rosko Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Ей така се получава..... Караш си по магистралката, 120-130, кротувам си и се чу само "фът-фът-фът" - и всичко свърши. Призля ми. На мига ми стана ясно. Проверих - без да въртя със стартера, включих на 5-та, бутнах я лекичко - няма НИКОЙ... не мръдват валовете..... От Ябланица до София ми поискаха 450 лв за репатрак, да забравят, моят кум и персонален монтьор пътува от Търново за София с буса - изтегли ме. Друг приятел беше спешен от Търново да идва да взема жената, багажи, детето и един приятел, че днес и беше първият държавен изпит, пък с багажи, пък трудна.... В чудо се видях. Прибрахме се снощи по тъмно, живо и здраво и благодарение на прекрасния ми акумулатор ACDelko. Сутринта я пръснахме, 10 клапана долу....... Занесохме я на шлайф-базата в Хладилника и ако е рекъл господ - до края на другата седмица ще съм обратно на пистата. И пак добре, че не се случи в Родопите, докато се женех...... Та обратно на техническите въпроси:Ремъкът и ролката са на 55 000 км. И на година и 2 месеца. Водната помпа е на 11 месеца. В неделя коментирахме с батко ми Марин, че е пресен и може да изкара още. Ама да, ама не! Не изкара. Ролката не е блокирала и и няма нищо, водната помпа - също. А ремъкът - на две..... Лоша работа. Никога не ми се беше случвало. Винаги си поддържам колите по предписание.... Вече на 50 ще го сменям. Просто аз съм си виновен, защото (като си купих колата не познавах този сайт) влязох в първия магазин и си купих консумативите. Корейски, за Хюндай, никога не сме имали проблеми....... Ми на. Това е положението..... И не ме оправдава нищо, че не си смених ремъка, когато си сменях водната помпа... Ама сега - каквото и да кажа - все там. Моята миличка сега седи изкормена на Симеоново, ама ще я оправя, няма накъде.... Нали си я обичам.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Лоша работа Роско... :icon_crying: Дано нещата се оправят по-бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 :( Наистина много лоша работа!!! Браво все пак ,че си я усетил и , че профисионално си подходил след вече случилото се!Не се съмнявам , че скоро пак ще си на пистата .... и ще имам удоволствието отново да те срещам по пътя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Да си призная - прегряването (такова ми се е случвало, все пак и Москвич съм карал) и страха от скъсан агренажен ремък са ми ама възможно най-големите страхове като аварии. В интерес на истината бях полудял, като ми изгоря комутатора. Жена ми ми каза после - гласът ти трепереше по телефона.... А сега - го приех стоически и някак си не се трогнах толкова много... А много добре знам какво ме чака.... Тъй де, здрави да сме, няма проблеми! Ще се оправи машинката и пак ще си :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 октомври 2008 Admin Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Роско, какъв е бил ремъка и от къде е купуван? Имам съмнения, че не е бил даже и ОЕМ.Тогава се сменя максимум на 45 хиляди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Ремъкът и ролката са на 55 000 км. И на година и 2 месеца. Водната помпа е на 11 месеца. В неделя коментирахме с батко ми Марин, че е пресен и може да изкара още.Ти в неделя сливи ли имаше в устата, да кажеш че е корейски бре? Че даже и днес по телефона не ми каза.....Аз мисля че си сложил Японски ремък, и ти разправям да си караш до 60-70000 спокойно, щото е и на 1 година...... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Ми купен е от Балканпартс. Нямам спомен какъв е. Бе не ви познавах тогава..... Батко, не ми се карай, чак вчера се сетих какво ми каза продавача...... Ама нали ви писах - българите сме най-акъллия, ама отпосле....... Станалото - станало, ще се оправи! Споко, няма драма! И аз, като Стилян, ще се уча... хем не съм толкова млад..... Между другото - бе как нито една шпилка и болт не заяде днес, бе! Колеги, колата ми е на 15 години и всичко излезе така мазно, така лъскаво, че направо се изцъклих! Това с моите предишни коли да се бяха скъсали поне 3 шпилки, заклевам се! Караме най-добрите коли, това е факт, просто трябва да ги поддържаме с най-добрите части, пак е факт. Е, глупостта се заплаща. Оттук нататък - само доказани части и от доказан човек! Туй то! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Кофти работа!Имен много ме е страх от тая работа.Добре че не си накривил валове и биели че тогава щеше ...........................Всичко се оправя, важно е че няма поражения по хора!Пожелавам ти скорошно излизане от бокса! