пък трудна.... В чудо се видях.

Прибрахме се снощи по тъмно, живо и здраво и благодарение на прекрасния ми акумулатор ACDelko. Сутринта я пръснахме, 10 клапана долу....... Занесохме я на шлайф-базата в Хладилника и ако е рекъл господ - до края на другата седмица ще съм обратно на пистата. И пак добре, че не се случи в Родопите, докато се женех......

 

Та обратно на техническите въпроси:

Ремъкът и ролката са на 55 000 км. И на година и 2 месеца. Водната помпа е на 11 месеца. В неделя коментирахме с батко ми Марин, че е пресен и може да изкара още. Ама да, ама не! Не изкара. Ролката не е блокирала и и няма нищо, водната помпа - също. А ремъкът - на две..... Лоша работа. Никога не ми се беше случвало. Винаги си поддържам колите по предписание.... Вече на 50 ще го сменям. Просто аз съм си виновен, защото (като си купих колата не познавах този сайт) влязох в първия магазин и си купих консумативите. Корейски, за Хюндай, никога не сме имали проблеми....... Ми на. Това е положението..... И не ме оправдава нищо, че не си смених ремъка, когато си сменях водната помпа... Ама сега - каквото и да кажа - все там. Моята миличка сега седи изкормена на Симеоново, ама ще я оправя, няма накъде.... Нали си я обичам....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

:( Наистина много лоша работа!!! Браво все пак ,че си я усетил и , че профисионално си подходил след вече случилото се!

Не се съмнявам , че скоро пак ще си на пистата .... и ще имам удоволствието отново да те срещам по пътя :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си призная - прегряването (такова ми се е случвало, все пак и Москвич съм карал) и страха от скъсан агренажен ремък са ми ама възможно най-големите страхове като аварии. В интерес на истината бях полудял, като ми изгоря комутатора. Жена ми ми каза после - гласът ти трепереше по телефона.... А сега - го приех стоически и някак си не се трогнах толкова много... А много добре знам какво ме чака.... Тъй де, здрави да сме, няма проблеми! Ще се оправи машинката и пак ще си :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Роско, какъв е бил ремъка и от къде е купуван? Имам съмнения, че не е бил даже и ОЕМ.

Тогава се сменя максимум на 45 хиляди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ремъкът и ролката са на 55 000 км. И на година и 2 месеца. Водната помпа е на 11 месеца. В неделя коментирахме с батко ми Марин, че е пресен и може да изкара още.
Ти в неделя сливи ли имаше в устата, да кажеш че е корейски бре? Че даже и днес по телефона не ми каза.....Аз мисля че си сложил Японски ремък, и ти разправям да си караш до 60-70000 спокойно, щото е и на 1 година...... :icon_doh:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми купен е от Балканпартс. Нямам спомен какъв е. Бе не ви познавах тогава.....

 

Батко, не ми се карай, чак вчера се сетих какво ми каза продавача...... Ама нали ви писах - българите сме най-акъллия, ама отпосле....... Станалото - станало, ще се оправи! Споко, няма драма! И аз, като Стилян, ще се уча... хем не съм толкова млад.....

Между другото - бе как нито една шпилка и болт не заяде днес, бе! Колеги, колата ми е на 15 години и всичко излезе така мазно, така лъскаво, че направо се изцъклих! Това с моите предишни коли да се бяха скъсали поне 3 шпилки, заклевам се! Караме най-добрите коли, това е факт, просто трябва да ги поддържаме с най-добрите части, пак е факт. Е, глупостта се заплаща. Оттук нататък - само доказани части и от доказан човек! Туй то!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кофти работа!

Имен много ме е страх от тая работа.

Добре че не си накривил валове и биели че тогава щеше ...........................

Всичко се оправя, важно е че няма поражения по хора!

Пожелавам ти скорошно излизане от бокса!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, чакай, дотам не сме стигнали, утре упражнението продължава, всичко е възможно! Основният удър е понесен от 2-ро бутало, ще видим утре как са нещата..... Това е само до момента..... Дори сега се ошашавих и забравих кои клапани са ударени всичките 8 - по-малките по диаметър, отпред, които седят, откъм изпускателните тръби. Иначе основният удър са го отнесли 2 от по-големите, на 2-ри цилиндър. Слава на Бога, няма скъсан клапан, не са засегнати цилиндрите и практически няма ръб, невероятен автомобил, по показания на километржа е на почти 209 000. Едва повярвах!