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2008 А, чакай, дотам не сме стигнали, утре упражнението продължава, всичко е възможно! Основният удър е понесен от 2-ро бутало, ще видим утре как са нещата..... Това е само до момента..... Дори сега се ошашавих и забравих кои клапани са ударени всичките 8 - по-малките по диаметър, отпред, които седят, откъм изпускателните тръби. Иначе основният удър са го отнесли 2 от по-големите, на 2-ри цилиндър. Слава на Бога, няма скъсан клапан, не са засегнати цилиндрите и практически няма ръб, невероятен автомобил, по показания на километржа е на почти 209 000. Едва повярвах! Ще си го оправя и ще си го карам. Това ми е първото :mitsu-smiley: и няма да мога да го продам никога - сърце няма да ми даде. Дори съм решил какво ще правя с него един ден - ще го подаря на чичо ми и като си ида на село - ще му се радвам и ще го "изпъвам" мъничко! Разбира се, пак аз ще го поддържам, но какво да се прави, влюбих се в тази кола от пръв поглед и докато не издъхне тотално - ще е моя.... То като с жената..... И в добро - и в лошо - до края на дните ни.... Скоро се вричах...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 А, чакай, дотам не сме стигнали, утре упражнението продължава, всичко е възможно! Основният удър е понесен от 2-ро бутало, ще видим утре как са нещата..... Това е само до момента..... Дори сега се ошашавих и забравих кои клапани са ударени всичките 8 - по-малките по диаметър, отпред, които седят, откъм изпускателните тръби. Иначе основният удър са го отнесли 2 от по-големите, на 2-ри цилиндър. Слава на Бога, няма скъсан клапан, не са засегнати цилиндрите и практически няма ръб, невероятен автомобил, по показания на километржа е на почти 209 000. Едва повярвах! Ще си го оправя и ще си го карам. Това ми е първото :mitsu-smiley: и няма да мога да го продам никога - сърце няма да ми даде. Дори съм решил какво ще правя с него един ден - ще го подаря на чичо ми и като си ида на село - ще му се радвам и ще го "изпъвам" мъничко! Разбира се, пак аз ще го поддържам, но какво да се прави, влюбих се в тази кола от пръв поглед и докато не издъхне тотално - ще е моя.... То като с жената..... И в добро - и в лошо - до края на дните ни.... Скоро се вричах......Ударил си изпускателните клапани...........1 клапан за твоята струва към 10- 12 лв. така че сумата е приемлива, и друг път си взимай читави ремъци, СЪН, Мицубоши или оригинални.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Аз пък дори незнам с какъв ремък съм! Когато купих колт-а, го закарах в сервиз да сменят всички консумативи...Скоро навъртях 10 000 и смених филтри и масло...Въздушен и маслен филтър бяха ми сложили FIAAM, а маслото мисля е било мобил 1...Сега съм с к&н (панелен), митсубиши маслен и ново масълце...Ремъка за хидравликата е мицобоши от Миро и ролката му, тях сам си ги сменях...Ангренажа обаче така и незнам какъв е, и съм почти убеден, че не са ми сложили оем, като знам какво се предлага тук...Дали да не го сменя още на 20-30 000, че доста спирам на скорост и ми е притеснено? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Зависи къде си го сменил... Ако си я закарал в Ратола, или оторизиран сервиз - би трябвало да са читави частите. Моят приятел (отскоро и мой кум) ми е поддържал досега всичките коли.... в какви приключения съм го вкарвал - само той си знае, докато накрая не ми каза - купи си японска кола......... Или се оправяй сам..... Аз, щото слушам - си купих такава. И сега седя и си мисля - несправедлив съм към колата си. Когато изгоря комутатора - бях бесен, а сега, когато вината е изцяло моя - се чувствам по-спокоен. Не мога да си го обясня.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 10 октомври 2008 Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Роско, съжалявам за неприятната случка.Слава богу, че няма голями поражения по колицата!Пожелавам ти скоро пак да яхнеш любимито Рънърче.Наистина са перфектни автомобили.Аз също в началото като бях новобранец и не бях прочел повечето неща във форума бях купил ремък куче марка и наистина оригинална ролка Койо.За щастие показах частите на Пламен и той ми каза, че този ремък не е читав и ми сложи Сън и сега съм спокоен.Така, че приятели четете и се съветвайте преди да купувате части и не правете компромиси, че после излиза по-солено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Ударил си изпускателните клапани...........1 клапан за твоята струва към 10- 12 лв. така че сумата е приемлива, и друг път си взимай читави ремъци, СЪН, Мицубоши или оригинални..............Въпросът е откъде да се вземат тези части.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 10 октомври 2008 Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Въпросът е откъде да се вземат тези части....Роско, какъв е бил ремъка и от къде е купуван? Имам съмнения, че не е бил даже и ОЕММисля, че не е лоша идея Роско да даде марката или снимка, ако е запазил парчетата. Ще служи като урок за използване на ОЕМ части. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 10 октомври 2008 Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Роско , съжалявам за неприятната случка. Дано се окажат минимални щетите. Честно казано и аз тръпна в последно време ......ангренажа е сменян на 97 000 км в Германия , сега колата е на 127 000 км иииииии .....хич не ме успокоява мисълта , че може швабите са сложили оригинален ремък , който може и още 50 000 км да изкара , а може и още 5 та сигурно ще си говорим с Пламен скоро и на тази тема....... Досега само ангренаж не съм късал на всичките си коли и хич не ми се иска точно на диамантчето да ми се случва. Дано скоро оправиш самолетчето и се залетиш по пътищата отново :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 10 октомври 2008 Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Мисля, че не е лоша идея Роско да даде марката или снимка, ако е запазил парчетата. Ще служи като урок за използване на ОЕМ части. Най-интересно е, че на най-активните участници във форума, уж най-осведомените... Им се случват такива неща. Съчувствам ти Роско! Аз имам за смяна ангренаж на Каризма, стана на точно 80 000км :D Чакам да се скъса, за да допълня списъка на "заклетите фенове" :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2008 И аз не бях късал и не го пожелавам на никой..... Снимка ще пусна, ремъкът седи и се търкаля на двора пред колата в момента, иде ми да го хвърля от Симеоново, че чак в центъра да падне! И пълна рекапитулация на щетата ще постна. Не са много пари, ама в кофти момент ме уцели!Здрави да сме, другото е вятър работа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 октомври 2008 Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Не са много пари, ама в кофти момент ме уцели!Здрави да сме, другото е вятър работа!Роско! Ако си се охарчил покрай сватбата, пък и в момента си май без работа, не се срамувай да кажеш......Ако нямаш в момента парички, свиркай да помагаме, да си оправиш колицата, пък на някоя среща ще почерпиш подобаващо, и те така...... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Няма да помагате! Ще се оправя. Имаш л.с., но излизам сега. Че през мобилния нета .... аман! А почерпките са лесна работа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hipokrat Публикувано 11 октомври 2008 Сподели Публикувано 11 октомври 2008 Роско, и аз така пострадах от небрежност преди два месеца. Щетите бяха четири кобилици, само! С около 100 км. в час се случи. Целият ремонт ми струваше 750 лв. с труда, който беше 150 лв. Бях болна. Пламен и Тишо знаят, защото им се жалвах. Ще я оправиш, но си намери хубави ремъци. За Лансера трябваха два ремъка и три ролки, гарнитура за глава и ... четирите счупени кобилици.За ремъците ми дадоха гаранция 60 000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 11 октомври 2008 Сподели Публикувано 11 октомври 2008 Роско, сега отварям темата. :icon_crying: Имал си "късмет", че не се е случило нейде из джендемите..Добре, че както разбирам, не са се случили повече поразии. Не че и тези не ти стигат....но горе главата, всичко ще се оправи. Не тъжи, колицата ти пак ще литне по пътищата. Ти да си жив и здрав, другото - отминава.Желая ти "скорошно оздравяване". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Роско, и аз така пострадах от небрежност преди два месеца. Щетите бяха четири кобилици, само! С около 100 км. в час се случи. Целият ремонт ми струваше 750 лв. с труда, който беше 150 лв. Бях болна. Пламен и Тишо знаят, защото им се жалвах. Ще я оправиш, но си намери хубави ремъци. За Лансера трябваха два ремъка и три ролки, гарнитура за глава и ... четирите счупени кобилици.За ремъците ми дадоха гаранция 60 000 км.Само 4 кобилици, защото клапаните на твоя мотор седят точно перпендикулярно на буталата............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 17 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Та да ви се похваля!Сребърната бегачка е обратно на пистата! Днес следобед я подкарах! Сменени са 12 клапана - всичките изпускателни и 4 смукателни, шлайфана глава, гарнитури, ремък, ролка, семерингите на кол. и разпр. вал, биелни лагери. Извадихме буталата, бяха се позапекли малко маслените сегменти, но ги оправихме.... Ми това е, за друго не се сещам. Водачите на клапаните си бяха наред. Оставихме клапаните една идея по-хлабави, да се понапаснат, след седмица ще ги регулираме и - АТАКА! Пак подчертавам - не срещнахме никакви трудности при ремонта, трудности, съпътстващи подобни манипулации на ред други автомобили (няма да назовавам марки) - скъсани щпилки, болтове, захабени резби, по тази кола няма никакви такива работи! Това е! Искам да изкажа специални благодарности на Батко ми Марин, шапка му свалям, голямо рамо ми удари!Искам да благодаря на Божо - трудничко, но се оправих със сервизното упътване!И на кума, който отдели ценно време, да се занимава с мен! Ще го взема на пикника да го черпя една бира с мезе! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Айде честито ти включване, в бурния трафик на Българските писти....... :icon_thumbup: И умната (и русата и черната..... :lol: )....Нали чу човека в магазина какво каза( за 2-3 месеца, 8 ремъка са продали за тоя мотор, и все заради скъсване).....За това стане ли на 50000км.-смяна..... :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.