Ще си го оправя и ще си го карам. Това ми е първото :mitsu-smiley: и няма да мога да го продам никога - сърце няма да ми даде. Дори съм решил какво ще правя с него един ден - ще го подаря на чичо ми и като си ида на село - ще му се радвам и ще го "изпъвам" мъничко! Разбира се, пак аз ще го поддържам, но какво да се прави, влюбих се в тази кола от пръв поглед и докато не издъхне тотално - ще е моя.... То като с жената..... И в добро - и в лошо - до края на дните ни....

Скоро се вричах......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, чакай, дотам не сме стигнали, утре упражнението продължава, всичко е възможно! Основният удър е понесен от 2-ро бутало, ще видим утре как са нещата..... Това е само до момента..... Дори сега се ошашавих и забравих кои клапани са ударени всичките 8 - по-малките по диаметър, отпред, които седят, откъм изпускателните тръби. Иначе основният удър са го отнесли 2 от по-големите, на 2-ри цилиндър. Слава на Бога, няма скъсан клапан, не са засегнати цилиндрите и практически няма ръб, невероятен автомобил, по показания на километржа е на почти 209 000. Едва повярвах!

Ще си го оправя и ще си го карам. Това ми е първото :mitsu-smiley: и няма да мога да го продам никога - сърце няма да ми даде. Дори съм решил какво ще правя с него един ден - ще го подаря на чичо ми и като си ида на село - ще му се радвам и ще го "изпъвам" мъничко! Разбира се, пак аз ще го поддържам, но какво да се прави, влюбих се в тази кола от пръв поглед и докато не издъхне тотално - ще е моя.... То като с жената..... И в добро - и в лошо - до края на дните ни....

Скоро се вричах......

Ударил си изпускателните клапани...........1 клапан за твоята струва към 10- 12 лв. така че сумата е приемлива, и друг път си взимай читави ремъци, СЪН, Мицубоши или оригинални..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък дори незнам с какъв ремък съм! Когато купих колт-а, го закарах в сервиз да сменят всички консумативи...Скоро навъртях 10 000 и смених филтри и масло...Въздушен и маслен филтър бяха ми сложили FIAAM, а маслото мисля е било мобил 1...Сега съм с к&н (панелен), митсубиши маслен и ново масълце...Ремъка за хидравликата е мицобоши от Миро и ролката му, тях сам си ги сменях...Ангренажа обаче така и незнам какъв е, и съм почти убеден, че не са ми сложили оем, като знам какво се предлага тук...Дали да не го сменя още на 20-30 000, че доста спирам на скорост и ми е притеснено?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи къде си го сменил... Ако си я закарал в Ратола, или оторизиран сервиз - би трябвало да са читави частите.

 

Моят приятел (отскоро и мой кум) ми е поддържал досега всичките коли.... в какви приключения съм го вкарвал - само той си знае, докато накрая не ми каза - купи си японска кола......... Или се оправяй сам..... Аз, щото слушам - си купих такава. И сега седя и си мисля - несправедлив съм към колата си. Когато изгоря комутатора - бях бесен, а сега, когато вината е изцяло моя - се чувствам по-спокоен. Не мога да си го обясня....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роско, съжалявам за неприятната случка.Слава богу, че няма голями поражения по колицата!Пожелавам ти скоро пак да яхнеш любимито Рънърче.Наистина са перфектни автомобили.Аз също в началото като бях новобранец и не бях прочел повечето неща във форума бях купил ремък куче марка и наистина оригинална ролка Койо.За щастие показах частите на Пламен и той ми каза, че този ремък не е читав и ми сложи Сън и сега съм спокоен.Така, че приятели четете и се съветвайте преди да купувате части и не правете компромиси, че после излиза по-солено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ударил си изпускателните клапани...........1 клапан за твоята струва към 10- 12 лв. така че сумата е приемлива, и друг път си взимай читави ремъци, СЪН, Мицубоши или оригинални..............

Въпросът е откъде да се вземат тези части....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е откъде да се вземат тези части....
Роско, какъв е бил ремъка и от къде е купуван? Имам съмнения, че не е бил даже и ОЕМ
Мисля, че не е лоша идея Роско да даде марката или снимка, ако е запазил парчетата. Ще служи като урок за използване на ОЕМ части.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роско , съжалявам за неприятната случка. Дано се окажат минимални щетите. Честно казано и аз тръпна в последно време ......ангренажа е сменян на 97 000 км в Германия , сега колата е на 127 000 км иииииии .....хич не ме успокоява мисълта , че може швабите са сложили оригинален ремък , който може и още 50 000 км да изкара , а може и още 5 та сигурно ще си говорим с Пламен скоро и на тази тема....... Досега само ангренаж не съм късал на всичките си коли и хич не ми се иска точно на диамантчето да ми се случва. Дано скоро оправиш самолетчето и се залетиш по пътищата отново :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не е лоша идея Роско да даде марката или снимка, ако е запазил парчетата. Ще служи като урок за използване на ОЕМ части.

 

Най-интересно е, че на най-активните участници във форума, уж най-осведомените... Им се случват такива неща. Съчувствам ти Роско!

 

Аз имам за смяна ангренаж на Каризма, стана на точно 80 000км :D Чакам да се скъса, за да допълня списъка на "заклетите фенове" :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз не бях късал и не го пожелавам на никой.....

Снимка ще пусна, ремъкът седи и се търкаля на двора пред колата в момента, иде ми да го хвърля от Симеоново, че чак в центъра да падне! И пълна рекапитулация на щетата ще постна. Не са много пари, ама в кофти момент ме уцели!

Здрави да сме, другото е вятър работа!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не са много пари, ама в кофти момент ме уцели!

Здрави да сме, другото е вятър работа!

Роско! Ако си се охарчил покрай сватбата, пък и в момента си май без работа, не се срамувай да кажеш......Ако нямаш в момента парички, свиркай да помагаме, да си оправиш колицата, пък на някоя среща ще почерпиш подобаващо, и те така...... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да помагате! Ще се оправя. Имаш л.с., но излизам сега. Че през мобилния нета .... аман! А почерпките са лесна работа

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роско, и аз така пострадах от небрежност преди два месеца. Щетите бяха четири кобилици, само! С около 100 км. в час се случи. Целият ремонт ми струваше 750 лв. с труда, който беше 150 лв. Бях болна. Пламен и Тишо знаят, защото им се жалвах. Ще я оправиш, но си намери хубави ремъци. За Лансера трябваха два ремъка и три ролки, гарнитура за глава и ... четирите счупени кобилици.За ремъците ми дадоха гаранция 60 000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роско, сега отварям темата. :icon_crying:

Имал си "късмет", че не се е случило нейде из джендемите..

Добре, че както разбирам, не са се случили повече поразии. Не че и тези не ти стигат....но горе главата, всичко ще се оправи. Не тъжи, колицата ти пак ще литне по пътищата. Ти да си жив и здрав, другото - отминава.

Желая ти "скорошно оздравяване".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роско, и аз така пострадах от небрежност преди два месеца. Щетите бяха четири кобилици, само! С около 100 км. в час се случи. Целият ремонт ми струваше 750 лв. с труда, който беше 150 лв. Бях болна. Пламен и Тишо знаят, защото им се жалвах. Ще я оправиш, но си намери хубави ремъци. За Лансера трябваха два ремъка и три ролки, гарнитура за глава и ... четирите счупени кобилици.За ремъците ми дадоха гаранция 60 000 км.

Само 4 кобилици, защото клапаните на твоя мотор седят точно перпендикулярно на буталата...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та да ви се похваля!

Сребърната бегачка е обратно на пистата! Днес следобед я подкарах!

Сменени са 12 клапана - всичките изпускателни и 4 смукателни, шлайфана глава, гарнитури, ремък, ролка, семерингите на кол. и разпр. вал, биелни лагери. Извадихме буталата, бяха се позапекли малко маслените сегменти, но ги оправихме.... Ми това е, за друго не се сещам. Водачите на клапаните си бяха наред. Оставихме клапаните една идея по-хлабави, да се понапаснат, след седмица ще ги регулираме и - АТАКА! Пак подчертавам - не срещнахме никакви трудности при ремонта, трудности, съпътстващи подобни манипулации на ред други автомобили (няма да назовавам марки) - скъсани щпилки, болтове, захабени резби, по тази кола няма никакви такива работи! Това е!

 

Искам да изкажа специални благодарности на Батко ми Марин, шапка му свалям, голямо рамо ми удари!

Искам да благодаря на Божо - трудничко, но се оправих със сервизното упътване!

И на кума, който отдели ценно време, да се занимава с мен! Ще го взема на пикника да го черпя една бира с мезе!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде честито ти включване, в бурния трафик на Българските писти....... :icon_thumbup: И умната (и русата и черната..... :lol: )....Нали чу човека в магазина какво каза( за 2-3 месеца, 8 ремъка са продали за тоя мотор, и все заради скъсване).....За това стане ли на 50000км.-смяна..... :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...